מחר זה קורה!

dila880

New member
רק שאבין

מה דעתך על אדי חוטבלי בעיני הוא מטורף ועבר מזמן את גבול הטעם הטוב ממש מפחיד הבנאדם !
 
אדי משעשע רוב הזמן

הוא מנסה בכוח להיות פרובוקטיבי. את הפוסט האחרון שלו אני פחות אוהב אבל היו לו כמה שהיו ממש מעולים.
 

dila880

New member
היו

עד שהתחרפן גם אני אהבתי לקרוא עד שהשתגע והפסקתי לבקר בבלוג או באתר שלו הגזים !!!! תודה על המענה קבל פרח
 

dudutaza1

New member
../images/Emo150.gifארז היקר!!!!

גם בבית וגם מחוץ לבית טענת תמיד שסער הוא אדם אמיתי וישר. מבקש ממך לצפות בזה (מתנצל מראש, לא בהכל יש תרגום- אם מישהו יוכל לתרגם לך אני אשמח): http://www.youtube.com/watch?v=vASlbJQCmzs ועכשיו... אתה עדיין חושב כך??
 
האח הקטנטנצ'יק

1)גם וגם טיפטופים של וינטג' 2)איני יכול לשער מי הכי אמיתי בשל סיטואציה כרוכה בנושא זה במהלך שהותי בבית האח הגדול 3)אכן נהניתי לראותם ביחד ואף פירגנתי לזוגיות המקסימה שלהם 4)לגביי ריבים זה היה נחמד ו"עליז" 5)שאלה לא רלוונטית 6)---- 7)---- 8)עדיין לא ביקרתי בבלוג של האח הגדול 9)אנרגיות חיוביות לך:)
 
ארזזז אתה ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

|מספר 1 היית הפייבוריט שלי ומאז ההדחה המפתיעה והלא הוגנת הבית ממש אפור מאחלת לך המון טוב והצלחה בחיים ובזוגיות עם הרבה הרבה אנרגיות חיוביות|חיבוק
 
../images/Emo13.gifארז דה דרזנר../images/Emo13.gifכל הכבוד../images/Emo13.gifאתה חמד של בחור

מתאים לך לקבל עכשיו איזה קמפיין דוגמנות
בהצלחה
 
ארז אתה היית מקסים מאוד .

הגיע לך להיות בגמר וחבל שאתה הודחת ולא גואל, היית מאוד עצובה כששמעתי שאתה זה שצריך לצאת מהבית. אוסיף עוד משהו אלירז היה חבר אמיתי ומאוד אהב אותך. אלין כצופה מהצד ניסתה לתקשר איתך המון פעמים , אבל אני בטוחה שתראה את כל הפרקים או כמה מהם ותראה שהיא בחורה מקסימה מאוד. כל טוב והמון הצלחה ארז היקר.
 

רונרון19

New member
ארז יקר, אתה גדול בזכות עצמך.

אינך צריך את הגמר. אתה ענק! נהניתי לצפות בך בכל שניה ומאז שאינך שם, הטלויזיה סגורה והמבין יבין .. מודה להפקת האח הגדול שבחרו בך ואיפשרו לנו להנות ולו במיקצת מאישיותך הנפלאה ומהלב הגדול והרחב שלך. עכשיו שאנחנו יודעים שאתה קיים, לא נוותר עליך! רוצים לראות אותך עוד ועוד בתוכניות שונות, אם אתה כותב רוצים לקרוא וכל דבר שתעשה - מעניין את כולנו. אגב, אף פעם לא הבנתי למה בהתחלה עשית עניין מהיותך לקוי שמיעה. יש לקויי שמיעה, יש לקויי ראייה ויש ויש. אף אחד לא מושלם ולהיות לקוי שמיעה לפעמים זה יתרון גדול: א. יש שקט ב. אפשר להתרשם ולהבין הרבה יותר דרך שפת הגוף והתנועות. אז --- מבורך העם שזכה לאדם כמוך! מבורכת האמא שזכתה ללדת בן כמוך! יישר כוח ויהי מה!
 

APRSMON

New member
ארז אתה מקסים אמיתי, בכינו

שהדיחו אותך. אתמול ראיתי אותך בדיזנגוף סנטר וראינו גם את איילה והיא יפיפיה אמיתית, כמו בובת חרסינה. לא לדאוג ארז, לא נאמרה המילה האחרונה לך ולאיילה, מברכת אתכם להמשך דרך פוריה באשר תרצו. ל ו
י ה י
 
לארז האחד והיחיד ../images/Emo106.gif

ארז יקר, אתה היית נקודת האור בבית האח הגדול. ריגשת וסחפת מדינה שלמה עם האנרגיות החיוביות שלך עד כדי אקסייט. היה כייף להתעורר בבוקר, לצפות בך ולשמוע את שיחות הבוקר שלך. לצערי הרב מאוד, מרגע שחברת לסער, חששתי מאוד שהוא יזיק לך.
סער ניצל אותך כבמה להגיגיו המרושעים והמבטים בינו לבין איילה לגבי דעתם עליך-לא הותירו מקום לספק.
אתה היית חייב להיות בגמר!!! בכל מקרה , אתה היית ונותרת הפייבוריט שלי!
התמיכה שלי כיום באלירז, היא רק כדי שסער לא יזכה, בגלל הנזק העצום שגרם לך, ובגלל כל המסרים השליליים ששידר במהלך העונה. ארז, במבט לאחור, האם אתה מבין שהיית צריך לנהוג אחרת??? בהצלחה בכל אשר תלך.
.
 
עלומת שם יקרה

שלום לך באנרגיות חיוביות, חייב לציין להתרשמות ממכתבך מרשים,ולגביי שאלתך אני חושב שנהגתי כנכון לפי תחושות בבטן שהייתי נייטרלי, אז סער היה קונפליקט "חריף" שהלך נגדי והסיטואציה הובילה לתחרותיות מסויימת ,אך במהלך התהליך הקשר שלנו התחזק למידי ומאמין שהקשר גם כך בעולם החיצון שזה המבחן האמיתי שלנו,לגביי אליררררררז שאני מאוד אוהב אותו אהבת אמת רואה בו גם דייר יקר לליבי אילו היית מבינה את הקשיים שלנו שעברנו בתהליך בתוך הבית אז את יכולה לשער אחרת. אנרגיות חיוביות ומקסימות לך
 
אהבתי לראות אותך וסימסתי לך

אהבתי לראות את התהליך שעברת רק בדבר אחד טעית בתהליך הזה האמנת יותר מדי לסער. אם היית שומע את כל מה שסער וכל החדר היו מדברים עליך וסער לא השתיק אותם. אני בטוחה שלא היית נשאר נאמן לסער. אתה יודע שאיילה נתנה לך לשתות בכוס מלוכלכת וסיפרה לכולם בשמחה שהיא עשתה את זה???? שרה הוציאה את השניצלים שלך והכינה לכולם באמצע הלילה כדי שלא יהיה לך וסער , סער צחק, לא אמר לה מילה אלא אכל מהם. סימסתי לך כי רציתי שתישאר. אבל תומך של סער פרץ לפייסבוק של אלירז (פייסבוק מיוחד לתוכנית שיש שם 117,000 חברים!) ושתל הודעה להצביע 10 (המספר שהיה לסער) כי יש מאבק צמוד בין אלירז וסער. הרבה מאוד תומכים של אלירז הצביעו 10 ובגלל זה אתה בחוץ. ארז, למרות כל מה שסער אמר לך על אלירז אלירז התייחס אליך תמיד כאל בן אדם. דיבר אליך כמו שהוא מדבר אל האחרים (לא כמו סער שמדבר אליך לאט כאילו אתה מפגר) אמר לך מה שהוא באמת חושב עד ההדחה האחרונה אלירז לא העמיד אותך להדחה. סער כן העמיד אותך להדחה. אין לי שאלות אליך אני רק רוצה לאחל לך בהצלחה בחיים ומכל הלב ...שבחיים האמיתיים תדע לעשות את הבחירות הנכונות. ותמיד באנרגיות חיוביות ויהי מה.
 

מוריאל5

New member
ארז שאלה חשובה באמת !

עכשיו שאתה בחוץ, בטח הבחנת כמה המדיה מפרגנת לאלירז, ומתעבת את סער. האם זה החבר שמתאים לאדם רגיש כמוך ? כמו שנאמר הראה לי את חברך ואומר לך מי אתה. אתה לא מתבייש שבחרת אדם כזה כחבר ?
 
מוריאל5

קודם כל מברך אותך באנרגיות חיוביות הכי שיש אכן אני מבחין שמדיה מפרגנת בטירוף עד שכרון חושים מוות לאלירז המקסים לגביי שבחרתי חבר אני שלם עם תחושתי ומאמין שלהסתכל בחיובי בכל בנאדם לכולנו יש את היצרים הטובים בתוכנו שאנו בתהליך התמודדות עם קשיים
 
למעלה