מחר זה קורה!

idanoosh17

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo124.gif ארז דה דרזנר מגיע לפורום! ../images/Emo41.gif

ככל הנראה ביום שלישי בשעה שנעדכן עליה יגיע ארז לענות על השאלות שלכם! ביוגרפיה (מתוך אתר מאקו) ארז דה דרזנר הגיח לאויר העולם בקיץ של שנת 78', בתאריך ה-1 באוגוסט. ארז נולד וגדל בחיפה ועד היום הוא חיפאי גאה. בתיכון שכלל ארז את כשרונותיו ולמד צורפות עדינה, הוא התגייס לצבא ושירת 3 שנים בחיל רפואה. אם חשבתם שפה נגמרות ההפתעות אז חכו: לאחר שחרורו למד דה דרזנר בישולים, קונדיטוריה ועיצוב פנים. כיום הוא מדריך נוער עם ליקויי שמיעה ועובד עם נוער בסיכון. ומה מצבו המשפחתי? ובכן חברות נשמו לרווחה - הוא עדיין רווק, אבל עם חברה צמודה. ארז הגיע לתוכנית במטרה להראות שלקויי שמיעה ודיבור הם כמו כולם- ואכן הצליח להראות זאת. כולנו התרגשנו איתו ביום הולדת של מיכל, צחקנו איתו בחקירה המשטרתית, הופתענו משיחות הטלפון המיסתוריות עם אסי עזר (קוד 1114...ששש.....)... ועכשיו הוא מגיע לענות על השאלות שלכם!!!
חוקי האירוח:
1. אנא כבדו את עצמכם, את ארז ואת הפורום ואל תשאלו שאלות אישיות בוטות או פוגעות- שיביאו למחיקת ההודעה וחסימת השואל/ת. 2. לדעות יש שרשור מתאים- זה לא המקום לדיונים ודעות.
אז למה אתם מחכים? התחילו לשאול!
 
ארז שלום הגיע לך להיות בגמר

שאלה : האם הספקת לראות חלק מהפרקים? האם שינתה את דעתך מאז שיצאת מהבית? לגבי אלין ואלירז הכוונה
 
9 שאלות לארז ויהי מה! ../images/Emo240.gif../images/Emo240.gif../images/Emo240.gif../images/Emo240.gif

1. מה אתה מעדיף חליפת ארמני או טרנינג וכפכפים? 2. אחרי שבטח ראית קצת מהתוכנית בטלוויזיה - מי הכי אמיתי בבית מלבדך? 3. האם נהנית לצפות באהבהבים שהיו בין סער ואיילה? 4. ובריבים? 5. אם לא היתה מיכל, את מי מבנות האח הגדול לאורך כל העונה היית עושה? 6. ומהבנים? 7. האם הצבעת לאלירז בשביל להצביע כמו סער ואיילה או שבאמת הפריעו לך המצמוצים שלו? 8. האם ביקרת כבר בבלוג הכי מעולה שיש על האח הגדול? 9. צריך מונית? אם כן אני לא הכתובת, פנה לאדי ... - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - האח הקטנטן מחופש לאדי חוטובלי (פורים או לא?)
 
ארז היקר, שאלה אחת בבקשה:

מתחילת העונה הצבעת בכל פעם בעד הדחתו של גואל, למעט פעם אחת. אתה התחלת את העליהום הנורא על גואל שבודד אותו במשך כשבוע וחצי בבית. גואל הוא האדם היחיד שלא הצלחת, למרות שהוא ניסה כמה פעמים, לדבר איתו לעומק. הוא היחיד מבין כל הדיירים שאמר עליך שהוא מוצא נקודות משותפות בינך לבינו מבחינת תחושת הניתוק. למה עשית ממנו מפלצת, במקום להבין ולדבר איתו?
 

YK40ilil

New member
ארז המתוק אתה הוכחה שאין דבר>>

העומד בפני הרצון אהבנו לראות אותך תצליח בכל והעיקר עם מיכל אהובתך
 

CRAZYxNUTS

New member
ארז המתוק-לאורך כל העונה הייתי בעדך

ובעד פותנה. כשנודע לי שבגלל אכרם שביקש מהמגזר הערבי לסמס לגואל אתה הודחת- ירדתי מפותנה . מכיוון ש... לא נשארת כדי לקדם את זכייתך החלטתי לעבור לקדם את סער למליון! סער היחיד שהיה חבר אמיתי שלך בבית ולכן אני מצביעה ....והרבה ל-4... חמוד! מאחלת לך למיכללאחים המדהימים שלך ולאמך הצלחמה בחיים והמון אושר ! ואני בטוחה שאבא שלך ז"ל רואה וגאה בך ! בהצלחה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

rikell

New member
ואתמול בראיון -אלירז אמר לו איך

דחפת לה טישו מהמאפרה?לא עושים דבר כזה. סער אמר לו-לא דחפתי לה טישו לפה,זה היה בכאילו. ובסרטון הזה רואים שהוא ממליץ לאיילה לנקות את הפה מהאפר שדבק בה. אם זו לא אלימות אז אני עץ ירוק מפלסיק.
 

sonia100

New member
גואל השווה בין פותנה לסער!כמה אלירז יכול לספו

לספוג מסער ועדיין להתנהג כל כך יפה! שמעתם איך גואל הכניס לאלירז,שנמצא עכשיו במצב רגיש,ונידב לו מידע שצעקו בחוץ לסער שהראיון שלו היה גדול!
 
סוניה100-להיפך אלירז התפתל על הכיסא כמו

מי שנגזר דינו לממות לאורך כל הראיון סער הפגין איפוק, ולסיום אלירז קרא לסער אידיוט,בעיניים רושפות זעם ושינאה אז מי לא מתקפל,מי לא שוכח,ומי חושב שכל מה שהוא אומר זה נכון והגדיל לעשות זאת גואל - שאמר לו זאת במהלך החודש האחרון
 

סאטס 19

New member
מי ראה מה היה עכשיו? כנסו דחוףףף

צעקו לסער שקרן לא היית בלבנון והוא ענה מי אמר שהייתי בלבנון? הייתי בג'נין
 
../images/Emo23.gif אלירז, סער צריך להתנצל - לא אתה ../images/Emo23.gif

השקרים והאלימות שלו - מכערים אותו - ומנגד: מייפים את הלב הענק שלך !!!
 

24שעות1

New member
למה אלירז היה קפוץ בראיון -הפחד ניבט מעיניו

בעוד שסער הקרין ניחוחות נהנה מהמוסיקה
 

balbala5

New member
נא לדייק !צעקו לאלירז : הראיון שלך היה גדול !

יצאת מלך . - וזה קרה מיד אחרי הראיון של סער את אלירז . מיד אחרי זה צעקו לסער : סער שקרן לא היית בלבנון ! וגואל סיפר לאלירז מה ששמע כשנכנס לראיין את פותנה . (אני גם שמעתי את מה שצועקים מבחוץ)
 

24שעות1

New member
balbala5 למה לשקר ,צעקו לסער היית גדול

בראיון יצאת מלך, איילה אוהבת אותך ומפרגנת לך. את המשפט הזה שמעו כולם, שמעו גואל ופותנה , גואל ניתח את המשפט עם אלירז, וכמובן כמובן שהעלת אלף הפרצופים פותי וגועל לא סיפרו לסער. רוצה להאמין שאת לא שקרנית, אלא שטעית
 
למעלה