האח הגדול - גלגל הצלה

שרה?? חס וחלילה !! לא תודה

אמת נכון,אשה חכמה.איני יכול לשפוט אותה בחיים שבחוץ אבל התנהלותה בבית הייתה מרושעת מלווה בגידופים מהזן הבזוי ביותר. אוי ואבוי למי שנכנס לקו האש שלה כל מי שסומן על ידה חטף דם אש ותימרות עשן. אם לזאת אתה מתגעגע ? כנראה שהחיים שלך משעממים מידי לך תעשה שייט קייאקים או אבובים ,זה הרבה יותר מסעיר ,לא מרושע ולא מלווה בנזקים לנפש.
 
הנימוק היה חביב לבוקר../images/Emo9.gif חוץ מזה שאני אשה

אבל עדיין חושבת שהיא הוסיפה המון לטוב ולרע.
 
שמשית ../images/Emo13.gif

תודה על התיקון . שיהיה לך בוקר טוב שתזרח לך השמש לתוך הנשמה עמוק פנימה ותאיר אותה באהבה ,נתינה ויכולת להכיל.
 

albos

New member
../images/Emo140.gifאבחנה דקה תפסיקי עם הרפש ../images/Emo140.gif

והגיע הזמן לתקן את עצמך ללכלך על אנשים דברי קצת בנועם בתבונה
 
אלבוס הרפש והדומן והגזענות העלובה הועלו כאן

על ידי אוהדי איילה שסוף סוף נפטרנו ממנה אי לכך ואך ורק בגלל תגובות אלו אני משנה ממנהגי ומשתמש במילים ובמושגים שיכולים לתאר הכי טוב רוע לשמו רכילות עלובה הסתה פרועה תיאום הדחות ניצול ציני של מומים ועוד ועוד ואת זה הציגו 3 חודשים קבוצת אנשים בבית שתמכת בהם ולא נותר מהם זכר והאחרון שבהם יעוף בעז"ה בשבת הקרובה ! אז אנא בלי הטפות צבועות !!!!
 

הצופה777

New member
עומר, אין צורך בגלגל הצלה.מיותר לחלוטין.הנאמר

נאמר גם בחוצות וגם בין הסדינים. ואם טרחת לשאול, אז כרגע לא הייתי רוצה לראות את סער בבית.הוא בוטה, יללן, מתחסד, מפונק, לא הוגן, צבוע, רכלן, מתאם הדחות, משגע את ארז, ולא חבר כלומר, בשל ההפרעה שלו הוא לא מסוגל ליצור מגע תקשרותי/פיזי, רק דאווין (עדנה-מפה) ורצון להתחבב על הקהל(אני אתרום שליש). אתמול הוא עבר את כל הגבולות. הזכיר לי איך שפרה התעמרה בליאון לקראת הסוף. עצוב. משקל הצדק ממש לא לצידו. סער-רוצים אותך בבית ויפה שעה אחת קודם.
 

נ6וששש

New member
יוסף יוסף י-ו-ס-ף !!

הדייר הכי אהוב הכי אמיתי הכי מעניין! מגניב יהיה לראות את הפרצוף של כולם אם יחזירו אותו! וצריך לצאת משם זה גואל! עבר זמנו כמה שאני מחבבת אותו הוא נורא איכזב אותי
 
למעלה