האח הגדול - גלגל הצלה

CRAZYxNUTS

New member
אלירז בעל אלף המסיכות הוכיח לי שהוא צבוע

ומשחק "חכם" הוא הבין שאלין חזקה ומהווה עבורו איום והחליט לפעול ולהוריד לה את הבטחון וחפר וחפר והבחורה פשוט היתה בדיכאון בגללו. עד כדי כך שהיא החילה לפצוע את עצמה בשפתיים.
 

albos

New member
../images/Emo140.gifסוף סוף אנשים מתחילים להבין מי זה אליערס

 
הם מתוסכלים מדבר שפקד את הסוסים שמתים

אחד אחרי השני (אביב, תמרה, תומר, שרה, איילה) סער עדיין בפנים, אומנם התפגר לגמרי
 

balbala5

New member
../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gifאלירז../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

 

tamtam23

New member
lirlir17 כל מילה בסלע! אלירז מי שמך?

אני בעדו, הוא הורס, שווה, מושך, כובש, להתאהב. אלין תמיד היתה שם אשת סודו, תמיד ראתה נכוחה כמותו, ובין לבין התאהבה.. והנה כפי שאמרה לו אתמול, כשהכל בסדר והם לא תחת לחץ הדחה, הוא קולט שהיא חזקה ביותר בחוץ והופ - "הלך" החיבור, הלכו הצחוקים הזוגיים, פתאום הוא פסיכולוג עלק, לא מפרגן, לא מחמיא, מתנשא! אני עוברת לאלין!!!
 

שיבולות

New member
אלירז ואלין אמת לאמיתה

אתמול בערב התחילה שיחה בין אלירז לאלין שיחה נגעת ללב בין ילדה המבקשת לדעת איך היא יכולה להתמודד ולתקשר טוב יותר עם אחרים, זו הייתה אחת השיחות המרתקות בהן אלירז מניח מול אלין מראה ואומר לה הכל, פשוט הכל ועושה זאת בצורה כל כך עדינה, קדמה לשיחה תחושת פגיעה מצד פותנה באלין ואפילו גואל העיר על כך לפותנה, לא היו שום לילוכים מצד אלין כלפי פותנה בכלל לא. אח"כ גואל סיפר לאלירז שצעקו לפותנה שאלין מלכלכת עליה, אני באמת לא מבינה מה רצו להשיג בעניין הזה הצועקים, לא פותנה ולא אלין מרוויחות ממידע כזה ניראה שהם באו מצד שלישי שמבקש ליצור פרובוקציה ביניהם. נחזור לשיחה המרתקת והסבלנית הרגישה העצובה והשמחה אף כותב תסריט לא יכול היה לכתוב שיחה כזו בין שחקנים....צריך קודם שתי נשמות מלאות ועגולות כמו שיש לאלין ולאלירז כדי ליצור אינטראקציה כזו. לגבי המשך השיחה של אלירז ואלין היא הייתה החלק השני של השיחה שקדמה לא שמעתי ולא ראיתי אותה, אבל בטוח שהיא נעשתה ברוח השיחה הקודמת, אלירז מבין שמולו ניצבת נערה על סף ההתבגרות וברור כמו לכולנו שחטפנו ועברנו מכשולים בדרכנו כך יקרה לאלין והוא מסביר לה מה לא טוב בהתנהגותה ומדוע היא עוד תקבל מכות כי כך היא תבין ואולי תוכל לשנות את התנהגותה, אלין הקשיבה למרות שלא היה לה קל אבל היא כל כך בוטחת באלירז שהיא פתחה לו פתח לנבכי נשמתה ואף הודתה שרק אצלו זה קורה לה, והוא ברגישותו הנפלאה הסביר לה. אלירז מתגלה שוב כאדם רגיש סבלני וסובלני שנראה על המסך בשנים האחרונות. כולי תקווה שהוא ינצח וישכיל למצוא את דרכו לאחר התוכנית שם מצפה לו התמודדות לא קלה כי כמו שאנחנו יודעים להמליך אוי כמה אנחנו נהנים להוריד להשפיל עד אפר. מקווה שכולנו למדנו מאלירז משחק הוגן מהו.
 

פנינית14

New member
אלירז ניסה לגרום לאלין לתקשר עם ארז

הוא אמר לה שהיא משליכה את המקרה הפרטי שלה על ארז, ושזה לא הוגן כלפיו. אמת צרופה.
 

abcd80

New member
את רצינית?? מתי הוא אמר את זה?

סופסוף מישהו אומר לאלין את האמת בפרצוף!!
 

wow426

New member
בשיחה הראשונה בינהם היא לא הבינה למה הוא

ממשיך לדבר עם ארז אחרי מה שהוא עשה לו הוא ענה לו שהיא לא הייתה בניהם בשיחה באמבטיה ושהוא מבין את ארז ואוהב אותו ותמיד אהב אותו ולא משנה מה ארז עושה הוא מבין אותו
 

פנינית14

New member
אתמול בשיחה הליילית, הוא קרא אותה לסדר

הוא חזר ואמר לה שהיא לא באמת ניסתה לתקשר עם ארז. ופעלה מתוך הרקע שלה. וזה לא נכון לנהוג כך בחיים, זה לא הוגן כלפי ארז
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifאלירז כחבר טוב העוזר לחברתו הטובה

שצעירה יותר וחסרת ניסיון להגיע לתובנות הנכונות ביחסי אנוש בין בני אדם! אלירז מיום ליום מגיע לשיאים חדשים בפיצוח קשיים ביחסים בין אנשים!!! לא היה בשום תוכנית ריאליט מתמודד מבריק שכמוהו!!!!
 
אלין יותר חכמה ונשמה מכמה מתומכיה פה ../images/Emo6.gif

אם היה אפשר לשמוע אותה עכשיו מה היא (!) אומרת על אלירז-המצחיקולים האלה היו מתכווצים בפינה
 

abcd80

New member
תודה לך ולwow426 על המענה

אני שמחה לראות שאלירז אומר לה מה שטענתי פה כבר הרבה זמן - שאלין מתייחסת ככה לארז בגלל שהיא משליכה עליו את רגשותיה כלפי אביה הביולוגי .
 
אלירז לקראת סיום

שכל גדול לא מאפיין אותו ולמעט סלנג לא ברור שמושך צעירים לא היה אלירז נשאר בתכנית. מי שעניו בראשה מזהה את הכוחניות הבלתי מרוסנת שלו ואת הקנאה על כך שאיילה לא הקדישה לו אפילו מבט. הקנאה שלו באיילה וסער נובעת מכך שבחיים לא יצא לו וכנראה גם לא יצא לו לצאת עם בחורה כמו איילה - . התנהגותו נובעת בעיקר מרגשי נחיתות ומרשעות בלתי מרוסנת. גם אם יזכה בכסף הגדול למעשה הוא הפסיד במבחן האישיות. היה קטן וישאר קטן. במהלך כל התכנית איילה לא ריכלה עליו ולא על אף אחד אחר בתכנית. לעומת אלירז שריכל עליה בכל רגע שהזדמן לו.
 
למעלה