אם הייתם פוגשים את איילה...

שלעולם לא תתרפס כך שוב מול גבר

בעיני איילה היא קורבן להתעללות פיזית ורגשית ואני מקווה שגם אם היא עצמה לא מסוגלת לראות שהיא .
 
אופס ברח לפני הסוף

שאני מקווה שיש מישהו שאוהב אותה מספיק כדי לעזור לראות את זה. כי כרגע נראה שהיא מוקפת רק באנשים שמשתמשים בה לצרכיהם.
 

SharonPL

New member
איילה אשמח אם תסבירי לי... ../images/Emo13.gif

איך ילדה בת 19 עשתה לך ולעו"ד הנבוב שלך בית ספר? איך ילדה בת 19 שנכנסה לתוכנית על תקן "הנעל" התגלתה כבעלת יכולת לנתח מצבים ואינטיליגנציה ריגשית גבוהה פי כמה מזו שלך או של העו"ד הנבוב שלך? איך ילדה בת 19 זכתה באהדה גורפת של הקהל בעוד שאת והעו"ד הנבוב שלך המאסתם את עצמכם עלינו? איך ילדה בת 19 השכילה להתחבר לאדם הכי רגיש בבית וליצור איתו מערכת יחסים טהורה ונטולת אינטרסים, בעוד את והעו"ד הנבוב שלך ניהלתם "מערכת יחסים" שהיא בעצם רצף של ריבים והשלמות אינסופי שחשפה כמה שניכם אינפנטילים, שטחיים, פתטים ומזוכיסיטים בצורה קיצונית? ושאלת השאלות, מה לעזאזל מצאת בסער?! הבנאדם הוא נוד נפוח מהסוג הקשה ביותר! דביל, זחוח ונפוח, פשוט מביך לצפות בו! ילד בן 7 מתנהג בצורה בוגרת יותר! חבל איילה, אני מזמינה אותך לשבת ולצפות שוב בעונה הזו ובמיוחד בילדה בת ה-19, אולי תשכילי לאמץ ממנה כמה תכונות - תאמיני לי שזה יעזור לך...
 
../images/Emo23.gifכל מילה מדוייקת וכתבת יפה , אנחנו מתים על

אלין ואפילו היינו בירושליים וקנינו לה שוקולדים וכתבנו שאנחנו מתים עלייה, לא הייתה אפשרות לזרוק והשומר לא נתן לנו להיכנס. ילדה בת 19 מקסימה, טובה , כנה , מיוחדת ואמיתית.
נכנסה לליבנו .
 

SONI5

New member
אוהבים אותך שרון ... היתי אומרת לאיילה...

קיבלת ממנו את מה שהיה מגיע לך למשל: הנייר מהפח שהוא תקע לך לתוך הפה
 

poison33

New member
הייתי אומרת לה שהיא מדהימה!

הייתי אומרת לה ש3 חודשים צפיתי בגללה וכרגע שהיא לא שם זה נראה חסר טעם,שיש בה יופי אדיר- חיצוני ופנימי,שתלמד מטעויות ובעיקר,שתמשיך להיות נאמנה ללב שלה אה כן..ושאני אוהבת אותה :)
 
אילה תתחילי לאהוב את עצמך,ולא דרך אנשים אחרים

כמו שזה נראה לי באח הגדול לא אהבת שום דבר בך,אז למה שאחרים יאהבו ... תתידדי עם עצמך,תעריכי את עצמך...תחמיאי לעצמך , בקיצור תבני את עצמך מחדש ורצויי רחוק מאד מהעין הטלויזיונית. יש לך זמן את עדיין צעירה,ואולי כאשר לא תכעסי כול כך,תביטי לבד לבד במילים שיצאו מפי אלין ותגלי מה היא נשיות בשלביה השונים. ואז תקשיבי לאלירז ותגלי מה היא נשיות בעינים גבריות. ואז תחברי את עצמך מחדש. ראיתי את התוכנית בערוץ 20 שעות רבות,ולא ילדה אני.הצילי את עצמך,אישה יפה. סופרת בישראל
 

1תלתלים

New member
תכנית האח הגדול כבר לא שווה בלי איילה-נקודה

מי שנשאר הם חבורת הזבל הרכלנים שקרנים ורעים, איילה האדם הכי איכותי ומדהים שהיה בבית האח הגדול וזהו, לא צופה יותר בתכנית.
 

nofaret

New member
איילה רשף מדהימה כל כך

הייתי אומרת לאיילה: נהנהתי משלושה חודשים מדהימים שהיית על מסך הטלויזה. ועד השנייה האחרונה סימסתי והייתי בטוחה שאני הולכת להיפטר מהדבר הצהוב והמעצבן(אלין) תהיי גאה בעצמך כי יש לך על מה. ותזכרי לאנשים קשה להשלים עם אנשים סבלניים,אינטיליגנטיים,יפים,שלא מחפשים ריבים ואת אדם כזה והיה קשה להם להשלים עם זה. אז איילה יישר כוח את מדהימה ביופייך ובאופייך.
 

ryoni

New member
איילה היחידה שהלכה עם הלב כל התכנית, הבעיה

היא שאנשים מאוימים מהנוכחות שלה כי היא מאוד מיוחדת (יפה, חכמה וחזקה- לא בחורה שיגרתית). כל ההידבקות לנושא ה"שיניי אוגר" ה"זולה" וכו' רק מוכיח שלאנשים קשה עם העובדה שהיא מלכת הכיתה האמיתית. אבל ככה זה. כמו כל מלכה, חלק מהכיתה יעריצו אותה וחלק יאכלו את הלב כי הם בחיים לא יגיעו לקרסוליים שלה. הדרך שלהם לבטא את הקנאה היא באמצעות רוע. איילה- היית ונשארת אחת ויחידה. התכנית אינה אותה תכנית בלעדיך. בהצלחה בחיים ועם סער. אוהבים אותך!!!
 

רזרזית

New member
מה הייתי אומרת לאיילה.

אם הייתי פוגשת את איילה, הייתי אומרת לה כך : " היית דמות מאוד בולטת בבית האח הגדול, בקשר אליך ואל סער, את רודפת אחריו והוא מתנהג אליך כמו ילד קטן, אני חושבת שהיית מסוגלת להישאר בבית אם היית מתנהגת קצת אחרת. למשל, שלא היית נשארת עם סער בזמן שהיו 2 המחנות, אלא היית הולכת להיות עם אלירז. את וסער כל הזמן רבים וזה נראה שנמאס לך כבר אבל מצד שני את אוהבת אותו, היית צריכה להסביר לו שאתם לא יכולים להיות ביחד וכל הזמן לריב אחד עם השנייה! את אישה מאוד יפה ומתוקה לדעתי, וכן אהבתי אותך אבל לאט לאט כבר פחות התחברתי אליך, והרגשתי שאת משתנה לרעה. את היית בתחילת העונה דמות אהובה ואהודה בבית ולאט לאט הפכת להיות כך גם אצל הצופים. אני חושבת שהיו פעמים שהתנהגת בצורה מאוד לא הגיונית ! אני לא מבינה מה יש לך נגד אלירז, והייתי שמחה שתסבירי לי. "
 

רזרזית

New member
* הייתה לי שם התבלבלות במילים!! לפתוח את זה!

קצת התערבבו לי שם המילים. זה הדבר הנכון שרציתי להגיד לה!! אם הייתי פוגשת את איילה, הייתי אומרת לה כך : " היית דמות מאוד בולטת בבית האח הגדול, בקשר אליך ואל סער, את רודפת אחריו והוא מתנהג אליך כמו ילד קטן, אני חושבת שהיית מסוגלת להישאר בבית אם היית מתנהגת קצת אחרת. למשל, שלא היית נשארת עם סער בזמן שהיו 2 המחנות, אלא היית הולכת להיות עם אלירז. את וסער כל הזמן רבים וזה נראה שנמאס לך כבר אבל מצד שני את אוהבת אותו, היית צריכה להסביר לו שאתם לא יכולים להיות ביחד וכל הזמן לריב אחד עם השנייה! את אישה יפה, אינטילגנטית ומתוקה לדעתי, וכן אהבתי אותך אבל לאט לאט כבר פחות התחברתי אליך, והרגשתי שאת משתנה לרעה. את היית בתחילת העונה דמות אהובה ואהודה בבית ולאט לאט הפכת להיות בדיוק ההפך גם בבית וגם אצל הקהל. אני חושבת שהיו פעמים שהתנהגת בצורה מאוד לא הגיונית ! אני לא מבינה מה יש לך נגד אלירז, והייתי שמחה שתסבירי לי. "
 
למעלה