אם הייתם פוגשים את איילה...

הייתי שואלת את איילה:

האם למדה שיושר וטוב לב יש להם ערך רב. שהיא לא יותר חכמה מאלין שההבדל היחידי הוא שלאלין אין ידע כללי רחב אולי בגלל הסביבה שבה גדלה אבל יש לה אינטליגנציה רגשית שלאיילה חסר. אם למדה שגם היא,איילה לא גאון הדור אלה שמסתירה זאת בדיבור צפונבוני.ושתוכנית האח הגדול היא לא מקבילית המוחות אלה מודדת דברים אחרים שלאלין יש ולאיילה חסרים, והרבה.
 
איילה שלום

התחושות שלי לגביך עם התקדמות התוכנית : בהתחלה דווקא חיבבתי אותך ( בזמן שעוד חודדה הייתה) טוב אוליי זאת לא חכמה כי הרי הייתה שם חודדה. המפנה שלי לרעתך התחיל כשאמרת לאלין " את שחורדינית" ברגע שהיא אמרה משהו על הביצה שלך ו " אל תתחילי איתי" וזה עוד בזמן שחשבתי שאלין באמת " טיפשה" והחזקתי ממך חכמה יותר ובוגרת יותר.. נהיה לי רע בפה , כי לא הבנתי למה רוע? אח"כ זה המשיך שסער אמר שיש לו חברה אבל לך זה ממש לא שינה. הוא אמר שהוא לא רוצה. אבל את זרקת את עצמך על הריצפה באמבטיה והתחננת שיסלח לך על משהו שלא עשית הוא פשוט לא רצה למה טיפשות? וזה שוב המשיך כאשר סער אמר לך שאת " מנפולטיבית ... אגואיסטית...שחקנית... בעלת מוסר כפול... קמצנית ואת התחננת שיסלח לך ושיכניס אותך למיטה שלו למה להיות סמרטוט? ואח"כ הטישו המלוכלך בתוך פיך ואת.??? את בחרת לעשן סיגריה במקום למחות .. לא איילה לא רק בשבילך אלה למען הבנות שרואות את זה במקום זה שוב ביקשת את היחס שלו את כל מה שכתבתי כאן כתבתי כי אני רוצה להאמין שהכל היה משחק .. למרות שגם בתור משחק זה לא היה מצחיק. ועוד משהו שאני רוצה זה שתביני למה רוב העם אוהב את אלין ולא אותך אלין קרן אור... טוב לב ... חכמת חיים ... ולא פחות יופי שיהיה לך רק טוב איילה ממני מעריצה של אלין ..
 
הייתי אומרת לה שהיא שייכת לישראל אחרת

לא ישראל הפרחית והמחומצנת. לא ישראל שמצביע ביבי וצורחת בשוק ביבי מלך ישראל שהיא משכילה וחכמה ולכן לא יכולה היתה לנצח בלונדנית נעלולית שמדברת אל רוב הנוער המסמס כי היא מדברת בשפתו. בערך זה.
 
לא צריך להיות מחומצנת בשביל להיות פריחה.

והניסיון לעשות מאיילה משהו מורם מעם הוא ניסיון עקר שכן אם ביבי היה מבטיח לה מקום בגמר תאמיני יל שהיא מסוג הנשים שהיו צורחות במלוא ריאותיהן "ביבי מלך ישראל" והייתה מפתחת איתו אישית מערכת יחסים שכוללת סצינות מיטה , אז חלאס.
 

idanoosh17

New member
../images/Emo88.gif הבהרה- זהו לא שרשור האירוח

יהיה לה שרשור אירוח במהלך השבוע. אבל חשבנו אולי יהיו אנשים שיהיה מעניין שיפגשו איתה לא בצור הוירטואלית אלא פנים אל פנים. לכן רצינו לראות מה תגידו לה במפגש כזה.
 
מה יש לשפוך כאן? תכנית טלויזיה. רבונו של עולם

תגידו אתם מכירים את המילה פרופורציה? היא הרגה את אמא שלך????! מה לשפוך? זו תכנית טלויזיה!!!
 

ליבי 54

New member
לירון מהאח הגדול

מדובר באנשים אמיתיים אין שם במאי שמחלק תפקידים לשחקנים.אתה תהיה אלים ,ואתה תהיה נוכל ,אתה תשחק את הליצן הטוב ואת ...הייתה שם רק שחקנית אחת כל היתר הם אנשים שבחרו משום מה לחשוף את עצמם,אך הם אנשים שבחרו להיות בסרט, אך הצחוק והבכי הפגיעות הם אמיתיים .זה כואב לראות את זה .כואב לראות דמות של נוכל אינטלקטואל כואב לראות רוע כואב לראות אנשים פגועים עד עומק נשמתם...ומישהו מרוויח מכל זה. ואיזה מסרים חינוכיים מקבל הנוער שלנו? (אני יודעת שזו לא תוכנית חינוכית אך אם תרצה או לא תרצה הנוער בעיקר צופה.) הנוער קולט את המסרים שהוא מקבל הנוער מעריץ מזדה ובבוא העת גם יישם. למה ? כי יש "קבלות"מי זוכה להגיע לגמר? מי מקבל את הפרס הגדול? והרי לך חינוך ,לתפארת מדינת ישראל.
 
מותר להגיד מה שאנחנו רוצים או מה שרוח הפורום

מכתיבה? בוא נראה הודעה בנוסח רוח הפורום עלמנת שלא נמחק: איילה,את רעה/מכשפה/מגעילה וכו' אה...כן ואלירז מלך. הודעה אמיתית: איילה,את בחורה איכותית,משכילה,חריפה,יפה. עשית מספר טעויות לדעתי והראשונה שבהן,היית מפונקת מידי ואגואיסטית. השניה היתה מערכת יחסים לא כל כך הגיונית עם סער. אני מקווה שכשתראי הכל מבחוץ,לא תחכי לו. הצטערתי שלא נשארת,כי באמת רציתי לראות שורה איכותית של אנשים בגמר.
 

schmoopy

New member
סדנת מודעות עצמית בסין הכוללת

דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים דלי מים רותחים דלי מים קרים
 
הייתי אומרת לאיילה:גרמת לי לפקפק באינטואיציה

שלי.... בדרך כלל יש לי תחושות טובות,אני לא טועה לגבי אנשים... אני יודעת ומרגישה מי בסדר ומי לא,ואני לא טועה... עם איילה טעיתי מאודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד ראיתי אותך בתחילת התכנית והתלהבתי נראית בחורה נאה חטובה עדינה שקטה,מתחמקת ממריבות, אפילו דומה בזוויות מסויימות לאחותי.... עד שלמדתי להכיר אותך ולא רציתי יותר לצפות בתכנית בגללך... כל כך חיכיתי שתלכי הביתה.... אתמול הייתי מאושרת שסוף סוף הלכת.... לטובתך,תנסי ללמוד מכל מה שהיה ולהשתנות כמה שיותר מהר כי העולם לא בנוי על אמא אבא ואחות..... יש לך המון מה ללמוד, ואת לא יודעת הכל כמו שאת חושבת....
 
שתדע שהרוע הצרוף שכאן לא באמת מכוון אליה.

הרוע הצרוף שכאן נמצא בנשמות תועות שיום אחד יבינו עד כמה היו מכוערות ואז ירצו להכות על חטא.
 

שiס

New member
../images/Emo184.gifאין מה להגיד לה, היא מקרה אבוד.../images/Emo184.gif

 
למעלה