אם הייתם פוגשים את איילה...

שום שיטנה..השיטנה שייכת למי שיוצר אותה

עידן רק הציג את הבמה..כותבי השיטנה הם השחקנים
 

bibi12

New member
גם

אם לא זכותו להביע דעה הוא לא קיבל עט יותר טובה ממך גם את יכולה לכתוב מה שאת רוצה באותה מידה. ויאללה תתקדמי
 

ביטניקט

New member
מספר לה איך סער הסית נגדה את כל הבית

מראה לה את שטיפת המוח ששרה וסער עשו לאלין נגדה "תיזהרי את ישנה עם האוייב". מראה לה איך סער בא ואמר לאלירז במקלחת השקופה בחוץ: "תיזהר מאיילה, היא משחקת בגברים שלה ועכשיו אתה הקורבן החדש שלה" מראה לה איך סער הסית את אלירז וגואל נגד איילה בטענה שהיא לא אמיתית משחקת משחק עם כל הגברים במטרה להגיע על גבם לגמר. והייתי מציג לה את כל התזכורות והציטוטים שנאמרו על ידיה וכל הציטוטים שנאמרו ע"י "החברים" שלה. כמו למשל הדוגמאות הבאות: את מי אמר תומר הגורג'ס שהוא שונא בגלל שהיא מתנשאת וצבועה? איילה את מי העמידה שרה להדחה בטענה שהם בגדו בה ובאמונה רק לפני שבועיים? סער ואיילה את מי לא העמידו סער תומר ואיילה להדחה 5 פעמים, למרות שקראו לה "עוכרת ישראל"? עדנה מי כעסה על סער בגלל ששבר לה את המילה והשלים עם איילה? שרה מי אמרה לסער בפנים שהוא ילד קטן ואיפנטיל שלא התבגר? איילה מי אמר לתמרה שהוא הולך להוציא את סער מהארון בשידור חי? תומר מי בא ואמר לאלירז במקלחת השקופה בחוץ "תיזהר מאיילה, היא משחקת בגברים שלה ועכשיו אתה הקורבן החדש שלה"? סער מי אמר על איילה שהיא שחקנית שחיה בסרט בתור ניצבת ושזה הכי גרוע? תומר מי שיכנע את דנה לעשות טיזינג בסילבסטר לסער ולנסות להפריד בינו לבין איילה? תומר מי אמר לאיילה בפנים שהיא שחצנית ואגואיסטית ושהוא לא מאמין לאף מילה שיוצאת מפיה? סער את המשפטים שמי אמר לו צעק אלירז בפנים לאיילה בריב הגדול בינו לבין סער ךפני המשימה ההודית? סער מי אמר לאלירז באמבטיה ערב לפני הריב הגדול ביניהם שהוא לא מאמין לאיילה ושהוא נמשך ומפחד ממנה בעת ובעונה אחת? סער מי אמרה לסער על קהל הצופים של התוכנית האח הגדול "אם הקהל הוא כזה, הוא יכול לצפות שיבוא היטלר מספר 2"? שרה מי הזוג שהתלחש אחד עם השני: "צריך לשנות את היחס שלנו לדיירים החדשים כי אנחנו צריכים את ההצבעות שלהם בהדחות"? סער ואיילה מי אמר "תדע סער, איילה היא טיפוס, היא תתהפך ברגע, היא תיתן לך בעיטה ברגע שלא תצטרך אותך. היא טיפוס..עם הנשיות היא קונה אותך..כי אתה גבר..אל תיפול לזה, יש לך חברה בחוץ..."? שרה מי אמר לתומר "אם לא היו מצלמות - האנשים האלה לא היו מעיזים לצאת מהחדרים שלהם מפחד ! אפילו לעשן סיגריה - הם היו צריכים לבקש ממני רשות!"? סער כמובן, שעדיף להראות לה את קטעי הוידיאו עצמם....
 

izmeral1

New member
מה החישובים גם ילד היה מבין יותר טוב=

יש מחנה ועוד כמעט מחנה=יש קרישים ודגעגונים במי עלי להילחם= נו תגובה השאלה בתוך התשובה= אני אסלק את הגדולים הקטנים הם לא המטרה= הקטים אותם קטנים לא יגיעו לשום מקום=והם נישארים עוד קצת=הרי לא אותם רוצים בהמשך ולהמשך? פשוט.גם ילד היה פוטר את החישובים האלה. מי שנתן הדחה חזק על חזק זה מובן=הקטן מטרה אחת עוזר לשורד.... וכמובן למחנה שהוא בחר. כן ראינו הרבה כוחניות ובזויה גם.
 
שכל ההתנהלות שלה בבית הייתה מכוערת

ואולי יש עוד זמן לתיקון מבחינתה. שהיא לא מושלמת . שאלירז מעולם לא דיבר עליה כמו שהיא עליו. שאלין רחוקה מלהיות נעל, ושהדיבור שלה והקול שלה הרבה יותר נסבלים מדיבור מאנפף מתנשא 24/7 שהבדיחה המטומטמת של סער אתמול על אלין והתאונה הייתה מביישת. שסער הוא ילד מגודל -אבל את זה היא יודעת כבר. שפרזיטיות היא לא תכונה מושכת, היא אף דוחה. שכשגרים בבית עם עוד אנשים בשיתוף, צריך לשים יד ולתת את חלקך באופן שווה. וזו רק ההתחלה...
 
הייתי אומר לאיילה שתראה את התגובות הקשות ברשת

כהזדמנות, אמנם די אכזרית, להתבוננות פנימית ולתיקון. ושתעבור על השיחות המוקלטות שלה עם אלירז, ותנסה ללמוד מכל מילה. אולי הוא יסכים לשבת איתה על כוס קפה אחרי התוכנית.
 
עידן קפון במאקו אמר לה דברים נכונים

על כל המתחסדים והצדקניות שמחפשים את המוסר רק אצל אחרים
 

lolibror

New member
עידן הפאתט פונה לנשים כאילו אין גברים שנגעלים

מבחורות כמו איילה. שוביניסט אומלל.
 

הרצליה2

New member
חבל שיצאת את הכנסת תוכן ועניין

אצלך לא הייתה רכילות את מי שלא אהבת לא דיברת אולם גם לא ריכלת שפו על ההתנהגות, התנהגות בוגרת ואחראית, אפילו יותר מסער הוא לא שווה שתתרפסי ותתחנני לפניו למרות שאני מאוד מבינה למה עשית זאת מקסימה !!!!! אלין חלולה לידך וגם לא ...............לידך חבל שאת היא זו שהודחה !!! לא נותר עניין בתוכנית עכשיו כי היתר לא שווים צפיה ולא מכניסים עניין כפי שאת עשית זאת עם אינטילגנציה גבוהה רקד ושרת והיית מלאה כריזמה והאופן בו לימדת את כולם לרקוד עם המון סבלנות וללא תלונות זה היה מקסים בעיניי כל הכבוד !!!!!
 
חחח ראית בכלל את התוכנית אלין חלולה עוד

אחד שמכפיש סתם , אלין האחרונה שיגידו עלייה חלולה. צופה מהצד ואלין עם הרבה חוכמה וחוכמת חיים ואצילות וטובות שזה הכי חשוב בחיים.
 

הרצליה2

New member
חוכמת חים חחחחחחחחחח

היא שוב מדברת על הכינים של יוסף ושהיא גילתה זאת למה להשפיל כך אנשים איפה החכמת חיים וטוב הלב שאת מדברת עליהם????????????
 

הרצליה2

New member
חמודה, זו עליה ברמה לא ירידה ברמה !!!

תראי איך היא מסתובבת כל היום עד השינה עם עקבים מי מסוגל לעשות זאת ?????????? רק אחת חלולה !!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

מנטינה

New member
איילה - סער הוא בחור של מצבי רוח ואת ניצלת

את הרגעים שהוא מתהפך כדי לסחוט אותו לטובתך - אוי כמה בזוי ושפל לנצל ילד בן 37 עם תארים מפה ועד הודעה חדשה (קצין, עורך דין) אבל ממש אומלל בחוסר הבשלות שלו. תהני לנצל את חולשותיו... האם נפגשת עם אביב?? האם לא הבנת מדוע אביב הודח בשלב כה מוקדם?? עד כמה את מבינה מה אמר לך אלירז כשכבר טרח לדבר איתך.... קטלת את כל מי שלא יכלת לעמוד מולו. עצוב שאת כל כך יפה רהוטה אבל ממש כמו צ' ק שמן בלי כסוי - ריקה מתוכן .. מציעה לך ללמוד מכל הפשלה של ההופעה שלך בבית. מקווה שיצליח לך להשתקם. לא הייתי רוצה להחליף איתך בשום מובן. תודה על תשומת הלב- אם טרחת לקרוא בלי כעס.
 

מוריאל5

New member
רציתי לומר לך לקרוא משפט שנכתב עלייך../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

באחת הכתבות : " בקווצות השרופים של אלין יש יותר אנושיות, חמלה וחוכמה, ממה שיהיו לך אי פעם " היית הכי ראויה לקבל את הבעיטה ולחזור למקום שבו את מקבלת תמיכה וחיזוקים על התנהגותך המבישה. ואנחנו? לא ממש נתגעגע.
 
אלייה אל תתיחסי לרוע ולריקנות של האנשים הקטני

הקטנים האלה פשוט קנאים וקשה להם לקבל בחורה יפה וחכמה שלא שמה על המצלמות כי אני מאמינה שאם היית שחקנית וצבועה לא היית מרשה לעצמך להתאהב בסער והיית בוחרת להיות במחנה אלירז העלוב אז קחי הכל בסבבי ואל תתיחסי לרוע שיש פה ..... חולים עלייך וחבל חבל שלא נשארת עד הסוף ,,ומי שהשאיר את הנעלולית במקומך רק מראה את הרמה הנחותה שלהם ...מחריד מה שהם כותבים עלייך טוב נו הם הנחותים קחי הרבה אהבה ובהצלחה בהכל את מקסימה ....
 

סאטס 19

New member
ציטוט מגולש באתר וואלה

אני – רשף איילה, מדליקה בזאת משואה "לתפארת" הבחורה, אשר היא קמצנית ואגואיסטית, אינטרסנטית ולא נאמנה, וכן ל"תפארת" הבחורה אשר היא קרציה, לא אינטלגנטית, לא חכמה ולא מבריקה , אינפנטילית רכושנית וקנאית ובנוסף לכך גם שקרנית וילדה קטנה, ול"תפארת" הבחורה, אשר את כל הדברים האלה אמר עליה "בן-זוגה" וגם לפיה דחף טישו מלוכלך מהמאפרה.
 
למעלה