אם הייתם פוגשים את איילה...

תגידי סתומה-בלומה, את יודעת מה פירוש המילה

"פאשיזם" בכלל? למה לעצור שם ולא להמשיך לנאציזם? באמת שצריך לחסום אותך.
 

ילי28

New member
למה את מתלוננת אלמנה שחורה?

את פאשיסטית וזה בכלל לא נתון לויכוח,עובדה פשוטה וידועה לכל. אגב,ברכות לבעלך שבחר במוות עלפני חיים בבית קברות
 

SnowKing

New member
שהיא אחלה בחורה, אבל

כדאי לה לפתח קצת את האינסטינקטים שלה (ולא לסמוך על אנשים הלא נכונים שרק מחפשים לדרוך עליה) לפתח תחומי ענין ולהיות עצמאית יותר.
 

bmtl2004

New member
היא אחלה בחורה והיא תתגבר על הכל. תבנה לעצמה

חיים כאישה עצמאית ומצליחה ותקים משפחה. לא כל אשה חייבת להיות עקרת בית למופת, בשלנית ומנקה. יש נשים רבות וטובות שגדלו בבתים מפנקים אבל שבנו לעצמן בית למדו והפכו לנשים טובות ומסורות. כל הדעות פה על איילה מבוססות על שנאה חסרת פרופורציה. בעצם הסיבה היחידה היא שהיא לא אהבה את אלירז - חטא גדול מאוד!!!
 

זהר77

New member
אלירז ניפנף את איילה שניסתה לפתות גם אותו

וזו הסיבה שאיילה שונאת את אלירז.
 

פרצלה

New member
אל תגזים

זה היה די ברור שבהתחלה אלירז החמוד קצת נידלק. אין מה לעשות עובדות הן דבר יציב.
 

סוליקו13

New member
הייתי נותנת לה חיבוק גדול

אומרת לה שהיא הייתה מדהימה ונהנתי מכל רגע שלה על המסך. הייתי מאחלת לה זוגיות טובה ואוהבת עם סער. ומציעה לה לא להתארח בפורום העויין הזה שזרע כל כךהרבה שנאה וארס כלפיה והכפיש את שמה ללא עוול בכפה
 
סער מאוכזב מהקהל???????? כנסו!

סער יכול להתבייש !!!! אנחנו הקהל מאוכזבים ממנו ומאיילה, הזוג המגעיל הזה, סער אומר שהוא מאוכזב שאין פה עומק????????? על איזה עומק הוא מדבר??? האם בינו לבין איילה היתה שיחה אחת עם עומק???? ייתכן שהוא מצא את העומק אצל איילה (במקום אחר...)התוכנית הזאת לא מחפשת תואר אקדמי, זה לא מקבילית המוחות!!!! כאן מחפשים את ה א ד ם !!!! וכדי להיות אדם טוב אי אפשר ללמוד באף אוניברסיטה!!!!! זה או שיש או שאין!!! ולסער ואיילה - א י ן !!!!! מה הזוג המגעיל הראה לנו לקהל ? שיחות על רמה????????!!!!!!!!!! או שהתמזמזו או שרבו ובצורה משפילה ביותר!!! ואם הנוער צופה בעו"ד איך הוא מתנהל עם איילה , מה ילמדו מהם??? סער מדבר???? יאללה, שיתקדם ומהר. אם הוא רוצה לצאת גבר גבר? שידיח את עצמו!!!! עלק, אוהבים, הכל למצלמות!!!!
 

zinioz

New member
המצחיק הוא שסער באמת חושב שהוא ואיילה

הם זוג אינטיליגנטי, המנהל שיחות עומק על רמה. אנחנו הצופים מהצד רואים איזה תת-רמה הם, ומתחלחלים מנושאי השיחה ה"עמוקים" שלהם - דרינקים בברים, ריקודים, תאילנד, מכיר את זה, מכירה את ההוא, וכמובן ריבים ברמה של גנון. אלירז ואלין, לעומת זאת, ניהלו אינספור שיחות במהלכן הפגינו אינטיליגנציה רגשית גבוהה, יכולות ניתוח מופלאות של המצב בבית, הלך הרוח של הדיירים, הדינמיקה ויחסי הכוחות בינהם - ממש כאילו הם קוראים פה את הנושאים החמים עליהם אנחנו מתדיינים פה בפורום. לצערי, אנשים כסער ואיילה לעולם יהיו שבויים בקונספציה שהם חכמים, ושאנשים מסוגם של אלירז ואלין "טיפשים".
 
הייתי נותנת לאיילה כמה תובנות לחיים:

מראה ששמים לך מול הפרצוף היא לא תמיד כדיי שתיראי מקרוב כמה את יפה אלא כדיי שתיראי מקרוב את הפצעונים הקטנים שלא רואים מרחוק...ותעשי ניקוי "פנים". אלירז רצה לעזור- לא רצית לקבל עזרה. אל תסתכלי בקנקן אלא במה שיש בתוכו- "סער הוא גבר גבר". עצוב לי לחשוב שכך את רוצה את הגבר שלך. שאפילו בשעת קושי ומשבר שלך, קם והלך כדיי לא להתמודד איתך. גבר אמיתי מחבק, לא אומר דבר...פשוט מכיל אותך ואת הקושי שלך. אלירז תמיד היה שם בשבילך כשרצית. אפילו היה זה שדיבר איתך לתוך הלילה...כשבן זוגך הפנה לך גב בגלל "השטויות" שלך. אלירז הוא הגבר מבין השניים!!! אל תתבלבלי! לא הייתי יוצאת בהצהרות שמעידות על קנאה ואגו נטו. "בחוץ אני לא סופרת אותו ממטר". "אני שונאת שונאת שונאת את אלירז". "הייתי מגלגלת אותו מכל המדרגות". "טיפש, האפס הזה". "אני בהלם. אמרתי לכם שהוא בא כדיי לנצח. אני בהלם". "אני מרחמת על המעריצים שלו". הטיפש, האפס, זה שאת שונאת ותגלגלי בחוץ- הוא זה שיותר ממחצית האנשים במדינה א ו ה ב י ם. וזה חייב להגיד משהו על עצמנו, לא?? היזהרי בלשונך עלמה צעירה. אלירז מ ע ו ל ם לא התבטא כך כלפייך. דפדפי בתוכניות ותיראי. דרך ארץ קדמה לתורה. שנני את המשפט!!!! ילדיי רוכשים לך בוז. ילדים הם התום, הטוהר והדבר הכי "נקי" שיש. מה שהם רואים- זה מה שהם מרגישים. ואם הם רוכשים לך בוז....חישבי על דרכך.
 

reiter5

New member
האחות הבכורה שאפו ../images/Emo24.gifהלואי ואיילה תקרא את

זה ותפנים ותלמד מה באמת חשוב בחיים .... כל הכבוד לך לא יכולת לכתוב טוב יותר פשוט ענק
 
למעלה