אם הייתם פוגשים את איילה...

somboI

New member
ארגמן,הודעותיך מתמצתות מעולה ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

את הבעיתיות של איילה משפחתה ומעריצותיה. הבעייה היא שאין להן את הכלים להבין את דברייך, מי שכל חייו בחיצוניות, פוזות והדחקות לא יכול לפתח תובנות פנימיות להכיל את דבריך. אדם יכול לראות את האחר רק מתוך עצמו, וה"תוך" שלהם שטוח.
 

sharon688

New member
אם מדברים על דמות שטוחה - זו איילה

איילה וסער הן הדמויות השטוחות ביותר בבית הזה. אין להן שום עומק ושום פנים שונות. אותה פסאדה, אותה מסיכה, אותה פוזה עלובה כל הזמן. זה הרבה יותר משעמם מלראות את שאר הדמויות שמצליחות להביע יותר מרגש אחד ולעניין באמת. סופסוף אפשר להישאר על ערוץ 20 בלי לדאוג שאתקל בזוג הרוטן, המלכלך והחולני הזה.
 
האמת, זה נכון ומדויק

לא נראה לי שהמילים יופנמו אצלה, היא באמת זחוחה ביותר. וכרגע, אני מקוה בשבילה שעוטפים אותה בצמר גפן, כך אני הייתי מתפקד מולה אם היתה חברתי או בת משפחתי. פשוט לתת לה את כל האהבה שיש לתת.
 

efrat20091

New member
מישהו יכול להסביר לי במסרים איך מגיעים לשם

אני הולכת לצעוק לסער וארז להזהר מאלירז ופותנה
 
הייתי אומר לה

שאני כגבר, למדתי בזכותה להעריך הרבה יותר את בת זוגתי שתחייה... למדתי איזה נשים אני מעדיף להרחיק מהרדיוס שלי, וכמה טוב שהיא כרגע בבייתה ולא על המרקע שלי. כי קצה נפשי לראות אותה על המירקע... אני מקווה בשבילה שבמקום להמשיך עם הפאסון המזוייף שלה וההצגות של "אני בשליטה" תוך ניפנופי שיער מביכים, שתיקח את הביקורת השלילית שתטפח על פניה בשבועות הקרובים למקום של צמיחה ולמידה... איילה... אני הייתי שמח אם היית לומדת לעצור בדרך ולבדוק את עצמך... לבדוק היכן טעית, ומדוע כל כך הרבה אנשים סולדים מהתנהגותך! אני רוצה להאמין שאנחנו חברה מוסרית... וכן, בחורה שיודעת שהגבר שמולה אוהב אחרת ועושה הכל כדי להפריד ביניהם - במסווה של "אותי הוא מכיר יותר זמן וכאלה דברים קורים בתוך בית סגור" היא בעיני אי המוסריות בהתגלמותה. זאת הייתה רק הטעות הראשונה בשרשרת... הזיוף שלך צעק מכל מוצא פיך... קשה להאמין לך. ויש בך וואקום רגשי שלא גורם לשום אמפטיה כלפייך... אני לא בטוח שנשים מסוגה מסוגלים לצמוח מביקורת, הגם ביקורת קשה, שכן הן חיות בגישה של "אני ואפסי עוד"... אבל לאחל לה זאת אני יכול...
 

רקלוש

New member
איך העזת לקרוא לאלירז בוטה ואלים בזמן שהגבר

האלים היחידי בבית זה הבבון איתו ישנת והתחברת קרוב ל- 3 חודשים שלא הפסיק לנגח להשפיל וביזה אותך ללא הרף??!!!
 

lolibror

New member
הייתי, בכנות, מאחלת לה בהצלחה, ומייעצת לה

לעשות הכל כדי לשים את הפרק הזה מאחוריה. התדמית שלה נפגעה קשות ולא עבר יום בלי שהתחננתי למשפחתה שתוציא אותה משם ויפה שעה אחת קודם. כל יום שעבר - בעזרת סער, הגבר הבזוי ביותר עלי אדמות - הדמות שלה הלכה ונהפכה למשהו שקשה להזדהות איתו וקל לתעב. צר לי עליה... הנותרים בבית ממשיכים בחייהם, כאילו לא הייתה איילה מעולם. נסי לעשות כמוהם ולהמשיך בחייך.
 

reiter5

New member
אני היתי אומרת לה שאני מקוה בשבילה שהלקח

נילמד .אחרי שתבין מה גרמה לעצמה!!!!.ושתהיה מספיק ישרה עם עצמה להבין איפה טעתה תסתכל במראה שהציב לה אלירז ...וקהל הצופים ...ותתקן דרכיה .למען עתידה .ואין לי שינאה בלב רק רחמים ...
 

motibari

New member
שמסכן יהיה הבעל שלה

היא חפרנית ,עצלנית ,נצלנית ,דו-פרצופית ,גאוותנית וסמרטוטית
 

ספי1100

New member
העם הקהל טעה ,הוא לא חושב שאולי הוא טועה

מה שמעניין אותו רק לנצח,כמה טיזינג היא עשתה לו שנכנס לעיוורון
 

GIOVANINI

New member
כמו אלירז שחיפש כמו שרלוק הולמס מי הצביע לו

אלירז אולי לא אוהבים אותך, הרי הוא רב עם כל ה6 שנשארו בבית אז מה אתה עושה חקירה של יומיים ופרצוף תחת, ולמה כי הוא תמיד בסדר.
 

ליבי 54

New member
ספ'1100

גם אני נדהמת מן היוורון שלו. איילה כלכך סובבה אותו-כמו בשטיפת מוח-שהוא לא מאופס. אני מקוה שלאחר ההתאוששות שלוהוא יכיר בעזיבתה של איילה,הקהל נתן לו קרש הצלה,ואולי נזכה לראות פן אחר ויותר יפה של סער ואם לא הוא צרוך פסיכולוג כי סער רגיש ובחור טוב שלא יזיק לאף אדם שלא מזיק לו בכוונה.
 
למעלה