אם הייתם פוגשים את איילה...

אוח, כמה שגיאות ניסוח בהודעה אחת. לא נורא.

אני לא מרוכז משום מה, יש כ"כ הרבה לבאר לאיילה. כמה עיוורון היה בה בתוך הבית. בכל מקרה, זה לא קשור לניסוחים המפותלים שלי, אני פשוט חסר ריכוז היום, כנראה מהתרופות נגד הכאב. לפחות אני מתנחם בזה שהכאב הוא פיזי ולא נפשי.
 
מאוד אהבתי את מה שכתבת

הלוואי שאיילה תקרא ותפנים. זה הרי כזה פספוס מה שקרה לה - היא הייתה בבית אחד עם בן אדם כמו אלירז, והוא היה מעוניין לתקשר איתה ולעזור לה, והיא בחרה בסער. איזו טעות פטאלית!! ועוד בהתחלה היא כן אהבה והעריכה את אלירז ודיברה עליו בחום רב. (תראו כאן)
 
רב תודות לכולכם

חיממתם את ליבי. הטעתי כשכתבתי ערוץ 20, גם אני נמצא במאקו רוב שעות היום, הכוונה היתה להסביר שאני צופה כמעט 24 שעות ביממה במקביל לדברים אחרים שלא מתסכלים אותי כשם שהאח הגדול מתסכל אותי. אין לי כבלים בכלל כך שלא ראיתי אף תוכנית למעט רגעים שנותנים כצפייה במאקו וידאו. את התוכנית המלאה אני מסרב לראות, הצפייה בה עושה לי חוסר שקט ואסי וארז מצליחים להביך אותי רוב הזמן. הם נורא מלוקקים בעיניי ומייצגים את כל מה שב-א-מ-ת פלסטיקי בטלוויזיה. הסיבה שאני צופה אדוק של מאקו לייב נעוצה בהתבוננות הנקייה כביכול באנשים, מכל הסוגים והמינים. זה העניין מבחינתי. בגלל זה התעקשתי לכתוב שאתמול שמחתי על השארותן של דמויות שמצאו חן בעיניי ולא בגלל לכתה של איילה.
 

ORIANESTER

New member
כך דרכם של בעלי גאווה, שאינם מטים אוזן אלא

לדברי שבח(מתוך "הנסיך הקטן")
 

sharon688

New member
שתמצא לעצמה פסיכולוג טוב, ומהר...

יש לה נטייה חולנית להיקשר ולהיתלות בגברים אלימים, משפילים ומתעללים. בעיניי, וזה בשיא הרצינות, תעשה טוב אם תיקח פסיכולוג טוב ותבין מאיפה הצורך הזה נובע, לפני שתמצא עצמה נשואה לגבר כזה ואז יהיה מאוחר מדי.
 

latch

New member
כלום.

אין צורך להוסיף עלבון על פגיעה,זה דבר ראשון. מה גם שהיא כל כך זחוחת- דעת שפשוט חבל על הזמן והמאמץ.
 
שהישראליים מעדיפים דמויות שטחות

שלהיות יפה ועשירה זה גם בעייה- שמעוררת הרבה אנטיגוניזם שבחורות מודרניות ומשוחררות עדיין בגדר של זולות שמלחמת כריות אינפנטילית עדיפה על מערכת יחסים של גבר ואשה (קשה ובעייתית ככל שתהיה) שלהתלהם ולדבר בסלנג - זה מה שקונה אנשים שלהיות אמיתי זה התעוזה לבקר את הזולת כל הזמן.
 
וגם שתדע שיש לה 2 מעריצים במגוון ניקים

שמנסים ליצור רושם כאילו יש קבוצה גדולה של אנשים שכביכול מעריצים את דמותה. זה יותר עצוב אולי מכל דבר אחר - הצורך הזה לגונן עליה מהאמת ולשמור עליה בכפפות משי שחלילה לא תקבל הזדמנות להביט פנימה ולתקן.
 
ארגמן אור אני לא מעריצה של איילה

היחידים שאני מעריצה זה בעלי והתינוקת שלי ואני לא מגוננת עליה. אני חושבת שההתקרנפות בפורום כמו בחברה היא תופעה מסוכנת. אנחנו לא ההורים שלה ולא הפסיכולגיים שלה שנגיד לה להתבונן פנימה או החוצה איילה הביאה לתוכנית זויות מעניינות שאין לא באלין ולא בפותנה אין לי יותר מניק אחד
 
למעלה