אם הייתם פוגשים את איילה...

dasis

New member
שלא כל פרסום הוא פרסום טוב

דרך הגב בהתחלה אני הייתי בעדה חשבתי שהיא תיקח היא ניראתה לי בחורה איכותית אבל צורת התנהגות שלה בעיקר שהיא לא הניח לסער [למרות שהוא כל הזמן אמר שהוא השאיר מישהי שהוא אוהב בבית] עד שהוא נפל ברשתה וממש ניכנסה לו למיטה
 

Daria83

New member
../images/Emo195.gifיורם זק עובד אצל סער, עוד כיסוי, עוד

טיוח, עוד חומר נשאר על רצפת חדר העריכה. בושה להפקה שמכסה בעלה תאנה על איש אלים וברוטאלי כזה!
 
שאני מרחמת עליה כי היא בחורה אומללה מאוד

שלחיות תחת כזה מעטה כבד של מסיכות שבגיל 25 כבר לא ניתן לזהות שם מתחת לכל זה שומדבר כי הכל כבר מחוק ודחוק ומוכחש . הייתי אומרת לה שהרוע והקנטרנות והקינאה שלה היו גלויים לעין כל ושעצוב לראות בחורה כל כך יפה ובו זמנית כל כך חסרת ביטחון ועם ערך עצמי כל כך נמוך . הייתי אומרת לה שהמשיכה שלה לגברים מתעללים תעלה לה ביוקר בחייה ושלכנות את הבוק העילג והמתעלל הזה בשם "גבר גבר" מלמד על עולם ערכים מעוות וחולה ועצוב עד מאוד. יש עוד כמה דברים אבל אחסוך .
 
משתתפת בכל מילה שארגמן אור אומרת

והבעיה המרכזית שאיילה לא תקלוט את דברי הביקורת. אלה שתומכים בה חושבים שהם מגינים עליה, אבל דווקא הם נותנים לה להמשיך לחיות באשליות/סרטים.
 
../images/Emo187.gifארגמן אור ניחנה בתובנות מאירות עיניים

אין בה קנטרנות או שמחה לאיד, היא כותבת בהגיון מהול בהרבה אנושיות....
 

Shusha212

New member
הייתי אומרת לה ש...

בהתחלה ממש חיבבתי אותה... אבל מאז התחברה לסער ראיתי צד שממשששששש סבלתי מעצם נוכחותה על המסך שלי.. שאני מאוד מקווה שעצם היותה סמרטוט לרגליו של סער זה רק בגלל היותה ילדה בת 25 והזמן יעשה את שלו בכדי שתתפכח. שלאישה יש כוח נשי וחבל שהיא לא ידעה להשתמש בו. נתנה לסער לרמוס לה כל טיפת כבוד עצמי. הרעל שהיא ירקה על אלין ואלירז רק גרם לה להפוך ל"שנואה" בקרב הצופים. אין לי בעיה לומר שהייתי ממש אנטי איילה וזה מה שגרם לי לסמס בטירוף לאלין ואלירז רק כדי שהיא לא תישאר שם. שאתמול בערב.. כשכל החברים באו לראות את "ה-הדחה" חששתי להפריע לשכנים נוכח שגאותינו בשעת ההכרזה אבל נוכחתי לדעת שאנחנו לא הבית היחידי ששאג. בקיצור... שתתקדם !
 

GILA42

New member
הייתי אומרת לה ש

למדת תיקשורת ,עובדת במשרד יחצנות , לא למדת איך ליחצן את עצמך??
 

naner6

New member
אני מוכן בחינם לתת לה שיעורים במשחק מול מצלמה

ומראה
 
1-800-393-904 קו חם לנשים מוכות

ויפה שעה קודם וגם יש לי המלצה בשבילה על פיסכולוגית טובה ומורה לדיקצייה.
 
הייתי עצוב להסתכל בעיניה

הייתי מסביר לה את שאלירז ניסה להסביר לה אך היא לא הקשיבה לו. שכל המשחק שהיא אמונה בו כ"כ הזה הוא לא נכון ולא טוב. שסער והיא זו אומללות אחת גדולה. שהיא חכמה ויפה אך אין זה מספיק כדי באמת לחדור ללב ולשכל. שמורכבותה היא זו שמעניינת ולא הפאסון שהיא נאחזת בו כ"כ בחוזקה. שמשפחתה היתה אמורה להגן ולגונן עליה ובחרה להתקיף ולהתקרבן. שיש בה מלאי חן שהולך לאיבוד כשהיא מנסה להיות "מעל". כי היא אינה מעל, אף אחד אינו מעל. כולם מתמודדים עם קשיים. שתקשיב לאנשים מבלי לזלזל כ"כ, מבלי לשפוט, עם סבלנות. היא העידה על עצמה כחסרת סבלנות פעמים רבות. שתיישם את שהיא מיטיבה לנסח, כלומר, להפסיק להסתכל רק על המעטפת, להפסיק להיות שחקנית מאולצת ומאומצת, שתחדל מהקנאות המעוותת שלה. שתראה את המציאות מבלי לטייח. היא יכלה לצאת מהאח עם חברים טובים, כאלה שמקשיבים לה ונהפוכו, שהיא קשובה להם. אבל היא בחרה, בחירה תמוהה יש לאמר, להיות צפונה במערכת יחסית פוגענית ומכוערת עם גבר שלא מבין את מורכבותה ולא יכל להכיל מאית ממה שיש לה להציע. בקיצור, שיהיה לה רק טוב, למרות שהיא איחלה לא מעט פעמים דברים רעים מאוד לאנשים. מקווה ששומרים עליך איילה. הלוואי ותלמדי כנות.
 
ועוד דבר, כצופה אדוק של ערוץ 20

הייתי עובר איתה צעד צעד ומראה לה מי הוא זה אשר טרח להסביר לכולם, במבט של קדוש מעונה, עד כמה היא שחקנית מלוכלכת שיש להזהר ממנה. הלוא הוא סער. "בן זוגה". שבתחילה טפטף רעל לאלירז ומתוך קנאה צרופה ביחסים הנרקמים בינהם לא חדל מלנאום לו עד כמה היא מזלזלת בו ולא תראה אותו ממטר בחוץ. ואז עבר לשרה ולאלין ולתומר! כשהם כבר ממש היו ביחד הוא אמר לתומר דברים כ"כ נלוזים עליה. איילה, בבקשה אל תתעלמי מזה, את לא מבינה מה הוא אמר עלייך, את לא תאמיני לי, לנו, אבל הוא ר-ק נשרך אחרי כל מי שעמד מולו ובנאומי עו"ד כושל תיאר אותך כפונקציה מינית ותו לאו. באמת שאין לי אינטרס לחבל במערכת היחסים הזו אבל אני חושב שמגיע לך לדעת את האמת הקשה והעצובה. כשאת שמרת לו אמונים הוא דאג רק לעצמו. התייחס אלייך כחפץ. הרבה דברים שייחסת ל"אוייבייך" בבית שמורים לסניגור הפרטי שלך שבמקרה זה בחר להיות המקטרג הכי חמור שלך. דברים עוותו וסולפו ונערכו והושמטו אך אני בתור צופה מסור ואדוק של ערוץ 20 (עקב תאונה שהשביתה כליל) יכל בבטחה לספר לך שהאוייב הגדול ביותר שלך, זה שהרחיק ממך את כולם, הוא זה שישן לצידך. טוב, אלירז כבר ניסה לשתף אותך אך את בחרה לחשוב שזו "הצגה למצלמות". כמה מצחיק הוא העולם. ועוד דבר קטן, אחרי מגילת אסתר הפרטית שלי, מאחל לך ללמוד מעט מאלין, אותה אלין שחשבת שראשה של אלין יידחה השתלת מוח, אותה אלין שאם מקשיבים לתוכן דבריה מגלים עולם ומלואו. האם את יכולה להגיד לי באומץ וכנות לב שמסער ניתן ללמוד משהו??
 
למעלה