אם הייתם פוגשים את איילה...

somboI

New member
נכון רותי,רק איומים בתביעות ושקרים של משפחתך

הם אהבת האדם וכיבוד הדמוקרטיה, וגם העובדה שהתאמצתם בכל כוחכם וכספכם להאריך את סיבלה של הפריחה לייט שלכם,המושפלת באופן סידרתי עד כדי בחילה, מראה שמשפחתכם הומנית ורחמנית. אבל שיא השיאים באמת היה כששלחתם ד"ש לגבר שהתעלל נפשית בבת המוכה שלכם, שבגללו שמענו אותה בוכה מול כל מראה אפשרית, אבל את רותינ'קה, היית חזקה, הערכים שלך שקלו מיליון מול התעללות נפשית, והמיליון ניצח....איזו תרבות רותי, איזה ערכים, כל הכבוד....
 

יעל176

New member
היא צריכה להגיע, שתילמד על עצמה קצת ותבין

את החסרונות הכ"כ רבים שלה.
 

mikanika

New member
חבל שאי אפשר לשים מראה גם מול

מי שכותב פה הודעות שהם תת רמה כדי שהם יבינו את החסרונות הרבים שלהם. התפקיד שלכם הוא לא לתקן את איילה. אבל אם בכל זאת חשקה נפשכם בזה בבקשה תעשו את זה בצורה לגיטימית ולא פוגעת. יש פה הודעות שפשוט מזעזע אותי לקרוא.
 

shouldistay

Active member
הייתי אומרת לה שהיא היתה בסדר גמור!

ושאמנם אני בעד אלירז אבל אני חושבת שהיא חמודה, מצחיקה, חכמה, רגישה. ושלא תאמין לאנשים שאומרים שהיא היתה רעה, היא לפעמים נגררה אחרי רוע, אבל היא בעצמה יש לה לב טוב מאד. הייתי מספרת לה על השבוע שסער הסית נגדה, ואיך ששרה הסיתה את אלין נגדה, ואלין ספגה וספגה וסתם פיתחה יחס רע לאיילה שלא עשתה לה דבר רע! הייתי אומרת לה שהיא אחת הבחורות היפות שראיתי על המסך. היא מדהימה בעיניי, גם יופי חיצוני וגם יופי פנימי, ובעיקר היא בחורה מאד מאד על רמה. וצר לי שאנשים כמו פותנה, גואל, סער ואלין יגיעו לגמר כנראה, והיא לא.
 
בדיוק ההיפך היא הייתה מתנשאת ולא נחמדה לאלין

בחרה להכפיש ולרכל עלייה ללא הפסקה. קראה לה נעל ולכן היא בבית ואלין בוילה.
 

שורדת 28

New member
לא חושבת שהיא שווה שאני אגיד לה משהו אבל

אם הייתי חייבת להגיד לה משהו הייתי אומרת לה שזה מגעיל לקחת חבר של מישהי אחרת ולפתות אותו, זה מגעיל לשחק למצלמה, זה מגעיל להיות בחורה רעה, מגעיל להתנשא מעל אחרים, שהיא לא יותר יפה או חכמה מאחרים ושאלירז עשה לאיילה ולסער בית ספר!!! שאלירז בחור מקסים, וגם אלין, ופותנה קיבלה את ההחלטה הנכונה. ועוד הרבה דברים, אבל לדעתי אחרי המשפט הראשון היא היתה הולכת מהמקום כי כולנו יודעים שהיא מתנשאת חחחחח
 

mikanika

New member
לקחת?

הזכרון שלכם כל כך קצר טווח שזה משהו מיוחד. בתחילת התוכנית איילה בכתה לאביב שהיא לא רוצה להיכנס בן בני זוג אבל סער משדר לה מסרים סותרים. היא ביקשה מסער להפסיק להעיר לה הערות מיניות,שזה מבלבל אותה אבל הוא המשיך. היא אמרה לסער שעדיף שהם יתרחקו והוא ביקש ממנה לעשות לו מסאז'. סער פתח את הדלת והכניס אותה פנימה,סער הוא זה שבגד. מה שאיילה עשתה אולי לא מוסרי אבל להטיל את כל האשמה עליה זה רחוק מאוד מהמציאות.
 

שורדת 28

New member
איילהה אמרה א' והתכוונה ל-ב'

כמו שהיא אמרה שהיא קורעת את החוט ורצתה רק שיגיד לה לא! וברגע שהוא לא אמר לה כלום היא הפסיקה. היא רצתה ממנו תשומת לב. אחת שלא רוצה להפריד בין בני זוג לא נכנסת למיטה שלו איתו עם כותנת קצרה (זוכרים את התמונות?) לפי מה שידוע לי התמונות האלה עברו ממייל למייל ואני הייתי בשוק כשראיתי אותן לראשונה.
 

mikanika

New member
מה זה קשור?

היא נכנסה למיטה שלו אחרי שהוא החליט לוותר על בולבלון ולבחור בה. זה די ברור לכולם מה היה סוף הסיפור פה. אבל זה לא שהיא "פיתתה" אותו מההתחלה במטרה להפריד בינו ובין בולבולון. אפשר לחשוב שבשבוע הראשון היא נכנסה ככה למיטה שלו...
 

שורדת 28

New member
ואם גבר נשוי או עם חברה יתחיל איתך

מתישהו את תסכימי להיות איתו? היא גם היתה צריכה להבין שגבר שבוגד איתך יבגוד גם בך! אבל היא שיתפה פעולה עם הבגידה.
 

mikanika

New member
זה לא אותו דבר

את בבית עם אדם 24 שעות ביממה 3 חודשים. חוץ מזה,סער אמר שהוא ובולבולון היו בתחילת קשר והם נפרדו לפני הכניסה לבית ואמרו שיראו מה יהיה אח"כ. ושוב,איילה לא נקייה בעניין הזה אבל אשמתו של סער גדולה בהרבה משלה.
 
מסכימה איתך, בנושא זה האשמה היא בסער

האשמה של איילה זה שהיא ראתה את הרוע שלו, סבלה ממנו היטב, הושפלה על ידו מאה פעם, ולא עצרה לרגע לעשות בדק בית קטן שאולי אולי היא טעתה בבחירה הזאת. ולמה? - כי היא אף פעם לא טועה, כמובן. היא לא מסוגלת להודות בטעות והיא לא מסוגלת לתקן טעות. היא חייבת לשדר שהיא תמיד צודקת. כמו שראינו עם המשפחה שלה, זה סוג אנשים שימותו אלף פעם ולא יסגירו חלילה את העובדה שהם אנושיים. ד"ש לסער עאלק. אדוני, עשו מהילדה שלך סמרטוט, מה ד"ש????? בליל רביעי, אחרי שהועמדה להדחה וכרגיל "היא לא מבינה למה מעמידים אותה להדחה", אלירז ישב איתה ופשוט הגיש לה את הניצחון על מגש - הוא הסביר לה למה העמידו אותה להדחה, הוא הסביר לה שסער לא טוב לה. אם הייתה מפנימה...... במקום זה היא הלכה כמו כלבה ללכלך לסער שאלירז רוצה להפריד ביניהם. אז בזה היא כן אשמה.
 

ליבי 54

New member
האשמה של מי??? לבת הכפר הגלובלי.

מה דעתך על פרוש שונה למצב בין סער ואיילה? איילה היא נראת, בחורה חכמה ויודעת היטב את משמעות בחירתה. בחרה בחור עם פוטציאל להצלחה.נצמדה איליו כדי להגיע לגמר. ובשביל כך, כל האמצעים כשרים .כנראה בחרה,בדרך בה היא מצליחה הכי טוב.ואכן הצליחה לפתותו בשם האהבה ושיחקה בו לאורך כל הדרך. גם ידעה לביים ריב לעיניי המצלמות ולהפוך את סער כאלים סער תרם להצלחתה,ושיתף פעולה איתה על אף הידיעה שהוא פיתיון- קורבן סמרטוט- שלא יודע לחתוך .בכל פעם שקיבל קצת אומץ לעשות לזה סוף.היא פשוט לא נתנה לו נדבקה איליו כעלוקה ועוד כעסה עליו שהוא מתעלם ממנה.היא מצאה דרך טובה להשפיע עליו. הבכי המפוסם שתמיד מציל את תוכניתה וסער "החזק" "האלים" לא יכול לעמוד בפני הבכי .כשמגרים גבר הוא רוצה להאמין שזה מתוך אהבה,לפחות בבית הסגור הזה . היא בחורה קרה מקצוענית ושולטת היטב במעשיה.ולכן היא לא צריכה את ההסבר של אלירז הרגשן.מי שהיה הסמרטוט וחסר עמוד השידרה זה סער שבחר להיות הקורבן ולא מצא כוחות להתמודד בדבר שמעולם לא הכיר.,והביא לעצמו רצח אופי וחבל,חבל מאד. כי אני מאמינה שסער בחור מקסים רגיש וטוב ברור שהוא אינטלקטואל שלא בא לידי ביטוי בגלל כל הסיטואציה הזאת שנפלה לו "כרעם ביום בהיר".כך אני משערת .( אינני מכירה את האדם הזה גילו יותר צעיר מהבן הצעיר שלי )אני יודעת אך ורק על סמך הצפיה שלי בערוץ 20 ועל סמך הסיפורים שלו ושאלות "החקירה" של תומר. אני מקוה מאד שלאחר ההיתאוששות שלו מעזיבתה של איילה נוכל להכיר את סער המקסים האמיתי..אני מאד רוצה בישבילו שיבין שאיילה לא בישבילו ושלא יקח אותה לאמסטרדם.היא תהרוס לו את הטיול!!!
 
למעלה