אם הייתם פוגשים את איילה...

רותי , עכשיו תשימי את המילה איילה לפני

אני אעזור לך איילה ,רמת הרוע,ההנאה מרמיסת כבודו של אדם והשנאה התהומית.(כלפי אלירז) זה מעיד המון על החברה שלנו,על הדרך בה נוהגים להשיג כל דבר בחיים בדרך של רמיסה,דריכה ,הוצאת הנשמה ולהמשיך כאילו דבר לא קרה,המטרה מקדשת את האמצעים.
 

bmtl2004

New member
רותי השנאה לאיילה נובעת אך ורק משום שהעזה לא

לאהוב את אלירז "המלך".. אם הייתה חברה שלו, הכל היה נסלח לה. ראי מקרה שרה. אמרה מילה טובה עליו כל הפורום פה שיבח והילל את האישה שכל שנאו וקיללו פה בפורום כמעט כמו את איילה. הכל פה נמדד על פי דבר אחד בלבד - האם אתה אוהד או לא אוהד של אלירז. אם אלין תעז לומר משהו רע על אלירז במשך השבוע הזה... הלך עליה!!!! האוהדים של אלירז עיוורים בכל מה שנוגע אליו ולאוהביו ואוי למתנגדיו!!!
 
רותי- הייתה תקופה שבה היא הייתה "חברה " שלו

בחלק מהצורך הבלתי נשלט שלה לקבל סגידה מגברים רבים ככל אפשר - וגם אז רובינו כבר ניחנו ביכולת לראות את המשחק העצוב הזה וכבר אז וביל קשר לאלירז או לא אלירז, הבחורה מבחינתי הייתה צריכה ללכת רק שלצערי לא הועמדה להדחה.
 

shelilu

Member
הדרך היחידה של איילה לקבל תשומת לב זה

לעשות טיזינג על גברים, היא חיה את זה וזה מה שהיא חיה, בחורה מאוד זולה, היא לא מבינה איך אלירז לא שם עליה, בוא נאמר את האמת פשוט לא יפה, שתעשה בדק בית עמוק אולי ביום מן הימים תצליח לתקן את עצמה, בסה"כ היא מסכנה...
 
ש - ק - ר

שרה הוגדרה כמכשפה על ידי הרבה לפני הסכסוך שלה עם אלירז אני ממש לא סבלתי אותה על ההתנהגות שלה כלפי יוסף ועל איך שהיא כמו אמסטף נתפסת במישהו ולא מרפה שרה אשה רעה הנה רואה? הפורום איננו מיקשה אחת למרות המנטרה שלכם - אוהדי אלירז לא מיקשה אחת תתבגרו
 

reiter5

New member
bmtlממש לא שרה היתה שנואה לא פחות מאיילה

ולראיה היא בחוץ אך לדעתי ומהכרות אישית איתה היא יודעת שטעתה בשיפוטה את אלירז ואלין ולמען האמת חייבת להאמר שרה עשתה כך בגלל שינאתה לעדנה ולא משינאתה לאלירז ....והתחברה לאיילה לסער מתוך אינטרס גרידא להפיל את עדנה ופותנה ...ולא את אלירז לכן גם לא העמידה אותו מעולם להדחה זו האמת
 

bmtl2004

New member
נכון וכולם פה קיללו וגידפו אותה אבל ביום שישי

אחרי התוכנית של מנחם בן הוצפו פה בפורום תגובות אוהדות וסלחניות כלפי שרה אתה מוזמן לבדוק!!
 

זהר77

New member
reiter5 , שרה ביום שישי הוכיחה שנשארה נחש

ששונא את אלירז. היא הופיע במסגרת התוכנית "שלום לאח הגדול" עם מנחם בן בערוץ 22
 

GILA42

New member
ומה ששרה עשתה ליוסף???

מהכירות אישית שלך זה רוע???? לשמוע אותו מספר על אמא שלו , שרה מזכירה לו אותה לשחק אותה אני פה אעזור לך , ואז להמשיך לצחוק עליו ולהרעיל את כל הדיירים? ואל תגידי צחקה איתו כי זה לא היה מצחיק!!!!!
 

זהר77

New member
איילה ניסתה מניולציות מיניות גם על אלירז, רק

שבמקרה זה הן לא עבדו. אלירז אמר לה במפורש את זה - וניפנף אותה ממנו. על זה איילה לא סלחה. היא לא יכולה לשמוע "לא" לגבי מיניותה.
 

דינה122

New member
ראינו*

ראינו כבר את אלירז בסכסוך עם גואל ופותנה איך אוהדי אליעארס הכפישו אותם .מה שכתבת נכון במאת האחוזים.זה מה שאליעארס עושה שם בבית מגייס נפשות דרך רודנות ועריצות ואוי למי שיעז ללכת נגדו.לדוגמא:גואל מאוד אוהב את השיחות שלו עם סער{למרות שמרכל עליו אבל זה גואל -מרכל על כולם]אבל הוא ממש פוחד לדבר עם סער מהפחד מהתגובות של הערס הקטן.הרי ריאנו כבר את התגובות הן במשימת התקציב ואחריה.
 
הנלה פרו-אלירז ואלין,אחרת היו מזהירים../images/Emo4.gif

את כל הגולשים עם הודעות שנאה בזויה נגד איילה, פושט בושה וחרפה מה שקורה בפורום הזה!
 
למעלה