אם הייתם פוגשים את איילה...

אורר10

New member
תשובה לסער שהכפיש הבוקר את אלין

סער מנסה לציר את הבחירה של הקהל באלין כבחירה בפלסטיק לעומתו שהוא עמוק וחכם אני שומעת ומתחשק לי לענות לו הפלסטיק זה אתה סער הפלסטיק זה הצורה שבה אתה מתבונן על העולם זה העולם בו אתה חי לפי נקודת מבטך יש אני ואתה שלי ושלך מה שהוא לא אני או שלי אני לא מנסה להבין אותו ואני לא מנסה לראות מימדים נוספים באישיותו הוא הופך לפוסטר לפלסטיק לפי ההגדרות שלך. גואל מקשיב לו ואני מחכה שיגיד לו "אלין זה לא פלסטיק, אלין היא בחורה בת ,19 יפה ונבונה בטירוף בחורה, שנסיבות חייה גרמו לכך שיש לה חושים של חיה בעזרתם היא מנתחת אנשים לעומק , ממעיטה במילים, אבל חזקה במעשים, כשאלין מבטאת את העולם הפנימי שלה במילים היא מפילה אותנו מהכיסא . נכון יש לה חורים בהשכלה אז מה? בניגוד לסער ששורשיו בארץ עתיקים יותר מהסבתא רבה שלו. אלין לא נולדה בארץ וגם הוריה לא את ילדותה בילתה בהישרדות על חייה, ללמוד היא תלמד. להחכים היא תחכים. אז מה אם לא ידעה מי ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל. אז היא לא זכרה. יש לי דוקטורט במדעי החיים ואני מודה שמילדות כבת להורים שלא נולדו בארץ תמיד הטריד אותי איך חברי לכיתה יודעים דברים שאני מעולם לא שמעתי עליהם. איך הם זוכרים כל כך הרבה פרטים משיעור היסטורי או גיאוגרפיה. איך כשהמורה מלמדת הם יודעים על מה היא מדברת. אני הייתי צריכה ללמוד הכל בע"פ. במיוחד כשזה היה קשור למקצועות הומניים כגון ספרות היסטוריה וגם גיאוגרפיה הורי היו עסוקים בהישרדות כלכלית ולא הכרתי את הארץ כי לא טילנו. לאורך התוכנית היא הראתה לנו כמה מהר היא לומדת כמה מהר היא מסיקה מסקנות. בניגוד לסער בעיניה אדם הוא בשר ודם עם רגשות. אדם בעיניה הוא לא פלסטיק והיא קולטת מהסביבה רגשות מעבדת אותם ואז מגיבה רגשית התאהבנו באלין כי היא אדם חי מגיב קולט בוכה שונא מקנא מבטא רגשות ובוחר בחירות נכונות לא אהבנו את סער\אילה כי הם הציגו לנו הצגה. והצגה יש בקמרי ובבימה עם שחקנים הרבה יותר טובים לו סער ואילה היו הם באמת ולא היו מנסים לנחש מה אנו רוצים לראות יתכן שהתמונה הייתה שונה בתוכנית כמו האח הגדול אי אפשר להזדהות עם שחקן . כי הקהל רואה את כל ההכנות למישחק וזה לא מאפשר להזדהות עם השחקנים.
 
אלין מזכירה לי את איש הקש מהקוסם מארץ עוץ

משאלת ליבו הייתה להיות חכם וכשהוא הגיע לקוסם, הקוסם גילה לאיש הקש שלאורך כל הדרך, החוכמה של איש הקש היא זו שהוציאה את כל החבורה מתסבוכות וזו אלין, אלין חכמה מאוד רק שהיא חושבת שהיא לא חכמה, אחרי שתצא מהבית היא תבין עד כמה באמת היא חכמה. ואני רציני עכשיו, אם נשווה את הבגרות של אלין מול הבגרות של סער, אלין בהרבה יותר בוגרת מסער, שילדה בת 19 תגיד לעורך דין בן 37 " תתבגר " זה כבר אומר הכל
 
סער אינו בר השוואה מול אלין..../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif

הוא בבון - היא נסיכה. הוא אלים - היא רגישה הוא ילדותי - היא בוגרת הוא אטום - היא תומכת הוא הרס את הבריאות לחברה הכי טובה שלו בבית - היא עודדה, תמכה והצחיקה למרות שגם מצבה היה לחוץ. היא בגילה הצעיר, כל כך הרבה דברים שהוא לא בגילו - 37 ולא יהיה לעולם. אלין תלמד באוניברסיטה, תחכים ותהפוך לאדם מדהים, כי בבסיס היא חכמה ואנטילגנטית, יש לה חושים טובים וערכים טובים ומוסר, למרות החורים בהשכלה יש לה שלמות פנימית ועולם עשיר ואמיתי שלא קשור בלדעת מי היה ראש הממשלה הראשון, אלא בלהיות בן אדם. סער ואיילה היו רומן מביך, לדעתי כבר בימים הקרובים, כשהוא רחוק מהמושפלת שלו, הוא יביין איזו טעות עשה, הם הרסו אחד לשניה את החוויה בבית ואת הסיכוי לזכות במליון, כי בתחילת הדרך, לפני שהכל התחיל, סער וגם איילה נרשמו אצלי כפייבוריטים לגמר. ואם הם ישארו יחד, אז מגיע להם
 

eave1

New member
היום בערוץ 24 שאלו אותה על החברה של סער

אז בפעם הראשונה היא לא הגיבה , בעם השניה היא אמרה שהוא נפרד ממנה לפני שהוא נכנס לבית. ואני שואלת? לפני מספר שבועות הוא עוד ישב עם השקית של בולבולון על הפנים שלו והריח אותה, מגעגועים הוא בכה ביום ההולדת שלה דמעות תנין ובכל הזדמנות הוא השמיע לנו שהוא נקרע בין הקשר שהשאיר בבית למה שהתפתח כאן. ובולבולון גרה אצלו בבית ועזבה אז אם היא לא הייתה חברה שלו אז מה היא עשתה בבית שלו????????? ואת כל זה אילה הדחיקה ודחקה הצידה? כאילו כלום? זו בחורה עם "אינטליגנציה ריגשית גבוהה כפי שהעידה על עצמה.
 
איילה ראתה בסער יעד שדורש כיבוש..../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

לא עזרו התחנונים שלו שתעזוב אותו במנוחה, בתחבולות ובמניפולציות עשתה לה מלחמה. נשכבה על הרצפה, מיררה בבכי, התחננה על נפשה. הסכימה לקבל הכל - השפלות, צעקות, גערות, טישו מטונף וחוסר תמיכה, הכל כדי שהיא תוכל לצאת מהבית ולומר שהיא הצליחה - היא כבשה אותו. לא משנה שיש לו מישהי בבית שהוא מתגעגע אליה, איילה ראה רק יעד, לא בן אדם ולא רגשות. והוא? הוא רק חיפש מישהי שתחמם לו את הסדינים, אמר בפירוש שהוא לא מבטיח לה שום דבר בחוץ ושהיא רק חברה למשחק.
 
עוד לא הייתה מודחת כל כך מעניינת,איילה בדרך

לתהילה, היא את המליון תעשה ובגדול, איילה כל הכבוד שיחקת אותה!!רצה מראיון לראיון, ההורים שלה צריכים להיות גאים!!גם אתה סער כי הכל בזכותך!!!
 
חחחחחחחחחח איזה אטום אתה אחי

הרי כל הדיירים חתומים על חוזים שאחרי הדחתם הם חייבים להשתתף בראיונות בתוכניות מסויימות אחרת הם יצטרכו לשלם קנס, בגלל זה איילה מתראיינת ובגלל זה גם היא תהיה בתפוז, איזה גרגמל אתה, יש לך אינטואיציות בדיוק כמו לארז חחחחחחחח נאדה
 
פךךךךךךךךךךךך

הרי כל הדיירים חתומים על חוזים שאחרי הדחתם הם חייבים להשתתף בראיונות בתוכניות מסויימות אחרת הם יצטרכו לשלם קנס, בגלל זה איילה מתראיינת ובגלל זה גם היא תהיה בתפוז, איזה גרגמל אתה, יש לך אינטואיציות בדיוק כמו לארז חחחחחחחח נאדה
 

mikanika

New member
שלא תגיע להתארח בפורום הזה

כואב לי הראש רק מלחשוב מה ילך כאן כשהיא תגיע.
 

רותי167

Well-known member
מיקה,עצוב עד בלתי נתפס רמת הכתיבה כאן

רמת הרוע,ההנאה מרמיסת כבודו של אדם והשנאה התהומית. זה מעיד המון על החברה שלנו,על הדרך בה נוהגים להשיג כל דבר בחיים בדרך של רמיסה,דריכה ,הוצאת הנשמה ולהמשיך כאילו דבר לא קרה,המטרה מקדשת את האמצעים.
 

זהר77

New member
רותי167. תיארת בול את איילה: רמיסה, דריכה

הוצאת הנשמה - המטרה אצלה מקדשת את האמצעים. את ודאי מכירה אותה - לכן ידעת לתאר כה טוב את הזוועה הזו.
 
בכל פוסט שלך את מתארת במדויק

את איילה שלך. איך חינכת אותה להיות אדם כזה ואח"כ להאשים את כל העולם שהם "כאלה" ? מעניין. אצל איילה המטרה תמיד תמי תמיד מקדשת כל אמצעי- לא משנה כמה נמוך הוא. רוע? לא ראיתי אצל איש מהמשתתפים רוע כמו אצלה. ממשיכה כאילו דבר לא קרה? סליחה, איילה היחידה בכל הבית הזה שזיזגה כל רגע ללא שום אמינות או אישיות, המשיכה כאילו שומדבר לא קרה.. בכל פוסט שלך את מורידה אותה יותר נמוך. חבל.
 
למעלה