עשה ואל תעשה באח הגדול VIP

קראתי שכתבו שיש בסביון התגייסות לטובת איתי

ומי שרשם את זה היו אנשים שתמכו באיתי. לא אמרתי שזה לא לגיטימי. אם הייתי מולטי מיליונר, אז גם אני הייתי מפקיד 100000 אסמסים למתמודד שאני אוהב. יכול להיות שאיתי ניקה בהתנדבות את הבית של השכנים והם רצו להחזיר לו טובה.
 

balbala5

New member
סימני שאלה ...

שרק מחנה איתי ובראשם "רבי מוסי לוסי ופלוסי" (עם פיג'מת פסים ויד על הלב
) יכולים לבדוק ולהשיב לנו עליהן.
 
סליחה?

איתי לא היה אמיתי? הפרחה עם החוטיני בחוץ שהתפללה לאלוהים הייתה אמיתית? או אולי הפאקצה שתקעה נודים(גם מהפה)הייתה אמיתית? או אלי הקיפוד המתחנחן שמלקק לכולם,כדי לסחוט עוד כמה ג'ובות? או אולי הוהומו הרגיש,שליקק ביצים והלך לספר לכולם הכל,רק לא על הליקוק? הנקודה אליה אני חותר היא שאיתי זיו היה האמיתי מכולם.
 
לדעתי הוא לא היה אמיתי ואני אסביר

למה אני חושב ככה. איתי יכל לענות לשי אחרי ששי ירד עליו. איתי בחור אתלטי וחזק אבל הוא עשה את עצמו מיסכן ושתק. איתי נתן לוונסה לדבר בשבילו עם שי ונתן לוונסה לעשות את העבודה המלוכלכת. איתי חיבק את אינה במיטה בחיבה ואחר כל הצביע נגדה ולא בגלל אסטרטגיה. איתי עשה את עצמו שהוא כאילו מחבב את אינה כשהוא בעצם שונא אותה ואותו דבר עם שחר. ההבדל היחידי בין איתי לבין רנין ולאון הוא שרנין ולאון היו בחבורה של ר.ש.ל.צ ואיתי לא היה שייך לחבורה הזאת. ותאמין לי שבהתחלה איתי היה מהדיירים שהכי אהבתי.
 

balbala5

New member
סלבסיכום - "יש חיים אחרי "האח הגדול"

רנין בולוס חזרה לשגרה האנונימית ולאחרונה התמקמה באחד מהמשרדים התל-אביביים שעוסקים במטבע חוץ כמנהלת שיווק. איתי זיו, שחזר לאחרונה לעבוד בקרקס, החליט להשתדרג ברמה העסקית ולכן הוא עובד על גיבוש רעיון לפתיחת עסק ביחד עם שותפים ויקים חברה שתספק שירותי לימוד למיומנות במקצועות הקרקס. ומה אצל שפרה? רגע אחרי שעברה להתגורר בתל אביב, שפרה קורנפלד אירחה את חבריו ליחידה של אחיה אלי לארוחת ערב שהיא בישלה. בין לבין היא גם הספיקה לסגור לעצמה על מנהל אישי. אריק קנלר, בשבילכם. וגם להגיע למשרדי "רדיו תל אביב" ולהציע את עצמה להנחיית תוכנית שבועית, הצעה שנשקלת בחיוב. וכל זה רגע לפני שהיא עולה בשבוע הבא על טיסה לחופשה של שבועיים בארה"ב.
 

balbala5

New member
בשביל זה יש הנהלת חשבונות...

ואת יוסי בובליל שיודע שבשבוע יש 8 ימים.
 

yoyo186

New member
בזכות י-ו-ס-י חחחחחח

5 כפול 6 - 2 + 4 כפול 7 - 12 + 4 כפול 9 = ????????? חחחחחח שיגע אותה ואת כולם לא פלא..
 
לשפרה יש את הטיפים הטובים והנכונים ביותר

רואים שמדובר בקלאסה אחרת, על פני כל שאר המתמודדים. עוד לא היתה עוד אחת כמו שפרה וגם לא נראה לי שתהיה עוד אחת כמוה. לא לחינם הכתירו אותה כמתמודדת הריאליטי הכי איכותית שהיתה אי פעם בישראל. לעומת זאת, ליוסי בובליל יש את הטיפ הגרוע ביותר, שבדיוק בגללו הוא הפסיד. כי אף אחד לא אוהב אגואיסטים שחושבים רק על עצמם ולא סופרים אף אחד ממטר. ואחרי זה הוא עוד יתפלא כשכששאר המתמודדים החליטו שהוא אגואיסט והבת שלו אגוצנטרית.... כך שכל מי שינהג על פי הטיפ של יוסי בובליל, לא רק שזה לא יביא לו את הניצחון, אלא יש סיכוי שהוא יודח כבר בשבוע הראשון. אם כבר הטיפ של יוסי צריך להיות משהו כזה: תהיה מצחיק ותדאג שאם אתה אהבל לא לבוא לבד לתוכנית, תבוא עם הבת או עם הבן, ככה יהיה לך כבר מראש פור על כל האחרים, תשתדל להימנע מלספר את קורותיך המיניים, בעיקר את אלו שאתה מתבייש בהם או שאתה חושב שאחרים עלולים להיפגע מהם, תשתדל לעזור בבית, לנקות, לבשל, לשטוף כלים, תייעץ מניסיון החיים שלך, אך אל תנסה לכפות את דעותיך על אחרים, תשתדל כמה שפחות להיות מניאק ובימי הולדת תהיה אתה זה שיוזם את חחיגו יום ההולדת ובשום פנים ואופן על תחרים יום הולדת, גם לא למתחרה הכי גדולה וחזקה נגדך, ובטח ובטח לא בשבוע הגמר הקריטי. ולגבי עינב: אילו רק היתה נוהגת בעצמה על פי הטיפ שהיא נתנה כאן, אולי הכל היה אחרת.... כי אמיתית זה הדבר האחרון שאפשר להגיד על עינב בובליל.
 
אוי סתום כבר תעשה טובה

איתי נתן את הטיפ הכי מלומד ואיכותי ולא סתם סלוגן חסר תוכן. תהיה אובייקטיבי להבא. והטיפ של יוסי לא כזה גרוע. הטיפ של עינב שווה לתחת הבצקי שלה. והשאר משעממים.
 
שנינו יודעים שאיתי הגיע לגמר רק בזכות בובליל

אם בובליל לא היה רוצה שהוא יגיע לגמר, הוא היה שורף אותו כבר מזמן על הגריל. את שפרה לעומת זאת, לא משנה כמה פעמים בובליל ניסה, הוא לא הצליח לשרוף, כי היא היתה יותר חזקה ממנו לאורך כל התוכנית.
 
תגידו את האמת מתוקים שלי!

נכון ששיפרה כונפה אמיתית? תראו איזו תמונה נתנה לנו בלבלה לראות! היא מוציאה אותה זיפתית יותר ממה שהיא. או שלא... חח מה אתם מוצאים בפרצוף המפחיד הזה בעל הקסדה השחורה המבריקה? צריך איזשהו אופנוע ברקע או לא? בנות! סתכלו רגע במראה! נכון אתן ניראות יותר טוב? אז מה אתן מעריצות אותה? מה אתן אומרות שהיא יפה ומהממת כ``כ? תסתכלו שוב במראה. תורידו תחתון. תסתכלו על הטוסיקון. תתקעו פליץ. יופי. זה קצת מתקרב לפרצוף של שפרה קורנפלד עיצובי קסדות בע``מ. לילה טוב חתיכות שלי. מאיה.
 
לא אמרתי שעינב יפה

היא לא. אבל התלהבתם משיפרה חבל על הזמן. ובקשר אלי? לא כדאי שתתחיל ללכלך כי בחיים לא ראית אותי.. דבר אחד אני יודעת.. מי שאומר שאין על שיפרה פחח בעע יכולים להיות גברים מסכנים שאף אחת לא שמה עליהם קצוץ.. מה שנקרא מצא מין את מינו. סליחה, אני מפסיקה באמצע יש לי להקיא ממכם. סוגדים מטומטמים.
 
תנשמי עמוק ...ותרגעי.

לא אמרתי דבר וחצי דבר על מראך -משום שלא ראיתי אותך. כל מה שביקשתי זה קישור לפיסבוק על מנת לראות את פניך.
 
אני אשים שם תמונה חח

ואז אמסור לך.. ב. תכנס לניק שלי ותזכה לראות משהו שאחותי צילמה כשקמתי מהשינה. חכה קצת ותהיה תמונה שלמה. ביי.
 
למעלה