עשה ואל תעשה באח הגדול VIP

גם אני הייתי חשדן אבל יותר מאוחר עוד מישהו

רשם את זה באתר אחר ואף אחד לא סתר אותם. לא במיקרה הראשון ולא במיקרה השני.
 
מישהו רשם את זה באתר כולשהו...

טוב זאת באמת הוכחה טובה מאד שאי אפשר לסתור. אני חושב שעם ההוכחות האלו אתה יכול לגשת למשטרה ולהגיש תלונה. סך הכל מדובר פה בכסף רב (מליון שקלים לפני מס) ובכלל מי יפצה על עוגמת הנפש של כל מערצי בובליל אשר סימסו לשוא.
 

balbala5

New member
אז הנה אני רושמת לך כאן ועכשיו להד"ם

צר לי שאתה ניזון מהידיעות של רב סרן שמועתי. אני יודעת שממש כאן בפורום - עוד הרבה לפני הגמר רצו כאן קונספירציות הזויות . וזה שאתה בא לפה ומצטט אותן עכשיו כאילו מדובר בדברי אלוהים חיים - זאת בעיה שלך בלבד. בן אדם שרוצה להיות באמת צודקבויכוחים שלו - דואג להביא הוכחות חותכות לטענות שהוא מעלה. שפרה ניצחה בזכות מי שהיא.
 
הרי לא היו 1007000 אנשים שסימסו לשפרה

(ונכון שלא היו גם 700000 אנשים שסימסו ליוסי בובליל) לפי השיטה אם גיידמק לדוגמה היה מתגייס לטובת ג'ני, אז כמובן שג'ני היתה זוכה. ואם לבייב לדוגמה היה מתגייס לטובת אשר, אז כמובן שאשר היה זוכה. לפי השיטה מי שמקבל יותר אסמסים זוכה ולא מי שיותר אנשים סימסו לו. זאת עובדה שלאתר הימורים היה אינטרס שיוסי לא יזכה, כדי שהוא לא יפסיד כסף. זאת עובדה שלאתר ההימורים הזה יש יותר כסף מהטוטו והלוטו ביחד. מיקי שהשתתפה בתוכנית ועבדה ב"מאקו" אמרה :"כמות האסמסים שיוסי מקבל היא בפער עצום מהשאר" באתר סקרים יוסי קיבל הרבה יותר קולות משפרה. יומיים לפני הגמר מישהו אמר :"היום בצהרים יכנסו 150000 אסמסים לטובת שפרה וזאת עובדה". כול אלה גורמים לי להאמין שהכסף שיחק תפקיד מרכזי. מותר לך להאמין שאין לזה קשר ולי מותר להאמין שיש לזה קשר. למה קופרמן לא משחרר מידע מכמה טלפונים ניידים סימסו לכול אחד ?
 

balbala5

New member
חחחחח איזה שטויות אתה מדבר...

מיקי "אמרה" = מיקי זאת המודחת השניה , בסה:כ היתה לה פינה באתר מאקו להוציא את התיסכולים שלה מההדחה הכל כך מוקדמת שלה. היא דיברה על הsms שנשלחו ליוסי במהלך כל העונה - לא בגמר ! אין ולא היה לה מעולם מידע פנימי על אופן קבלת הSMS . אתה באמת חושב שאם היה לה איזשהו מידע היא לא היתה עושה בזה שימוש ??? חחחח = להסתמך על אתר סקרים באינטרנט זה הדבר הכי מגוכח ששמעתי. זה לא סוד שהאנשים פה הציפו את הפורום בסקרים מסקרים שונים ובהצבעות של איש אחד . אני אגלה לך סוד כמוס = כל אחד יכול להציף סקר בהצבעות יחיד , אם סוגרים דפדפן , מוחקים קוקיז וחוזרים להצביע. שפרה קיבלה מעל מליון אסמסים וזה ממש לא משנה כמה אנשים סימסו = העובדות מדברות בעד עצמם. זו יכולה להיות הצבעה קבוצתית או הצבעה אישית של איש אחד ששלח מליון שבע מאוד SMS מה זה לעזאזל משנה ? שפרה זכתה נקודה. אם למישהו היו הוכחות חותכות לכל האשמות ההזויות שאתה מעלה כאן - הוא בוודאי היה רץ איתם גם לתקשורת וגם למשטרה ! עד עכשיו אף אחד לא עשה זאת - אפילו לא יוסי הנפגע הראשי של כל הספקולציות המטורפות של מחנה הבובליליים. מותר לך להאמין במה שבא לך , אם כל מה שכתבת גורם לך לישון יותר טוב - אני מוכנה לתרום לך גם כמה קונספירציות משלי.
 
כמובן שאת זאת שמדברת שטויות

אם למיקי לא היה מידע מההפקה, אז היא לא היתה אומרת את זה. בטח שמיקי התייחסה לסימוסים במהלך העונה. מה עשה את השינוי הגדול אם לא התגייסות של אנשים עשירים ושל בנק ההימורים ? אני אגיד לך מה זה משנה אם אדם אחד שלח מיליון אסמסים או רוב האנשים שלחו. זה משנה מבחינת הטיעון שלי שלא דיעת הרוב קבעה מי ניצח אלא למי שהיה יותר כסף. על איזה טענות הזויות את מדברת ? - זה שהיה הימור בבנק ההימורים לגבי מי ינצח זאת עובדה - זה שרוב האנשים הימרו על יוסי בובליל זאת עובדה - זה שלבנק ההימורים היה אינטרס שיוסי לא יזכה כדי שלא יפסיד כסף זאת עובדה מישהו סתם היה ממציא שהוא קרא בראיון שהמשפחה של שפרה מחו"ל שלחה 200000 אסמסים ? הרי מישהו שעבר באותו יום על "ידיעות אחרונות" היה יכול להגיד לו שזה לא נכון, אם הוא היה סתם ממציא. ואיזה אינטרס היה למישהו לשקר כשאמר "היום בצהרים יכנסו 150000 אסמסים לשפרה וזאת עובדה." ? אותו אחד היה מהתומכים של שפרה. אז איזה אינטרס היה לו להמציא את זה ?
 

SnowKing

New member
בולשיט

מישהו גם כתב פה שהוא שלח 98000 שקלים לבנק באותו יום בשביל יוסי... אז? כל אחד יכול לכתוב פה מה שהוא רוצה. ומה שאתה אומר זה שרוב ההצבעות ליוסי לא באו ממעריצים אלא ממהמרים?
 
לבנק ? מה זאת אומרת לבנק ?

התשובה לשאלה הרטורית שלך היא לא. לא אמרתי שרוב ההצבעות ליוסי באו מהמהמרים וגם לא אמרתי משהו שדומה לזה. אמרתי שרוב המהמרים הימרו על יוסי ובגלל זה הפרס על הזכיה של יוסי ירד בהדרגה מ 1.9 ל 1.4 . לא ניראה לי היגיוני שמהמר יסמס ליוסי כדי להבטיח את הניצחון, כי אז הוא יפסיד את הרווח מהזכיה. ואפילו אם היו כמה כאלה, זה לא משנה כי לאתר ההימורים יש הרבה הרבה יותר כסף מכול המהמרים ביחד.
 
איזה מין חישוב זה?

סימוס אחד לכל אחד? יום לפני הגמר סימסתי לשפרה 70 פעם. ההנאה שהיא גרמה לי הצדיקה עלות של 2 כרטיסי קולנוע. ואני סתם אחת ששפרה כבשה אותי, וכך ממש גם את כל חברי ומכרי.
 

סתוית2

New member
אני היחידה בבית סימסתי לשפרה וצבר../images/Emo41.gif

כל העונה ובגמר שלושת ילדיי הבוגרים סימסמו לה כלתי סימסמה לה, בעלי סימס משני פלאפונים. תמשיכו להאשים את המהמרים אם זה עושה לכם טוב למה שאני אעשה לכם רע? אני תמיד בוחרת בטובים יותר
 

balbala5

New member
חחח מערכת הערכים הגבוהה של שפרה מעצבנת אותך ?

האמת לא הצלחתי להבין באיזה צד של הסקאלה אתה משוטט מצד אחד אתה מדבר איתנו על "הטיפים העמוקים של איתי" מצד שני מפרסם באופן עקיף את רשת בתי הבושת בדרום תל אביב.
 

balbala5

New member
זה הטיפ שאני ממליצה עליו ...

והוא לא שייך לאף אחד מהדיירים... אישיות היא משהו שאי אפשר לקנות בחנות, לערבב עם מי חמצן ולמרוח על הראש. קונפליקטים לא נובטים על עכוזים של פייטריות ישראליות. או במילים אחרות : יש כאלה שיש להם את זה, ויש כאלה שלא יצלחו גם לפארודיה על עצמם. סמדר שילוני YNET בהקשר למרוץ למליון על הפרק ה 2 ששודר אמש.
 
אין קשר בין תכונות טובות באישיות לבין להצליח

במשחק. ג'ני אמרה שזה לא טוב להתנשא אבל שפרה התנשאה וזכתה. עינב אמרה שצריך להיות אמיתי אבל בוריס היה אמיתי והודח ראשון. לעומת זאת איתי לא היה אמיתי והגיע למקום השלישי. אולי גם בגלל השכנים מסביון.
 

balbala5

New member
"בגלל השכנים מסביון" ../images/Emo12.gifמממ... מוסי ../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

 
למעלה