רגע לפני הגמר - מה הרגע הכי יפה ב"אח הגדול"?

אני אומר לכם-הוידו הראשון של יוסי בנוגע לורד

הוא הרגע המרגש ביותר בתולדות הריאלטי! אני זוכר גם ששבוע לאחר מכן אשר יצא בוידוי בנוגע לאישתו- וואלה- הוידוי של אשר היה נדוש,קיטשי,לא מקורי,מתבכיין ולא מגיע לרבע מהרגש העצום של הוידוי של יוסי.
 

דורית2006

New member
מוסי לוסי ופלוסי בדיוק !!!

יוסי הוא באמת הוא שורד אמיתי ורק בגלל זה מגיע לו לקחת את המיליון כמה הוא עבר שם ולא נשבר. לא נפסיק לאהוב אותכם יוסי ועינב, איתכם עד הניצחון !
 

BeN ShaDe

New member
יוסי נכנס בחלון. ../images/Emo6.gif

ובכלל , כל הקטעים של יוסי בתוכנית... לגזור ולשמור.
 
היתה איזה שיחה של ונסה עם לאון שאהבתי...

לאון התעורר בבוקר והחליף איך שהתעורר תחתונים... ואז ונסה שאלה אותו : "לאון, למה אתה מחליף תחתונים, עשית פיפי?" לאון עונה לה : "לא... יותר גרוע." ונסה: "אז מה עשית? חום?" לאון: "לא, הרבה יותר גרוע." ונסה: "מה כבר יכול להיות יותר גרוע?" לאון: "אני... אני... אני גמרתי." זאת היתה שיחה שממש הפילה אותי מצחוק....
 

JustYotam

New member
היום שהוא שר לעינב שיר ערס ולא זכר תמילים

אחד הקרועים היוסי הזה
 

רק דודי

New member
המצחיקים, המרגשים והמותחים! והמשימה המיותרת

המצחיקים: 1. משימת ההתעלמות!! הצפרדע והתיירות היפניות זה היה פשוט קורע לא הפסקתי לצחוק 2. כבר לא אוהב את יוסי אבל סוטול סוטול סוטול הופ! טשטוש.. הייתה הברקה של אחת לעשר שנים בטלויזיה! 3. המשימה שהם היו צריכים להגניב דברים לדיירים החדשים! איך רנין חיפשה את התמונה של תייסר נפלתי! המרגשים: 1. חזרתו של שי והבכי שזה גרם 2. עינב בטלפון עם אמא 3. יוסי בוידוי אהבה לאישתו (הראשון) - אח"F הוא כבר המאיס את זה המותחים: 1. הריב של שי וונסה על איתי 2. אתה חרא!!! את אפס!!! של שי ונעמה 3. שחר כמעט מכה את שפרה למוות במשימת הקרבו! ועוד קטע שאהבתי מאוד - תצוגת האופנה של לאון. כל הכבוד לו! והמשימה הכי מיותרת באח הגדול - ההמבורגרים.. את מי זה עניין?
 

Lady in red2

New member
נכון - שכחתי - שיחת הטלפון של לאון ועינב

+ תצוגת האופנה שהייתה ממש יפה.
 

LAE

New member
>>הרגעים שלי<<

אין מיקומים כי לכל קטע היופי / הקסם / הצחוק שלו. יוסי במשימת המפעל - סצינת ה"סוטול סוטול" היא רק חלק ממה שהיה שם. רנין ויוסי בשיעור כושל במתמטיקה. צבר ושפרה בסוויטה. צבר צועק על יוסי - התפוצצות פרשת ה"שרמוטה". עינב פוגשת בחזני בחדר האח הגדול (משימת ההתעלמות). ערב שישי אחרי אחרי האוכל - שרים, שוטפים כלים. זכור במיוחד הערב אחרי משימת ונסה כששרו בספונטניות את "לס מואה טמה" וההפקה שמה להם את הפלייבק והם שרו ורקדו.
 

ady18

Well-known member
שלי

ראשון רנין בורחת מהקידוש ושי מרגיע אותה שני תולי חתולתי שלישי שיחת הבנות הראשונות ונסה מיקי ורנין שיחה מאוד מרגשת... רביעי הקידוש עם אשר חמישי מסג איתי ונסה והרומן שישי משימת הריקוד\ההליכונים שביעי בנית הסוכה שמיני ערן עף מהווילה תשיעי אשר עף מהווילה עשירי מסיבת שנות ה70 בבריכה:)
 

ורוניק 1

New member
הרגע הכי מרגש שלי

הוא הרגע ששי חזר לבית... זה אחד הרגעים המרגשים שקרו לא משנה כמה תסלפו את זה ותנסו להיות ציניים כי אני מאמינה ששי חזר לא בכדי להכשיל אף אחד אלה כדי לתת להם כוח ולהראות לליאון את הטעות שלו ושהוא אוהב אותו למרות הכול... החיבוק הקבוצתי הזה שווה הכול הרבה הרבה יותר ממליון שקל. כם הם הפכו לקבוצה מלוכדת של חברים שאוהבים אחד את השני והולכים זה לצד זה וזה הכי יפה יותר מכל משחק.. כששי שר להם את "אהוב יקר" וכשהוא החליק את המשפט בשיר "אני רואה את השלכת" - כלומר אני רואה אתכם ואת הכאב על זה שהלכתי וזה נוגע ללבי בכיתי וגם הם כי רק הם מרגישים עד כמה הם אוהבים אחד את השני ויש כאלה שיקראו לזה פתאטיות אני קוראת לזה חברות נאמנות ואהבה.
 

droriko

New member
הרגעים הפתטים ביותר :

-שי חוזר לוילה ורנין נכנסת לשוק , כאילו ישו קם לתחיה (אותי אישית זה קרע מצחוק) -נעמה שניה לפני שהיא עוזבת את הבית דופקת נאום "אני אם ומורה בישראל......." -ערן לרנין וג'ני "אני הייתי ערן ואלה היו הקוביות שלי" -במשימת בנים-בנות שי בוחר את עצמו לגבר הסקסי של הוילה , ומתאכזב לגלות שהבנות אפילו לא חשבו בכיוון (הן בחרו בצבר,ואחריו באיתי) -שי מספר בגאווה שהוא גירש מהבית בחורה שלא מצצצה לו כראוי ומיד עוזב את המקום בנונשלנטיות (כאילו הוא בסרט) -שי "נח על ערש דווי" במיטתו וכל הפמליה שלו עומדת סביבו והוא נותן להם את "עזבונו" (ובדרך מעביר את הפיקוד לצבר) -אשר רוקד את ריקוד ה"נשבע לך לא בוגד" , אין מילים אין מילים
 
למעלה