רגע לפני הגמר - מה הרגע הכי יפה ב"אח הגדול"?

droriko

New member
2 שאלות על יוסי

כשהוא אמר "חלמתי חלום באנגלית , מי יכול לתרגם" למי הוא אמר את זה? ואיך הוא הגיב לו?
 

S n o o k e r

New member
אני שמעתי אותו אומר משהו דומה...

אני שמעתי אותו אומר לונסה שהוא חלם חלום בצרפתית ואם היא יכולה לתרגם לו אותו וכל מי שהיה סביבו הגיב בצחוק.
 

droriko

New member
הרגעים הפתטים ביותר:

-שי חוזר לוילה ורנין נכנסת לשוק , כאילו ישו קם לתחיה (אותי אישית זה קרע מצחוק) -נעמה שניה לפני שהיא עוזבת את הבית דופקת נאום "אני אם ומורה בישראל......." -ערן לרנין וג'ני "אני הייתי ערן ואלה היו הקוביות שלי" -במשימת בנים-בנות שי בוחר את עצמו לגבר הסקסי של הוילה , ומתאכזב לגלות שהבנות אפילו לא חשבו בכיוון (הן בחרו בצבר,ואחריו באיתי) -שי מספר בגאווה שהוא גירש מהבית בחורה שלא מצצצה לו כראוי ומיד עוזב את המקום בנונשלנטיות (כאילו הוא בסרט) -שי "נח על ערש דווי" במיטתו וכל הפמליה שלו עומדת סביבו והוא נותן להם את "עזבונו" (ובדרך מעביר את הפיקוד לצבר) -אשר רוקד את ריקוד ה"נשבע לך לא בוגד" , אין מילים אין מילים
 
ריגש אותי יוסי עם געגועיו לורד../images/Emo23.gif

איתי מטפל בעינב
יוסי לוקח את התמונה של אישתו ומזיל דימעה
יוסי מספר לבנים ש"בשעות האלה ביום שישי כשאישתי מסיימת את העבודה וההכנות לקראת שבת אנחנו שוכבים במיטה ובין נמנום למנוחה אנחנו מפטפטים. היא החברה הכי טובה שלי"
עינב מחקה את הדיירים בבית
 

MEYTAL 14

New member
שלי.. כשיוסי דיבר על אישתו בחדר האח הגדול

בשני הקטעים, זה היה הכי מרגש שיש.
 

טלטוש

New member
הקטעים שלי

קרעו אותי מצחוק כל ההפתעות במשימת ההתעלמות, כשהראו אותם יושבים על הביצים בכיתי עם דמעות. גם הצפרדע וסבלימינל עשו לי את זה. וכמובן חזני ששר לעינב... קטע אחר היה עוד מהתקופה שנעמה היתה בבית, בפעם הראשונה שצפיתי בערוץ 20, עינב ונעמה ישבו בחדר מדוכאות לחלוטין ואז בא איתי, ישב על המיטה והרגיע את עינב, זה היה מאוד מרגש
 
הבחירה שלי היא מקום ראשון טולי חתלתולי ו..

שני זה צבר מדבר עם אשר עם דמעות ולמלא רגש אוף גם רגעים שליאון בכה וגם צחק אוף היו מלאאאאאאאא סורי
 

Lomsahne

New member
הבחירות שלי:

ללא סדר: שפרה וצבר בסוויטה. השיחה של אשר וצבר. שי חוזר לבית. שפרה מנחמת את לאון כשהחדשים הגיעו וקוראת לו sun-shine{קטע מצמרר}. וקטעים שלא שודרו: הסצנה הבלתי נשכחת של שפרה כשרצתה לרוש והייתה במקלחת יחד עם צבר. וכל הערב אחרי ההדחה של צבר במיוחד בקטע שהם שמו להם את השיר "מה שהיה" ופרצו בבכי זה היה קורע לב ובחיים שלי לא חשבתי שאני אבכה אבל לא שלטתי בזה ובכיתי כמו ילדה קטנה.
 

rinatt1

New member
היי רעיון מגניב תודה דנה ../images/Emo140.gif.. והבחירה שלי :

כמובן במקום 1 יוסי בסוטול סוטל הופ טשטוש מקום 2 שחר שופך מים וקמח על רנין ואינה- זה היה קורע מצחוק. מקום 3 יוסי נתקע בזכוכית מקום 4 משימת הבאנג'י - שעינב צעקה לפני באבי אני מתה מקום 5 המשימה של מייק בראנט- כולם שיחקו אותה מקום 6 משימת ההתעלמות עם יוסי והשיר תזהר ממנה מקום 7 המלחמה על הקרמבו הייתה גדולה נראה לי מספיק לבנתיים כי יש לי מלא... אז נמשיך לצפות בכיף ושהטוב מכולם ינצח שהוא אחד ולא אחר
י ו ס י ב ב ו ל י ל
תודו שהוא עשה את התוכנית
 

Jones

New member
אני בוחר למנות את הרגעים הפתטיים בתוכנית:

-שפרה לערן: "נעים מאד - אישה" כאשר היא מפנה אליו את ידה בתנועת לחיצת יד. -שי נכנס לוילה במשימת ההתעלמות וכולם מחבקים אותו ובוכים. בהמשך - שי שר לדיירים "אהובים יקרים..." (הערת ביניים: עורר בי חלחלה. לא יכול להיזכר בזה) -צבר עושה סיבוב בגינה (לאחר וידוי קורע הלב "זאת הפעם הראשונה שראיתי את אבא שלי בוכה") ונותן בוקס לעמוד. -צבר ושפרה בסוויטה: שפרה מתארת לצבר כמה היא מאוהבת בו ("אז תכפיל..."). -רנין וליאון בשלל קטעים מביכים מול המראה רוקדים ושרים, עם תנועות מביכות ושירה מביכה עוד יותר (Hopelessly Devoted To You כמה עוד??!?!?!!!?!) אתם מוזמנים להמשיך את רשימת הקטעים המביכים
. יש עוד הרבה, והיד עוד נטויה...
 

דנה1982

New member
הרגעים הפתטיים (אחלה רעיון):

1. התגובה של רנין כששי נכנס לבית... מילא לאון שנבהל לראות אותו, או שפרה וצבר שנעצרו מופתעים, אבל רנין... איממממא... 2. בערב ההדחה של צבר - רנין ולאון שרים על שולחן האוכל ורוקדים לצלילי "Vogue" של מדונה... שיא הפאתט. 3. שפרה מקנאת באינה... אני מתה על שפרה, אבל התגובה שלה, שגם גרמה לצבר לעשות לה שיחת "הרגעה" הייתה קצת מוגזמת. 4. ונסה לא סותמת את הפה בסוויטה ומפנטזת על יוני, יוני, יוני. 5. עינב צורחת בחדר האח הגדול שהיא רוצה הביתה אחרי שמזימת ש"צ נחשפה (הבנתי אותה, אבל היא ממש ממש נסחפה)
 
הרגע הכי פאתטי מבחינתי זה כש:

שי מעביר את השרביט לצבר כדי להילחם בבובלילים בעוד שאחד אחד מהם נופל(ונכנס פה גם החיבוק של החבורה במשימת ההתעלמות וכל מה שקשור למלחמה הכושלת שלהם בבובלילים)
 

juspan

New member
בחירות מעולות אחת אחת ../images/Emo6.gif

הדפיקות על העמוד, התכפיל, איזה פאתטיים, בחיי. את ה"נעים מאוד, אישה" המביך רק קראתי עד היום ולא יצא לי לראות. אין מילים.
 

amit avital

New member
הרגעים שלי...

הרגע המצחיק : יש כ"כ הרבה אבל אני צריך לבחור אז.. יוסי והתאריך של עינב הרגע המרגש : עם ישראל מתאחד ומדיח את צבר הרשע ידענו שזה אבוד חצי שעה לפני השידור אמרו לנו ששחר הולך ואז בא הנאום של יוסי שהרגשנו שמשהוא קורה ..והופפ צבר הודח . ועוד קטעים שאהבתי ואני אזכור... -יוסי פתאום מתגלה כאחד שיודע לשחק את המשחק ומנצל את כוח שיש לו בחוץ כדי להדיח את הרעים. -יוסי נכנס בזכוכית -צבר ושי יוצאים מבית האח הגדול ומודים שיוסי הוא המלך.
 
הרגע שהפסקתי לאהוב את שפרה:

כשהיא ערכה לאיתי מעיין שיחת נפש על מסה ושטויות כאלה,ולאחר מכן בסוכה עם שי,צבר וכולם פלטה:איזה אפס.
 
הרגע שהתחלתי לאהוב את עינב

באותו יום בסוכה שי הלשין לשפרה שיוסי "קרא" לה שרמוטה ויוסי ועינב ישנו ואז האח הגדול שם מוזיקה(בכוונה)ועינב קמה ותלשה את התוספות שלה ולא יודע מה להגיד לכם-באותו רגע היא נראתה לי יפהפייה ומאז אני איתה.
 
הרגע שהתחלתי לאהוב את יוסי

לאחר משימת הכספת כשכולם גילו שיוסי קיבל את המשימה ונידו אותו למשך איזה שבועיים,יוסי גילה חוזק נפשי ולא וויתר או הרים ידיים-הוא המשיך להילחם באותם צעירים. ומאותו יום-אני איתו! את יוסי לפחות אני לא אוהב כי הוא מצחיק(גם)אלא בעיקר מפני שהוא שורד אמיתי ורק בגלל זה אני מוריד בפניו את הכובע.
 

דנה1982

New member
אני מאוד אהבתי את יוסי כשדיבר על ורד

בפעם הראשונה שהוא דיבר עליה ושאל את האח הגדול אם היא מגיעה לאולפן בכל שבוע שהוא מועמד להדחה, פשוט בכיתי. לראות אהבה כל כך יפה בין גבר לאשתו אחרי 30 שנות נישואין? נדיר לראות דברים כאלה. מאז, למרות שאני לא מתה על יוסי, בכל פעם שהוא מדבר על אשתו, זה מאוד מרגש אותי (שיחת הטלפון ביניהם בכלל גרמה לי להתייפח!)
 
למעלה