רגע לפני הגמר - מה הרגע הכי יפה ב"אח הגדול"?

מיקה 123

New member
../images/Emo124.gif זה היה הקטע הכי מביך ../images/Emo7.gif

ראבאק, תאריך לידה של הבת? נולדה ב-2008? הרגשתי מאוד מבוזה ומאוד נבוכה שבכלל שאלו אותו, כי הפאדיחה היתה עוד בעיצומה של המשימה. צחקתי רק כשהוא אמר לאח הגדול: "'תה מסתלבט עלי?" ... סה טו
 
רק לי יש הרגשה שיוסי הסתלבט? לא ניראה לי!!!!!

לא יכול להיות שאבא לא זוכר את תאריך ההולדת של הבת שלו.
 

מר קיז

New member
הוא לא הסתלבט בכל מה שקשור למספרים וחישובים..

יוסי לא מסוגל לחבר מספרים (6*8=52) וכל דבר שקשור במס' כולל תאריכים יש לו BLACK OUT יעני טבולה ראסה
 

juspan

New member
קטעים מצחיקים היו מלא, מרגשים מעט

הזכרתם כבר את הרוב (ולא, לא שי אהוב יקר, אחת הסצינות הפאתטיות בסרט שאנחנו צופים בו 3 חודשים), אבל הסצינה הכי חזקה, מטרידה, ששאבה אותי למסך, היתה סצינת המקלחת של צבר ושפרה, בלילה שבו היא נשברה ורצתה לעזוב. כבר גוללתי כאן מיליון תובנות ומילים לגביה, זו פעם ראשונה ואחרונה שריחמתי על שפרה, צבר התנהג כאבטיפוס של מאנייקי העולם, אימפוטנט רגשי נטול חמלה, להפתעתי רבים ראו את ההפך בסיטואציה האכזרית ההיא והעדיפו, כמו שפרה, להתעלם בסופו של דבר ולהמשיך ברומן הרומנטי שבראשם כשאפילו ידידות אמת לא היתה שם.
 

Lady in red2

New member
מהמשימות - הכי מגניבות היו משימת ריקוד

ההליכונים ומשימת ההתעלמות.
 
הבחירה שלי..

הכי מצחיק: "סוטול, סוטול... הופ! טשטוש" וכל האמירות של יוסי במפעל שקרעו אותי מצחוק. הכי מרגש: כששי נכנס במשימת ההתעלמות ורשל"צ התחבקו איתו. הכי מעניין: המשימה האחרונה, במיוחד זו של הקרמבואים. וגם.. באחד מהימים הראשונים שהם הלכו קרב כריות שיחקו מחבואים, זרקו אנשים לבריכה ועוד...
 

דורוN

New member
לא ברור לי מה ריגש אותך בקטע עם שי

הרי ידוע ששי לא באמת היה חבר שלהם והכל היה הצגה בשביל המשחק,הרי הוא ניסה לגרום לאשר להדיח את שפרה וצבר. אז איפה פה הקטע המרגש?
 
באמת לא מרגש, יותר נכון פטתי.

הם נדבקים אליו ומנסים לחבק אותו והוא אומר בהתנשאות: "תחזרו לעיסוקים שלכם, זה משחק..." כאילו אומר: "יאללה מי בכלל רצה לראות אתכם? באתי לדפוק אתכם כי אני יודע שאתם מתים עליי".
 

קפצילי

New member
ללא ספק, הקטע הכי מרגש היה

כשחזני שר לעינב במשימת ההתעלמות. וואי, כמה התרגשתי...
 

כרמלית10

New member
הכי מרגש היה

כשיוסי כינה את השצים "אנטיפטים" והתוצאה שבאה בעקבות אמירה זו- צבר הודח.
 

ע ל ו מ ה

New member
הכי מרגש

כששפרה שאלה את צבר, בסוויטה "אתה מרגיש?" והוא הנהן שכן והיא אמרה "אז תכפיל" והוא אמר שהוא מבטיח לא לאכזב אותה. אהבה שקטה ולא מוחצנת.
 
הכי מרגש בפער עצום משאר הרגעים

הוא הוידוי של יוסי(הראשון)לגבי געגועיו לאשתו. זה לדעתי הרגע הכי מרגש בתולדות הריאלטי. הרגע הכי מצחיק:יוסי מנסה לזכור את יום הולדתה של עינב. רגע פאתטי:כשכולם חיבקו את שי.התחלת לחשוש שהוא כישף אותם והם יקימו כת לאחר שיצאו.
 
הרגע הכי מלהיב

שיוסי צעק לצבר בפרצוף-אתה שרמוטה! זה היה רגע ענק ואני אפילו התחלתי לצרוח-כן צבר אתה שרמוטה!
 

קפרי

New member
הקטע הכי מלהיב ששפרה סננה ללאון-אל תשים

לב, יוסי אפס. זה היה רגע ענק ואני צרחתי אפילו: כן- את צודקת! (ראיי- מה המרגש רמה?)
 

סילבי18

New member
../images/Emo218.gifהכי ריגש אותי שיחות הגאוה בין יוסי ולאון

ברמה הכי בסיסית זה הדבר הכי יפה שקרה על המסך ליאון דיבר עם יוסי כמו שלא דיבר עם הוריו ואפילו קיבל עידוד . אותי זה ריגש לקבל את האחר השונה בביטוי ים ככ בסיסים עם נשמה כל כך גדולה . (לא טולי ולא חתלתולי) אז יכול להיות שיוסי כל מה שאתם אומרים עליו אבל הרבה דמויות פדגוגיות היו שמחות להגיע לרמה כזאת של פתיחות הרבה הורים לילדים עם נטיה מינית לשני הצדדים צריכים לאמץ את השיחה הזאת לליבם וללמוד ממנה הרבה.
 
למעלה