רגע לפני הגמר - מה הרגע הכי יפה ב"אח הגדול"?

nini18

New member
כל המשימות הראשונות כשהיו רוב

החברה הותיקים והיו פחות מחנות בין קבוצות.(אז ממש אהבתי כמעט את כולם). +משימת ההתעלמות, אחת המשימות הגאוניות והמצחיקות ביותר. אהה וגם כל המסיבות שהיו עורכים בהתחלה לחברה. הריקודים בשירי הבוקר לדעתי היו בין הקטעים היותר יפים של כולם .
יוסי בובליל
 

Ron613

New member
חזרתו של שי לבית.. והמסתעף..

איך שסידר את ליאון, ופרץ הרגשות של חבורת רשל``צ..
 
הצחוקים בפורום הזה עם אותו שרשור

הורס שאלות שרנין לא תדע לענות- אז היה שם אחד שהרג אותנו מצחוק - משהו עם מתי ערבי מקבל את השפם הראשון שלו - בכלל- רוב הזמן היה נחמד בפורום הזה
 

droriko

New member
בעיקר דברים שקשורים ליוסי בובליל

-הסוטול סוטול -משימת הכספת , כשהוא בא לקרן ועושה לה "יודעת מה אני לא אקח את החסינות , אבל בחייאת תנו לי כמה קופסאות סיגריות" -"אני צריך לךהפעיל את הקומפיוטר שלי" "חלמית חלום באנגלית מישהו יכול לתרגם לי" -כשצבר האשים אותו שהוא קרא לשיפרה שרמוטה , יוסי התעקש שהוא לא קרה לה ואחרי שליאון העיד שהוא כן הוא עונה בהיתממות "אהההה זה?" -דקה אחרי הוא קורא לצבר שרמוטה -עינב מספרת לכולם שהפסידה מאות שקלים על התכנית מצלצלים -עינב מודה לאלוהים שנענה שהשאיר את שחר בתכנית (כאילו שלאלוהים אין יחיים, כל היום שולח אסמסים לתכנית ריאליטי) -עינב לא יודעת מי זה ביל גייטס אין ספק, הבובלינים הם המצד המגוחך ביותר בהיסטוריה של הריאליטי, עוד יעשו עליהם סרט מצוייר .
 

דנה1982

New member
גדול!!! אהבתי במיוחד:

עינב מודה לאלוהים שנענה שהשאיר את שחר בתכנית (כאילו שלאלוהים אין יחיים, כל היום שולח אסמסים לתכנית ריאליטי) קרעת אותי מצחוק!!!
 

tint1

New member
הקטע ששפרה ועינב אוכלות את הקרמבו ויוני מצטרף

 

דנה1982

New member
אחד הקטעים המצחיקים התרחש לפני עשר דקות:

קלטו חלק משיחה שהתקיימה בחצר, במהלכה הדיירים שיערו מה יגידו הילדים שלהם כשיראו את התוכנית עוד כמה שנים. הפנינה מהשיחה: עינב: "תארו לכם צבר ושפרה מתחתנים. אויייי, הנה אימא ואבא, ככה הם הכירו..." שפרה: "והנה דודה עינב זוממת להדיח את אימא ואבא" ציטטתי את זה בשרשור אחר, אבל זה עדיין מצחיק אותי (כמו כל השיחה ההזויה שהייתה שם), שהייתי חייבת להכניס את זה גם לפה.
 
שכחת את התגובה של לאון...

"אבל אני הילד הראשון שלהם..." ושפרה בתגובה: "תראי איך הוא כבר מקנא..."
 

דנה1982

New member
תכלס קטע חזק

לא יודעת איך שכחתי אותו בדירוג הראשון שלי. זה וה 21685... יוסי עשה את התוכנית למצחיקה שהיא, אי אפשר לקחת לו את זה!
 

קפרי

New member
אותי זה לא מצחיק כי אני חיה בעולם הזה-זה פשוט

ביטוי בערבית לאוי וי, ביום שישי כששטפתי את הבית והתקופפתי מתחת לשולחן, חטפתי מכה ובאינסטינקט אמרתי "אלכלה וז'לה" (המשך של הביטוי) וחבר של הבן שלי שאל: "מה למדת מיוסי?" אמרתי: "לא, מותק, אני חצי טריפוליטאית ונשואה לטריפולטאי שכחת"? אותי זה לא מצחיק.
 

כרמלית10

New member
הכי משמח היה

כשבפעם הראשונה צעקו ליוסי מבחוץ "יוסי אתה מלך" זה היה מרגש.....
 
הקטע הכי מצחיק לדעתי היה הקטע שיוסי לא זכר

את התאריך של היומהולדת של הבת שלו עינב בחדר של האח הגדול. נדמה לי שזה גם היה במסגרת משימה שהן היו צריכים לענות על שאלות אחד על השני... אז עוד הייתי אוהד של בובליל, כך שאני לא שוכח את הקטע הזה... וכמובן שגם משימת ההתעלמות היתה מצחיקה ברמות, למשל הקטע עם הביצים או הקטע עם הנחש והעוגה בחדר של האח הגדול. וכם הקטע עם הברווז...
 
למעלה