חשיבות של כסף

roniia

New member
חשיבות של כסף

"למרות כל מה שנאמר אודות העוני, עובדה היא שלא ניתן לחיות חיים שלמים או מוצלחים מבלי להיות עשיר. איש אינו יכול להתעלות לגובה המקסימלי האפשרי מבחינת התפתחות הכשרון או הנשמה אלא אם כן יש לו כסף רב, כי כדי לחשוף את הנשמה ולפתח כשרון יש צורך בדברים רבים, והוא אינו יכול להשיג את אותם דברים אלא אם כן יש לו כסף לרכוש אותם." מתוך "מדע ההתעשרות" של וואלאס די. ווטלס האם אתם מסכימים ???
 

רפפם

New member
קמפיין שיווקי, ואולי אף שרלטנות

למרות שיכול להיות שהוא באמת האמין בזה, נכון שעם כסף ניתן לעשות הרבה יותר, ולבנאדם עני נראה שיותר קשה להיות רוחני כי אין לו כסף לכל מיני סדנאות... אבל הרוחניות ופיתוח הנשמה זו עבודה פנימית בעיקרה, נכון שלחיות חיים מלאים צריך כסף, אבל זה לא אומר שצריך את זה כדי להתפתח רוחנית. עניים אכן יותר אומללים בד"כ, אבל זה לא עובד הפוך, בתכנית של מיקי רוזנטל על האושר הפרופ' סגל הסביר שנכון שבשביל להיות מאושר צריך כסף, אבל מעבר לבסיס, האושר לא עולה יותר מידי, ז"א אם יש לך שני מיליון דולר, עוד מיליון לא יגביר את האושר, אם אתה מרוויח 15,000 בישראל ותרוויח על אותה עבודה 20000 זה גם לא משמ ישנה, זו מחלה של תאוות בצע.
 
לא !

אדם זקוק לכסף בכדי להגשים את רצונותיו. זה לא קשור לעשרו, אל ליכולתו לקבל את המגיע לו. אנחנו רואים חולים הזוכים לטיפול רפואי יקר מאד, גם אם הם מגיעים מארצות מצוקה. וגם אחרים הזוכים במילגות לימודים גבוהות, או סוגים אחרים של התקדמות בכיוון מסוים. בעצם, כך זה צריך להיות לכולנו.
 
אין כל קשר בין רוחניות לכסף

הראייה: לאחרונה במסגרת המדיטציה הטרנסנדנטלית, לומדים מאות אלפי בני אדם (ויותר) את הטכניקה הפשוטה הזו כמחווה של צדקה. ללא כל תשלום. הכוונה היא לתלמידי בתי ספר ביחוד ילדים בסיכון, הומלסים (בקישור עוד סרטונים רבים אחרים), חיילים משוחררים עם תסמונת סטרס פוסט טראומתית, מסורות עתיקות שהולכות לנכחדות ואוכלוסיות חלשות אחרות. בכמה סירטונים תראו איך אדם שאין לו כמעט כל כסף שהוא, מתפתח בדרכו הרוחנית במהירות לרמה הגבוהה ביותר. מרחיב את הלב.
 

trz25

New member
ממש לא מסכימה עם הכתוב../images/Emo31.gif

הציטוט הזה מגוחך בעיניי, חשיבות הכסף היא החשיבות שאנחנו נותנים לו ותו לא. לדעתי האישית אין שום קשר בין כסף להצלחה בחיים. אני מכירה הרבה מאוד אנשים "עשירים" שמעבר לכסף אין להם דבר. בכלל, מה הקשר להתעלות או התפתחות הכישרון או הנשמה? דווקא האנשים שבאו מכלום אחד גדול הוכיחו שבעזרת הכישרון שלהם הם הגיעו רחוק (ועל הדרך גם לכסף). בשבילי, כסף הוא אמצעי. טוב לי בחלקי. אני לא מחכה לאיזו התעשרות שתהפוך אותי ל"מאושרת". יתרה מכך, אני לא חולמת על התעשרות קלה כזו או אחרת מכיוון שבעיניי כשיש יותר כסף יש יותר צרות. אני לא חולקת על העובדה שכסף יכול להועיל ולעזור, אבל כסף זה לא מה שעושה אנשים, אנשים עושים כסף, ולדעת לעשות הרבה כסף זה כישרון וזה לא בהכרח מעיד על נוכחות של כישרונות אחרים. בעוד ברור שאני לא מסכימה עם הציטוט, תלוי באיזה הקשר הוא נאמר, מה נאמר לפני הציטוט ואחרי הציטוט חשוב לא פחות. לא יודעת אם דעתי הייתה שונה אילו קראתי את הספר במלואו.
 
למעלה