תחרות התעמלות נשים U.S. Classic תתקיים במוצ"ש הקרוב 28/7

trilliane

Well-known member
מנהל
תחרות התעמלות נשים U.S. Classic תתקיים במוצ"ש הקרוב 28/7

(ראשון לפנות בוקר שעון ישראל). התחרות הזאת היא אחת מתחרויות הסינון לאליפות ארה"ב בהתעמלות שתתקיים באוגוסט. בתחרות הזאת נראה את אלופת העולם (בקרב-רב) המכהנת מורגן הרד; ג'ייד קארי, מדליסטית מאותה אליפות עולם; מורגן הרד, אלופת ארה"ב המכהנת (וכמעט אלופת העולם, ככה"נ, אלמלא נפצעה רגעים לפני התחרות); והדובדבן שבקצפת, המלכה חוזרת לאולם: סימון ביילס!!!
(אין צורך להכביר במילים).

אין לי ספק שכולם סקרנים לראות אותה שוב בתחרות, אחרי ההפסקה והחלפת המאמנת הנצחית שלה איימי בורמן בזוג מאמנים חדש (עבורה). מעניין אם תתחרה בכל ארבעת המכשירים...

https://usagym.org/pages/post.html?PostID=22313&prog=
 

trilliane

Well-known member
מנהל
סנוניות ראשונות מהאימונים (זהירות ספוילר
)

למי שרוצה להקשיב למוזיקה של תרגיל הקרקע של סימון ביילס (מאכזבת) ולראות את הריקוד בלי פסי האקרובטיקה (יפה כתמיד, אם כי די ממוחזר).
&nbsp
תרגיל המקבילים שלה נראה לי קצת מאכזב. זה תמיד נחשב למכשיר החלש שלה (רק יחסית לשאר, אם כי אפילו בו היא הצליחה להגיע לגמר) רק כי דרגות הקושי שלה לא היו בשמיים (שוב, בהשוואה לשאר המכשירים) ויש מתעמלות אמריקניות טובות ממנה במקבילים. אבל היא תמיד ביצעה תרגילים ראויים ונקיים.
&nbsp
הפעם התרגיל לא היה כ"כ נקי, עמידות הידיים לא חדות, אחת אפילו די מרושלת (טוב, זה רק אימון). וגם האלמנטים עצמם מאוד סטנדרטיים – עלייה סתמית מהבד התחתון; שפושניקובה; טקצ'ב בפיסוק (straddled); פירואטים; טקצ'ב בקיפול (piked)... וכמובן, שלל קיפים וכו'. רק הירידה נראתה לי מרשימה, אני חושבת שהיא דאבל-דאבל (כפולה ומכופלת!
) אם זיהיתי נכון. בקיצור, לא נראה מבריק במיוחד. אחרי הדיבורים על המאמנים החדשים שמתמחים במקבילים, ציפיתי למשהו קצת יותר מעניין, מודה.
&nbsp
בכל מקרה, היא נראית מצוין, וכל הכבוד לה על החזרה המהירה לאולם ולכושר. לאחרות נדרש הרבה יותר זמן. ביילס היא פשוט... ביילס.






 

trilliane

Well-known member
מנהל
ועכשיו גם הקורה... לא רואים בסרטון את תחילת התרגיל

ולכן אין בו אלמנט עלייה ואולי סיבובי זאב, אם היא עדיין עושה אותם (מניחה שכן, הם רק הפכו פופולריים יותר כי הם שווים הרבה, והיא אשכרה עושה אותם היטב). רוב התרגיל מבוצע היטב, קצת איבודי שיווי משקל, בעיקר לקראת הסוף. נחיתה טובה.
&nbsp
אגב, אני תוהה אם היא נראית לי גבוהה יותר או פשוט רזה יותר...
(הזווית בסרטון הזה נמוכה למדי וזה עוזר, אבל היא נראתה לי כך גם בתרגילים הקודמים).
&nbsp
נ.ב.
מצחיק לשמוע ברקע את Tarzan boy. האייטיז שולתים!!!!1

 

trilliane

Well-known member
מנהל
סימון ביילס בריאיון ארוך יחסית (כחמש וחצי דקות) לקראת התחרות

מדברת על החזרה לאולם, מזכירה לכולם שהיא לא התחרתה כבר יותר משנתיים (אה... טוב, זו לא הפעם הראשונה שהיא טועה בחשבון
), מדברת על המאמנים החדשים, על תחושותיה כיום ועוד. היא תכננה להתחרות רק בחלק מהמכשירים אבל בסופו של דבר תתחרה בכל הארבעה, והיא נרגשת במיוחד לקראת המקבילים (אני כנראה מפספסת משהו, כי התרגיל שלה לא נראה לי מרשים למעט הירידה).

היא נראית משוחררת ומרוצה, סיפרה שכיום יש לה הרבה פחות לחץ כי היא כבר הייתה במשחקים האולימפיים, עכשיו היא יכולה להתחרות יותר בכיף...
מרגישים גם את הניסיון, הבגרות והבשלות שלה. תענוג!
אגב, היא אמרה שהיא מרגישה לא רק בטוחה וחזקה יותר נפשית אלא גם פיזית, ואפילו רזה יותר (גם אני חושבת!). מאחלה לה הצלחה רבה ומחזיקה לה אצבעות להשיג את כל מטרותיה וכמובן ליהנות
.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
סימון ביילס בריאיון ארוך אחרי התחרות...
ספוילרים בפנים

למרות נפילה מהמקבילים, היא סיימה ראשונה בקרב-רב וביתר המכשירים... אין ספק, המלכה חזרה. |מלכה|
&nbsp
סימון הייתה מאוכזבת מאוד מהנפילה במקבילים כי זה הפך להיות המכשיר החשוב ביותר שבו עוד יש לה מה להוכיח, הפסגה האחרונה לכבוש... אבל לדעתי (הבלתי מקצועית בעליל) גם בלי הנפילה הוא לא נראה מרשים במיוחד. לא זיהיתי אלמנטים קשים (למעט הירידה), ועמידות הידיים שלה לא היו ב-90 מעלות (85 במקרה הטוב). אף אחת מהן לא הייתה נקייה, ואני כן זוכרת בעבר תרגילי מקבילים נקיים שלה, כך שבעיניי יש כאן אכזבה מסוימת.
&nbsp
היא סיפרה שאחרי המקבילים היא אפילו שקלה לפרוש מהתחרות, אבל אספה את עצמה והמשיכה לתרגיל טוב על הקורה (טוב בהרבה מהאימונים המהוססים שלה).
&nbsp
והערות אומנתיות קטנוניות: בגד גוף מכוער מאוד בעיניי, והמוזיקה בקרקע סתמית ומעצבנת. חבל, כי לריו הייתה לה מוזיקה כיפית ומגניבה לאללה.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
שידור חי ביוטיוב ב-2:30 (לא ברור עד כמה יראו וישמעו בו...)



 

ohashi

New member
אחלה של קאמבק

סימון ממש חזרהת לא עם כל השדרוגים אבל עם חלק מהן , היא עדין חזקה ועדין בכושר ואני לא רואה משהי מגיע לרמתה הפנומנאלית.
&nbsp
מורגן הורד עם שדרוג או שניים תנועה יפה חסר עקביות - יש לה סיכוי להגיע לאולימפיאדה אבל אני מפחד בשבילה
קארי- יש לה עתיד לקרקע ולקפיצות אבל ב AA היא נראת בעייתית
מקלקסקר- מדהימה קווים יפים ונקיים רמות קושי נחמדות ולא הכי גבוהות ויכול הלהתחרות עם כל אחת בכל יום רק לא עם ביילס
רייגן סמית- נפילה קטנה אבל קווים יפים והיא התבגרה יפה קצת יותר נשית פחות ילדה עכשיו היא הרבה יותר חזקה ממורגן הורד ויש סיכוי שהקרב לאולימפיאדה יהיה בינהם למקלקסקר
&nbsp
יש הרבה טובות בנבחרת ארה"ב ואני לא מקנא בהם על התחרות הענקית שהן נמצאות בה ועם מקום אחד פחות שמובטח לביילס (טפו טפו שלא אעשה עין)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שידור טלוויזיוני עם פרשנות Olympic Channel Broadcast



 
למעלה