סוף עונת המכללות, סיכומים ופרידות

trilliane

Well-known member
מנהל
מפגש מוצלח של UCLA נגד סטנפורד

פנג פנג לי התחרתה (כרגיל) במקבילים ובקורה וקטפה עשיריות בשני המכשירים! לפיכך זכתה בתואר "ספיישליסטית השבוע" של PAC-12. קיילה רוס עלתה אחריה למקבילים וקיבלה אף היא ציון מושלם. פעם שנייה העונה שהנבחרת מקבלת שתי עשיריות רצופות (בפעם הקודמת פיש ואוהאשי בקרקע). אף שהתחרות לא הייתה נקייה מטעויות, היא הייתה טובה, והבנות סגרו בציון מכובד של 197.8 ושמרו על המקום השלישי (יוטה קיוו לחזור אליו, אבל היה להן מפגש מאכזב הסופ"ש, סיימו עם 196+ נקודות).







 

trilliane

Well-known member
מנהל
אליזבת' פרייס, נפרדה מהאוהדים בבית במפגש מוצלח במיוחד עבורה

היא בשנתה האחרונה בסטנפורד ועשו לה כבוד במפגש האחרון בבית, כמקובל. היא הבריקה בכל המכשירים וסיימה את התחרות בציון כולל של 39.825(!) הגבוה ביותר בקריירה שלה, אחרי ציון מושלם בקרקע. היא מתעמלת של כבוד השבוע ב-PCA12. פרייס סוגרת קריירת התעמלות מרשימה רבת הישגים הן בהתעמלות העילית והן בהתעמלות המכללות. היא מסיימת תואר בהנדסה ביומכנית(!) ולא נותר אלא לאחל לה הצלחה מרובה בהמשך הדרך.











 

trilliane

Well-known member
מנהל
מפגש אחרון ומרהיב של UCLA בבית = ערב פרידה מהבוגרות!

UCLA היא הנבחרת הגדולה ביותר מבין כל המכללות, והן עשו כבוד לשבע הבוגרות:
Karli Dugas, Melissa Metcalf, Rechelle Dennis, Sonya Meraz, Napualani Hall, JaNay Honest, and Christine Peng-Peng Lee
(שתי הראשונות הן חלק מהצוות, כמו שג'ורדן ויבר הייתה לפני שעברה לאמן).

פנג פנג לי זכתה לכבוד הגדול ביותר בהיותה הכוכבת של הנבחרת, שנה שישי ברציפות (מכיוון שבשנתיים הראשונות סבלה מפציעות קשות). הייתה לה עונה מצוינת, היא הבריקה במקבילים ובקורה בתרגילים לא קלים בביצועים נקיים ואלגנטיים ואף קטפה כמה וכמה עשיריות, זכתה כמובן לא מעט בתור "ספיישליסטית השבוע" של PAC12.

יומיים בסה"כ אחרי המפגש מול סטנפורד, התייצבו הבנות באולם "פולי פביליון" לתחרות מול סאן חוזה, נבחרת חלשה בהרבה ולכן לא כ"כ מעניינת (לפחות אותי). הצטערתי לגלות שהוא בשבע בערב אצלם (LA), אבל התברר שהם כבר עברו לשעון קיץ (ואנחנו רק בשבוע הבא) ולכן קיבלתי "הנחה" וזה התחיל רק בארבע בבוקר שעון ישראל...
היה שווה להישאר!

הבנות הפגיזו בקפיצות כפי שלא קפצו כל העונה, נחיתות מתוקתקות בזו אחר זו! לא היו עשיריות, אבל "פואה" (נפואלני הול) קפצה אחרונה יורוצ'נקו 1.5 וקיבלה 9.975, כלומר שופטת אחת נתנה לה 10. הן סיימו בציון הגבוה ביותר שלהן העונה – 49.625. וואוו!


גם במקבילים הן עשו עבודה יפה יפה ונקייה, בלי נפילות ופאשלות, נחיתות מצוינות ואותו ציון בדיוק – 49.625.

הקורה היא המכשיר החזק שלהן, ודווקא הפעם היה ערב "חלש", כלומר לא באמת, אבל למרות נחיתות טובות היו כמה איבודוני שיווי משקל קלים והן סיימו ב-49.475 "בלבד" (היו להן כבר ציונים טובים מזה העונה). אוהאשי הצליחה לנעוץ את הנחיתה אף שניתרה לא טוב מהקורה וכמעט פספסה אותה... זה היה די מרשים. קיוונו שפנג פנג לי תסיים את התרגיל האחרון שלה בבית ב-10, אבל בסוף הסיבוב (פירואט?) הכפול היא כמעט איבדה שיווי משקל, נאבקה עליו והצליחה לזרום יפה לאלמנט הבא, ולכן הסתפקה ב-9.95.

הבנות סיימו היטב גם בקרקע. מדיסון קושיאן פתחה וקיבלה רק 9.8, הכי נמוך שלה העונה (מבין ארבע פעמים בסה"כ) אבל שאלה יהיו הצרות שלנו... גרייסי קרמר, פלישיה הנו וסוניה מורז הציגו תרגילים יפים ונקיים שחשבתי שיזכו אותן בעשיריות, אבל הן קיבלו 9.9 או 9.95. אוהאשי סיימה את הסבב בתרגיל מייקל ג'קסון המדליק שלה וקיבלה 10 בפעם השלישית!

סה"כ 198.275, לא רק הטוב ביותר שלהן העונה, הציון הגבוה ביותר של הנבחרת מזה 14 שנים!


לסיום פנג רקדה קצת בקרקע והבנות הצטרפו אליה. היה מרגש.


ציונים:
https://static.uclabruins.com/custompages/Stats/live/gym/20180313.htm
הסיכום החי של מריה:
http://mcsmaria.blogspot.co.il/2018/03/san-jose-state-ucla-live-blog.html









 

ohashi

New member
נחמד להזכר במתעמלות עבר

1. אליפות המכללות המסכמת בפתח וכמו שזה נראה מתעמלות האליט לשעבר מובילות ובענק
2. משתגע על פנג פנג לי ועל אוהשי שבחיים לא אעזוב אותה לנפשי ... קיילה מממממ ירד לי ממנה לפני שנתיים בערך יותר מידי מוערכת לטעמי (כן תרגילים נקיים אבל אין שום מעוף בתרגילים שלה כמו של מדיסון קושיאן ושו'ת.
3. עוד מעט יחלו תחרויות הגביע בהתעמלות שיהיו הרבה יותר מעניינות
4. מחכה לאליפות המסכמת לראות את :
אלכס מקמרטרי, קטלין אוהשי, קנדי בייקר, מגי ניקולס פאנג פאנג לי וזהו פחות או יותר כל השאר הרבה פחות מעניינות.
&nbsp
חבל שלא מרימים את הרמה של המכללות ומפצלים לשתיים כאילו שהן רמה 10 וכאלו שהן אליט זה היה יכול להיות מעניין אולי בנות האליט היו חוזרות ומנסות להתקבל לנבחרת במקום לשבת על הספספל ולככב במככלות ואחרי 4 שנים ללכת הביתה.
&nbsp
יש כמה שעשו לעצמן באמת קריירה במככלות: בריג'יט סלואן, קורטני קופתט, קריסטין מאלוני, סמנטה פאשק,,,,,, ויש אחת שמסרבת להתפגר ורואים אותה בכל חור מ 2008 נסטיה ליוקין ,,,, אניסתאם עוקצני אבל הקול שלה ושל אבא שלה מעצבנים אותי ....
&nbsp
להתראות באליפות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
צריך לזכור שבמכללות הן כבר פחות צעירות וגם לומדות תוך כדי

כי זה הרעיון, בעצם... ואחרי שהן מסיימות ללמוד רובן פורשות מהתעמלות (הן גם כבר לא כ"כ צעירות, חלקן סוחבות פציעות ישנות) והולכות לעבוד במקצוע שרכשו (או ממשיכות באקדמיה). גם אלה שנשארות בתחום כמו ג'ורדן ויבר או סמנטה פשק בד"כ עוברות לאמן ו/או לפרשן.
&nbsp
לגבי חזרה לעילית אחרי המכללה, אנה לי עשתה זאת לא רע... חזרה מ-UCLA לנבחרת ארה"ב והייתה מחליפה בלונדון 2012. אבל היא מקרה די נדיר. אני גם לא זוכרת מי הייתה המתעמלת שלקחה הפסקה מהמכללה והשתתפה במבחנים האמריקניים לריו 2016.
&nbsp
כמובן, עושות חיל במכללות גם ניה דניס, בשנתה הראשונה ב-UCLA (חזקה, אבל עוד לא לגמרי הסתגלה לסגנון המכללה), מקיילה סקינר מובילה את יוטה בשנתה השנייה (קצת הידרדרו לאחרונה, UCLA עקפו אותן) והרבה יותר נחמד לי לראות אותה כיום (יותר משוחררת, פחות רובוטית ונוקשה), וכמובן, מגי ניקולס המופלאה, שבשנתה הראשונה כבר זכתה עם אוקלהומה בכתר וגם השנה הן חזק במקום הראשון.
&nbsp
אגב קיילה רוס, אני נהנית מאוד לראות אותה מתעמלת במכללה, יפה, גבוהה, נשית, בשלה... נראה שטוב לה. מה שכן, אם כבר הזכרת מעוף, אין לה בתרגיל המקבילים אף אלמנט עזיבה בבד העליון (רק מעופים בין הבדים) ואף שהביצועים שלה עקביים ונקיים (היא כבר קיבלה עליו עשר), זה קצת מאכזב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אליפות PAC-12 הסתיימה זה עתה
בפנים

החזקתי אצבעות ל-UCLA שהתחילו את התחרות בסבב קפיצות סולידי (במיוחד לנוכח שש נעיצות במפגש הקודם!) ואז פישלו קשות במקבילים. כשסוניה מרז קיבלה 9.775 חשבתי לעצמי לא נורא; זה הציון שהן ישמיטו. אבל אז אוהשי פישלה באופן לא אופייני (גם בעמידת ידיים וגם בנחיתה) וקיבלה 9.65. לא אסון, גם עם הציון של מרז בפנים זה לא משהו שהן לא יוכלו לחפות עליו, והנה עולה למקבילים פנג-פנג לי שמבריקה במכשיר (וקיבלה 10 רק לפני שני מפגשים). אבל דווקא הפעם היה לה נאחס, היא כמעט נפלה אחרי המעבר מהבד העליון לתחתון (אחרי הבורג שהיא משלבת שם) וסיימה עם 9.425...


הקריין הכריז שסבב חלש במקבילים זה בדיוק מה שהפיל אותן באליפות לפני שנה...
אחרי שני סבבים הן היו במקום השלישי, מי היה מאמין. כבר חשבתי שהכול אבוד, אבל אחרי סיבוב חזק בקורה (כולל עשר רביעי לפנג!) הן הצליחו סוף סוף לעלות למקום הראשון, בהפרש זעום מעל יוטה. גם יוטה לא היו מושלמות, אבל שמרו על ציונים יפים בכל המכשירים, ואם פישלו קלות סמכו על מקיילה סקינר בתור ה"עוגן" שתפגיז בתרגיל האחרון ותאפשר להן למחוק את הציון הפחות מחמיא (וכך היה; סקינר, כהרגלה לא אכזבה).

לסיבוב האחרון עלו שתי הנבחרות עם אש בעצמות ודם בעיניים. היוטות הפגיזו בקפיצות, ממש נתנו את כל מה שיש להן, הציון הכי נמוך שהן הכניסו היה 9.8, והן סיימו עם 49.475, מכובד לכל הדעות. אבל ל-UCLA היה סיבוב לא פחות חזק בקרקע (אין לי מושג על מה ולמה גרייסי קרמר וקיילה רוס קיבלו פחות מ-9.9, היו להן תרגילים נקיים להפליא וגם לאמנדה בורדן לא היו שום הערות...) והן סיימו אותו עם אותו ציון בדיוק (49.475) וכך שמרו על הפער. בקיצור, הקורה הצילה אותן...
הן הצליחו לסיים במקום הראשון בהפרש לא גדול (0.15 נקודות) מעל יוטה המאוכזבות.


יש לציין שכמו במפגש האחרון של UCLA מול יוטה, יותר משיוטה ניצחו, UCLA נתנו להן את הניצחון (בגלל שלוש יציאות רצופות בקרקע, טעות מטופשת ולא אופיינית להן) וגם הפעם המפגש היה שלהן לנצח או להפסיד. אחרי הכול, הן מסוגלות ליותר, ובחודש האחרון היו להן כבר שני מפגשים מעל 198. מי שחובב תחרות מותחת ודאי נהנה, מכיוון שהפשלות בהתחלה הפכו את התחרות לצמודה (ממש עד השנייה האחרונה), ולמעשה בהתחלה נראה לרגע שאפילו וושינגטון ובעיקר קליפורניה עדיין בתמונה... שתי הנבחרות נתנו פייט רציני והתעלו על עצמן. אני דווקא לא אוהבת לשבת עצבנית על הספה ולכן התבאסתי מהתקף הלב ש-UCLA עשו לי...

הציונים הסופיים.

עוד קצת טריוויה:
  • פנג היא היחידה שקיבלה 10 בתחרות.
  • קיילה רוס ומקיילה סקינר סיימו במקום הראשון בקרב-רב בציון 39.675. עם זאת יש לציין לזכותה של סקינר שהאלמנטים שלה קשים יותר משל רוס.
  • אליזבת' פרייס סיימה את המפגש המוקדם מעט אחריהן (במקום השלישי) בציון 39.650.
  • רביעית הייתה טוני אן-ויליאמס מקליפורניה, שייצגה את ג'מייקה בריו. משתלם להיות מתעמלת עילית...

הדירוג הסופי של שני מפגשי האליפות:
1 UCLA 197.500
2 Utah 197.350
3 California 196.950
4 Washington 196.750
5 Oregon State 196.575
6 Arizona State 196.425
7 Stanford 196.350
8 Arizona 195.825





 

trilliane

Well-known member
מנהל
שלוש הזוכות בקרב-רב, תמונה מתוך סרטון שמקריינת קיילה רוס





 

trilliane

Well-known member
מנהל
ועוד סרטונים וסיכומים מהמפגש ואחריו

תרגילי המקבילים הלא מוצלחים של קייטלין אוהאשי ופנג פנג לי;
מיס ואל מסכמת את המפגש המוצלח;
פנג זכתה במלגת PAC-12 כספורטאית השנה;
אוהאשי זכתה בתואר ספיישליסטית השנה;
אליזבת' פרייס היא מתעמלת השנה!












 

trilliane

Well-known member
מנהל
ערוץ יוטיוב בשם Grander בסדרת סרטוני "הצדעה" לנבחרת UCLA

בפרק הראשון מספרת לנו פנג על ההכנות שהיא עושה לפני תחילת כל תרגיל.
&nbsp
אין לי מושג מה יש להם נגד מסך רחב...




 

trilliane

Well-known member
מנהל
טריוויה: היכן נפגשו ויבר, רוס, אוהאשי ולי לפני UCLA?


התשובה: על הפודיום באליפות Pacific Rim 2012!
(וגם הפעם נראה כאילו כל הזוכות באותה נבחרת, או לפחות תיאמו צבעים... אדום פופולרי מאוד).
&nbsp
התמונה מכאן:
https://www.tumblr.com/search/2012 pacific rim championships
סיכום נבחרת ארה"ב:
https://usagym.org/pages/post.html?PostID=9688
&nbsp
התחרות משלבת מתעמלות בוגרות ונערות. ג'ורדן ויבר וקיילה רוס כבר היו בוגרות והמשיכו למשחקים האולימפיים בלונדון באותה שנה; קייטלין אוהאשי המבטיחה עשתה חיל בתחרות אך הייתה צעירה מדי ב-2012.
&nbsp
פנג פנג לי הייתה המצטיינת בנבחרת קנדה והבטיחה את מקומה ללונדון, אך למרבה הצער נפצעה זמן קצר לפני כן
. בכל זאת עשו לה כבוד והיא נסעה ללונדון כקפטן הנבחרת. ב-2013 היא החלה ללמוד ב-UCLA אך עוד לא התחרתה כי החלימה מפציעה. היא קיוותה להגיע לריו 2016, אך פציעות נוספות (אחת מהן הושיבה אותה על הספסל עונה נוספת, לכן כיום היא מסיימת את שנתה השישית בנבחרת) גרמו לה להבין שזה כבר לא עומד לקרות
.
&nbsp
גם לאוהאשי היו כמובן שאיפות אולימפיות; ב-2013 היא הפכה למתעמלת בוגרת ועוד הספיקה להתחרות לצד סימון ביילס בגביע ארה"ב (אמריקאן קאפ) ולזכות (אחרי שביילס נפלה מהקורה). שתיהן היו צעירות דנדשיות שהחליפו את הוותיקות קיילה רוס ואליזבת' פרייס (שיועדו להתחרות אך פרשו בשל פציעות). למרבה הצער זמן קצר לאחר מכן היא סבלה מפציעה ובהמשך פרשה מהתעמלות עילית. היא החלה ללמוד ב-UCLA בסתיו 2015.
&nbsp
ג'ורדן ויבר יצאה קצת מאוכזבת מלונדון (זהב קבוצתי אבל בלי מדליה אישית) ואחרי שנה של הופעות ראווה, חסויות, פרסומות וכו' החלה ללמוד ב-UCLA בסתיו 2013. היא הצטרפה לנבחרת בתפקיד ניהולי (מאחר שהייתה מתעמלת מקצועית לא יכלה להתחרות ב-NCAA). בשנתה האחרונה הפכה לעוזרת מאמן בקרקע, תפקיד שהיא ממשיכה למלא גם כיום בהנאה ובסיפוק.
&nbsp
קיילה רוס היא היחידה שחזרה במהירות לאולם ההתעמלות (אחרי לונדון), המשיכה להתחרות בעילית וקטפה מדליות באליפויות עולם, אך לאט לאט זוהרה הועם; היא גבהה בכעשרה ס"מ, התקשתה להתמודד עם דרגות הקושי ודרישות התעמלות העילית, סבלה מפציעות ומאכזבות ופרשה עוד לפני ריו. לאחר מנוחה והתאוששות הצטרפה בסוף 2016 ל-UCLA ושם התאחדה עם חברותיה לפודיום
.

 
למעלה