מפגש פסגה צמוד ומלהיב נערך הסופ"ש בין אוקלהומה ל-UCLA

trilliane

Well-known member
מנהל
מפגש פסגה צמוד ומלהיב נערך הסופ"ש בין אוקלהומה ל-UCLA

ב-NCAA, ליגת המכללות של ארה"ב.

אוניברסיטת אוקלהומה, האלופה המכהנת (2017), מדורגת כרגע במקום הראשון, ומחוזקת במתעמלות העילית לשעבר מגי ניקולס המהממת וברנה דאוול (ואולי מתעמלות נוספות שאיני מכירה).

UCLA, כרגע מקום רביעי, מאכלסת את קיילה רוס, מדיסון קושיאן (כרגע מחלימה מפציעה ולכן בינתיים רק בקורה), כריסטין פנג פנג לי הקנדית, ניה דניס, קייטלין אוהשי, פלישיה האנו...

שתי הנבחרות חזקות ובד"כ מנצחות את היריבות, אבל הפעם רק אחת יכולה לזכות... שתיהן הפגינו רמת התעמלות גבוהה (למכללות), נחיתות נעוצות היטב וזכו בציונים מרשימים (ספוילרים בתגובה הבאה).

המפגש שודר במקצועיות ב-ESPN ע"י בארט קונר (מתעמל אלוף אולימפי, מאמן, פרשן וכמובן בעלה של נדיה קומנצ'י) וקת'י ג'ונסון קלארק (מתעמלת עבר, מדליסטית אולימפית, פרשנית). בהילוכים החוזרים הם מדדו למתעמלות מדדים (בהמחשה גרפית) כמו המרחק משולחן הקפיצות, גובה הנסיקה בעזיבת המקבילים, זווית עמידת הידיים, מפתח השפגט בקפיצה מעל לקורה ועוד. מגניב!

כדאי לצפות!

 

trilliane

Well-known member
מנהל
ספוילרים בפנים

UCLA, הנבחרת המארחת, הובילה בתום בסיבוב הראשון (קפיצות מול מקבילים) בפער קטנטן. אוקלהומה הובילה בתום הסיבוב השני (בפער קטנטן). בסוף הסבב השלישי הן היו בתיקו, ובסופו של דבר אוקלהומה ניצחו בעשירית! (לדעתי לא בצדק, לתחושתי קיילה רוס קופחה בציון בקרקע, היה לה תרגיל נקי עם נחיתות נהדרות, לא הגיע לה פחות מ-9.9).

סיכום מפורט בבלוג של מריה:
http://mcsmaria.blogspot.co.il/2018/02/oklahoma-ucla-live-blog.html

אבל מה שמדהים במיוחד הוא לא פחות משישה(!) ציונים מושלמים! (10)
שלושה לאוקלהומה: ברנה דאוול בקפיצות, אנסטסיה ווב ומגי ניקולס בקורה.
שלושה ל-UCLA: פנג פנג לי בקורה (פעם שנייה העונה!), פילישיה האנו (לא הבנתי למה, גם מריה לא; אבל הוא הקנה לה את התואר "ספיישליסטית השבוע" של PAC-12) וקייטלין אוהאשי בקרקע.

לאוהשי אני מפרגנת במיוחד, כי תרגיל הקרקע שלה הוא מחווה מדליקה לגמרי למייקל ג'קסון (מוזיקה וכוריאוגרפיה) וזה כ"כ כיף לשמוע מוזיקה טובה בקרקע (בניגוד לעילית, יש להן בד"כ טעם מועדוני נורא) ולראות כוריאוגרפיה שבאמת מתכתבת איתה.

בתום המפגש נערכה מחווה מרגשת למתעמלות העבר שהעידו במשפט של נאסר (הסרטון שצירפתי בשרשור על נאסר) והן גם נכחו באולם (אגב, כל העליות האלה על המשטח בנעליים לא הורסות אותו או לכל הפחות מטנפות אותו? המתעמלות מתפלשות עליו עם כל הגוף...
). הבנות לבשו חולצות עם הדפס מיוחד ושזרו סרטי טורקיז בשערן. מיס ואל הוסיפה התייחסות לנושא בסרטון נפרד.





 

trilliane

Well-known member
מנהל
הערב (מוצ"ש) ב-21:30 שעון ישראל(!) UCLA נגד Cal ב-PAC12

מקווה שיועבר בערוץ החי שלהם ביוטיוב
.
&nbsp
אצלן זה יהיה 11:30 בבוקר והן קיטרו שהן צריכות לקום ממש מוקדם כדי להיערך... אבל למי אכפת, העיקר שסוף סוף יש תחרות שמעניינת אותי בשעה נוחה לנו!
&nbsp
זה כבר שבוע 6, אמצע העונה... וממנו הדירוג משתנה, אם כי לא הבנתי ממש איך (וגם לא ידעתי לפני כן). עוד לא ממש הבנתי אם הדירוג תלוי בניצחונות או בכמות הנקודות המצטברת/ממוצעת או בכלל בהפרש הנקודות...? לא ממש הבנתי איך הם סופרים, איך קובעים אילו קבוצות מגיעות לגמר (בחישוב כלל ארצי או לפי אזורים?) וכו'.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
ובראשון (שני לפנות בוקר אצלנו) מפגש פסגה נוסף, הפעם מול יוטה

למי שרוצה לצפות בשידור החי, הוא ייערך ביום ראשון ב-17:00 בלוס אנג'לס, כלומר 3 לפנות בוקר בשני אצלנו...
ואני מקווה שיועבר בערוץ של PAC-12 ביוטיוב
(קישור לערוץ בתגובתי הקודמת). ההיסטוריה בערוץ החי נאגרת 4 שעות, כלומר אפשר לצפות בשידור החי באיחור של עד 4 שעות (משכימי הקום יכולים להתחיל לצפות לקראת 7 בבוקר אבל אז אסור לעצור). מניחה שיהיה מי שיעלה את המשדר ליוטיוב בהמשך, אבל אין לדעת.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
וואוו.


זה היה מותח ומאכזב כאחד. בניגוד למפגש המסעיר והמרהיב מול אוקלהומה, הפעם שתי הנבחרות לא הצליחו להתעלות על עצמן.
&nbsp
UCLA עלתה השבוע למקום השני ועקפה את יוטה (שירדה למקום השלישי). היו להן מפגשים מצוינים, ציונים גבוהים, עשיריות ושורה של נצחונות (למעט הפסד בעשירית לאוקלהומה). הפעם בבית מול יוטה היו להן כל הסיבות לזכות...
&nbsp
מתעמלת אחת התיישבה בקפיצה (1.5 יורוצ'נקו). לא נורא, אפשר היה לוותר על הציון שלה, שאר הקפיצות היו טובות, והן עקפו במעט של יוטה (במקבילים).
&nbsp
אבל במקבילים רוב הנחיתות לא היו נקיות, והמתעמלת האחרונה נפלה... גם הפעם לא היה נורא, אפשר היה לזרוק את הציון שלה; וגם מתעמלת אחת של יוטה התיישבה בקפיצה. שתי הנבחרות קיבלו 49.3 בסיבוב השני, והפער הקטן נשמר.
&nbsp
UCLA עברו לקורה, מכשיר חזק שלהן בד"כ. אבל למרות נחיתות טובות, אף תרגיל לא היה נקי (קצת "בועות" של שיווי משקל) ופנג פנג לי, שקיבלה שתי עשיריות רצופות, כמעט נפלה אחרי הסיבוב (double turn)... היא ביצעה אותו שוב (מושלם!) וזו הייתה הטעות היחידה שלה, אבל היא סיימה עם 9.8, וזה הציון שהן זרקו (מי היה מאמין שיוותרו על הציון של פנג פנג לי?). בגלל הסבב הפחות חזק בקורה, הן איבדו את הבכורה. יוטה בקרקע סיימו סבב לא רע ושתי הנבחרות הגיעו בתיקו לסיבוב האחרון (מזכיר את המפגש מול אוקלוהומה, רק ששם כבר היו לפחות שתי עשיריות עד אז, וביצועים נקיים, והפעם פחות).
&nbsp
לא נורא; עדיין היו ציונים טובים בכל המכשירים, ובסבב האחרון UCLA בקרקע, המכשיר החזק שלהן, ואילו יוטה בקורה, המכשיר החלש שלהן. ואז... שלוש מתעמלות(!) הצליחו לצאת מהמשטח. לעומת זאת הבנות של יוטה הצליחו לשלוט בעצביהן, ואחרי תרגיל ראשון מהוסס משהו שיחקו אותה בתרגילים יפים ובציונים גבוהים יותר. הן לא היו צריכות להתעלות או לקבל עשיריות, פשוט לא לפשל, והן עמדו במשימה. UCLA פישלו די והותר כדי לאבד את המפגש לחלוטין.
&nbsp
UCLA לא הפסידו כי יוטה הפגיזו בהופעה מושלמת. יוטה היו טובות כמובן, אבל לא חפות מטעויות. הן הפסידו כי הן פשוט פישלו שוב ושוב, בעיקר בסבב האחרון החשוב. בשלושת הסבבים הראשונים הן הצליחו לחפות על הטעויות, אבל לא צברו די פער כדי לחפות על רצף הפשלות בקרקע. לו היו משחזרות כל אחד מהמפגשים הקודמים הן היו זוכות בקלות. אולי גם מול נבחרת חלשה יותר. אבל מול יוטה הן היו צריכות להפגיז, והפעם הן פשוט לא.
&nbsp
שאפו למקיילה סקינר על נחיתה מעולה בקפיצות (יורוצ'נקו כפולה!) ועל תרגיל נקי בקורה, נחיתה מושלמת. הייתה לה רק פשלה אחת במקבילים, קצת הקשתה של הגב באחת מעמידות הידיים, אבל היא הפגינה שליטה מרשימה בשרירי הליבה ופשוט התיישרה. גיבורה.
&nbsp
אני מבואסת כי ממש רציתי ש-UCLA ימשיכו את מגמת העלייה והייתי בטוחה שהן לוקחות את המפגש בהליכה (הן לא הפסידו ליוטה בבית מזה עשור) אבל אולי גם הן היו בטוחות מדי או עייפות או לא יודעת מה... לצערי במקום מפגש פסגה מרהיב ומלהיב כמו שהיה מול אוקלהומה, כזה שהוציא את המיטב משתי הנבחרות (ואוקלהומה היו פשוט טיפונת יותר טובות) הפעם זה היה יותר בחזקת "מי תצליח לפשל קצת פחות".
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מקיילה סקינר היא מתעמלת השבוע של PAC-12 בפעם ה-11



 

trilliane

Well-known member
מנהל
קיטלין אוהשי ספיישליסטית השבוע בזכות תרגיליה במקבילים ובקרקע

9.9 במקבילים, 9.975 בקרקע; למען האמת תרגיל הקורה היה אפילו טוב יותר מהמקבילים (9.925) בפרט הנחיתה הנעוצה היטב, אך משום מה לא נכלל בסרטון. צירפתי אותו.



 

trilliane

Well-known member
מנהל
הניתוח של מיס ואל: זה היה מפגש מוצלח כי הוא היה מאתגר

הרבה יותר מדי טעויות קטנות בתרגילים, אבל הבנות לא נשברו ונאבקו עד הסוף. היא אמרה שתמיד בכל עונה יש מפגש כזה שפשוט לא הולך, ועדיף עכשיו מאח"כ...

 

trilliane

Well-known member
מנהל
אחרי הנפילה בשבוע שעבר, UCLA גאלו את עצמן מול אורגון (OSU)

מיס ואל הודתה בכנות שהן היו מפוזרות במפגש הקודם ולא היה צריך להסב את תשומת ליבן לכך שהן פשוט "זרקו" אותו, ויתרו עליו, העניקו את הניצחון ליוטה (אני חשבתי שזה לא שיוטה ניצחה כמו ש-UCLA הפסידו. קצת כמו סימון ביילס על הקורה בריו). אבל היא אמרה שזה היה כמו F5, כפתור הרענון, הזדמנות להתאפס. לפעמים צריך קצת "בעיטה בתחת" והן למדו והתחזקו מכך.
&nbsp
אחרי הציון בשבוע שעבר הן איבדו את המקום השני ונפלו לשלישי (החישוב נעשה לפי הממוצע ולא לפי הניצחונות, כך גיליתי). הבנות הגיעו חדורות מטרה ומוכנות למפגש גאולה.
&nbsp
אבל הוא התחיל קצת פושר:
סבב ראשון בקפיצות היה סולידי אך נמוך מהמצופה – 149.125. חלש ביחס ליכולותיהן, ולמעשה בשלב הזה אורגון (שמדורגות במקום ה-14) הובילו בקטנה.
&nbsp
סבב שני במקבילים השתפר – 49.450 נקודות, יפה מאוד (וכבר עקפו בקלילות את אורגון, שהמקבילים שלהן אומנם היו טובים מהקפיצות של UCLA, אבל חלשים מהמקבילים של UCLA, והקפיצות היו חלשות עוד יותר).
&nbsp
סבב הקורה התחיל בנפילה של המתעמלת הראשונה, אבל החמש שאחריה סיפקו את הסחורה והפגיזו בציון מהמם 49.725! (חזרו על ציון השיא שלהן שהושג ב-2003). לא לחינם הן מקום ראשון במדינה על המכשיר הקשה ביותר.
&nbsp
את הסבב בקרקע פתחה מדיסון קושיאן, לראשונה בקרקע העונה (עד עכשיו התחרתה רק בקורה, עדיין מתאוששת מניתוח בכתף שעברה), נתנה ספתח לא רע, 9.9, ומשם זה רק הלך והשתפר... אחרי שלוש יציאות מהמשטח בשבוע שעבר, הבנות התעלו על עצמן:
9.95 לגרייסי קריימר (הראשונה לצאת מהמשטח בשבוע שעבר);
9.9 לקיילה רוס;
9.975 לניה דניס, שגם היא יצאה מהמשטח ולפיכך החליפה את הפס הראשון.
9.95 לפלישיה "פיש" האנו
ולקינוח מתוק, 10 עגול לקייטלין אוהאשי!
&nbsp
אחרי פלרטוטים עם ציון מושלם לאורך כל הערב (שופטת את פרגנה, שופטת שנייה התקמצנה) שהביאו לכמה וכמה ציוני "כמעט" (9.975) בסופו של דבר פרגנו לאוהאשי את העשר השני שלה בקרקע העונה.
&nbsp
סה"כ בקרקע 49.775, אפילו יותר מבקורה. WOW. כתוצאה מכך לראשונה העונה הצליחו הברואינס לעבור (במעט –198.075 אבל עברו) ציון מצטבר סופי של 198 נקודות!

&nbsp
קיילה רוס זכתה בקרב-רב עם 39.7.
&nbsp
בתמונה: מדיסון "מדי" קושיאן בתום תרגיל הקרקע שלה, מקבלת חיבוק אמיץ מג'ורדן ויבר, עוזרת המאמן בקרקע.



 

trilliane

Well-known member
מנהל
וידאו: סיכום המפגש+ ריאיון עם קושיאן ואוהאשי+ מיס ואל מנתחת







 

trilliane

Well-known member
מנהל
פנג פנג לי היא (שוב) ספיישליסטית השבוע של PAC-12

+ ה-VLOG הקבוע שלה על מאחורי הקלעים של המפגש (מהזווית שלה ושל הבנות, כמובן).



 

trilliane

Well-known member
מנהל
טוני-אן ויליאמס מ-CAL היא מתעמלת השבוע של PAC-12

כאמריקנית אבל גם בת להורים ג'מייקנים היא החליטה לייצג את ג'מייקה באולימפיאדה והצליחה לעבור את תחרות המבחן לריו. אחרי המשחקים היא חזרה להתעמל במכללה.





 

trilliane

Well-known member
מנהל
FLO מסכמים את המפגשים הבולטים של הסופ"ש

Recapping The Action: Oklahoma Sooners, UCLA Bruins Hit 198
https://www.flogymnastics.com/artic...e-action-oklahoma-sooners-ucla-bruins-hit-198
&nbsp
בסופ"ש שבו UCLA הצליחו סוף סוף לגרד את רף 198 הנקודות מלמעלה, בנות אוקלהומה עשו זאת כבר בפעם הרביעית, בראשן מגי ניקולס המהממת עם ניקוד סופי מטורף של 39.825!!! (לא היה לה אף ציון מתחת 9.95!
). מלכה.

&nbsp
הבנות של פלורידה איבדו מתעמלת טובה (קנדי בייקר) שקרעה את גיד אכילס. למרבה הצער זה יהיה סיום הקריירה שלה, מאחר שהיא כבר בשנתה האחרונה במכללה ובשלב הזה כבר מאוחר מדי (עמוק מדי בעונה) מכדי להחשיב אותה כ"חולצה אדומה" (כלומר השנה הזאת תיחשב לה והיא לא תוכל להמשיך לשנה חמישית בנבחרת).
&nbsp
יש סיקורים על נבחרות נוספות, ובסוף כמובן גם UCLA.
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
Bruin Banter 2018 - Episode 8: Katelyn Ohashi

בנות הברואין אירחו בפינה השבועית שלהן את קייטלין אוהשי, אחרי שחתמה את המפגש (מהסופ"ש הקודם) עם עשר עגול בקרקע (מצורף). היא סיפרה קצת מה גרם לה לבחור במייקל ג'קסון, מה החלק שהיא אוהבת במיוחד בתרגיל, ואיך היה להיות מתעמלת עילית.
&nbsp
היום הן יתחרו במפגש מרובע בשעות הצהריים שם, כלומר שעה נורמלית אצלנו – 22:00 בערב (ראשון). בתקווה יועבר באתר באופן שיאפשר צפייה:
http://www.huskers.com/mediaPortal/player.dbml?catid=0&id=1914160&db_oem_id=100



 

trilliane

Well-known member
מנהל
אליזבת פרייס בתרגיל מקבילים יפה ונקי (טרי)

תרגילי המקבילים במכללות קצרים מאוד (מאוד...) ולא קשים במיוחד, לכן נוטים להיות גם נקיים בדרך כלל.

 
למעלה