גביע אמריקה (2018 American Cup) ייערך ב-3/3 בשיקאגו

trilliane

Well-known member
מנהל
גביע אמריקה (2018 American Cup) ייערך ב-3/3 בשיקאגו

את ארה"ב ייצגו אלופת העולם הנוכחית בקרב-רב, מורגן הרד, ויול מולדובר, אלוף ארה"ב בקרב-רב (מדליסט ארד בקרקע באליפות העולם 2017) ועוד מתעמלת ומתעמל ששמם טרם פורסם.

אליהם יצטרפו המדליסטים היפניים מאותה תחרות – מאי מורקאמי וקנזו שיראי, אליזבת סייץ מגרמניה (שזכתה שם בתרגיל מקבילים על שמה) ומתעמלות ומתעמלים נוספים ששמותיהם לא אומרים לי הרבה...
להלן הרשימה:
http://www.americancup.com/2018/01/shirai-murakami-highlight-international-field-2018-american-cup/
 

trilliane

Well-known member
מנהל
המתעמלת הנוספת שתצטרף למורגן הרד היא מיילי אוקיף

אוקיף היא אלופת ארה"ב לנערות מזה שנתיים רצופות וזו תהיה הופעת הבכורה שלה כמתעמלת בוגרת, היא תחגוג 16 בשבוע שלפני התחרות.

המתעמל שיצטרף ליול מולדאוור הוא אלן באוור.
https://www.flogymnastics.com/articles/6101023
 

ohashi

New member
סוף סוף עונת ההתעמלות חוזרת

טוב אז כמה רשמים:
מורגן הורד חוזרת בתרגילים אשר אותם ביצעה באליפות העולם עם מעט שידרוגים קלים אם תחליט להופיע אתם יש לה ירידה של צוקהרבה מהקורה כמו שביילס עושה (קצת פחות מרשים אבל מבצעת טוב) לפי אימוני הפודיום היא לא תעלה איתו לתחרות. וביצעה דאוןגרייד לקרקע שלה והוצאיה את הצוקהרבה בקיפול שתמיד היתה מבצעת טוב אבל הכניסה לתרגיל שלה סלטה בגוף יש לפנים עם שתי ברגים לא קל , לפי אימוני הפודיום היא נראת טוב (מקווה שלא יקרה לה מה שקרה לקיילה רוס שנתקעה ולא שדרגה כלום ונפצעה וגבהה ,,,,)
&nbsp
מיילי אוקיף הבחורה הזאת מרשימה על הקורה עם שני פסי אקרובטיקה לרב מבצעים פס אחד
הפס הראשון גלגל ללא ידים ומיד לאחריו שני וויפים (טמפו) והפס השני עם פליק פליק ובלטה בגוף ישר רמת הקושי שלה טובה ויכולה להתחרות על מדליית זהב באליפות עולם.
&nbsp
ומי שאני באמת מחכה לה היא מאי מוראקאמי וקנזו שיראי לראות מה חדש הם יביאו .
&nbsp
אליפות מהנה לכולם
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כי מבחינתי היא התחילה לפני חודשיים במכללות...

מודה שהתמכרתי. אני גם ככה לא ממש בקיאה בדרגות קושי של אלמנטים, אבל במכללות מקפידים מאוד על ביצוע מדויק וכמה שיותר מושלם (שזה משהו שקל מאוד לראות) ולכן אני נהניתי מאוד
(בפרט שאני אוהבת לראות מתעמלות יותר נשיות).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, אני דווקא אוהבת את קיילה רוס הגבוהה והבשלה

ובתור מתעמלת שהייתה ידועה בקווים האלגנטיים שלה, התעמלות המכללות יושבת עליה מצוין...
&nbsp
מיילי אוקיף עושה עליי רושם טוב; כאמור, לא כ"כ מתחברת לקטנטנות הרזות כמו הסיניות (כולל מורגן הרד, אם כי אני מפרגנת לכך שיש לה משקפיים, היא "משלנו"
).
 

ohashi

New member
קטנטנות ....

מעדיף מתעמלות אלגנטיות, אחרי שהתאכזבי מאהוביתי קטלין אוהשי שמככבת בתקופה האחרונה במכללות ישנה רק אחת שאני מאוד אוהב את הקווים שלה וזאת מורגן הורד היא פשוט אלגנטית. חסר בה משהו שהיה לאוהשי ואני לא יודע להצביע על מה.
הילדונת הזאת גדלה ומתחילה להיות אישה היא מתפוצצת מכח לפעמים אני לא חושב שהיא תצליח לאורך זמן להחזיק את הרף הגבוה ולפי דעתי היא תהיה מקרה ג'ורדני וויבר.
&nbsp
אני מהמר שג'ורדן צ'ילדס, טריניטי תומאס, ביילס יהיה חזקות ממנה אם היא לא תשפר את דרגות הקושי והביצוע שלה על המקבילים והקרקע.
&nbsp
&nbsp
לגבי מכללות וקיילה רוס - באולימפיאדת לונדון הייתי הכי בעדה וגם באליפות העולם 2013 שמחתי בשבילה אולם אני חושב שהיא פספוס רציני מבחינתי (היא הצליחה לקחת מדליה אולימפית שזה השיג אבל עדין ראיתי בשבילה הרבה יותר) כמו שמבחינתי נגנבה מלורי הרננדס האפשרות להתמודד על מקום מAA באולימפיאדת ריו פשוט עצוב לי שגב תפסה ת מקומה (בתקופתו הייתי הכי בעד גבי )
&nbsp
במכללות יש משהו מעציב בעיניי ההתעסוק עם 10 שהכל שם מכור כן מגי ניקלס היא משהו מיוחד וגם פאנג פאנג לי ואליזבת פרייס, אבל הציון של 10 נראה לי כל כך לא הגיוני שמישהי עם דרגת קושי קצת יותר גבוהה תקבל ציון יותר נמוך בגלל צעד קטן,,,, כמו כן עם 10 המק' תמיד מגיעה הפוליטיקה של השופטים שתמיד הייתה
&nbsp
התרגילים של קיילה פשוט פשוטים מידי לטעמי במיוחד על המקבילים , את אהובתי אוהשי אין לי מה להגיד שהצליחה להרים שנה את הרמה שלה על הקרקע,
נכון שייש את מקיילה סקינר(לא אוהב אותה) , קנדי בייקר שעושה את דוס סאנטוס 1 (עראביאן עם סלטה חצי בקיפול חצי גוף ישר לפנים) וכמובן איך אפשר לשכוח את אלכס מקמרטרי שהיא מבצעת מדהימה והייתה יכולה להיות כח באליט האמריקאית עם טריפל בורג הכי מדהים שראיתי ברמה של כל הסיניות, ובקפיצות מבצעת דאבל בורג מושלם ברמה הכי גבוה השניתן לבקש אבל אחרי שרואים אליט מבינים שההתעמלות מכללות זה דרך של האמריקאים לתת במה למתעמלים הבינוניים יותר לחוות משהו שאחרת לא היו יכולים לחוות (התעמלות עולם אכזר)
&nbsp
אז כן התעמלות מכללות זה כמו פיצוחים לתקופת התחרויות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אני אוהבת מתעמלות אלגנטיות, בעיניי ה"ילדות" בד"כ לא כאלה

בד"כ אלגנטיות מגיעה עם קצת יותר גובה ונשיות. מורגן הרד חמודה מאוד, אבל מבחינה גופנית נטו אין לה נוכחות מרשימה כמו של מגי ניקולס, פנג פנג לי, נסטיה ליוקין (שדווקא פחות אהבתי), סבטלה קורקינה וכו'. מורגן הרד ממש לא דומה לג'ורדן ויבר משום בחינה (מבנה גוף, סגנון וכו'), כך שאני מתקשה לראות את ההשוואה.

סימון ביילס היא מקרה חריג ונדיר שבו מתעמלת די "גוצה" מבחינת ממדים והיא power gymnist "קלאסית" (אם אפשר לומר עליה דבר כזה, היא מחלקה בפני עצמה...) מצליחה להיות קלילה מאוד ואלגנטית. תרגיל הקרקע שלה לא רק קשה להחריד הוא גם נקי וזורם להפליא ולא נראה כאילו היא "מעבירה ת'זמן" בין הפסים אלא באמת רוקדת ונהנית באופן מקסים.

אני לא חושבת ש"נגנבה" מלורי הרננדס האפשרות ל-AA. החוקים למרבה הצער מאפשרים רק לארבע בנות להתחרות בכל מכשיר, ודגלאס הגיעה שלישית + עלתה שלישית לגמר המקבילים (שם למרבה הצער הייתה לה פשלה וחבל; אבל להגנתה זה היה אחרי שלכלכו עליה ברשתות החברתיות והייתה לה נפילת מורל עצבנית). סביר להניח שגם הרננדס הייתה מגיעה שלישית (כי רייזמן התעלתה על עצמה באולימפיאדה) אבל לא עולה שלישית לגמר המקבילים (או בכלל) ולכן היה שם שיקול נכון בעיניי. אני גם חושבת שזה היה שיקול נכון לאפשר לגבי דאגלס כאלופה אולימפית לנסות לפחות לעלות לגמר (והיא הייתה עולה אלמלא ההגבלה הכמותית).

לגבי המכללות, הבנתי שדרגת קושי גבוהה יותר נותנת איזשהו בונוס וזה אמור קצת להתאזן... אין ספק שיש בעייתיות בסולם של 10 ולכן שינו את השיטה בעילית, כדי לעודד יותר קושי... אבל יש לזה מחיר מסוים, ואני מודה שאני ממש נהנית לראות את הדיוק, הניקיון והאלגנטיות של הבנות, גם אם התרגילים עצמם קלים יותר (כאמור, לצערי היכולת שלי לזהות דרגות קושי בקושי קיימת). הבנות של UCLA דווקא מציגות דרגות קושי לא רעות בכלל ממה שהבנתי (ביחס למכללות, כמובן).

ככל הנראה מקיילה סקינר (יוטה) מבצעת את התרגילים הקשים ביותר, ולא אהבתי אותה כמתעמלת עילית כי היא הייתה נורא רובוטית, אבל האופי של המכללות השפיע עליה והיא הרבה יותר חיננית וזורמת ודווקא יפה לראות אותה (היא לא מגיעה לדרגות של ניקולס, אבל הכול יחסי). היא גם היחידה שמבצעת יורוצ'נקו כפולה; רוב הבנות מבצעות בודדת והאמיצות 1.5. גם בעילית שולטת היורוצ'נקו ביד רמה ולמען האמת קצת נמאס לי מחוסר הגיוון הזה. רק הבנות שמתחרות בגמר הקפיצות (ופה ושם כמה נדירות במכללות) מבצעות קפיצות ידיים למיניהן. אני מבינה שקל יותר לבצע יורוצ'נקו כי הגלגלון הזה עוזר לצבור אנרגיה ואחרי שמתרגלים אליו קשה יותר לעבור למשהו אחר, אבל בתור צופה זה כבר משעמם אותי נורא.

קיילה רוס שומרת על יציבות מרשימה ובגדול פשוט נראית טוב. אני נהנית לצפות בה כמתעמלת בשלה. אוהאשי עושה תרגילים טובים השנה; בשנה שעברה ראיתי אותה בעיקר בקורה והשנה היא אפילו עושה קרב-רב בחלק מהמפגשים. תרגיל הקרקע שלה לצלילי מייקל ג'קסון פשוט מדליק (הבחירה המוזיקלית, התנועות, הביצוע) והיא כבר קטפה עליו שתי עשיריות (ועוד כמה ביצועים קרובים לכך), לדעתי בצדק. אני יכולה לצפות בו שוב ושוב ושוב...


תרגילי הקרקע במכללות הרבה יותר משוחררים והבנות באמת רוקדות, זה יפה לראות. לצערי רבות מהן בוחרות מוזיקה ממש מעצבנת, אבל ניחא; זו כנראה רוח התקופה, וגם בעילית יש לא מעט בחירות "מועדוניות" ולא רק ענתיקות כמו שרייזמן בוחרת. אני לא כ"כ חובבת ענתיקות מצד אחד (אם כי ריקוד המלחים של רייזמן הוא להיט; רק את ה"קלינקה" שהיא שילבה באמצע לא אהבתי; זה יותר עבש מ"הבה נגילה") וגם לא מוזיקת מועדונים; מעדיפה משהו משולב – קלאסי עם טוויסט עדכני, כמו הבחירה של סימון ביילס. אהבתי מאוד גם את השיר של ג'ורדן ויבר (השיר האוקראיני שזכה באירוויזיון ב-2004. עד היום זה מוזר שהוא הגיע אליה). את המוזיקה של מורגן הרד אני די אוהבת.

הייתי שמחה לו היו משנים את החוקה כפי ששינו בהחלקה על הקרח (ונדמה לי שגם בהמתעמלות האומנותית) ומאפשרים להן לבחור שירים עם מילים (כלומר שירה ממש ולא רק ווקליזה). יש לי תחושה שמתישהו זה יגיע וזו רק שאלה של זמן.

עבורי התעמלות מכללות כיום היא לא "פיצוחים" אלא באמת כיף לשמו. אני לא צופה בכולן, בעיקר ב-UCLA, לפעמים קצת אוקלהומה או יוטה... (גם בגלל הפרצופים המוכרים ובעיקר כי הן בצמרת ומעניין יותר לצפות בהן). במכללות האווירה הרבה יותר קבוצתית ומחבקת, המתעמלות הרבה יותר חייכניות ולא חמורות סבר... אני מבינה שצריך לשמור על רצינות וריכוז, אבל כשאני צופה בתחרויות עילית לפעמים העגמומיות הזאת קצת מדכדכת, חלקן נראות סובלות...
(כמובן, לא סימון ביילס; היא קרן שמש ביום סגריר
).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גביע נסטיה ליוקין מתחיל עכשיו, שידור חי (מפוצל...) ביוטיוב

בערוץ של התעמלות ארה"ב. מילא שאין פרשנות, לא ברור לי איך ומה אפשר לראות במסך שמפוצל לארבע...
קיוויתי לתפוס שידור ב-NBC, אבל גם אם יש כזה, הקישורים שפעלו בעבר (הרחוק) כבר לא מספקים את הסחורה
.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
ואת הגביע היום (לא ראיתי, לא היה לי איך
) הם פיצלו לשש!

זה פשוט הזוי. הם באמת מצפים שמישהו יוכל לצפות כך בתחרות או להפיק מזה תועלת?
נניח רגע בצד את היכולת להתרכז בכמה מסכים במקביל, איך אפשר לראות משהו בגודל (כלומר בקוטן) הזה? אפילו במסך טלוויזיה זה קטן מדי (בדקתי). מישהו שם התחלק על בננה
.

 

ohashi

New member
מלהיב זה לא היה

טוב אז כמו שציפיתי :
מורגן לקחה עם ציון של מעל 56 נק' פחות או יותר כמו באליפות העולם האחרונה.
מאי מורקאמי סיימה שניה עם 55 ושלישית מיילי אוקיףת
&nbsp
מורגן ביצעה את כל התרגילים שלה מאליפות העולם עם שיפור קל של ירידה מהקורה צוקהרבה בקיפול נחיתה נמוכה אבל חזקה איבדה הרבה קונקשן בונוס, תרגיל קרקע חזק עליוקיבלה ציון כמו של מוראקמי 14.033
&nbsp
מוראקמי לא הלהיבה אותם ביצועים מאליפות העולם ללא שינוי בדרגות הקושי .
&nbsp
מיילי אוקיף פיספסה קשות על הקורה ישר על ההתחלה כאשר נפלה ב(wolf turn)
אבל ביצעה את שאר התרגיל בצורה טובה
&nbsp
אין הבה מה להגיד
&nbsp
&nbsp
אה וקנזו שיראי תרגיל בדרגת קושי של 7.1 עם ביצוע לא טוב שלו אבל עדין היה קרוב לרף ה 15 נק ולקח את התחרות בהליכה כשהוא מוביל בארבע עשיריות על המקום השני
 

trilliane

Well-known member
מנהל
איך צפית? חיפשתי אתמול והיום ביוטיוב ולא מצאתי כלום


 

trilliane

Well-known member
מנהל
העלו לערוץ את השידור של NBC (גביע נסטיה ליוקין) באופן נורמלי



 

trilliane

Well-known member
מנהל
וגם את 2018 American Cup - Full Broadcast

(אם כי בזמנו לא מצאתי את השידור הזה, גם לא בדיעבד; אני חושדת שאולי הוא היה חסום לצפייה מחוץ לארה"ב ורק בהמשך פתחו אותו).

 
למעלה