אליפות ליגת המכללות האמריקנית בהתעמלות תחל בסופ"ש הקרוב

trilliane

Well-known member
מנהל
אליפות ליגת המכללות האמריקנית בהתעמלות תחל בסופ"ש הקרוב

ותתקיים בכל סופ"ש (שבת וראשון) מינואר ועד אפריל. התקשיתי למצוא לו"ז כללי מסודר, אני מצרפת את זה של UCLA (כלומר ה-Bruins).
http://www.uclabruins.com/documents/2017/10/3//2018_Schedule_10_3_17_.pdf

בנות הברואינס החלו את העונה בהופעת ראווה "Meet the Bruins" מפגש שנועד לחמם את הבנות ואת הקהל לקראת פתיחת העונה, ולהציג לתקשורת את המתעמלות החדשות והוותיקות והתרגילים שלהן.
http://www.uclabruins.com/news/2017/12/9/gymnastics-ucla-gymnasts-shine-at-meet-the-bruins.aspx
http://pac-12.com/article/2017/12/0...-womens-gymnastics-begins-saturday-dec-9-meet

המתעמלת החדשה הבולטת בנבחרת היא ניה דניס, שפרשה מהתעמלות עילית. היא מצטרפת למתעמלות עילית אחרות בנבחרת – מדיסון קושיאן וקיילה רוס (המתעמלות הראשונות שהצטרפו לאליפות המכללות אחרי זהב אולימפי) בשנתן השנייה; קייטלן אוהשי בשנתה השלישית (שסתפרה וזה מחמיא לה); וכריסטין פנג פנג לי, הקנדית המהממת, בשנתה השישית(!).

מדיסון קושיאן סחבה פציעה במהלך השנה האחרונה ועברה בקיץ ניתוח בכתף, ממנו היא עדיין מתאוששת ולכן לא השתתפה במפגש באופן פעיל. היא הצטרפה כ"פרשנית קווים" מרצפת האולם לפרשני PAC-12, שכללו את סמנטה (סאם) פשק, בוגרת הנבחרת.

















 

trilliane

Well-known member
מנהל
שידור חי עכשיו של UCLA מול אוהיו בערוץ יוטיוב של Pac-12



 

trilliane

Well-known member
מנהל
מקיילה סקינר עושה חיל ביוטה, זכתה בתואר מתעמלת השבוע (שעבר)



 

trilliane

Well-known member
מנהל
וכריסטין פנג פנג לי היפהפיה מ-UCLA זכתה בתואר כספיישליסטית

בזכות תרגילים יפים ונקיים במקבילים ובקורה (בשנתה השישית בנבחרת!).

 

trilliane

Well-known member
מנהל
שתיהן זכו בתארים הנ"ל גם בסופ"ש הקודם, שבוע שני ברציפות

פשוט תותחיות, תענוג לצפות.




 

trilliane

Well-known member
מנהל
בפעם השלישית החודש פנג פנג לי היא הספיישליסטית, עם 10 בקורה!

קיילה רוס זכתה להיות מתעמלת השבוע אחרי שניצחה בקרב-רב.



 

trilliane

Well-known member
מנהל
צפיתי הלילה (לפנות בוקר...) בשידור חי ביוטה נגד אורגון

בערוץ יוטיוב של PAC-12. זה ממש נחמד, כשמדובר במפגשי PAC-12 (שהן 12 אוניברסיטאות מובילות משש מדינות במערב ארה"ב) הם משודרים ברשת, גם במרשתת (וחינם ביוטיוב!). למרבה הצער הם לא מעלים הקלטות מלאות של השידורים (לפחות לא כאלה שאני ראיתי) ולכן אפשר להסתפק רק בתרגילים שמעלים אחרים, או בסיכומים שהם מעלים (ספוילר: באופן לא מפתיע, יוטה ניצחה את אורגון בפער ניכר).
&nbsp
לא אופתע אם מקיילה סקינר תזכה בתואר "מתעמלת השבוע" גם הפעם... היא ללא ספק הכוכבת של הקבוצה: משובצת אחרונה בכל מכשיר ופשוט מפגיזה. הקהל מחכה לצפות בה ובצדק. היא בינתיים גם היחידה (שראיתי) שקופצת יורצ'נקו כפולה... השאר מסתפקות בד"כ בבורג (ישר) אחד (שלא מזכה ב-10 עגול) ולפעמים ב-1.5 (ולמיטב הבנתי כל קפיצה עם חצאים כאלה היא בנחיתה עיוורת עם הגב לשולחן, כך שאולי כבר קל יותר לבצע שניים, למי שמסוגלת?).
&nbsp
בתקופתה הארוכה כמתעמלת עילית (שהסתיימה כמחליפה בריו, ממש לפני שהחלה את הלימודים ביוטה) היא לא הייתה מתעמלת "אומנותית" אלא "עוצמתית", כלומר לא מאלה שנחשבות לאלגנטיות אלא מתבססות על דרגות קושי גבוהות. לא פלא שבהשוואה רמת ההתעמלות במכללות קטנה עליה... היא הורידו בהתאם את דרגות הקושי והיא עדיין מבצעת תרגילים קשים בהשוואה לשאר... אבל עכשיו (אחרי הורדת הקושי והרצינות הרובוטית שאפיינה אותה, אבל לא הולמת את אווירת המכללות) יש לה יותר זמן "לנשום", ליהנות, לדייק בביצוע ואפילו לחייך.


 

trilliane

Well-known member
מנהל
ועכשיו הסתיים המפגש של אריזונה מול UCLA באתר של PAC-12

אריזונה (ולא בערוץ יוטיוב) שהיה מטעם אריזונה ולכן המתעמלות שלהן הוצגו (בצורה די קיטשית...) ו-UCLA פחות. כמו כן במקום השידור המקצועי שהתרגלתי אליו עד עכשיו (שדרן ופרשנית – סמנתה פשק, הילוכים חוזרים, הצגת תוצאות על הצג) קיבלנו שידור הרבה יותר חובבני, עם שדרנית/פרשנית אחת שמדי פעם הקריאה גם את התוצאות וזהו בערך...


היא מבינה בהתעמלות עצמה, אבל כנראה מנותקת לחלוטין ממה שקורה ב-UCLA או אפילו בעילית בעשור האחרון... היא גמגמה מהנייר את שמות המתעמלות, וכשהכרוז הכריז על תרגיל הקרקע של נייה דניס ועל המזרן הייתה בבירור קייטלין אוהאשי, היא חזרה על כך שזו דניס... (אף שהן, כידוע, ממש לא דומות – הראשונה ממוצא אפריקני והשנייה ממוצא אסיאתי, שתיהן היו מתעמלות עילית ובנבחרת ארה"ב, ומספיק ידועות כדי שיהיו עליהן ערכים בוויקיפדיה). בהמשך היא "תיקנה" לקייטלין אונאשי, והמשיכה לקרוא לה עד תום השידור...
(אולי כתבו לה את השמות בכתב יד לא ברור וה-h נראתה כמו n?).

אוהאשי התחרתה בכל ארבעת המכשירים והציגה תרגילים נאים בכולם. זו הזדמנות לציין שוב לשבח את תרגיל הקרקע המהמם שלה, לצלילי מיטב להיטיו של מייקל ג'קסון, כולל מחוות כוריאוגרפיות. זה מגניב במיוחד לנוכח מרבית קטעי המוזיקה המשמימים (שלא לומר מועדוניים) שרוב המתעמלות בוחרות (או שבוחרים להן, לא יודעת). נייה דניס, לעומת זאת, לא הבריקה הפעם בתרגיל הקרקע.

כריסטין פנג פנג לי התחרתה כמובן במקבילים ובקורה, בשניהם הפגיזה כהרגלה בקווים האלגנטיים שלה, אם כי הנחיתה מהמקבילים לא הייתה מוצלחת. תרגיל הקורה היה נקי במיוחד; לצערי איני יודעת מה הציון כי לא הראו והיא לא אמרה. עוד עלתה לקורה מדיסון קושיאן(!) עדיין מתאוששת מניתוח בכתף ולכן זה המכשיר היחיד שהיא התחרתה בו. נראה שהיא צריכה לאסוף את הביטחון מחדש כי התרגיל היה די מהוסס והיא גם נפלה מהקורה. לא נורא.

אגב, אחת המתעמלות של אריזונה עלתה לתרגיל "ראווה" בקרקע עם יד בתוך סד (בערך) והיא פשוט לא השתמשה בה... עשתה גלגלונים ביד אחת (או באוויר).

UCLA ניצחו (לא יודעת בכמה...) ואני יכולה רק לקוות לשידור מוצלח יותר בפעם הבאה. לפחות היה שידור מתוקתק מאוד, ממש בלי הפסקות בין התרגילים (רק קצת בין המכשירים), ואף שהיו כמה תרגילי "ראווה" התחרות עצמה הסתיימה תוך כתשעים דקות בסה"כ. לשמחתי הוא גם היה מפגש מוקדם (שם), ולכן התחיל ב-1 ולא ב-4 לפנות בוקר... השידורים החיים האלה זו בעיה
אבל אני שמחה שאפשר לצפות בהם בקלות ובחינם, גם אם השעות לא נוחות.

עוד מישהו צופה ורוצה לחלוק/לשתף?
 
למעלה