לורי הרננדז היא הזוכה הטרייה של "רוקדים עם כוכבים"!

trilliane

Well-known member
מנהל
לורי הרננדז היא הזוכה הטרייה של "רוקדים עם כוכבים"!


היא המתעמלת הרביעית שמשתתפת בתכנית, אחרי שון ג'ונסון (שזכתה גם כן, בגיל 16, ובגיל 20 הגיעה למקום השני בעונת כוכבי הכוכבים), אלי רייזמן ונסטיה ליוקין (שתיהן הגיעו לגמר אך לא זכו).

מובן שלמתעמלות יש יתרונות פיזיים לא מבוטלים כמו גם מחויבות לאימונים ותחרותיות לא מבוטלת, אבל הן רגילות להופיע יחפות, לבד, בתרגילים שהתאמנו עליהם חודשים, ולא על עקבים גבוהים, עם בן זוג בריקודים שנלמדו תוך ימים ספורים... במקרה של לורי זה היה מרשים במיוחד מכיוון שהיא השתתפה בתכנית במקביל לסיבוב ההופעות של "קלוגס", וטסה הלוך ושוב כל הזמן.


כמו כן צריך לזכור שהיא בסה"כ בת 16, מעולם לא היה לה חבר או ניסיון רומנטי... והיא הייתה צריכה לשדר נשיות ואף מיניות בחלק מהריקודים, לשדר בגרות ובשלות מעבר לגילה, להעביר רגשות, להביע עוצמה... ואם לא די בכך, בשבוע שעבר סבתה האהובה הלכה לעולמה... אבל כמו שון ג'ונסון בשעתה, גם היא הצליחה להקסים את כולם. בתמימות, בחן, בחיוך הכובש ובמקרה שלה גם בעיניים הפעורות הגדולות שבולעות את כל העולם ומשדרות כל מה שעובר לה בראש (לא לחינם היא כונתה האימוג'י האנושי).

בגמר הייתה לה תחרות לא קלה מצד שני מתחרים חזקים ותחרותיים לא פחות – שחקן פוטבול לשעבר ונהג מרוצים. הם קראו לזה "גמר ספורטאים" (ליתר דיוק השתמשו במילה אתלטים... לנהג?!
). אבל במהלך השידור רוב ההימורים היו עליה (ועל ואל צ'מרקובסקי, הרקדן שלצדה), ובצדק.

עכשיו גם הרננדז יכולה לצרף למדף המדליות והגביעים את גביע כדור המראות המנצנץ היוקרתי של התכנית. מזל טוב!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לורי הרננדס מצטרפת לסיבוב ההופעות של "רוקדים עם כוכבים"

שנייה וחצי אחרי שסיימה את סיבוב ההופעות של קלוגס (במקביל לתכנית!) היא מצטרפת לסיבוב ההופעות של התכנית... אין ספק, היא יודעת להופיע והיא אוהבת את זה.
כשאני רואה את כל הסרטונים ביוטיוב אני קצת מצטערת שאני לא בארה"ב...

 
למעלה