לקראת תחרויות הנשים בהתעמלות מכשירים

cubano1

New member
לקראת תחרויות הנשים בהתעמלות מכשירים

מי שהפכה ביחד חזקה ובזרוע נטויה את תחרויות ההתעמלות למשעממות קצת יותר בשנים האחרונות היא סימון ביילס.
רבות כבר דובר על הכשרון הכמעט אל-אנושי - אבל כבר שנים שלא היתה מתעמלת כל כך דומיננטית וכל כך רחוקה משאר השדה.

ביילס מועדמת ללא פחות מ 5 מדליות, רובן מזהב - תופעה לא מוכרת מאז קטפה דניאלה סיליבאש שש באולימפיאדת סיאול ב 1988. ובעידן ההתמחות על מכשירים בודדים - זה כמעט בלתי נתפס להיות בראש השדה: להתאמן ולהשאר בשורה הראשונה על ארבעה מכשירים, כשאחרות מתרכזות רק באחד, שניים או שלושה.
הנתון המענין היחיד הוא שביילס עשתה בשתי התחרויות האחרונות שלה משהו לא כ"כ מוכר - וזה ליפול ממכשיר. אמנם הפער שלה מאפשר לה נפילה, אפילו שתיים מבלי להפסיד את הזהב - אבל הדבר מעיד על איזושהי נפילה מנטאלית לקראת קו הסיום, ויהיה מענין לראות אם הצוות האמריקאי המשופשף הצליח לתת את תשומת ליבו ולבלום את ההדרדרות. (מה שהצוות הישראלי הלא כ"כ משופשף לא הצליח לעשות במקרה של ולריה מקסיוטה, שהיתה מדהימה עד לגמר הקורה בתחרות המבחן בלונדון, ומאד נפלה פעמיים שלושה כל פעם שעלתה על קורה בתחרות, והשאר כבר ידוע...)

בכל אופן, כמו שביילס דימיננטית, האמריקאיות דומיננטיות עוד יותר, ואף אחד לא יוכל להתקרב אליהן בתחרות הקבוצתית. כל אחד מ5 המתעמלות שלהן מסוגלות לזכות במדלית קרב רב. הדבר היחיד שיהיה בר השפעה בגמר הקבוצתי הוא העובדה ששלוש מתעמלות עולות על כל מכשיר, וכל תוצאה נחשבת (במוקדמות מותר לזרוק את התוצאה הנמוכה). אז האמריקאיות יהיו הרבה יותר נתונות לתנודתיות בגמר, וגם יאבדו חלק מיתרון העומק שלהן. ועם כל זאת - מי שמהמר שהן לא יקחו את הזהב כאן - יש לו כנראה נפש של מהמר...
על שאר המקומות על הפודיום יתחרו הרוסיות, הסיניות והבריטיות. אולי גם הצרפתיות.
הרוסיות סובלות מפציעות, ועל הסיניות אנחנו לא יודעים יותר מדי מאז אליפות העולם. אני בכל מקרה חושב שהסיניות תמיד מגיעות מוכנות ונחושות, ונותן להן יתרון. הבריטיות רוכבות על גל ההצלחות שלהן, ומדליה קבוצתית לא תהיה הפתעה מוחלטת. גם הקנדיות וההולנדיות יכולות להתמודד על מקום בגמר, כשההולנדיות הכי מענינות במובן הזה - עם התעמלות חדשנית ויפה.
וכמובן, הברזילאיות יכולות גם להפתיע. המקום בגמר נראה די בטוח - ואולי הן גם יצליחו עם הקהל הביתי לאיים על מקום בארבע הגדולות. מדלית ארד פה תהיה סנסציה.

התחרות הגדולה בקרב רב - כפי שכבר הורגלנו, תהיה במוקדמות, בין האמריקאיות. ביילס, דאגלס, רייזמן והרננדז - כולן נלחמות על שני מקומות השמורים לכל מדינה בגמר.
בלונדון היתה סנסציה, כשוויבר, שהיתה סוגשל ביילס (אם כי פחות דומיננטית) נעקפה בסיבוב על ידי רייזמן ודאגלס ונשארה מחוץ לגמר. קשה לראות את ביילס לא מעפילה לגמר - מרחב התמרון שלה הרבה יותר גדול, והיא יכולה לעשות יותר טעויות מבלי לאבד את הבכורה. אז התחרות האמיתית תהיה על המקום הנוסף. רייזמן והרננדז נראו טוב יותר בשתי התחרויות האחרונות בארהב - אבל דאגלס נוטה להפתיע ברגעי האמת. יהיה מאד מאד מענין.
בגמר עצמו, אפשר לצפות לשתי אמריקאיות בראש הפודיום. המקום השלישי הוא תעלומה כרגע. הכי קרובות יכולות להגיע שאנג מסין ושטיינגרובר משוויץ. אבל הארד גם בטווח נגיעה של חארנקובה או תותחליאן (אלא אם מוסטפיה תתחרה בקרב רב) או אולי פרגאפיין או דאוני הבריטיות. אין יותר מדי עומק בקרב רב הנשים - והפער בין המקום הראשון לעשירי עשוי להיות הפער שבין 62 הנקודות של ביילס, ל סביבות ה 56 נקודות. זה לא טוב להתעמלות, ויצטרכו במוקדם או במאוחר לתת על זה את הדעת.

חזרה לביילס - אמורה לזכות בזהב בקפיצות - אלא אם כן הונג מצפון קוריאה תפתיע עם יורצ'נקו טריפל שיתן לה גם ניקוד גבוה יותר על קושי, וגם חיבת יתר על מקוריות. מהסרטון שיצא מאולם האימונים, היא אמנם מקבלת דחיפה קלה מהמאמנת, אבל זה נראה מצוין. שטיינגרובר אמורה לקחת פה מדליה בקלילות, ותשומת לב רבה תנתן גם לצ'וסוביטינה, שמסוגלת להעפיל לגמר אולימפי גם בגיל 41, ובאולימפיאדה השביעית שלה. גם דיפה קרמקר מהודו תנסה להיות ההודית הראשונה שמעפילה לגמר, ואולי גם תאיים על הפודיום במידה והיא תסיים את הפרודונובה שלה על הרגליים ולא על העכוז - או גרוע מכך. עוד מתעמלת עם סיכוי סביר לגמר היא מרסיה וידיאו מקובה. וגם הקנדיות חזקות בקפיצות - אלי בלאק מסוגלת להעפיל לגמר אולימפי על המכשיר.

עוד מתעמלת שתקבל תשומת לב רבה כאן היא קטלינה פונור. מתקמבקת שוב ויכולה להעפיל לגמרים על הקורה ובקרקע, ואף לקחת מדליה. אני מניח שהיא תתחרה גם בקרב רב, כי היא פרסמה אימונים על המכשיר המאד מאד חלש שלה - המקבילים. לא ברור למה - אבל אני מניח שהיא מסוגלת להעפיל גם לגמר הקרב רב - גם אם אין לה סיכוי למדליה שם.

אלי רייזמן תנסה להגן על התואר האולימפי בקרקע - שעם נוכחותה של ביילס בריו יהיה כמו להלחם בטחנת רוח... אבל עדיין, היא יודעת להלהיב את הקהל. היא גם תקווה להעפיל לגמר הקורה - משימה אפשרית בגלל דרגת הקושי שלה, לא בגלל איזה חן או יופי ייחודיים שם. היא לקחה בלונדון את הארד על הקורה, ובוודאי תשמח לשחזר את ההישג.
ביילס אמורה לקחת את תואר הקרקע בקלות, כאמור, ומדלית הכסף די רשומה על שמה של רייזמן. מי שעוד תתמודדנה על מקום בפודיום הן פונור, שטיינגרובר, ופלאביה סראייבה המקומית שתקפיץ את הקהל. גם ללורי הרננדז יש תרגיל מקפיץ קהל - אבל יהיה לה קשה לעקוף את מגבלת שתי המתעמלות פר מדינה - שכן לביילס ולרייזמן יש דרגות קושי גבוהות יותר - אחת מהן תצטרך למעוד בשביל שהרננדז תכנס לשמיניה.

נראה שמוסטפינה צמצמה את פעילותה פחות או יותר לקורה ולמקבילים, ועל שני המקבילים היא מסוגלת להעפיל לגמר. היא האלופה האולימפית המכהנת על המקבילים. היא לא נראית מועמדת מובילה למדליה בכושרה הנוכחי, אך היא בהחלט במרחק נגיעה ביום טוב, לפחות במקבילים שם היא יכולה לגרוף ציוני E מצוינים.
אבל הדרך שלה למדליה לגמר המקבילים תהיה רוויה בתחרותיות. שלוש מתוך ארבע המתעמלות שזכו בזהב המשותף באליפות העולם האחרונה תהינה בריו (ספירידונובה, יילין וקושיאן) ותהיה תחרות גם מכיוון סופי שדר ואליזבת' זייץ מגרמניה, גבי דאגלס ולורי הרננדז מסוגלות להעפיל לגמר הזה, גם שאנג צ'ונסונג ורובי הארולד ובקי דאוני חזק בתמונת הגמר. אולי גם סיכוי קטן ללואן היס מצרפת. אולי גם ג'סיקה לופז תתגבר על הנאחס ותצליח להרשים ולאיים על השמיניה הראשונה (סיכוי קלוש)

הקורה היא מכשיר שקשה מאד לנבא את תוצאות התחרות - יש המון טוענות, והמון הזדמנויות לשגיאות ונפילות. ביילס ורייזמן כאמור יכולות להגיע לגמר בזכות תרגילים קשים, אך לאו דווקא אסתטים. אם אחת מהן מעד במוקדמות, יהיו שם הרננדז ודאגלס עם אפשרות אמיתית לקחת את מקומן בגמר. אפשר לבנות על מתעמלת רוסיה או שתיים: מוסטפינה, תותחליאן, מלניקובה. הכי מענינות הן ההולנדיות, סאנה וויברד ותורסדותיר שיכולות לתת את הזוית האסטתית יותר, פחות סלטות, ויותר פיוראטים - או דגש על אלמנטי ריקוד. פאולין שפר מגרמניה עם אלמנט מקורי ויפה. אמורות להיות גם שתי סיניות בגמר - שאנג המועמדת הבולטת יחד עם וואנג, אך ארבע מתוך החמש יכולות להעפיל פה לגמר. בקיצור - יהיה צפוף מאד גם בקורה.

עוד מתעמלות מענינות:
סופי גומז מגואטמלה - ממשיכה לייצג בכבוד את המדינה הזאת ללא שום מסורת של התעמלות.
פלאביה סראייבה יכולה להעפיל לגמרים בקורה ובמקבילים. לגבי בת ארצה רבקה אנדראג'ה פחות ברור - היא סבלה מפציעה, וחזרה לכושר לא מזמן (אם האמנאר שלה הוא אינדיקציה). לא ברור איך היא תתפקד תחת אור הזרקורים - יש לה פחות נסיון בינ"ל בגלל הפציעה שלה. בכושר טוב היא מצוינת גם בקרקע, גם בקורה וגם בקפיצות (במידה ויש לה קפיצה שניה).
דניאלה היפוליטו וז'אד ברבוזה משלימות את הנבחרת, ושתי המתעמלות הותיקות האלה יעזרו מאד למאמץ הנבחרתי - אך ללא סיכוי רב להעפיל לגמר על מכשיר.
וסיליקי מילושי מייצגת את יוון שוב. המכשיר החזק שלה הוא הקורה. היא מתעמלת מרשימה עם דגש על יופי הביצוע, ופחות על קושי. תרגיל הקורה שלה בעל דרגת קושי טובה, אך ספק אם יש לה סיכוי לגמר.
וגם פהאן מויאטנם תהיה כאן. לפני 5-4 שנים היא היתה סנסציה בקפיצות, אם מדליה באליפות העולם 2011, והופעה פחות מוצלחת באולימפיאדה. היו לה עליות ומורדות מאז, אבל היא חזקה יותר בקרב רב, ונראה אם היא תוכל להותיר איזשהו חותם בקפיצות.

תחרות מוצלחת מעניינת ובטוחה!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שתי הערות קטנות

א. ג'ורדין ויבר מעולם לא הייתה "סוג של ביילס". גם את תואר אלופת העולם היא קטפה על הקשקש, לא בפער ניכר כמו ביילס, ולא היו לה שלל מדליות זהב במכשירים אחרים. כמו כן ההפסד שלה לאלי רייזמן עוד אולי יכול היה להיחשב לסוג של הפתעה, אבל לגבי דאגלס? כוכבה דרך (בזמן שכוכבה של ויבר דעך) הרבה לפני האולימפיאדה – היא עקפה את שתיהן ב"אמריקן קאפ" (כמתעמלת מחוץ למניין) והייתה כזכור זו שהבטיחה את מקומה בנבחרת כשזכתה במבחנים האולימפיים.
&nbsp
ב. כפי שכבר כתבתי בסיכום המבחנים האולימפיים, השאלה הגדולה יותר לגבי האמריקניות היא לא מי תעלה עם ביילס לגמר הקרב רב אלא למי תינתן האפשרות לעשות זאת! מכיוון שרק ארבע יכולות להתחרות במוקדמות בכל מכשיר (אני טועה?) וקושיאן חייבת לעשות מקבילים, פירוש הדבר שמישהי תצטרך לוותר ולא תוכל להתחרות בכל הארבעה. מצד אחד ההיגיון אומר שבמקבילים עדיף לוותר על רייזמן (אין ספק שדאגלס מתעלה עליה בקלות) אבל מצד שני, בתחרויות האחרונות רייזמן והרננדס עקפו את דאגלס, אז ייתכן שהיא זו שתיאלץ לוותר והציון של רייזמן במקבילים יהיה פשוט זה שזורקים בחישוב ציוני הנבחרת במוקדמות (מובן שבגמר הנבחרות יעלו את דאגלס למקבילים).
 

cubano1

New member
בסבב הראשון - הסיניות, הבלגיות, צ'וסוביטינה והונג און ג'ונג

אנחנו מקווים שיתמלאו שני מקומות לגמר הקפיצות, ואולי אפילו לראות קפיצה חדשה (אף על פי שאין באמת צורך - היא צריכה להעפיל בקלות רבה לגמר עם קפיצות בטוחות יותר, ולשמור את הטריפל יורצ'נקו לגמר)
נראה אם צ'וסו תבצע פרודונובה, דבר שיכול לחרוץ את גורל המקום שלה בגמר - נחיתה טובה תעזור לא מאד, נחיתה לא טובה יכולה להוביל לציון 0 וסיום באקורדים צורמים.

התעלומה הסינית תפתר - נראה אם הן יוכלו להתמודד על מדליה גם ללא יאו ג'ינאן הפצועה. המתעמלת המובילה כרגע, שאנג צו'נסונג לא נראתה מבריקה באימון הפודיום. בכל אופן, אם הן לא גומרות את הסבב ואת היום עם שתי מתעמלות בגמר הקורה (או ציונים מעל 15), שתיים בגמר המקבילים (או ציונים מעל 15), ואחת בגמר הקפיצות - זאת תהיה אכזבה ואינדיקציה להופעה שאינה אופטימלית.
 

cubano1

New member
בסבב השני - הרוסיות, שטיינגרובר, קטלינה פונור והאיטלקיות

השאלה הגדולה היא אם הרוסיות יצליחו להסחף ולתת הופעה תחרותית. מוסטפינה כבר לא מוסטפינה העניקת של 2009, וגם לא הגדולה של 2012. היא מלווה במריה פאסקה, ובדור חדש של מתעמלות. הן ינסו למלא את המכסה במקבילים, בקורה ומקום אחד בקפיצות לפאסקה.
שטיינגרובר אמורה להכנס ללא קושי לגמר הקרקע ולגמר הקפיצות. לגמר הקרב רב היא צריכה להעפיל בקלות רבה יותר, גם עם שגיאה שתיים או שלוש.
ופונור תתחרה אולי בקרב רב - שכן היא התאמנה גם בקפיצות ובמקבילים על הפודיום. אבל היא רוצה בעיקר להכנס לגמרים בקורה ובקרקע
&nbsp
מאיטליה אין לי יותר מדי ציפיות. קשה להאמין שפרארי תצליח להכנס לגמר, אבל היא תתן את כל כולה בקרקע - המכשיר החזק שלה. גם קרלוטה פרליטו וגם אריקה פסאנה יכולות להתחרות על מקום בקרב רב, ואולי גם אולי על איזה מכשיר (קורה לפרליטו וקרקע לפסאנה)
 

cubano1

New member
בסבב השלישי - בריטניה, ברזיל וגרמניה ראש בראש, ודיפה קרמקר

הסבב השלישי יתחיל לתת אינדיקציה לגבי הפיינליסטיות בגמר.
אם לוקחים את האמריקאיות כמובן מאליו, והרוסיות והסיניות כבר התחרו, יש עוד חמישה מקומות - וברזיל תרצה להברג פה כמה שיותר גבוה. היא כבר עברה את גרמניה בתחרות המבחן, ותרצה ליצור כמה שיותר מרווח ממנה. ובריטניה תציב להם רף גבוה מאד אותו הם ירצו - או יחלמו - לעבור.
סראייבה תרצה להכנס לשני גמרים, אנדראג'ה ביצעה כבר אמנאר יפה באימוני הפודיום ותרצה (אם יש לה קפיצה שניה) להתברג לגמר הזה, אולי גם קרקע וקורה, תלוי בכושר.
&nbsp
אצל הבריטיות צמד האחריות בקי ואלי ינסו להתברג אף הן לכמה גמרים - כשבקי מועמדת לגמר ואולי אף למדליה במקבילים. קלאודיה פרגאפיין תנסה להעפיל לגמר הקרקע ולקפיצות - עם סיכויים קטנים.
&nbsp
ואחרונות חביבות - דיפה קרמקאר תנסה להעפיל לגמר הקפיצות ולהביא המון המון כבוד להודו. היא תבצע קפיצת פרודונובה, ותנסה לנחות על הרגליים, וכמה פחות במצב של כריעה.
אנה גומז מגואטמלה תנסה להעפיל לגמר הקרב רב
ופהאן מויאטנם תנסה להעפיל לגמר הקרב רב ולגמר הקפיצות - אף על פי שהיא לא נראית בכושר של 2011, אז העפילה לגמר הקפיצות באליפות העולם. היא מאד התקדמה בשאר המכשירים מאז, ולכן אי העפלה לגמר הקרב רב תהיה אכזבה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, מה דעתכם על התפאורה הירוקה באולם ההתעמלות?

אחרי הוורוד העז (והאדום) מלונדון (וגם בגלסגו למען האמת) נחמד לי לראות צבעים מפלטה אחרת בעיניים (ועוד כאלה שלא משתלבים עם רוב בגדי הגוף...
).
 

cubano1

New member
סיבוב רביעי - האמריקאיות (וגם ההולנדיות) באות

אחד הסבבים המותחים - רק בשביל לראות איזה שתי אמריקאיות תעפילנה לגמר, או איזו אמריקאית בנוסף לסימון ביילס.
על פי לוח התוצאות עד כה, לא צריכה להיות בעיה לביילס להעפיל לגמר הקפיצות. לא צריכה להיות בעיה לביילס וגם לרייזמן להעפיל לגמר הקרקע. קושיאן בגמר המקבילים זה כבר סיפור קצת יותר מסובך, שכן כבר צפוף מאד בתמונת הגמר. ובקורה יש עוד הרבה מקום - כשרק פלאביה סראייבה עברה בינתיים את רף 15 הנקודות.
&nbsp
בנוסף לאמריקאיות, ההולנדיות ינסו לעקוץ בקורה עם הסגנון המרענן והיפה שלהן. האחיות ווברס אלופות הפירואטים, וגם תורסדותיר ינסו לדחוף את הנבחרת קדימה לכיוון השמיניה הראשונה. בינתיים כמעט כולן מעדו בקורה, וזה המכשיר החזק של ההולנדיות. סיבוב מאד מוצלח שם יכול לעזור להן מאד.
&nbsp
ובנוסף, בסבב הזה נראה את ג'סיקה לופז ואת וסיליק מילושי - הן תתחלה את הסבב בקורה.
 

ohashi

New member
WOW

ביילס נתנה, נראה לי, את הביצועים הכי טובים שלה אי פעם
זה היה מרשים במיוחד
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
האמריקניות סיימו מוקדמות מצוינות ללא טעויות

ביילס תעלה ראשונה לכל הגמרים האפשריים (למעט מקבילים).
לורי הרננדס תצטרף אליה בגמר הקורה, אלי רייזמן בגמר הקרקע ובגמר הקרב רב.
קושיאן תעלה ראשונה לגמר המקבילים ולא הרבה אחריה גבי דאגלס, אחרי תרגיל מצוין, אולי הטוב ביותר שראיתי אותה מבצעת אי פעם (אאל"ט עולה שלישית, אחרי מוסטפינה).

רייזמן ודאגלס קיבלו בדיוק אותו ציון בקורה (14.833); לגבי יש יתרון של כנקודה על רייזמן במקבילים, לרייזמן יש יתרון של כנקודה על דאגלס בקרקע (לדעתי קצת החמירו עם הציון שלה, דווקא היה תרגיל טוב ונקי). רייזמן עולה לגמר הקרב-רב בהפרש של כחצי נקודה מעל דאגלס בזכות האמאנר. הכול התנקז, פחות או יותר, לתוך אותו חצי בורג נוסף שרייזמן כבר עושה מצוין, ודאגלס משום מה לא עושה מאז לונדון. חבל, זה עלה לה בגמר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ואמנם מיותר לציין שהאמריקניות עלו ראשונות לגמר

אבל אי אפשר שלא לציין את הפער הניכר – עשר נקודות מעל למקום השני, סין.
האמריקניות עם מעל 185 נקודות, אחריהן סין עם 175+ נקודות ועוד מקבץ נבחרות צפוף עם 174+, 173+ וכו'. הן לגמרי בליגה משלהן. במילים אחרות, שאר הנבחרות שעולות איתן לגמר נמצאות בטווח של כארבע נקודות זו מזו (בגדול בין 171 ל-175) והאמריקניות אי שם בודדות בפסגה. אם מחלקים את הציון הכולל שלהן ב-12 (ארבעה מכשירים * 3 מתעמלות) הן עם ממוצע של מעל 15 נקודות למכשיר!

&nbsp
ולבי על הקנדיות שסיימו תשעיות ופספסו את הגמר... מלבד ארה"ב וסין עלו לגמר גם ברזיל, בריטניה, רוסיה, גרמניה, יפן והולנד.
&nbsp
הגיג אחרון על גמר הנבחרות: לשם שינוי לא ראיתי ורוד מסטיק, רובן היו בצבעי כחול–אדום–לבן (צבעי הדגלים הנפוצים). אהבתי מאוד את בגדי הגוף של האמריקניות (יפים ופחות קיטשיים מהרגיל) ואת העיצוב של הצרפתיות.
&nbsp
נ.ב.
כתבתי את ההודעה הזאת לצלילי הכלייזמרים של תרגיל הקרקע של מיאקאווה היפנית. כשיהודייה אמריקנית בוחרת ב"הבה נגילה" אני יכולה להבין, כשיפנית מפזזת לצלילי "כל העולם כולו גשר צר מאוד" זה כבר באמת הזוי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כמה מילים לגבי האמנותיות של ההולנדיות

תשמעו, גם לי חסר הפן האמנותי אצל מתעמלות רבות. כשצפיתי בתרגיל הקרקע של קרלי פטרסון (אלופת קרב רב, כן?) נפנופי הידיים שלה גרמו לי למבוכה רבה; נראה היה שהיא מתקשה להעביר את הזמן בין פס אקרובטיקה אחד למשנהו. מנגד, ההולנדיות הגיעו למצב שבו נראה שפסי האקרובטיקה המעטים שהן מבצעות רק מפריעים להן לפזז על המשטח, משל היו מתעמלות אמנותיות לטנטיות.

כשאני צופה בדניאלה סילבש אני מוקסמת; כשאני צופה בסימון ביילס אני נפעמת. היא לא רקדנית כמובן, אבל היא נעה בחן רב והתרגיל שלה שוטף, זורם, קצבי, סוחף. היא באמת מצליחה לשלב את הכול (דרגת קושי שמימית, ביצוע מדויק וכריזמה מהפנטת). אז נכון, לא כולן ביילס (סליחה; אף אחת לא ביילס...), אבל עם כל הכבוד להולנדיות, הן גם לא רקדניות בבלט המלכותי.

אין ספק, הן יפות וחינניות, הפירואטים שלהן מרשימים מאוד ביחס למתעמלות אחרות, אבל כשאני רוצה לראות פירואטים מרשימים על המשטח, אני צופה בהתעמלות האמנותית. זאת התעמלות מכשירים, והדלות האקרובטית שלהן כבר הגיעה לקיצוניות מטרידה בעיניי. מזל שבקפיצות ובמקבילים אי אפשר לעשות תרגילים שרובם ככולם ריקודים...
 
למעלה