יש "לנו" נבחרת!

trilliane

Well-known member
מנהל
יש "לנו" נבחרת!


סימון ביילס, גבי דאגלס, לורי הרננדס, מדיסון קושיאן, אלי רייזמן.
מחליפות: מקיילה סקינר, רייגן סמית, אשטון לוקליר.

בסה"כ לא הפתעה גדולה (זו גם הנבחרת שחזו טים דאגט ונסטיה ליוקין בסוף הערב), אם כי מקומה של גבי דאגלס לא היה מובטח, במיוחד לאחר נפילה נוספת מהקורה גם הערב... (לפחות הפעם באלמנט הכי קשה ולא הכי קל, לא שזה באמת משנה...). אבל בניגוד ל-2012 הפעם כנראה היא תעלה רק על המקבילים ושם היא סיפקה את הסחורה.

הקורה לא האירה פנים הערב גם למדיסון קושיאן ולראשונה אי פעם – סימון ביילס. כן כן, פעם ראשונה שהיא ממש נפלה מהקורה...
זה עוד לא קרה. מיותר לציין(?) שזה לא ערער במאום את מקומה בראש הטבלה, והיא הבטיחה את מקומה בנבחרת טרם ההכרזה הרשמית (שהיה מובטח גם לו הייתה מסיימת רביעית...).

באסה למייקלה סקינר, שוב מחליפה, אחרי שבאמת נתנה את כל מה שיש לה וביצעה שני ימי תחרות מרשימים (שבסופם סיימה רביעית!). אני מניחה שחוסר היציבות בעבר וחוסר האהדה של מרתה (כך הבנתי בעבר) היו לה לרועץ, לעומת יציבות וניסיון רב יותר של דאגלס (ואולי גם אהדה רבה יותר בזירה הבינ"ל).

רייגן סמית נחלשה מאוד בתחרויות האחרונות וחרף ערב מוצלח היה די ברור שאין לה סיכוי ממשי להתברג בחמישייה. היא הנצה בזמן הנכון אבל עוד לא ממש הבשילה. היא רק בתחילת הקריירה כבוגרת, אני בטוחה שעוד נשמע עליה.

אשטון לוקליר נראתה עגומה מהרגיל בשני ימי התחרות ובצדק, קושיאן עשתה לה חיים קשים... ואם אחרי הערב הראשון היה נראה שמדיסון קושיאן לוקחת ולו רק בזכות העומק שהיא מספקת במכשירים האחרים, הרי שהערב היא גם קיבלה (אחרי תרגיל לבן וצח) את הציון הגבוה ביותר שנראה במקבילים בכל התחרויות האחרונות (15.9) ועקפה אותה בשתי עשיריות. בהתחשב בכך שהיא אלופת העולם המכהנת, התחרות נסגרה.

אחרונה חביבה מגי ניקולס, היחידה שהתחרתה בכל ארבעת המכשירים בגמר הקבוצתי באליפות העולם (כך לפחות אמר טים דאגט) ואמנם השתקמה יפה לאחר פציעה, אבל כנראה שזה עדיין לא זה. ציפיתי שינקבו בה בתור מחליפה, אבל אני מניחה שאם היא לא בחמישייה הפותחת היא כנראה מעדיפה לנוח ולהחלים ולא להעמיס על עצמה יותר עבור הסיכוי הנמוך שאולי יזדקקו לה. אני מקווה שהיא תנוח, תחלים ונמשיך לראות אותה, אני נהנית לראות אותה (ובאופן כללי מחבבת מתעמלות גבוהות ונשיות).

בשורה התחתונה, אני מרוצה מהנבחרת.
ברכות לכל הבנות, אני מחזיקה להן אצבעות.
 

Tammie

New member
הבחירה בדאגלס סופר עיצבנה אותי

הסיבה היחידה שבחרו בה זה כי פרסומית מצא חן בעיניהם שיש שתי מתעמלות שחוזרות לאולימפיאדה פעם שניה.
מאז ביג'ין המילה שמייצגת יותר מהכל את מרתה קרולי ואת הועדה המקצועית בארה"ב היא יציבות. אם גבי דאגלס הראתה משהו בארבעת ימי התחרות האחרונים זה שהיא יציבה במקומות הנמוכים יותר.
היא מתעמלת מעולה, אין על זה עוררין, אבל בעומק של ארה"ב את צריכה להיות מבריקה ולא פחות וכרגע גבי לא כזאת. אם היא הייתה מציגה את התוצאות שהיא הציגה בתחילת השנה היא בהחלט הייתה בחירה ראויה, אבל כבר כמה חודשים שהיא מראה חוסר יציבות (והרבה שמועות רצות על החלפות מאמנים ואולמות....)
לסקינר הגיע לקבל את המקום בנבחרת וממש מבאס אותי שהיא נדחקה החוצה.
&nbsp
כל השאר הרוויחו את מקומן בכבוד. כבר בתחילת יום התחרויות השני היה ברור שביילס, הרננדז ורייזמן יהיו ברשימה והאמת שגם לא היה לי הרבה ספר שקושיאן תיבחר על פני לוקליאר, היא מספקת עומק ויכולה לשמש כמחליפה במידת הצורך....
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אותי לא, אני חושבת שהיו שיקולים לכאן ולכאן

ואני לא מסכימה שהסיבה היחידה שבחרו בה היא פרסומית. היא כבר לא רק האלופה האולימפית; הייתה לה שנה מצוינת, לא רק באליפות העולם, ואמנם באליפות ארה"ב היא לא הייתה מבריקה אבל לא היו לה פשלות מהותיות והיא סיימה רביעית. צריך לזכור שבניגוד להרכבת נבחרת השחייה שבה רק המבחנים קובעים, הבנות התחרו ברצף של תחרויות בחודשים האחרונים ויש מקום נכבד לרושם מצטבר. בתחרות אתמול נפלו מהקורה אפילו סימון ביילס (וזה לא שינה הרבה כי היא סימון ביילס), וכמובן גם מדיסון קושיאן, וזה לא שינה הרבה כי לא סביר שיעלו אותה על הקורה. רוצים אותה על המקבילים, וזה נכון גם לגבי גבי דאגלס, והיא יציבה במקבילים וזה מה שחשוב (בדיוק כפי שלא חשוב שאלי רייזמן נפלה מהמקבילים לפני חודש; לא ישתמשו בה בגמר הקבוצתי במקבילים).
&nbsp
לגבי "לא מספיק מעולה, צריך מבריקה", למעט סימון ביילס אני לא חושבת שיש שם מישהי שאפשר לומר עליה את זה (אולי לורי הרננדס בדרך לשם, אבל הציונים שהיא קיבלה אתמול לא היו מבריקים ברובם). בפרט שעל המקום האחרון בנבחרת לא התחרו המבריקות, עם כל הכבוד למקיילה סקינר, היא לא מבריקה (וגם רייגן סמית לא). כן, היו לה יומיים מצוינים של תחרות, היא מתעמלת חזקה, אבל היא לא הראתה יציבות או הצלחה בינ"ל יתרה לאורך זמן, לא כמו גבי דאגלס (ואני מבינה למה מרתה כנראה לא כ"כ אוהדת אותה). זה היה די צמוד, אבל יכולתי להבין כל בחירה לכאן או לכאן.
&nbsp
אגב, מה שמעניין יותר הוא מי תעלה לגמר הקרב רב עם סימון ביילס, ויותר מעניין למי תינתן ההזדמנות להתחרות על ה"כרטיס"... הרי במוקדמות יכולות להתחרות רק ארבע בנות, ומכיוון שקושיאן תעשה מקבילים, מישהי מהקרב-רביסטיות תיאלץ לוותר. מבחינת ארה"ב זו לכאורה אמורה להיות אלי רייזמן (היא החלשה ביותר במכשיר) אבל סביר שיאפשרו לה להתחרות בקרב רב והציון שלה יהיה זה שמוותרים עליו. מכאן שנשארו רק לורי הרננדס וגבי דאגלס. את דאגלס רוצים במקבילים, אבל אולי רק בגמר... ואם כרגע הרננדס עוקפת אפילו את רייזמן, יש מצב שדאגלס תיאלץ לוותר ולא יהיה לה סיכוי להגן על תוארה. לא שיש לה סיכוי באמת מול סימון ביילס, אבל ביום טוב היא אולי יכולה להיות שנייה, זה הרי כבר קרה (באליפות העולם); למרבה האירוניה, התחרות העזה שלה היא בתוך ארה"ב, לא מול שאר העולם... יהיה מעניין, זה בטוח.
&nbsp
ולסיום, גבי דאגלס נושמת לרווחה ומספרת על תוכניותיה לטחון את הג'ים (אני מאמינה לה) ובעיקר לעבוד על היציבות ועל חוסנה הנפשי. שיהיה


 

trilliane

Well-known member
מנהל
אולי נפילה מהקורה במבחנים האולימפיים היא סגולה להצלחה באול'?

לא רק סימון ביילס נפלה (בערב השני), התברר לי שגם קרלי פטרסון נפלה מהקורה בשתי תחרויות המבחן (לפני שזכתה בזהב בקרב-רב באתונה, כידוע).
&nbsp
אחרי "החווה" והמחווה למרתה, הטפיחה העצמית על השכם ממשיכה בסדרת הסרטונים Made in America על נבחרת ארה"ב מראשית שנות האלפיים ועד לונדון 2012. הסרטון הראשון (כ-40 דקות) סוקר את הנבחרות, ושמונת הסרטונים הקצרים שאחריו מתמקדים כל פעם בשנתיים ו/או במתעמלות בולטות. הסרטונים משלבים בין קטעי ארכיון לסיפורים אישיים של המתעמלות (כיום; בקושי זיהיתי את אלישיה סקרמוני...). הצפייה פתוחה לארה"ב בלבד (יש להשתמש בפרוקסי).
https://www.youtube.com/playlist?list=PLJBt-Bl-D7nYYrqWpDj0DidI2rDCcUlEx
 

ohashi

New member
לא מאמין שאני אומר את זה

אי באמת לא חושב שהגיע לדאגלס מקום בנחברת במצבה הנוכחי....
בלי לשמוע לשמועות המאמנים , היכולת שהציגה היתה פשוט לא טובה יחסית.
לפי דעתי האמנאר שלה נמצא בארסנל שלה אבל היא לא השתמשה בו (כמו רייסמן באולימפיאדה הקודמת, כאשר הציגה את האמנאר רק באולימפיאדה ולא בשום תחרות שלפניה )
מעבר לזה לגבי יש רק את הממקבילים המדורגים ואני אישית הייתי מעדיף לראות את לוקליר במקום מדיסון .
ללוקליר ישנם קווים הרבה יותר נקיים ולאורך כל השנה היא קיבלה ציונים יותר גבוהים ממדיסון , כן למדיסון יש אליפות עולם על צוורה אבל העבודה של לוקלייר הרבה יותר נקיה לטעמי ץ חוץ מהתרגיל המדהים שמדיסון ביצעה ביום השני של התחרות
&nbsp
יש לי בעיה גדולה עם מייקלה סקינר מלבד הקפיצות וחוסר היציבות שלה אני לא רואה אותה מתעלה מעל המתעמלות האמריקאיות.
&nbsp
בעיני הנבחרת הייתה אמורה להיות :
רייסמן, ביילס, הרננדז, לוקלייר וקושייאן
&nbsp
מסכים לגמרי עם הפרשנות של תמי ף ומצד שני אנחנו לא הוועדה הבוחרת
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אני אוהבת יותר את לוקליר, אבל היה ברור שיקחו רק מתמחה אחת

והן יושבות על אותה משבצת וקושיאן קיבלה ציונים טובים לא פחות (גם באליפות העולם, כידוע) והיא יכולה לתרום יותר מלוקליר (שאפילו על הקורה לא הייתי מעלה אותה) ולכן היה לי ברור שהיא תיכנס לנבחרת ולא לוקליר. עם זאת לוקליר נוסעת על תקן מחליפה, אז אם חלילה יקרה לה משהו (או אולי למישהי אחרת) היא תיכנס במקומה.
&nbsp
בעקבות כל הסרטונים על נבחרות ארה"ב לדורותיהן גיליתי שהיו דווקא לא מעט אולימפיאדות ותחרויות עולם בעבר שהסתמכו רבות על מחליפות כי בנות נפצעו לפני התחרות (סידני ו/או אתונה). למשל צ'לסי ממל נכנסה לראשונה לתחרות כמחליפה. גם גבי דאגלס, כך התברר לי, נכנסה לאליפות העולם 2011 כמחליפה (אני מניחה שבמקום אלישיה סקרמוני שנפצעה).
&nbsp
לגבי גבי דאגלס, היא בד"כ מצליחה להתעלות על עצמה בתחרויות, נקווה שיהיה כך גם הפעם... ומכיוון שגם אני לא חובבת את סקינר (והיא היחידה שהיה לה סיכוי להיכלל במקומה) זה לא באמת מפריע לי.
 
למעלה