נשות ארה"ב - לאליפות. הגברים לתחרות המבחן האחרונה

cubano1

New member
נשות ארה"ב - לאליפות. הגברים לתחרות המבחן האחרונה

ביום חמישי תחל אליפות ארה"ב בהתעמלות לנשים, בעוד הגברים יתחרו בתחרות המבחן האחרונה לפני שיקבע ההרכב הסופי של הנבחרת לריו.
בשנים קודמות גם הגברים וגם הנשים התחרו יחד באותו מועד - אליפות, ושבועיים לאחר מכן תחרות המבחן. השנה האירוע פוצל ודורג - הגברים התחרו באליפות ארה"ב לפני שבועיים, הנשים מתחרות באליפות ארה"ב במקביל לתחרות המבחן של הגברים, ובעוד שבועיים יהיו אלה הנשים שיעלו לפודיום בפעם האחרונה לפני שיקבע הרכב הנבחרת לריו.

עבור הגברים - רק מקום אחד נראה משורין, של סם מיקולאק שהרשים מאד באליפות ארה"ב. דאנל לייבה, ג'ון אורוזקו ודונל וויטנברג מגיעים לסנט לואיס כ"אנדרדוגס" עם הופעות פחות מרשימות. הם יצטרכו באמת להתעלות על עצמם הסופ"ש בשביל להשאיר סיכוי להתברג לנבחרת. ג'ייקוב דלטון וכריס ברוקס נראו מצוינים בשלישיה הראשונה, ובמידה ויצליחו לתת שני ימי תחרות מוצלחים, דרכם לריו נראית בטוחה. לייבה, שמדורג כרגע רק 16, יצטרך לעניות דעתי לזכות גם במתח וגם במקבילים (המכשירים החזקים שלו) בשני ימי התחרות. רק ככה הוא יוכל לשכנע את הקברניטים ביכולתו לעלות על הפודיום בריו ולחזרו עם מדליה. גם אורוזקו במצב דומה - הוא חוזר מפציעות ברך קשות, ולא נראה כמו מדליסט קרב רב אולימפי - אבל הוא יכול לזכות בכרטיס במידה וירשים מאד על מכשירים בשני ימי התחרות.

אצל הנשים - השאלה המעניינת היא מהי רמת הכושר של מגי ניקולס. ניקולס שנראית נהדר בשנה האחרונה, נפצעה פציעה קלה ונעדרה בחודשים האחרונים. היא נראתה כמו מישהי שיכולה להתמודד כשווה מול שוות עם רייזמן ודאגלס - והשלוש האלה יצטרכו להרשים בסנט לואיס. מצבן של שלוש הקרב רביסטיות נראה מצוין, והייתי אומר שאפילו עם תחרות שאינה מושלמת הסופ"ש, הן עדיין יוכלו לנקב את הכרטיס לריו בתחרות המבחן. במילים אחרות, מתוך שתי התחרויות שנותרו, הן יכולות למעוד באחת ועדיין להלקח בחשבון. ביילס יכולה למעוד בשתיהן (מה שלא סביר שיקרה) ועדיין לטוס לריו. אחרי שלוש שנים בפסגת ההתעמלות העולמית, אפשר להגיד שהטיסה לריו לא תצא בלעדיה. ואז נותר לראות אם מישהי אחרת תראה פוטנציאל לריו - אם זאת תהיה מתמחה על המקבילים - המכשיר החלש של האמריקאיות, או שמה עוד קרב רביסטית צעירה - כשהשם של לורן הרננדז מנצנץ כרגע - אך יש עוד הרבה בנות שיכולות להרשים הסופ"ש וגם ביולי, ולהלחם על המקום הנוסף בנבחרת.
אנסה לעדכן כאן לאחר התחרות - שיהיה בהצלחה!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה!

 

MayTheBee

New member
ביילי קי בחוץ

מועדון הטקסס דרימס הודיע היום שהמתעמלת ביילי קי תיעדר מהאליפויות הקרובות ובכך מסתיים המרוץ שלה לריו. זה לא מפתיע לאור ההיעדרויות שלה בזמן האחרון, ועוד נמסר שהיא לא פורשת (בטח תלך למכללות). בעצם המתעמלת המובילה של קים זמסקל כרגע היא רייגן סמית׳, שעושה תחרויות לא רעות בכלל ואפילו הייתי נזהרת ואומרת - עשויה לאיים על לורי הרננדז.
 

cubano1

New member
וגם ג'זמין פוברג...

עם פציעה טורדנית בקרסול.
נקווה שכל השאר יצאו משתי התחרויות הבאות בריאות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למעשה התחרות לנשים מתחילה רק היום, בשישי (שבת אצלנו)

הבוגרות מתחרות בערב – 19:30 במיזורי (או 20:30 בחוף המזרחי) כלומר 3:30 לפנות בוקר בשבת אצלנו. לפי האתר השידור החי יועבר ב-NBC Live Extra, לא ברור אם גם ביוטיוב...
(ואני לא אופטימית). אם מישהו נתקל מחר בשידור שזורם ועובד, אשמח אם תשתפו.

&nbsp
http://www.stlouis2016.com/info/
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יהיה ב-4 ביוטיוב, אבל אני לא יודעת אם זה יהיה השידור של NBC

ולצפות בשידור בלי פרשנות ובלי כתוביות (בלי הצגת המתעמלות ובלי ציונים לתרגילים) זה ממש לא זה...
אם מישהו מכיר קישור זרימה טוב ל-NBC Sports Live Extra אנא שתפו!


 

trilliane

Well-known member
מנהל
אכן לא השידור של NBC אלא שידור "ריק"; אבל מצאתי:

http://nowwatchtvlive.co/nbc-channel-live-free-online-nbc-channel/
&nbsp
בזכות אחד הקישורים הוותיקים שפרסם כאן Mrpops.

האיכות לא גבוהה, אבל סוף סוף אפשר לראות את התחרות כמו שצריך!
(חבל לי שפספסתי את ההתחלה, מקווה שיעלו בהמשך הכול ליוטיוב
).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שלשום ואתמול עבד לי, היום הקישור לא עובד...
מישהו מצליח?

 

trilliane

Well-known member
מנהל
למרבה השמחה השידורים של NBC הועלו ליוטיוב במלואם

שני ימי התחרות באיכות HD וללא פרסומות, תענוג לצפות.


סיכום קצרצר:
סימון ביילס עם תואר רביעי ברציפות (איך לא...) מדהים כמה זה כבר לא מדהים, דווקא כי היא עד כדי כך מדהימה. אבל אנושית, מתברר; תרגיל המקבילים שלה היה פחות נקי מהרגיל וזיכה אותה בציון נמוך מ-15 נקודות, לשם שינוי. התרגיל האחרון שלה בתחרות, על הקורה (מכשיר שבו היא אלופת העולם, כזכור), זיכה אותה בציון נמוך עוד יותר, וכשהיא ירדה ממנו, מאוכזבת, היא אמרה למאמנת שהרגליים שלה "מתות".

אין ספק שהייתה תחרות מתישה, והקורה גבתה כמה וכמה קורבנות מהבנות שהתחרו בה אחרונות...

תחרות יפה ויציבה לאלי רייזמן, סיימה שנייה אחרי סימון ביילס, ונראה שמקומה בריו כבר די מובטח. בשנה שעברה היא נראתה פחות טובה, אבל עכשיו נראה שחזרה לעצמה, לאותה אלי רייזמן של 2012.

תחרות מצוינת ללורי הרננדז, סיימה שלישית (לפני גבי דאגלס עם תחרות בינונית, יחסית לעצמה). אם צריך להחליט מי תהיה הצעירונת בנבחרת, היא או רייגן סמית, נראה לי שהיא הוכיחה בשני ימי התחרות שהיא הרבה יותר מוכנה ובשלה. סמית נראית עדיין כמו ילדונת קטנה ושברירית (ואני גם מודה שאני פחות מתחברת למתעמלות כאלה). הרננדז נראית מלאת ביטחון עצמי, שופעת אנרגיות וחיוניות.

לעומת זאת מגי ניקולס עוד לא ממש הצליחה לחזור לעצמה אחרי הפציעה... נחיה ונראה מה יקרה.

הבנות האחרות – אליסה באומן, רייצ'ל גאווי וכו' – לא הרשימו ולא הבריקו. אני מתקשה לראות אותן כחלק מהנבחרת לריו (אולי כמחליפות).

מקיילה סקינר הייתה טובה בעיקר בקפיצות, אבל אני מודה שאני לא אוהבת אותה כמתעמלת, ולהערכתי גם הסיכויים שלה להגיע לנבחרת הם בעיקר כמחליפה (כפי שהיה גם באליפות העולם).

אם יחליטו לקחת "מומחית", זה יהיה כנראה אשטון לוקליר או מדיסון קושיאן במקבילים המדורגים. שתיהן ראש בראש מזה זמן מה, ואמנם קושיאן היא אלופת העולם הנוכחית (עם שלוש מתעמלות נוספות) אבל לוקליר הצליחה להיות יציבה וטובה יותר בציון הסופי הפעם וגם ב"קלאסיק", ואני מודה שאני מחבבת אותה קצת יותר (כמתעמלת). לעומת זאת בקורה נראה לי שקושיאן מצליחה קצת יותר, אם כי שתיהן לא הבריקו, וכנראה שאם יהיו בנבחרת יתחרו במקבילים ותו לא (אלא אם תהיה בעיה עם מישהי אחרת).

אחרונה חביבה גבי דאגלס, אליה כבר התייחסתי... ביום הראשון היא פישלה בקורה, ביום השני במקבילים(!), אבל לפחות לא נפלה. בקרקע ביום השני סוף סוף ראינו אותה קצת מחייכת, אבל דווקא הפעם התרגיל היה פחות טוב והיא גם יצאה מהמשטח. אני מקווה מאוד שהיא תתלטש לקראת המבחנים לריו, אצטער אם היא לא תיכנס לנבחרת. הממוצע הכללי שלה עדיין טוב, אבל אם התחרות תיראה כך היא לא תצליח להיכנס לאף גמר אישי, אפילו לא לקרב רב... ואם גם במקבילים היא לא יציבה, נשאלת השאלה האם באמת היו חושבים לקחת אותה אלמלא התהילה. בלונדון היא היחידה מבין הבנות שהתחרתה בכל ארבעת המכשירים בגמר הקבוצתי, הפעם יש סיכוי לא רע שאלה יהיו רק המקבילים (מה שמחזיר אותה לאחור, לאליפות העולם 2011, התקופה שבה עוד לא ממש ספרו אותה). זה די אירוני שאלי רייזמן תזכה לעשות אמנאר בגמר (קפיצה שהיא עשתה עוד ב-2012 אבל לא השתמשו בה אז בגמר) ודאגלס לא...

לסיכום, הנבחרת שהייתי שמחה לראות היא סימון ביילס, אלי רייזמן, גבי דאגלס, לורי הרננדז ואשטון לוקליר. מי יהיו הבנות שייבחרו נדע בעוד שבוע.



 

cubano1

New member
לאחר היום ה 1

מיקולאק ראשון אצל הגברים לאחר היום הראשון, ואחריו כריס ברוקס. דאנל לייבה שיפר מאד עמדות עם הופעות טובות המקבילים ובמתח, ויצטרך עוד ערב מצוין כזה לפחות.אורוזקו התחרה רק בחמישה מכשירים, ללא קרקע. הוא רשם הופעה מצוינת במתח, עם התוצאה הטובה ביותר במכשיר ביום הראשון.
אצל הנשים, ביחלס הדהימה עם 62.9! בריו היא תוכל ליפול שלוש פעמים ועדיין לסיים על הפודיום גבוה... רייזמן נראתה מצוין, תוצאה של 60+, ומקומות שניים בקרקע ובקורה אחרי ביילס. שניה, בתיקו עם רייזמן ביום השני סיימה לורי הרננדז שנראית מוכנה לריו. היא צריכה רק עוד יום כזה מחרתיים, ואת מרתה קרולי לצידה, כמובן. דאגלס סיימה רביעית עם 58.9. ניקולס התחרת רק בשני מכשירים. קושיאן חמישית, הראשונה המקבילים, והמתחרה שלה לוקליאר, שסיימה ראשונה המקבילים, ונתנה תצוגה טובה גם על מכשירה השני, הקורה. השאלה אם זה מספיק למרתה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
היום השני היה דומה... לצערי תחרות לא מוצלחת לדאגלאס

לא עלתה על הפודיום אפילו פעם אחת. סיימה רביעית בקרב רב ובמכשירים הבודדים גם נמוך מזה... מקווה שתצליח להתעשת ולהתחזק לקראת המבחנים האולימפיים בעוד שבועיים. אני בעיקר תוהה איך ייתכן שעוד לא ראינו ממנה אף אמנאר מאז הקאמבק. בהתחלה חשבתי שהיא מבצעת יורוצ'נקו דאבל כי היא מעדיפה לעשות דאבל נקי מדאבל וחצי "מלוכלך" אבל זה כבר ממש מוזר, היא הרי קפצה כך בעבר! וקפצה היטב, השתמשו בקפיצה שלה בלונדון ולא בקפיצה של רייזמן, שבינתיים נראה שהאמנאר שלה רק הולך ומשתפר ובקצב הזה ישתמשו בו בריו... (והיא נראית מצוין גם בקורה ובקרקע, כמובן).
&nbsp
אני תוהה מה היה קורה ואיך היא הייתה היום לו נשארה עם צ'או. יש לי תחושה מבאסת שהיא הייתה טובה יותר.
 
למעלה