הבנתי שהחודש יתקיימו כל התחרויות הגדולות בארה"ב לקראת ריו

trilliane

Well-known member
מנהל
הבנתי שהחודש יתקיימו כל התחרויות הגדולות בארה"ב לקראת ריו

https://usagym.org/pages/events/pages/premier_events.html
בימים אלה ממש
2016 Secret U.S. Classic
Men’s P&G Gymnastics Championships (Sr.)
June 3-5, 2016 | Hartford, Conn
הערב הראשון של הגברים כבר התקיים הלילה (לא צפיתי). אני ממתינה במתח לזה של הנשים...
בעוד כמה ימים אליפות ארה"ב בהתעמלות שתכלול את כל המקצועות שאינם התעמלות מכשירים... (התעמלות אמנותית/רתמית, אקרובטיקה, טרמפולינה).

בסוף החודש (23–26)
2016 Men’s Olympic Trials
Men’s P&G Gymnastics Championships (Jr.)
Women’s P&G Gymnastics Championships
ורק בתחילת יולי (8–10) המבחנים האוליפיים לנשים.

למה הפיצול המוזר הזה של התחרויות בין גברים לנשים?
זה תמיד היה כך? (בשנה אולימפית; אני יודעת שבד"כ התחרויות האלה נערכות מאוחר יותר בשנה). האם זה מפני שלנשים יש גם את Classic ולגברים אין?

 

trilliane

Well-known member
מנהל
בדקות אלה החל השידור 2016 Secret Classic - Sr. Women

יש להם בעיה עם הפסקול... רואים את השדרנים והפרשנים של NBC יוניברסל עם נסטיה, אל ושות' אבל שומעים ערוץ אחר... (בהתחלה לא שמעו בכלל). מקווה שיתקנו בהקדם.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
הסירו את הפסקול השגוי ומאז שקט מוחלט
ממש לא כיף ככה

 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה לאל הסאונד חזר! אבל כנראה בלי הפרשנות של NBC


ניחא, כנראה עדיף מכלום; בארה"ב הם בכלל לא יכולים לצפות בשידור ביוטיוב בגלל הזכויות, זה פתוח רק מחוץ לארה"ב (הו, האירוניה...).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ועכשיו הם התנתקו לחלוטין מהשידור של NBC גם בווידאו...


יש סאונד ישיר מהאולם עם כרוז שמכריז על שם המתעמלת ותוך כדי התרגיל (לא בקרקע) הם משמיעים איזו מוזיקת דאנס/צ'יל אאוט מחרפנת
. כמו כן שמות המתעמלות כתובים בכחול והם לא מציגים את הציונים על המסך!
(קודם לפחות היה ה"רמזור" של NBC ויכולתי לדעת מי קיבלה מה). מדחי אל דחי...
&nbsp
ורק נדמה לי, או שבתחרות יש גם כמה נערות / מתעמלות ברמה 10?
אני רואה כמה פנים חדשים ולא מוכרים, ובקרקע היו כבר שני תרגילים של בנות שהשתמשו במזרן באחת הנחיתות ולמיטב ידיעתי זה לא קיים בעילית.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ואז חזרו אליו פתאום באמצע(!) תרגיל המקבילים של מקיילה סקינר

כך גיליתי בדיעבד אחרי שכבר נואשתי ופרשתי. עם הפיקסליזציה המזעזעת יכולתי להתמודד, אבל מה שעבר על האודיו הלילה היה מעל לכוחותיי (הבנט דה ג'ואיש פיפל סאפרד אינף?!
). לפחות אני יודעת שאני לא לבד, בפייסבוק היו אין ספור תגובות של צופים מאוכזבים (כולל כאלה מארה"ב שאינם מנויים ל-NBC ובכלל לא יכלו לצפות ביוטיוב כי זה היה חסום להם...).
&nbsp
התחלתי להשלים לפחות את סוף השידור...

נקווה שבעוד כמה ימים יעלו את השידור המלא של NBC בצורה חלקה ויפה ואפשר יהיה לחוות חוייה מתקנת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ועוד פאדיחות אודיו: באחת ההפסקות* הם לא יצאו להפסקה מהשידור

ביוטיוב (* לקראת סוף סבב המכשירים הלפני-אחרון). במקום השקופית הקבועה התמונה הראתה את האולם ולא סגרו להם את המיקרופונים, וכך אפשר היה לשמוע את נסטיה, אל וטים מקשקשים קצת, ובעיקר את נסטיה הצרודה מאוד מבקשת מים חמים ודבש...

ומתברר שפס הקול ששמעתי בתחילת השידור היה של שידור הוקי באחד הערוצים המקבילים של NBC...
(ואז היה שקט מוחלט למשך דקות ארוכות ואחריו רק אודיו מהאולם, בהמשך שידור מעיק לא דרך NBC ואז באמצע חזר...).

לא יודעת מה עבר על האמריקנים הלילה ומה היה פשר כל הזגזוגים המתישים הנ"ל. זו לא הפעם הראשונה שיש להם פשלות בשידור החי, אבל חובבנות הזויה כזאת לא ראיתי כבר זמן רב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
2016 Secret U.S. Classic - NBC Broadcast המשדר המלא

למי שפספס או (כמוני) נתקע עם שידור חי מקרטע, ההזדמנות לצפות בתחרות באופן מלא, נקי ובאיכות HD (העלו כבר לפני שבועיים, אבל רק עכשיו התפניתי לצפייה...).
&nbsp
אגב, מתברר (לדבריו של טים דאגט) שמרתה קרולי עודדה את המתעמלות הבכירות (סימון, גבי) לא לבצע קרב-רב אלא להתמקד רק בכמה מכשירים כדי שהן ישמרו את עצמן וינוחו ולא ינסו להגיע לשיא בתחרות הזאת.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
ובינתיים בגזרת המקבילים: יום עסל יום בסל...

אשטון לוקליר ומדיסון קושיאן הוכיחו שלא לחינם זה מכשיר חזק אצלן (15+), ואילו אלישה באומן כמעט נפלה (הסתיים בהקשתה איומה של עמידת ידיים) ונפלה בסוף הירידה; כמו כן אלי רייזמן התחילה עם פתיחת רגליים ומיד אחריה נפילה במעבר בין הבדים... נראה לי שמאז חזרתה היא כבר לא מצליחה לשמור על אותה יציבות שאפיינה אותה בעבר. שתיהן סיימו בציונים של 13+.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
סיכום חלקי קצר (ספוילרים)

למרות הנפילה מהמקבילים בתחילת הערב (בכל מקרה לא המכשיר שיכניס אותה לריו) רייזמן התעשתה והתאוששה במהירות (כל הכבוד), הפגינה רמה גבוהה ויציבות בשלושת המכשירים האחרים וסיימה במקום הראשון הכולל ובמקום הראשון בקרקע ובקפיצות. עם זאת יש לציין שבגזרת הקרב-רב לא הייתה לה תחרות קשה מדי כי שאר עמיתותיה מאליפות העולם האחרונה לא התחרו מולה.

סימון ביילס מתאוששת מפציעה בברך (אם הבנתי נכון) והתחרתה במקבילים ובקורה בלבד וסיימה בה ראשונה (עם כמעט נפילה שהיא הצליחה לצאת ממנה באופן אלגנטי למדי).

גבי דאגלס (בבגד גוף שאהבתי) התחרתה גם כן במקבילים ובקורה בלבד, לא יודעת למה (אולי גם היא רוצה קצת מנוחה?). במקבילים היא הציגה תרגיל קשה, יפה ונקי עם נחיתה טובה בנעיצה וסיימה שלישית. בקורה הייתה לה כמעט נפילה, היא סיימה רצף אקרובטי בנחיתה לא טובה – רגל שמאל שלה פספסה את הקורה לחלוטין וגם רגל ימין כמעט יצאה – אבל היא הצליחה להישאר על הקורה באופן מרשים ביותר, במצב שבו רבות וטובות היו נופלות. אין ספק שגם במקרה שלה (כמו בכמעט נפילה הזכורה של סימון) הניסיון הרב עושה את ההבדל.

את מגי ניקולס לא ראיתי כלל (אולי גם היא מתאוששת מפציעה?).

לצד רייזמן זיהיתי כמה שמות מוכרים כמו רייצ'ל גאווי שסיימה שנייה אחרי רייזמן, ואליסה באומן שסיימה שלישית בהפרש קטן אחריה; אשטון לוקליר (שגם היא, התחרתה רק במקבילים ובקורה וסיימה ראשונה במקבילים), מקיילה סקינר (שלא התחרתה בקרקע; נמצאת "בתמונה" לריו בזכות הקפיצות שלה, כך אומרים) ומדיסון קושיאן (גם היא רק מקבילים וקורה, מקום שני במקבילים).

התוצאות המלאות: [PDF]
https://usagym.org/PDFs/Results/w_16classic_sr.pdf

ע"ס הרשימה המלאה, מתוך 25 מתעמלות רשומות רק 13 התחרו בכל ארבעת המכשירים. לא ידעתי שזה עד כדי כך מקובל... למה, בעצם?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מרתה קרולי מסכמת (מגי ניקולס אכן מחלימה מפציעה וחוזרת לכושר)



 

cubano1

New member
תודה על העדכונים!

לא יאמן כמה עומק יש לאמריקאיות.
ה Secret Classic היא תחרות לא ממש חשובה, והיא לא תחרות מטרה מבחינת כושר. אנחנו צפויים לראות את הדבר האמיתי באליפות ארה"ב והמבחנים האולימפים בהמשך הקיץ - כל הבנות, כל הקושי, ותחרות מרתקת וגם קורעת לב מבחינת גזר הדין שלה כלפי הרבה בנות שהחלום שלהן יתנפץ בה.

מרתה נתנה רמז שהיא תשריין את הנבחרת עם מתמחת מקבילים, חדשות נפלאות עבור אשטון לוקליאר ומדיסון קושיאן.

רייזמן באמת נתנה אות חשוב מאד - אמנם נפלה מהמקבילים - אבל גם הפקינה חוסן מנטלי עם חזרה מצוינת על שאר המכשירים, גם הראתה שהיא מסוגלת לנחות את המאמנאר שלה - ותאכלס - על שלושת המכשירים החשובים שלה אפשר להגיד שהיא חזרה לרמתה מלונדון.

דאגלס, שנראתה מצוין עד כה ממשכיה להרשים במקבילים, מכשיר חשוב מאד לארה"ב, ואדרבא כשמתעמלת יכולה לתרום על עוד מכשירים מלבדו. לקראת הקיץ היא חייבת להגיע עם אמנאר בשביל לשרין לעצמה מקום - וכמובן להפגין יציבות על הקורה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני מחזיקה אצבעות לגבי דאגלס; השדרנים של NBC התפעלו ופרגנו

לאי-הנפילה של מהקורה, למעשה טים אמר שזה אפילו יותר מרשים לו הייתה מבצעת עוד תרגיל נקי, כי היא הוכיחה שגם כשהיא עושה טעות יש לה די ניסיון, נחישות ויציבות להצליח לצאת ממנה ולא ליפול (ומרתה מאוד לא אוהבת נפילות, כידוע...
).
&nbsp
אני חושבת שלגבי דאגלס יש גם כישרון וגם מבנה גוף נכון – היא גם דיברה על כך שהיא לא הייתה צריכה להתאמץ לשמור על המשקל בזמן שלא התאמנה, וראינו מתעמלות אחרות שאצלן זה ממש לא כך... שון ג'ונסון כבר כתבה בביוגרפיה שלה כמה היא נפגעה מההערות על המשקל שלה בזמן שהתחרתה ב"רוקדים עם כוכבים" (בפעם הראשונה, ב-2009) ובשנה האחרונה התוודתה על הפרעות אכילה שהיו לה ב-2008, ועל כך שלו הייתה אוכלת כמו שצריך היה לה יותר כוח ואולי יכלה להצליח יותר (כאילו לא הצליחה די... ).
&nbsp
מה שאני אוהבת בחזרה של גבי שהיא חזרה חזקה ונחושה יותר. אמנם היא פחות מחייכת וזה קצת מבאס אותי, אבל אז היא הייתה ילדונת צעירה ונראתה לא פעם ספק משועשעת ספק המומה מכל ההצלחה שנחתה עליה כמעט בן ליל; הפעם היא רצינית יותר, נראית חזקה יותר מבחינה גופנית (עדיין רזה אבל קצת יותר שרירית) ועדיין חדה ומדויקת. לעומתה רייזמן תמיד הייתה המשקיענית הגדולה אבל התחושה שלי היא שקשה לה הרבה יותר מבחינה גופנית והיא צריכה להתאמץ הרבה יותר כדי להגיע לאותם הישגים (וכל הכבוד שהיא מצליחה).
 
למעלה