ואקרובטיקה: הידעתם שנבחרת הבנים זכתה בכסף באליפות העולם?

trilliane

Well-known member
מנהל
ואקרובטיקה: הידעתם שנבחרת הבנים זכתה בכסף באליפות העולם?

(שהתקיימה לפני חודש בסין). מכיוון שזה לא ספורט אולימפי (וגם לא האולימפיאדה...) הם כנראה לא מגיעים לכותרות הראשיות, אבל בניגוד להתעמלות מכשירים (שבה ישראל לא מצטיינת) מתברר שנציגינו באקרובטיקה (וגם נציגותינו בהתעמלות אמנותית, אבל את זה כבר ידענו) עשו חיל בשנה שעברה וגם השנה לא חזרו בידיים ריקות. זה היה כ"כ מוזר (אך משמח) להיכנס לערך בוויקיפדיה ולראות את דגל ישראל חמישי בטבלת המדליות...

והכול בכלל כי FIG עלו סרטוני תרגילים לערוץ שלהם ביוטיוב, וסתם רפרפתי עליהם, ופתאום אני רואה ISR, ובכלל לא היה לי מושג שיש כאן אקרובטיקה, שיש נציגים ושהם מגיעים להישגים כ"כ גבוהים! מבאס כמה הספורט בישראל כ"כ ממוקד בכדורים שכל דבר אחר נדחק לשוליים ושומעים עליו בעיקר פעם בארבע שנים.




 

trilliane

Well-known member
מנהל
התרגיל המנצח + אלכס שטילוב במקבילים (מתחרות המבחן לריו)





 

haya5010

New member
גם בבנות היו הצלחות וחזרו עם מלא מדליות מהאליפות הזו

 

Tammie

New member
כבר יחסית הרבה שנים ישראל מצליחה להגיע לתחרויות עולמיות

בעבר היו פחות צוותים- צוות פה, צוות שם שהצליחו להתברג לתחרות ברמה עולמית. בשנים האחרונות רואים גם עלייה במספר הצוותים וגם יציבות יפה של נבחרת הבנים- אחרי זהב באליפות אירופה הם נסעו לאליפות עולם וזכו בכסף.
אני חושבת שבהחלט יש כאן מגמה. אקרובטיקה מושכת אליה יותר ויותר מרכזים, כלומר יש יותר מתעמלים ויותר יכולת לאתר פוטנציאל ולפתח אותו. מקווה שזה רק ימשיך ככה!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
משמח לשמוע, הבעיה שבד"כ לא שומעים עליהם כלל

וזה ממש מתסכל! נתקלתי לגמרי במקרה...
&nbsp
לצערי בישראל ספורט = משחקי כדור, ואם זה לא כדורגל או כדורסל (ואולי קצת טניס) בקושי שומעים על זה ולא מעודדים מספיק. אח"כ פעם בארבע שנים מקטרים על הספורטאים שמייצגים אותנו באולימפיאדה (כאילו שיש לנו בכלל זכות להתלונן אחרי שהם קרעו את התחת יום יום במשך שנים) וחוזרים לשגרה.
 
למעלה