שרשור הסטראוטיפים

deathOrat

New member
גבר 2 מהמשחקים בסדרה באטלפילד

היו על WW 1 לפחות על וייטנאם 2 על לוחמה מודרנית ועוד כמה כולל BC2 שרק הטריילרים גרמו לי לא לרצות לנסות אותו. רכבים היה בhalo (מה גם שאני שונא רכבים) קב' וריאליזם היה בH&D ובoperation flashpoint ועלילה שתלויה במה שאתה עושה אני אשמח לדעת מה BFBC2 עשה שכל האחרים לא עשו ברצינות. ואני מקווה שבניגוד לשושיטה אתה לא לוקח את זה אישית כי זה כולה ויכוח על משחק:p
 

xcalibur

New member
חלילה

ב-3 משחקים האחרונים לא היו נאצים כך שאין לי מושג על מה אתה מדבר. BFBC2 פשוט אדיר בכול אספקט אפשרי. איך אפשר שלא לאהוב מסוקים, טנקים וגיפים? זה מה שעושה את כול המשחק הזה לשונה לחלוטין מהמתחרים. זה ו-DESTRUCTION 2.0 כאן בפירוש כול יריה נחשבת. אפשר למוטט מבנים שלמים. אצל המתחרים אתה יורה RPG על בית והבית נשאר במקום. זה לא מציק לך בעין? יש גם 4 סוגי פקשנס לבחור מתוכם. ב-FPS רגיל אם הורגים אותך אז זהו, אכלת אותה. כאן אם אתה נופל אז ה-MEDIC בא ומחייה אותך. נגמר התחמושת? יש את ה-ASSAULT שמחלק ברוסים. הטנק נפגע? יש את ה-ENGINEER. שלא נדבר על זה ששתי תוספי מפות יצאו למחשב לגמרי ב-ח-י-נ-ם בניגוד ל-IW הזונות שדרשו 15 פאקינג דולר בשביל 3 מפות עקומות. יש גם DEDICATED SERVERS עם לפחות עשרה שרתים ישראלים שיושבים פה בארץ עם פינג מתחת ל-30. מתי הפעם האחרונה שראית דבר כזה? פשוט אין.
 

deathOrat

New member
אתה מדבר על מולטי יכול להיות שזה מגניב במולטי

לסינגל פלייר יש מקצב אחר :) העניין עם המדיק היה קודם ואם אתה יורה טיל בcrysis על בניין הוא מתעופף אבל אל תיקח אותי כדוג' אני שיחקתי פעם הרבה היום פחות ואף פעם לא הייית מעריץ מושבע של FPSים אני איש של RPG ומשחקי אסט' סטייל tw ניסית את dead space2? אמרו לי שהוא מגניב לאללה ואני מתלבט האם "לרכוש" אותו או לא
 

xcalibur

New member
דהה, מי קונה את המשחקים האלה בשביל הסינגל?!

הסינגל לא מדגים עשירית מהיכולות המטורפות של המשחק הזה. אדרבא, הוא משעמם טילים. כול מי שקנה את המשחק רכש אותו בשביל המולטי, לא פחות ולא יותר. בתור אוהד וותיק של סדרת BATTLEFIELD לדעתי זה המשחק הכי טוב ש-DICE שיחררו עד היום. מוזר לי שהזכרת את TW ולא את STARCRAFT 2. זה הקינג הנוכחי של זאנר האסטרטגיה אם תשאל אותי. הוא מנע ממני המון שעות שינה, איחורים לעבודה וכו וכו עד היום. DS2 מקבל רק תשבוחות מכול עבר. אם הוא אפילו דומה לראשון, הוא חייב להיות מצויין. רק תוודא שיש לך מכנסיים ספייר לפני שאתה מתחיל לשחק :)
 

deathOrat

New member
הממ אני שיערתי שאתה מדבר על משחק באופן כללי

אני לא קונה אני מוריד אלא אם כן זה משחקים שבאמת אני אהבתי או diablo שיש לי את כל הסדרה מקורית. TW ריאליסטי כ"כ ומתוחכם באמת SC2 אחלה שלא תבין לא נכון אבל בשבילי הדוגמה ל"איך משחק אסט' צריך להראות" יהיה TW ME2 או כל אחד מהסדרה (אני פחות אוהב את נפוליאון) thnx
 

xcalibur

New member
אני קונה כדי ללשחק און ליין

כשאתה אומר TW אתה מתכוון ל-TIBERIUM WARS, כן? זה אחד המשחקים הכי גרועים בהיסטוריה של CNC. מה כול כך ריאליסטי בו לא הבנתי?
 

deathOrat

New member
חס וחלילה אני מתכוון ל total war

http://www.gamespot.com/search.html?qs=+total+war הינה רשימת המשחקים בסדרה במשחק הזה יש גם דיפלומטיה וTBS וגם RTS ובניגוד לC&C באמת אתה שולט על יחידה formation אמיתי ושסוג היחידה משפיע באופן ריאליסטי על הקרב.
 

goldy

New member
חנונים לא מבינים בכישורים חברתיים../images/Emo258.gif

מבלים את כל ילדותם ובגרותם מול מסך, וזה ממש לא מרצון
 

DDN

New member
למרות שהחנון הספציפי הזה חילוני

יש לו פטיש לבחורות עם זיקה גדולה לדת (שומרות שבת, כשרות וכו')
 

DDN

New member
אפשר להסביר פטיש?

אולי כי העולם שלהן נראה לי מעניין? אולי אני נמשך לערכים שהן מייצגות? הקטע הוא, שבאתרי היכרויות וכו', אני אפסול על דת. אבל כבר הכרתי יותר מבחורה אחת שהייתה כ"כ מקסימה, וגם דתיה, שכשזה בא מהכיוון הזה (קודם להכיר, אחרי זה לגלות), אז זה נראה יותר משהו ש. . ... .אני יכול לקבל. וכשזה הופך להיות יותר מ2, אני יכול לסמן את זה כסוג של פטיש ולא משהו מקרי.
 
למעלה