שרשור הסטראוטיפים

Slow Cheetah

New member
../images/Emo45.gif

למרבה הצער, למרות שזה דיי שימושי בעת הכרות עם אנשים, כי תכלס מי לא רוצה להתחבר לבנאדם שפותח שיחה בקלות על כל נושא אפשרי? D:
 

DDN

New member
לי לא אכפת

ואני גם חנון וגם פריק של קומיקס. זה פשוט קרב לא מעניין. מצד שני, אני יותר בקטע של הדרמה והקומדיה על פני הפעולה. תוצאות הקרב לא מעניינות אותי, יותר מעניין לדעת איך הגיעו לשם. ספיידרוומן מלכה! (תנוחי על משכבך בשלום מלכת סקראל יקרה שהעניקה לי שלוש שנות קומיקס מצויינות)
 

DDN

New member
../images/Emo58.gif

ואז אחרי שלוש שנים של בלגאן בעולם הקומיקס של מארוול, כשהסקראל משני הצורה פלשו לכדור הארץ, גילו שהמלכה שלהם היא אותה ספיידרוומן, והיא הייתה מלכת הסקראל מההתחלה. כלומר, הספיידרוומן הכי טובה שהייתה, בכלל הייתה סקראל מתחזה. מאז שג'סיקה האמיתית חזרה, היא מאוד פרווה. (האמת, זה מזכיר משהו שבאטמן אמר לסופרמן, שהפעם האחרונה שהוא באמת היווה השראה למישהו זה כשהוא היה מת)
 

DDN

New member
זו הייתה שאלה רטורית נכון?

במידה ולא, התשובה נמצאת בשתי ההודעות שלי מתחת ל"יש ספיידרוומן?" (ממש מעל הודעה זו)
 

Slow Cheetah

New member
דווקא לא.

בתור מישהי עם לקוי למידה בהבנת הנקרא, יש פעמים שאני לא בדיוק מצליחה להבין ובשביל זה שאלתי
הכי הרבה שהבנתי שסקראל זה משני צורה ואני דיי בטוחה שהבנתי לא נכון.
 

DDN

New member
אה. אוקיי

הסקראל (SKRULL) הם גזע חייזרי של משני צורה ירוקים. למעשה יש להם חברה כמו שלנו, רק שהם ירוקים, מכוערים ומשני צורה. הייתה להם אימפריה, שהתפוררה, והם תמיד רצו משום מה לספח את כדור הארץ לאימפריה שלהם, משהו שקשור למלחמה הנצחית שלהם בגזע שנקרא הקרי (KREE) לסקראלז הייתה תוכנית ארוכה להחליף אנשי מפתח בכדור הארץ, כדי שהפלישה שלהם תעבור חלק. המלכה שלהם לקחה חלק בעצמה בפלישה, וחיפשה את הדמות להחליף שתוכל לעשות הכי הרבה נזק. ג'סיקה דרו (ספיידרוומן), הייתה בנקודה זו גם סוכנת של SHIELD, גם בקשר עם ניק פיורי, וגם פוטנציאל לAVENGER. אז המלכה החליפה אותה.
 

Slow Cheetah

New member
תודה ../images/Emo140.gif

אני יודעת ממש מעט בכללי על ספיידרוומן האמת, אבל היא תמיד נשמעה מעניינת
ומסיבה לא ברור הסקראל(ים?) נשמעים לי כמו המורלוקס מהאקס-מן.
 

DDN

New member
יש 3-4 ספיידרוומן. על מי מהן שמעת?

יש את ג'סיקה דרו, שיער שחור בחליפה אדומה - היא הוחלפה ע" מלכת הסקראל והיא הנוכחית. יש את ג'וליה קרפנטר - ג'ינג'ית בחליפה שחורה, כרגע נקראת ארקיין (או משהו כזה) יש את מאדי משהו - נערה צעירה, סתם. ולא יודע מי הרביעית, אבל בטוח שיש. ג'סיקה דרו הייתה מאוד מעניינת, עד שהתפוצץ סיפור הסקראז ומאז היא מאוד פרווה. ואין שום קשר בין הסקראלז והמורלוק. הראשונים הם חייזרים שנחשבים רעים ומשנים צורה, והשניים הם סתם כנופיית הארלם של מוטאנטים.
 

Slow Cheetah

New member
ג'סיקה, אבל באמת שבקושי.

ואני יודעת שאין קשר, זה לא מונע את העובדה שזה מזכיר לי אותם
 

elcool

New member
../images/Emo128.gif כששומעים שאני אוהב קומיקס

תמיד שואלים אותי את זה, כי הסטיגמה היא שכל הקומיקס זה גיבורי על. גיבוי על מהווים אחוז כל כך קטן בסיפריה שלי... מבחינתי בטמן מנצח, כי הסיפורים הכי טובים של השאר (לדוג': Superman: Red Son) מגיעים אולי לבירכיים של הסיפורים הבינוניים של בטמן (לדוג': Batman: Year One)
 
השאלה האמיתית והחשובה היא,

מי ינצח - בטמן או הגברים בטייץ מפרק הקאמבק של "היפה והחנון 2". ה
שלי על הגברים, לדעתי כל אחד מהם יכול להיות אחלה בטמן בהינתן המשאבים, מעבר לכך - הם טים והוא לבד עם רובין קריס אודונל ההומו. מפרקים גם אותו וגם את ההומו לגורמים ראשוניים בשנייה
. בדיוק הסיבה שאני מתעבת גיבורי על - גיבורים אמיתיים היו מזיינים להם ת'אימאימא של הצורה הפלצנית והמלוקקת שלהם
. סתם, אני נרתעת מסגנון הציור. אני מציירת אמרתי? חשוב לי העניין הזה, פשוט משום מה תמיד צרם לי הסגנון בכל קומיקס שיצא לי לראות. האקס המורפולוגי שלי גם היה אוסף חוברות קומיקס, ארון שלך התבזבז על האוסף שטיפח מילדותו. כמה נלחמתי בקומיקס הזה שהעלה אבק
...
 
למעלה