מחפש עצה - רכב להובלות

אם אין לו מערכת עיצבית והוא לא חש כאב , אז לא .

יש לו מערכת עיצבית שונה משלנו ולא ברור אם הוא מרגיש כאב .
 

enigo

New member
למי שראה פעם חילזון שפיזרו עליו מלח ברור לחלוטין שהוא מרגיש

כאב. ואין שום ספק שיש לו מערכת עצבית מפותחת - זה, בין השאר, תנאי בסיסי לראיה (אני מקווה שאתה לא חולק על זה שהוא מסוגל לראות).
 
תקרא שוב את שכתבתי ותחזור עם הבנה נכונה של מה שכתוב שם

אז אני בכל זאת אעזור , כי אתה מתקשה . הכותרת מגדירה מי היא לא חיה . ללא מערכת עיצבית ואין הרגשה של כאב . גוף ההודעה מתיחס לחילזון . מערכת עיצבית >>>[/B] ולא ברור אם הוא מסוגל להרגיש כאב לייבש אותו עם מלח שהריר שלו זה מה שמאפשר לו לנוע זה לא אומר שהוא חש כאב . או שכן או שלא , זה לא ברור . אנחנו הצמחונים הולכים לפי 3 כללים , ניצול התעללות וכאב . אני לא אכלתי חלזונות גם כאשר הייתי אוכל נבלות . אבל יש כאלו ואפילו לא צמחונים שאם דרכו על חילזון ידביקו לו את הקונכיה בחזרה באם זה אפשרי . היה מקרה שהביאו חילזון כזה לוטרינרית והיא הדביקה את הקונכיה בחזרה .
 

enigo

New member
כאמור, מי שראה איך חילזון מגיב למלח, לא יחשוב לעולם שהוא לא

מרגיש כאב. זה "כן" ברור מאוד. וכללי התקשורת המקובלים - אצל אנשים נורמליים, בכל אופן - אומרים שאם כתבת משהו בכותרת ומשהו בגוף ההודעה, אז הם קשורים זה לזה - אלא אם יש הבהרה כי מדובר בנושא שונה. הגישה של "אני אכתוב דברים, ואחרי זה אטען שהתכוונתי למשהו אחר" לא באמת עבדה לך אף פעם...
 
איזו מין סטיה זו לשים מלח על חילזון ? מי חשב על זה ?

הבעיה שלך קשה יותר משחשבתי , אתה צריך שיעורים פרטיים . שאלה : וחילזון זו לא חיה ? תשובה : אם אין לו מערכת עיצבית והוא לא חש כאב , אז לא. ( הכלל ) יש לו מערכת עיצבית שונה משלנו ולא ברור אם הוא מרגיש כאב . ( הפרט = החילזון ). דגים למשל חשים כאב כמו בעלי חוליות אחרים .
 

enigo

New member
מי חשב על זה? כנראה שעשרות אם לא מאות אנשים

זו אחת העצות הנפוצות לגבי איך להרחיק חלזונות וחשופיות מגינות ירק/פרחים ובכלל. ולא אמרתי שעשיתי - אמרתי שראיתי. הבדל דק, אני יודע, ואתה לא חזק בפרטים. אבל בכל זאת. בכל מקרה, זו תשובה לטענה שהעלית ש"לא ברור אם הוא מרגיש כאב". הוא כן.
 
המלח ממש לא הוכחה שהוא מרגיש כאב

אבל אתה כרגיל יודע יותר טוב מכולם גם אם זה לא התחום שלך . לא ידוע לאנושות אם הוא מרגיש כאב או לא מרגיש כאב . אז לא ברור אם חילזון הוא חיה או לא . אני בכל אופן לא מוצא שום סיבה להרחיק אותם או להתעסק איתם . יותר נכון היה לומר גם צב הוא חיה , אבל גם זה שטות , לג'מפי מומנט גבוה מאוד בערך 40 קג"מ לכ"ס יש פחות משמעות . שזה רלוונטי לעליות . כלומר אם הוא יתחיל את העליות ( שער הגיא ) ב 100 הוא יסיים אותן ב 100 .
 

the annonymous

New member
אין קשר בין המומנט למהירות שבה יסיים

בוא ניקח דוגמא קיצונית. מנוע שנותן 100 קג"מ ב 1 סל"ד ו 10 כ"ס הספק מקסימלי. באיזו מהירות הוא יוכל לעלות את שער הגיא (רמז: הרבה יותר לאט מאותו הרכב עם מנוע של ג'אמפי).
 

xfwind

New member


 

zorchar

New member
האם כדאי לקנות את הרכב ממגרש?

למה במגרשי מכוניות, מחיר הרכבים נמוך כל כך, ביחס למחירון? הכוונה לכל הטרייד אינים למיניהם. האם זה יוצא משתלם לקנות ממגרש? במימון? למה לא כולם קונים ממגרש עם המחיר הוא חצי?
 
למעלה