מחפש עצה - רכב להובלות

כדאי שיהיה מקום לאחסן אותה או לקשור אותה

תבדוק את הג'מפי רכב מתאים לצרכים שלך ודי חסכוני גם אם צריך להוסיף כסף .
 

enigo

New member
לא יותר נפוץ מגניבת רכב כדי להשתמש בו

ובמכוניות, כמו שאמרו כבר, רב הגניבות הן לפירוק לחלקים.
 

enigo

New member
הממ... עוד פרסומת לקארפיינד... כנראה שהמצב שם ממש נואש, הא?

כל כך נואש, שמי שלטענתו הקים את האתר סותר את מה שכתוב באתר. הרי באתר כח המנוע והתאוצות מסומנים בחסרונות - וכאן אתה כותב שהוא "חיה בעליות". או שאולי זה קשור לאותו "שתפ עם יבואן" שהתפארת בו?
 

xfwind

New member


 
לא סותר , הבורה TDI שהייתה לי הייתה חיה בעליות

הייתה מאיצה בקסטל הישן ועוקפת את כולם אבל לפי היצרן התאוצה שלה 13 שניות מ 0 - 100 . ה 90 כ"ס לא ה 110 כ"ס .
 

enigo

New member
היא היתה עוקפת את כולם כי כולם לא טרחו להאיץ...

כטורבו דיזל היא הציעה מומנט גבוה בסל"ד נמוך, ולכן יכלה לשמור על מהירות/להאיץ מבלי להוריד הילוך. אבל אם נהג רכב בנזין מקביל עם 120 כ"ס היה טורח להוריד הילוך או שניים, כדי לשמור את מנוע הבנזין בתחום החזק, הוא היה משאיר לך אבק.
 
בכל מקרה הייתה חיה בעליות , ללא קשר לאחרים

ביציאה מירושלים לאחר סיבוב מוצא , במהירות 70 ולהאיץ עד 120 בעליה , זה חיה . הג'מפי אותו הדבר אמנם כ"ס לא גבוה אבל המומנט גדול , אז הוא בהחלט יכול להיות חיה בעליות . וזה הרכב הכי חסכוני מסוגו . התאוצה שלו בסביבות 10 שניות יותר מהבורה ב 3 שניות . בהחלט רכב טוב ונוח לנוסעים ולמטען . אני מבין שרק 250 כ"ס ומעלה מרשים אותך .
 

enigo

New member
אני יודע שהבנת הנקרא היא לא הצד החזק שלך, אבל בכל זאת...

הדיון הוא על זה שהבחור מקארפיינד (לטענתו הוא זה שהקים את האתר) טוען שהרכב הוא חיה בעליות - כשבאתר עניין כח המנוע מוזכר כחסרון. לגבי החסכוני מסוגו - אתה מתבסס על נתונים, או שזה כמו שהפורד בזבזנית (משמע מהרהורי לבך, בלי לתת לעובדות לבלבל אותך)?
 
אמרתי שאין סתירה בין חולשה סוסית לחיה בעליות

החסכוני מסוגו זה בא מבעלים של ג'מפי לא ממני . אתה מוזמן לחפור בנתונים בעצמך .
 

enigo

New member
וכמה כלים ומאילו סוגים היו בצי של אותו בעלים של ג'מפי?

ומכיוון שאתה הבאת את האמירה הזו - אתה אחראי לה. הרי לא אמרת "לחבר שלי היה ג'מפי, והוא אומר שהוא מאוד חסכוני". אמרת בפסקנות "זה הרכב הכי חסכוני לסוגו". אתה מבין את ההבדל? אתה מבין למה עכשיו זו אמירה שלך - ולא של אותו נהג ג'מפי אלמוני? &nbsp ויש בהחלט סתירה בין הספק נמוך לבין ביצועים טובים בעליות. יכולת תאוצה בעליות, בדיוק כמו יכולת תאוצה במישור, תלויה בעיקר בהספק (או ליתר דיוק - ביחס הספק משקל, עם קמצוץ של מקדם גרר). זה שנהגי מכוניות בנזין מפחדים משום מה לעלות בסל"ד - כמו שהעדת, גם אתה בדרך כלל לא עובר 3000 סל"ד, ובעצם מנצל רק בערך חצי מהספק המנוע - ולכן לא מנצלים את ההספק, זה עניין אחר. אבל אין מנוס מהפיזיקה - רכב חלש הוא רכב חלש, במישור ובעליות. אפילו אם בזכות זמינות כח טובה אתה מצליח לנצל את מלוא ההספק שלו - הוא עדיין רכב חלש. זה כמו שאופנוענים מתקינים על האופנוע מצערת מקוצרת, ובטוחים שזה גורם לאופנוע להיות חזק יותר. זה לא - זה רק גורם להם לפתוח מצערת עד הסוף...
 

enigo

New member
הצלחת להוכיח, מעל כל צל של ספק...

שאין לך מושג איך מוכיחים טענה. ראשית, הדיון הוא על כלים מ-2012. מה בדיוק המשמעות של הבאת נתונים מכלים מ-2020? למקרה שלא ידעת - תמיד אפשרות אצלך - מדובר בכלי רכב שהמשותף בינם לבין הכלים מ-2012 הוא בעיקר השם (מלבד המאסטר/ויוארו, שרק עבר המון עדכונים). שנית, כדי להוכיח טענה, אתה צריך להוכיח שהיא נכונה תמיד, לא רק בחלק מהמקרים (וכאן - מול חלק מהמתחרים, ועוד חלקם בגרסאות לא רלוונטיות להשוואה, עם מנוע הרבה יותר גדול ותיבה אוטומטית ולא ידנית). אבל זה שאתה לא יודע איך עובד טיעון ואיך מוכיחים טענה זה לא באמת חדש. אז בעצם הכותרת צריכה להיות "אשררת שוב" ולא "הצלחת להוכיח". *אגב, אם כבר הלכת לאתרי נתונים, אז בטח שמת לב שהג'מפי לא מאיץ למאה ב-10 ש', כמו שטענת, אלא ב-12.3. לפחות בגרסה שהבאת בעניין צריכת הדלק.
 

enigo

New member
13? לפני רגע זה היה 20 ק"מ לליטר...

בקיצור, בדיוק כמו שחשבתי - זרקת (שוב) הצהרה נחרצת וחד-משמעית כשבעצם אין לך נתונים... נו, שויין. זה הרי לא באמת מפתיע.
 
O,K, תביא רכב דומה שעושה פחות מ 1/20

כמה חרטטן אתה יכול להיות ? אפילו 1/13 אתה לא מסוגל להביא . ב 1/20 משתלם לו לקחת מימון ולקנות חדש , זה נכנס להוצאות .
 

frankthe

New member
כולם כאן לא מבינים את הבחור מקארפיינד

לי הייתה אופל אסטרה 1994 או 1995בזמנו, - רכב כבד ולא מוצלח בעליות. אבל מה? אני גר בחיפה, הרכב נסע כל יום בעליות ובירידות. המכונית חיה בעליות - אלה היו החיים שלה. זה שהיא לא סחבה - תעזוב בצד.
 

enigo

New member
זו באמת בעיה כשאי אפשר לסמן מלעיל או מלרע...

 
למעלה