פונה לחכמי הפורום, בעיצה לרכב זול

boriska1

Member
פונה לחכמי הפורום, בעיצה לרכב זול

בני התפרן, צריך לקנות רכב. תקציבו כ25,000 ש"ח. חשב על יונדאי I30.גילה שבאותו תקציב, יכול לקנות אופל אסטרה שנה יותר מתקדמת. מה דעת החכמים,? יש רעיונות אחרים?
 

enigo

New member
אתה יודע את דעתי - בתקציבים כאלו, עדיף למצוא את המכוניות

שסובלות מתדמית לא טובה שלא בצדק ולכן איבדו הרבה מערכן, ולקנות אותן. ה-i30 היא לא בחירה טובה - שומרת טוב על ערכה, למרות שהיא לא ממש אמינה. ממה שכתבה כאן גולשת לפני שבוע, יש פער מחירים משמעותי בין קיה סיד ל-i30, כך שאם רוצים לבחור בקוריאנית, עדיף לבחור בקיה. אבל אני אישית הייתי בוחר באופל. נסה לדבר עם XFWIND, שרכש אסטרה סטיישן לפני שנה ומשהו, ולשמוע את דעתו. אגב, בן כמה הבן, יש כבר משפחה או שבעתיד הקרוב? כמה הוא נוסע בשנה? באיזה תוואי?
 

boriska1

Member
תודה רבה enigo. מילות זהב לרכישת רכב משומש:

"שסובלות מתדמית לא טובה שלא בצדק ולכן איבדו הרבה מערכן, ולקנות אותן". אינואיטיבית אני דוגל בכך.. האיש בן 37, חכם ומשכיל, בעל תפקיד בכיר יחסית....אבל במקצוע דפוק - עובד סוציאלי.יש לו ילד קטן ונקווה שיבואו עוד.
 

enigo

New member
האם הוא ואשתו גבוהים? אם כן

אז יכול להיות שהאסטרה לא תתאים להם, כי המרחק בין המושב האחורי לקדמי קצר יחסית. עד 1.75 עוד אפשר להסתדר, אם כי בשלב הסלקל יהיה קצת צפוף, אבל לאנשים גבוהים יותר תהיה בעיה. אגב, גם אחותה של האסטרה, הקרוז, היא אופציה טובה - אבל רק בגרסת ה-1.4 ל' טורבו, שלא סובלת מבעיות האמינות של גרסת ה-1.6. אבל שים לב ששתיהן לא בצד החסכוני של הסקאלה. &nbsp
 

boriska1

Member
הם יסתדרו. אגב גם בוולוו אותה בעיה. אבל לי לא אכפת, העיקר

הנהג. מה דעתך על סוזוקי, לדגמיו? גם רכב זול
 

enigo

New member
תלוי איזה סוזוקי. לא בטוח שהקרוסאובר נכנס בתקציב, ולא הייתי

לוקח דגם אחר שלהם למשפחה. הבאלנו הוא סופרמיני מרווחת, לא משפחתית - ורכב זול במובן הלא טוב של המילה. בידוד רעשים לא טוב, מתלים לא מוצלחים, מנוע חלש שיחד עם תיבה רציפה נותן תחושה שקורעים לו את הצורה כל פעם שנוסעים בעליה או סתם מנסים להאיץ. הסוויפט כבר קטנה מדי בשביל משפחה, ובטח שהסלרו קטנה מדי.
 

xfwind

New member
למי קראת אסטרה?

לא ממש בתקציבים שכתבת אבל אענה: בדצמבר 2018 נרכש אסטרה סטיישן מודל 2015 עם קילומטרז' נמוך (היה אז פחות מ-50K קמ', כיום נדמה לי 72). כיף של אוטו וכלום תחזוקה בינתיים. מטפל במוסך פרטי (לא יבואן וכ') אצל מכונאי מקצועי וישר. תענוג לנהוג ברכב בהיבט של התנהגות כביש. ביום ראשון נתקין בו מובילאיי. באמת הרבה יתרונות אבל כמובן כמה חסרונות: מרווח צפוף בין מושבים קדמיים לאחוריים. רכב נמוך בעיקר שמלה קדמית שלא אוהבת מגע עם מדרכות. מצב נדיר מאוד מאוד שאין קשר בין המנוע לגיר בעת זינוק - הרפית גז ולחיצה מחדש מעירה אותו לחיים מחדש. לא חסכוני מאוד בדלק 9-14. פנל כפתורים של בוינג 747. מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית - תקולה למחצה - מצלמת רוורס ו-BT טלפון עובדים כראוי. חיישן נעילת הגה במצב P נדפק ולמזלי פגשתי מנעולן שידע להוציא את מערכת הנעילה הזו מבסיס ההגה ולהפטר ממנה (אמר שבעיה נפוצה). אין פתח מיזוג מאחור. אין שקע מצית מאחור. זהו בערך. מבחיתנו תענוג גדול. לגבי עלות - בדוק בלוי יצחק/יד 2 (יש פער יקר/זול בהתאמה).
 

אריה700

New member
לא מומלץ.

אישית אני לוקח את האופל אבל יהיה קשה למכור אותה כי אין לאופל שוק בארץ הקודש.
 
למעלה