לפני שהפורום יהפוך לאבק

enigo

New member
עזוב, הפיזיקה זה לפשוטי העם. לא לסופרמנים מלטפי ראשים עם

עיני ליזר! &nbsp
 

enigo

New member
איכשהו, יש לי תחושה שמה שאתה מדבר עליו הוא בכלל לא מרחק עציר

כמו ששאר העולם מתייחס אליו... יש לך קטע כזה להשתמש במילים ומושגים לא בצורה הנכונה, ואז לטעון שלא הבינו אותך. בעצם, יותר מתחושה - כי מרחק עצירה תלוי בנהג רק במידה שהוא מסוגל ללחוץ על דוושת הבלם במהירות ועוצמה מספקים (וגם זה, בעצם, פיזיקה).
 
נכון

אם יחסוך בחיי הולכי רגל אז זה שווה ... אין ברירה הנהגים הטובים ישלמו על נזק בלאי מואץ מסויים בגלל הנהגים הבינוניים והגרועים. מבחינת הפחתת בלאי ברכב גיר רגיל המכשול מורם כזה, אין ברירה אלא להוריד מהירות ואז או לתת גז לעלייה על המכשול או לא לתת גז אלא ההפך לנטרל פעולת המנוע ע''י הקלאץ'. כמובן ברקס אסור לתת בעלייה על המכשול אלא רק לפני ההגעה למכשול
 
מצאתי תמונה של האורגינל, מעבר חציה בכניסה לקניון ענק

באורך חצי קילומטר , שיש בו איקאה ועוד סופר מרקט ענק בשם ASHAN וחנות ענקית קנה ובנה בשם OBI, רק להסתובב שם זו אורגזמה לבעלי מקצוע .
 

WarDog

New member
בעלי מקצוע אמיתיים לא מסתובבים בחניות כאלו.

הם מסתובבים בחנויות/ירידים יעודיום לתחום שלהם, ולרוב ב"רשתות" קטנות שנותנות להם הנחות גדולות יותר ולא בחניות שמוכרות הכל. &nbsp בתור בעל מקצוע, כל חניות הכלבו הן עירבוב של הרבה זבל בחצי שקל, מעולם לא קניתי בהן מוצר שקשור למקצוע שלי (חשמלאי).
 

enigo

New member
החנויות בארץ הן לא דוגמא.

לא יודע מה קורה ברוסיה, אבל בארהב ברשתות הגדולות יש מבחר סביר, וגם בעלי מקצוע עושים בהן רכישות זריזות, כשאין להם זמן/כח לנסוע לחנות המתמחה החביבה עליהם. אבל ציוד מקצועי ורכישות גדולות הם באמת יעשו בחנות "שלהם" - או ברשת.
 
זו לא חנות כל בו זו חנות קנה ובנה מאוד גדולה

בשטח גדול . מה כבר בתור חשמלאי יש לך לקנות ? פלייר ומברג ? דווקא בחשמל מצאתי שם דברים מאוד זולים או יותר זולים ממקומות אחרים . גם בתאורה גם באביזרים וגם בכלים . גם אני עושה חשמל ( חשמלאי מעשי ) ויש לי כל מה שאני צריך , שזה ממש נעט חוץ ממגר. מקומות קטנים לא מחזיקים את כל המגוון שהם מחזיקים . לפרט את כל התחומים יהיה ארוך , יכלת לגגל OBI ולראות . אין להם אתר באנגלית אבל אפשר לראות את התחומים בשורה העליונה . https://www.obi.de/bauen/c/877
 

WarDog

New member
אין מספיק מקום בפורום לפרט את כל הכלים של כל מקצוע.

תיק הכלים הקבוע שלי (רק כלים ידניים!) שוקל משהו כמו 15 קילו! ("פלייר ומברג" כהגדרתך), יש עוד תיק עם כלים ידניים עם פרופיל שימוש יותר מצומצם ויעודי - עוד כמה קג' בכיף, כלים חשמליים (לא כולל מכשירי מדידה/בדיקה) זה עוד 20+ קילו בכיף. &nbsp מה שמותר לעשות לחשמלאי מעשי לבד זה אפילו לא הפיצוחים של המקצוע.
 
שכחתי כלים לחציבות אבל זה אצלי נכנס לשרברבות


מותר לעשות הכל תחת פיקוח של בכירים יותר . אבל אני לא עובד בזה לפרנסה .
 

WarDog

New member
אני אמרתי לבד

ומי שעושה דברים שלא לפרנסתו באמת יכול להסתפק בפלייר ומברג, אבל מי שזה פרנסתו משתמש בהרבה כלים שונים בהתאם לאופי העבודה.
 

WarDog

New member
אתה אמרת "סופר מרקט".

ועדין חנות בסגנון "קנה ובנה" לא מספקת את המבחר שבעל מקצוע צריך, אלא מסתפקת במה שנמכר יותר, או שהמחיר למשהו "מקצועי" כפול מאשר בחנות יעודית.
 
אמרתי סופר מרקט ASHAN וחנות ענקית קנה ובנה OBI

כי הקניון הענק הזה ששמו מגה . מכיל הרבה מאוד חנויות. אי אפשר להחזיק את כל המוצרים שיש אבל זה מקום שאפשר להסתובב בו שעה לפחות . גם בלי לקנות .
 
אז בעוד הדיון הזה מתנהל , ממש ליד הבית שלי

לפני מעבר חציה די שומם , ביצעו פס הרעדה . אבל הוא מאוד נמוך וארוך , 6 מטר ובגובה של 3-4 ס"מ והיגדילו לעשות כאשר צבעו את התחלת הפס הרעדה בלבן לרוחב הכביש . אז כנראה שמישהוא בעירייה מנסה את הרעיון הזה . למה הרעדה ? כי הוא לא מאט את המכוניות . אפשר לעבור אותו בלי להאט .
 
למעלה