הונדה אקורד

אדם 11229

New member
הונדה אקורד אהלן
קיבלתי הצעה לקנות הונדה אקורד אלגנס שנת 2009 עם 217 ק''מ אמורה להיות שמורה מאוד.
המחיר הנדרש 30K ש''ח
מה דעתכם על העסקה?
כמו כן, האם האקורד נחשבת אמינה?
 

enigo

New member
נחשבה לאמינה כחדשה. בגיל כזה האמינות
תלויכ בחיים שעברה ובטיפול שקיבלה.
לי המחיר נשמע קצת יקר, אלא אם זו הגרסה המפוארת עם המנוע הגדול (2.4 ל').
 
אם אתה אוהב לכסח מדרכות , הונדה זה הרכב המתאים .
תדרוש היסטורית טיפולים , אם הרב ממש ממש טוב
אל תהסס לשלם קצר יותר .
חיפוש רכב אחר יעלה לך אותו הדבר .
 

אדם 11229

New member
לא הבנתי אותך
אתה חושב שאם הרכב שמור, כדאי לקנות?
לדעתך תהיה לי בעיה במכירה?
האם הרכב נחשב אמין?
&nbsp
 

enigo

New member
הוא המשיך עם המדרכות מדיון אחר. זה שלא שאלת על סה
לא רלוונטי מבחינתו. הוא יגיד בכל זאת.
הוא גם לא ממש יודע מה מחיר השוק של הרכב, ולכן ברבר מסר כללי על זה שעל רכב במצב טוב שווה לשלם יותר מהמחירון.
מעשית, האקורד היה רכב נחמד בזמנו, אבל קצת צפוף ביחס למשפחתית גדולה. הוא הציע מערכת הנעה נעימה ופלסטיקה איכותית בתא הנוסעים, אבל רמת האבזור היתה נצוכה יחסית למתחרות. עדיף לדעתי לקחת משפחתית מדור אחד קדימה (12-13) שתעלה בערך אותו דבר, תציע מרווח דומה ותהיה צעירה יותר ומאובזרת יותר.
 
אם הוא נוסע עד היום הוא אמין , צריך לבדוק איך טיפלו בו
האם הכל מתפקד , עד לרמת הכפתור האחרון .
אם הכל טוב ויפה ובבדיקה במכון בדיקה לא מוצאים דברים עקרוניים
אז כן משתלם לשלם קצת יותר מהמחירון . זה חוסך צרות אחרות .
אם לא הבנת קודם , זה רכב נמוך לא בשביל לעלות איתו על מדרכות
 

enigo

New member
ברחוב שלי חונה c5 דור ראשון
מכיוון שמדובר ברכב מודל 2003 או 2004 שעדיין נוסע, אז אני מניח שלשיטתך הסי5 הוא רכב ממש אמין?
 
ראיתי סובארו DL 85 נוסע וגם טרנו מהדור הראשון
במצב מצויין , אז לשיטתי הם אמינים .
אני מניח שהוא לא שואל על רכב עם 10 ידיים , אז אמין
אם זה 10 ידיים אז לא אמין ,
והכי חשוב , אמנם לא אקורד אבל זה הונדה , הסיוויק 2008 שהייתה לי
אפס תקלות .

ובלי קישור אסור איתך , כתוב שם אמינה https://www.kvishim.co.il/cars/הונדה-אקורד/
 

enigo

New member
הייתי שולח אותך לקרוא את מה שכתבתי במקור
אבל זה מיותר. הרי עוד לא מצאת ילד בכיתה ג' שיעזור לך עם הבנת הנקרא...
 
מה יהיה איתך ? אתה אמרת שהוא אמין . בא נעשה משהוא אחר
איזה רכב יש היום שהוא לא אמין ? וזה לא אומר שבמולטימדיה שלו יש תקלות .
אמינות מכנית ומערכת החשמל .
 

enigo

New member
לא, זה לא מה שאמרתי... קרא שוב
או יותר טוב - בקש ממישהו עם הבנת נקרא מינימלית להסביר לך.
ואנחנו לא מדברים על "היום" אלא על אוטו בן 11.
 
נחשבה כאמינה כחדשה , בסדר מה השתנה הלילה הזה ?
הרכב רחוק מלהיות בסוף ימיו ואם הבחור עושה בדיקה במכון כמו שחובה לעשות והכל תקין אז אין בעיה של אמינות .
קח 10 שנים אחורה איזה רכב אין לו אמינות מוטורית וחשמלית ?
נעזוב את המיחשוב והרגשים .
ידוע WV עם הגיר , חוץ מזה .
 

enigo

New member
וחוץ מפורד עם הגיר. ובעיות ברנו
קליאו בגיר ואלקטרוניקה, וניסאן וסוזוקי עם בעיה בגירים רציפים ועוד. ואלו רק הבעיות ברכיבים ה"גדולים" ששומעים עליהם,כי אנשים לא קופצים לספר כל כל פיפס שעושה בעיה ברכב, אחא רק על היקרים.
ובאחת עשרה שנה ומעל מאתיים אלך ק"מ הרבה יכול להשתנות. גם בהרבה פחות מזה יכולה להצטבר הזנחה או טיפול רשלני שיגררו מגוון תקלות.
אז נכון שכל המכוניות היום יותר אמינות מרום כרמל בזמנו - אבל זה לא אומר שכולן אמינות ברמה דומה ולכן אפשר להגדיר את כולן כ"אמינות"
 
אני חושב שהתעשייה התקדמה מאוד
עקב הכנסת רובוטיקה ליצירת השלדה והמרכב, דבר שמצריך דיוק רב
בייצור החלקים ומיקומם לפני הריתוך .
העיבוד השבבי גם הוא קיבל בוסט עם מכונות CNC לייצור מנועים וגירים .
כנראה שהחוליה החלשה היא עדיין התכנון .
נחכה לבינה מלאכותית הולמת . או להעלמות מנוע הבעירה הפנימית ..
 

enigo

New member
התעשיה התקדמה, ללא ספק. התכנון השתפר, דיוק היצור השתפר,
איכות החומרים השתפרה ובקרת האיכות השתפרה.
ועדיין יש הבדלים בין מוצר למוצר, ובין חברה לחברה.
והמעבר להנעה חשמלית לא יעלים את זה. בדיוק כמו שהיום המכוניות של טסלה מאבדות את הצפון אחרי האצה אחת או מקסימום שתיים, והפורשה טייקן יכולה להאיץ עשרים פעם ברצף בלי בעיה.
 
לא זה , בקרת איכות זה בסוף . מדידות שצריך לעשות
לפני הייצור ההמוני . הוצאת מידות מהדגם . פעם היו עושים אותו מחימר .
לא יודע אם זה גם היום כך
 

enigo

New member
דגם חימר זה שלב בתכנון. מה הקשר לייצור?
ולמדוד מדויק יודעים כבר הרבה מאוד שנים. ליזרים רק האיצו את האפשרות למדוד במדויק - ולכן התרומה שלהם היא לבקרת האיכות.
 
למעלה