איך פורד?

driving1

New member
איך פורד? אני קוראת על הרבה שהתאכזבו מהגיר שהיה ומהיבואן

היו בעיות אחרות מוכרות בפוקוס?
 
בגדול פורד צורך יותר דלק מאחרים .
לפני כ 3 שנים רציתי לקנות פורד פיאסטה
ישבתי על כסא הנהג , לוח השעונים משום מה גבוה מידי
כמה ששיחקתי עם הכסא לא יכולתי להתגבר ע הבעיה
ויתרתי .
 
הגיר חדש , אין נתונים לגבי אמינות
המושבים טובים אבל את זה את צריכה לבדוק בעצמך
אני לא יודע איך לאכול את בורר ההילוכים באמצעות חוגה .
גם את זה תצטרכי לברר בעצמך .
היבואן , כמו בישראל , כל מי שיש לו בעיה ברכב מפיץ
בעזרת המקלדת דעה שלילית , אלו שמרוצים שותקים .
 

driving1

New member
תודה בורר ההילוכים בהחלט נשמע כמו יציאה מוזרה

הבנתי שדגם x )משהו( רץ כבר כמה שנים בחו"ל ..
הגיר אוטומטי 8 הילוכים... לפחות לא רובוטי.

יש גם הונדה שיכולה להיות נוחה

חשמליות אני לא רוצה וגם לא מכוניות כפולות מצמד.

תודה
 

driving1

New member
מושבים לא נוחים לגב רגיש זה מה שנכצב על הפורד..על נסיעה לטווח ארוך
ואני תוהה איזה רכב יש שהוא נח לגב רגיש..חח
נסיעת מבחן של שעה במקרה הטוב לצורך איתור וזה אחרי חוות דעת כתובות שמורידות מוטיבציה..
זה מרגיש כאילו רוב היצרנים לא רוצים להשקיע במושבים ונוחות ישיבה

עשיתי נסיעה קצרה על המזדה אמנם דגם מושבי עור.לא עפתי.לא פסלתי.
 
למי שיש גב רגיש צריך לחפש את המצב שבו לגב שלו
יהיה הכי נוח , מנסיון שלי צריך להטות הרבה יותר לאחור את גב הכסא .
בעבורי אם הוא קדימה מידי אני מרגיש אחר כך כאב .
מושבי רכב הם המושבים הכי נוחים שיש , הבעיה הנוספת היא שיש קפיצות
לכן גם רכב נוח צריך להכנס למשוואה .
איזו מאזדה בדקת ? בעבורי CX5 היה נוח ויותר מכך . CX3 פחות רך .
 
איזה רכבים בחנת עד כה?
בגדול ההשקעה בנוחות (ישיבה + שיכוך + בידוד רעשים ורעידות) גדלה ככל שעולים בקטגוריה. בסופר מיני בדרך כלל יסתפקו בקצת מעל המינימום, במשפחתיות קומפקטיות המצב בד"כ יותר טוב במושב הקדמי ומאחור עדיין ייסתפקו במינימום, ובמשפחתיות גדולות כבר תהיה השקעה ניכרת בכל תא הנוסעים.

מעבר לכך יש יצרנים שבאופן מסורתי משקיעים בנוחות יותר מהמתחרים (אירופאים ובמיוחד צרפתים).

הכי נוח שאפשר לרכוש היום בפחות ממאה חמישים אלף שקל - כנראה סיטרואן C5 החדשה.
 

driving1

New member
הרכבים שבחנתי
מזדה סי איקס 3.. נסיעה קצרה והיה קשה לי להתרשם. נסיעה קצרה מדי.
סוזוקי קרוסאובר
ויטארה רק ישבתי ויש בליטה בגב אז ירדתי מזה
סי 3 וקקטוס

ישבתי ברכבים של קיה ..
מנסה ללכת באמת על דגמים של מכוניות גדולות יותר .. לומדת להכיר. אבל כאמור ההתרשמות היא מוגבלת ככה. שלא לדבר על רכבי יד 2.
הכי כדאי לדעתי להשכיר לכמה ימים רק שזה עלויות ולא כל רכב יש בדגם ששוקלים.
אני לא בטוחה שאני רוצה ללכת על הצרפתיות מכל מיני שיקולים. גם אם רציונליים או לא. זה לא משנה.
 

enigo

New member
מה הקשר לאמונה? התשובה שלך כוללת את כל הפורדים
מפיאסטה ועד סדרת ה-F, ורל כלי הרכב בעולם, כולל האואזים שאתה אוהב...
אם התכוונת לפוקוס החדשה, הרי שאני די בטוח שיש כלי רכב מקבילים שצריכת הדלק שלהם פחות טובה.
 
הפוקוס הזו החדשה , נתוני יצרן
מחוץ לעיר 20 משולב 18 בעיר 12 .
אתה לא רואה את חוסר ההגיון כאן ?
אם הוא עושה 14 משולב זה טוב .
 

enigo

New member
כי בשאר המכוניות אתה מקבל במציאות את נתוני היצרן?
 
כאן זה הרבה יותר ברור
הרבה כ"ס עם קג"מ גבוה למכונית מסוגה ומשקלה
מעטים יצליחו לנהוג חסכוני ברכב כזה . למרות ניתוק 2 בוכנות בשיוט .
אבל נראה רכב סבבה , גם מרווח גחון קרוב לרכבי פנאי .
 

enigo

New member
ברכב דומה, עם פחות הילוכים ובתנאי נסיעה ממש לא חסכוניים
אני מקבל 15 קמ לליטר אמיתיים. אז אין סיבה שהפורד לא תשיג ממוצע דומה.
 
ברכב הדומה לפורד פוקוס במחיר
יש את טויוטה קורולה היברידית שהנתון שלה 30 קמ' / ליטר .
 

enigo

New member
דומה במחיר ובגודל. שונה בהרבה דברים אחרים
 
למעלה