כמה ק''מ מחזיקים צמיגים בתנאי הנהיגה הבאים:

haimgds

Member
מאוד דומה. לא היה אתר נוסף להשוואת מחירים?

בנוסף, נדמה לי שהיה פעם אתר שבו היה ניתן להזמין את הצמיג ולבחור את הפאנצ'ריה (והמחיר היה זהה, ללא תלות בפאנצ'ריה). נשמע מוכר?
 
כיצד מבצעים רוטציית צמיגים כשיש חיישני לחץ אויר

של מערכת הtpms? להעתיק את החיישנים זה מסבך משמעותית את כל העסק של רוטציית הצמיגים. אם אין פתרון קליל למצב עדיף לבצע רוטציה על חשבון אובדן הסינכרוניזציה של החיישנים עם התצוגה בפנל השעונים
 

xrlmike

New member
אם זו לא מערכת מקורית (מרומז מהעובדה שיש לך תצוגת לחץ) ניתן

ללמד את המערכת איזה חיישן נמצא איפה (בזו שאני מכיר - מכניס למצב SET והורדת לחץ בצמיג הרלוונטי ועוד כמה לחיצות)
 
המערכת היא המקורית

בלוח השעונים יש אתראה כללית של נורה כתומה הנדלקת כאשר צמיג מאבד אויר אבל גם אתראה ספציפית שבה רואים סכימה של הרכב ממבט מלמעלה וליד כל צמיג רשום מהו הלחץ אויר שבו. כדי להגיע למסך הזה צריך לדפדף בין 3 מסכי תצוגה
 

Luminatis

New member
האם זאת מערכת מדידה ישירה או עקיפה
זאת אומרת האם יש חיישני לחץ גלגלים או אין?
בכל מקרה אם יש חיישנים, ז"א מערכת מדידה ישירה, יש כאלו שלומדות לבד איפה כל גלגל, אז לא צריך ללמד שום דבר ויש כאלו שנדרש לימוד עם סורק ומעורר חיישנים.
 
המערכת היא כזאת:

https://www.ebay.com/itm/312402109917 זאת מערכת שאני שוקל להתקין בפיקנטו. זאת המערכת אותה אני מעדיף. &nbsp להבדיל יש מערכות אחרות שהחיישנים אינם פנימיים אלא חיצוניים על פקקים אותם קל להעביר בהתאם למיקום הגלגל כלומר על החיישן רשום למשל ימין קדמי ואם עושים רוטציה צריך להחליף את הcap של הגלגל. זאת דוגמה למערכת עם חיישנים חיצוניים. העסק יותר פשוט... https://www.ebay.com/itm/293244007310 אני שאלתי על החיישנים הפנימיים במערכת המדידה הישירה. ברכב שנת 2019 ראיתי שיש חיישנים פנימיים כנראה דומה לדוגמה הראשונה שהבאתי והכוונה להבין גם לגביו.
 

חן 1111

Active member
לא צריך להעביר את החיישנים. בדרך כלל אפשר לכייל את המערכת

למיקום החדש של החיישנים. צריך בשביל זה כלי מיוחד שאמור להיות במוסכי היבואן. בחו"ל זה משמש גם כשמחליפים בין גלגלי חורף וקיץ.
 
תודה על ההתייחסות

כתבתי מפורט בתשובה ללומינטיס... את הרוטציות אני עושה הרבה פעמים לבד בבית. האם חייבים את מוסך היבואן? &nbsp
 
למעלה