מנוע בנזין חדשני קל קטן ויעיל, שיתפקד כגנרטור לרכב היברידי
מנוע בנזין חדשני קל קטן ויעיל, שמתוכנן לשמש גנרטור לרכב היברידי. הוזכרה פה המכונית החשמלית אך כידוע עדיין אין פתרון לענין הסוללות הגדולות, הכבדות והיקרות שנדרשות לרכב כזה, כך שבמתכונת זו הרכב החשמלי עדיין מתאים רק לשימושים מסוימים. סטארט אפ ישראלי, aquarius engine וגם סטארט אפ אנגלי Libertine , מציעים פתרונות שונים, המבוססים על מנוע בערה פנימית קל, קטן וזול שישמש גנרטור לרכב היברידי. אנימציה ל אנגלי Libertine – תא שריפה אחד ו 2 בוכנות אנימציה ל ישראלי, aquarius engine - שני תאי שריפה ומכלול בוכנות אחד. חברת Musashi Seimitsu, שבבעלות חלקית של הונדה, מפתחת את המנוע של aquarius. Aquarius מספקת ל"נוקיה" גנרטורים, שייצרו חשמל באתרי סלולר מרוחקים, בדרום מזרח אסיה. אם זה יפעל כמנוע לרכב היברידי, אז לא רק שהמנוע יהיה קטן קל ויעיל (לפי המפתחים) אלא גם טווח הנסיעה יהיה לפחות כמו של רכב מנועי רגיל, וכך יתגבר על אחת המגרעות הבולטות של רכב חשמלי.
מנוע בנזין חדשני קל קטן ויעיל, שמתוכנן לשמש גנרטור לרכב היברידי. הוזכרה פה המכונית החשמלית אך כידוע עדיין אין פתרון לענין הסוללות הגדולות, הכבדות והיקרות שנדרשות לרכב כזה, כך שבמתכונת זו הרכב החשמלי עדיין מתאים רק לשימושים מסוימים. סטארט אפ ישראלי, aquarius engine וגם סטארט אפ אנגלי Libertine , מציעים פתרונות שונים, המבוססים על מנוע בערה פנימית קל, קטן וזול שישמש גנרטור לרכב היברידי. אנימציה ל אנגלי Libertine – תא שריפה אחד ו 2 בוכנות אנימציה ל ישראלי, aquarius engine - שני תאי שריפה ומכלול בוכנות אחד. חברת Musashi Seimitsu, שבבעלות חלקית של הונדה, מפתחת את המנוע של aquarius. Aquarius מספקת ל"נוקיה" גנרטורים, שייצרו חשמל באתרי סלולר מרוחקים, בדרום מזרח אסיה. אם זה יפעל כמנוע לרכב היברידי, אז לא רק שהמנוע יהיה קטן קל ויעיל (לפי המפתחים) אלא גם טווח הנסיעה יהיה לפחות כמו של רכב מנועי רגיל, וכך יתגבר על אחת המגרעות הבולטות של רכב חשמלי.