חברים אני צריך עזרה בתחום העיסקי

חברים אני צריך עזרה בתחום העיסקי

או בכניסה לקיק סטרט . יש לי 2 מוצרים בתחום הכפלת חניה , אחד מתוכנן עד הסוף השני גם מתוכנן עקרונית , רק צריך מהנדס בכדי לגמור את התכנון או תכלס לבנות אב טיפוס ולהחליט היכן ממקמים את דברים . ( אני כבר עייפתי ) ומוצר שלישי לא בתחום הרכב אבל מאוד פשוט . לשם התחלה צריך להקים מסגריה או לחלופין להזמין אצל מסגריה את המוצרים לפי התכנון . או להפטר מכאב הראש ולהטיל את כל הפרוייקט על מישהוא אחר ושאני יתוגמל על ידו או אפילו אעבוד בתחום הטכני . אני לא שייך לתחום העיסקי רק לתכנון וייצור . איך מתחילים לקבל מימון או משקיע ?
 

enigo

New member
ממה שאתה אומר, מימון לא יספיק לך

אתה צריך שותפים שידאגו לייצור ולשיווק (ולשירות, אם צריך). בהנחה שלמוצר שלך יש יתרונות על פתרונות קיימים, אני מציע ליצור קשר עם חברות שפעילות בתחום, ולנסות למכור להם את הרעיון.
 
הנסיון שלי עם פניה לחברות לא חיובי

הם לא אוהבים אנשים מבחוץ יש לי שיפור למנגל , לכל מנגל , כך שלא יהיה צורך לנפנף פניתי למפעל שמייצר מנגלים , הוא בקושי הקשיב לי ואחר כך דחה את ההצעה . בלי לדבר בכלל על תשלום כל שהוא . פניתי לחברת החשמל יש להם מהנדס נצילות , כלומר זה חשוב עבורם לשמור על נצילות בתחנות הכוח , יש לי רעיון כיצד לשפר את הנצילות . על מכתבים למנכ"ל ולסמנכ"ל אפילו לא קיבלתי תשובה כל שהיא . מדובר על חיסכון של מאות מליונים בשנה . יש יצרן מכפילי חניה בישראל ?
 

boriska1

Member
אם יש לך רעיון לנצילות בחברת חשמל, זה הרבה מאוד כסף. תמצא

משקיע, מקרנות הון סיכון, יבדקו אם אפשר לרשום על זה פטנט, ואם אפשר לעשות עם זה משהו. אפילו אם תרשום פטנט מכספך שלך, לדעתי הצנועה זה לא מספיק טוב. צריך עתודה של מאות אלפי דולרים שלא יפרו אותו. כולם גנבים, אבל הקרנות האלה פחות.
 
אני לא צריך פטנט אם חברת החשמל תיישם זאת

זה יספק לי רווח הולם . אני רק צריך לוודא שהם לא לוקחים את הרעיון שלי וזורקים אותי לאחר מכן . או שאולי פטנט זו הדרך ? הרעיון הוא לקחת מוצר קיים ולשים אותו במקום מסויים , האנרגיה כבר קיימת שם . כך תוחזר חלק מהאנרגיה וזה חוסך הרבה . אין צורך להוכיח את התהליך , זה עובד בהרבה מקומות . רק שבחברת החשמל לא חשבו על זה עד היום ואני מניח שגם בעולם לא, אחרת חברת החשמל היו מעתיקים את זה . אבל שוב הם לא ענו לפניות שלי להפגש אפילו לא הודעה שהם קיבלו את הפניה שלי . פניתי למבקרת אבל היא רק הפנתה אותי למישהוא אחר שגם הוא לא התיחס . זו לא בעיה לרשום פטנט , רציתי לרשום פטנט על המנגל ללא ניפנוף היה צריך לשלם רק 1000 ש"ח אז , שילמתי ולא השלמתי את התהליך כי לא ראיתי שזה יצא לפועל , הפטנט תקף רק לישראל במקרה של חברת החשמל זה מספיק .
 

חן 1111

Active member
זאת המשמעות של רישום פטנט. שלאף אחד אסור להשתמש בזה

בלי הסכמתך, וההסכמה הזאת עולה כסף. מצד שני, אם זה קיים ועובד בהרבה מקומות, אתה לא יכול לרשום על זה פטנט.
 
השימוש במכונות כפי שאני מציע לא קיים .

זה כמו שלקחו חצי מלגזה שמו אותה על משאית והנה פטנט / מוצר חדש לגרירת רכב . אני מציע לקחת כמה מכונות קיימות , שאפילו אפשר לקנותן באלי אקספרס ב 100000 דולר ליחידה ולשים אותן במקום שיתן חיסכון משמעותי באנרגיה . המכונות הללו משמשות לאותה המטרה אבל אף אחד לא ממקם אותן בתחנות כוח כפי שאני מציע .
 

boriska1

Member
שימוש שונה בדברים קיימים זה גם פטנט. יש לזה הגדרה, לא זוכר

אותה, אבל חפש ברשת. אף אחד לא ישלם לך גרוש, אלא אם אין לו ברירה. חברות השקעות בסטרטאפים בהחלט מוכנות לקבל דברים בשלב הרעיון. כמובן תדולל כהוגן. אבל 5 % מ 100 זה הרבה יותר מ100% מאפס. לרשום פטמט בארץ,ובעולם לאלה החתומים על אמנה, עולה 30,000 ש"ח לפחות. אולי אגרת הרישום זה 1000 ש"ח. עדיף לא לרשום, מאשר לרשום בצורה לא משכילה, שכן אתה מגלה הכל ואין לך הגנה. אני מדבר מידיעה
 
כן, אתה צודק . מעבר ל 1000 שקל הראשונים אני לא

יודע מה ההמשך . פטנט בישראל יספיק . לא צריך בעולם .
 

enigo

New member
אתה לא מדבר עם המנכל על דברים כאלו

גם לא בטוח שהסמנכל הרלוונטי הוא הכתובת הנכונה. במקרה הכי טוב הוא יפנה אותך לראש המחלקה הנכון - שיש סיכוי טוב שיסתכל עקום על זה שמנחיתים עליו דברים מלמעלה, ויהיה אנטי. זאת לא הדרך למכור חדשנות לארגון גדול. צריך להגיע לכנסים המקצועיים בתחום, לעדות נטוורקינג, להציג ולנסות לקבוע פגישות עם האנשים הרלוונטיים. לא קל ולוקח זמן - אבל זו הדרך. שיטה שניה היא לשלם כסף למי שיכול לייצר לך את הקשרים, אם זה בכך שתמנה איזה אלוף/ראש ממשלה בדימוס למשרת היו"ר של החברה, או שתשלם עמלה למאעכר שיודע לעשות את החיבורים.
 
העולם הזה רחוק ממני כמרחק השמש מכדור הארץ

ואולי הרבה יותר . אני בסך הכל איש צאוורון כחול אורגינל רחוק מהצאוורון הלבן . לפני שהיו מכונות אוטומטיות לממכר שתיה בישראל היה לי את הרעיון לעשות את זה , אז אפילו לא ידעתי שאני פשוט צריך לייבא את המכונות הללו ובכך לפתוח קו ועסק . אבל זה מוזר שלא רוצים לשמוע בכלל אפילו בלי לדעת על מה המדובר . אם אני זוכר נכון עשיתי חישוב בחסר שזה חוסך 150 מליון ש"ח בשנה . אני מוכן לתת להם את כל הקרדיט, שיתגאו בזה הם .
 

enigo

New member
כמוך יש עוד מאה ששולחים הצעות ובטוחים שיש להם פטנט

מדהים שיחסוך המון כסף/ישנה את העולם. אין להם את הזמן להתחיל להיפגש עם כולם - מה גם שהרב המוחלט של החבר'ה האלו לא יודע על מה הוא מדבר ויהווה סתם בזבוז זמן.
 
זה לא ברמה של מישהיא שגילתה את אמריקה

וכתבה ברשתות החברתיות שלהכניס מברשת צבע לתוך שקית ניילון זה שומר על המברשת וחוסך ניקיון . אני מכיר את זה לפחות 40 שנה . במקרה הזה של חברת החשמל זו לא המצאה של משהוא שלא קיים זה לקחת מכונה עובדת באופן מוכח ואפילו די נפוצה, רק שצריך לשים אותה במקום שיש שם אנרגיה שהולכת לאיבוד . וזה לא קיים עד היום . אם עושים זאת זה בטוח חוסך לפחות 150 מליון ש"ח בשנה . אבל הם אפילו לא יודעים שזה הסכום , הם לא מוכנים לשמוע כלום .
 

boriska1

Member
נמלה,אין לי אלא לחזור, זה עשוי להיות פטנט ואם זה ייושם, זה ה

הרבה כסף. אל תזלזל.
 
אני מוכן שמישהוא יקח את המושכות לידיים

כי אני לא מצליח לפרוץ את המחסום . זה דבר שיכול לעבוד רק בחברת החשמל ולא בשום מקום אחר כי רק שם יש את האנרגיה האבודה הזו .
 
למעלה