לא שמתי לב שהיא הייתה על סף פשיטת רגל, מה ששמתי לב שהמניה
שלה ירדה מאוד.לפי סקירה מאוד מהירה ולא מעמיקה, המניה שלה נדה עם השמועות על הצלחת כניסה לארה"ב. התפלאתי שראיתי , בחרה לגייס הון בארה"ב. אני מסיק שעשו את זה כדי להגדיל הסיכוי להיכנס לשוק זה. אחרת אין הגיון. כיום,ככל הנראה, השוק הסיני הוא שוק הרכב הגדול ביותר. והיא בהחלט נכנסת לנישה של "טסלה". לא רכב עממי. אבל בחצי מחיר מ"טסלה". איתי כמה נסיעות מבחן, בהחלט עולה על "טסלה". החלפת בטריה לא קשורה לרכב שנתקע. פשוט יש למכוניות שלהן אפשרות כזו, בדומה לרכב החשמלי הישראלי שהיה. תחנות להחלפת סוללה, בשלב זה נדירות. לא בטוח שNIO בשלב ראשוני יותר מטסלה. הם גנבו כל מה שאפשר לגנוב מ"טסלה" והוסיפו משלהם.קראתי קצת אנליזה על המניה,הם יגיעו לרווחיות לפני טסלה. ואוסיף עוד: המחיר שציינתי לא כלולוה הסובסידיה, שמוזיל בעוד כמה אלפי דולרים. יש להם תכנית תשלומים: משלמים כ30% היתרה בתשלומים ל 3-5 שנים.