אחד לעמוד, יאללה, שיהיה...

אין לך מים חמים בקיץ ? אולי יש לך מכונה לשטיפת

מכוניות בבית . הסיפורים שלך נעשים הזויים מיום ליום
 

enigo

New member
והנה הפוליטיקאי מגיח שוב...

הרי לא אמרתי שאין מים חמים, אמרתי שהם נגמרים בחלק מהימים. אתה יודע, גם בקיץ יש ימים מעוננים, שלא לדבר על האביב והסתיו. ומה תמליץ מחרתיים, כשירד גשם - לעלות לגג לפרק את הקלקר? או ששוב תגיד שרק טמבלים מוחלטים לא נוקטים אמצעים, או משהו בסגנון.
 
אם נגמרים לך המים בקיץ אז המערכת שלך לא מתאימה

או שקולטים לא איכותיים . המערכת הנכונה היא , דוד שמש של 150 ליטר ואחריה בטור דוד חשמלי של 50 ליטר . זה יותר נכון לחורף אבל גם למי שיש בעיה זה גם נכון לקיץ.
 

enigo

New member
ביום מעונן או פחות חם, האחרון שמתקלח בבוקר מגיע לפעמים לסוף

המים. אם הייתי מחליף עכשיו דוד כנראה שהייתי מחליף לדוד גדול יותר, אבל אני לא אחליף דוד תקין רק כי כמה פעמים אני צריך להדליק דוד חשמל גם בקיץ. בגל מקרה, מעולם לא סבלתי מ"יותר מדי מים חמים" - גם לא כשלא היינו בבית סופ"ש שלם בקיץ, והמים בדוד היו, קרוב לוודאי, על סף רתיחה. בעצם, מה זה "יותר מדי מים חמים"? זה לא שאין מקום בשבילם או משהו.
 
הגענו לבעיה, מתקלחים בבוקר . בדוד שמש יש יותר מים חמים

בערב . לא צריך להחליף דוד , צריך להוסיף דוד קטן 50 ליטר בטור החשמל יחובר רק אליו .
 

enigo

New member
אז אתה מציע לשים קלקר על הקולט כדי להפחית את כמות המים החמים

ואז להתקין דוד חשמלי קטן כדי להוסיף מים חמים? הגיוני. לגמרי הגיוני...
 
צריך להסביר לך לאט בכדי שתקלוט מהר .

לא צריך לשים קלקל , רק שלשואל יש חרדות בנושא . יש לך בעיה קשה של קליטה . תוספת של דוד קטן זה לחורף אבל לאנשים הפוכים כמוך שמתרחצים בבוקר זה יעזור גם בקיץ .
 

enigo

New member
לשואל יש חששות שהתשובה להן היא שיש פורק לחץ ומערבל, ואם

שניהם תקינים לא יגרם שום נזק. לא להציע הצעות מטופשות שדורשות טיפוס לגג וקשירת חפצים לקולט השמש... גם עם קולט חצי מכוסה, מספיק שהוא לא יהיה בבית בסוף שבוע חם - והגענו בדיוק לאותו מצב (דוד שבו המים על סף רתיחה). כך שהפתרון שלך הוא אפילו לא פתרון. סתם בבל"ט.
 
מניין התובנה הזו ? קלקר עמיד בהרבה יותר חום מאשר חום השמש

אתה חושב שקל להדליק קלקר ? תנסה ותראה שזה לא קל . קודם כל הוא נמס נופל על הקרקע ורק אחר כך כאשר הוא מצומק על הקרקע ( הוא נעשה שחור ונוזלי ) הוא בוער . אפשר לשים גם דיקט . או כל דבר שיחסום את קרני השמש . הכי זול וקל לעבוד איתו זה קלקר . זה כדאי גם אם אין שרב , בקיץ אין בעיה של חוסר במים חמים . מה שכן קלקר רגיש לאור של השמש , לאורך זמן ה UV מפורר אותו . אבל זה לוקח הרבה זמן .
 
למעלה