לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
3722537,225 עוקבים אודות עסקים

פורום מכוניות

שלום, הגעתם לפורום רכב של תפוז, הפורום מנוהל ע"י DrorZi מאז מאי 2001 ו  The S t i g מאז 2007
הפורום היינו במה פתוחה לכל מי שרוצה להשמיע את דעתו בנושא רכב, להתייעץ או להתלונן ואינו מיועד לאנשים המכורים בלבד, בפורום מספר משתמשים רב המרכזים בתוכם ידע עצום בין אם בנושאים טכניים ובין אם בנושאי נהיגה .חלום הפורום הוא מסלול ברמה בינלאומית בארץ הקודש, כזה שאפשר לשלם ולעלות עליו עם הרכב הפרטי, בינתיים הפורום ילחם בסטיגמות שספורט מוטורי =  ילדים בני 18 מתלהבים שעושים רייסים מי הכי מהיר בקו ישר בכבישים ציבוריים ושכל מי שנוהג מהר הוא חוליגן. על מנת לשמור על אווירה טובה ולשמר את הרמה הגבוהה (מאוד) שאליו הפורום הגיעה הנה תוספות לחוקי הפורום הכללים של תפוז:
 *הנכם מתבקשים לשרשר הודעות הקשורות באותו נושא (לדוגמה, אם יש שאלות בנושא צמיגים ואתם רוצים לשאול על החלפת צמיגים אצלכם ברכב אין צורך לפתוח הודעה חדשה), אם הכנסתם הודעה ראשית ואתם לא מוצאים אותה עשו קודם חיפוש האם היא שורשרה לטרד אחר בדף.
דבר זה נעשה על מנת לאפשר ליותר הודעות להופיע בדף הראשי.
* לכל משתמש הזכות לטרד ראשי אחד בדף, שאלות נוספות גם אם בנושא אחר ישורשרו לטרד הקיים של אותו משתמש
דבר זה נעשה על מנת למנוע הצפת הדף הראשי ע"י משתמש בודד, תאמיני לי, רואים את כל ההודעות שלכם ואם העלתם משהו חדש אנשים יראו ויגיבו
* ובהמשך למשפט האחרון, אנחנו רואים הכל ועונים על מה שאנחנו יכולים ויודעים, הודעות כמו "למה לא עונים לי" / "דחוווווווף"  / "מה? אף אחד לא יודע" לא מדרבנות אותנו לענות ואף להפך, חשוב לזכור כי כולנו פה בשביל ליהנות, על חשבון זמננו הפרטי ובהתנדבות, זו איננה עבודה של אף אחד מאיתנו ואף אחד מאיתנו (כולל מנהלי הפורום!) לא מקבל תמורה פרט להרגשה טובה בעזרה לזולת וניהול דיון פורה.
* יוצא מן הכלל הם משתמשים ירוקים בפורום אשר שילמו כדי להיות מודגשים בצבע זה, משתמשים אלה מגיבים לגופו של נושא אם ברצונם לתרום לדיון (ויש ברשותם ידע רב).
* הודעות "מ-ק-פ-י-ץ" גורמות למחיקת כל הנושא. (יוצא מן הכלל היא הודעות הקפצה על שאלה שלא נענתה ב-כ-ל-ל ועפה לדף השני) ההודעה שלכם לא יותר חשובה מהודעות אחרות בדף וזה מרגיז בדיוק כמו אנשים שנדחפים לראש הפניה במחשבה שהם ממהרים הביתה יותר ממני (או סתם בזים לכל כלל נימוס בסיסי)
* הודעות המכילות קללות מכל סוג המפונות כלפי אדם אחר ימחקו ללא הסבר מהפורום והמשתמש לא יוכל להביע את דעתו יותר בפורום שלנו
* הפורום מבוסס על אנשים בעלי ניסיון רב בתחום ששמחים לשתף בו את כולם ולכן הודעות המשקפות הטעיה (מכוונת או מחוסר ידע מוחלט בנושא) והשמצה ללא פרוט תמחקנה (לדוגמה הודעה "כל הצרפתיות זה חרא מכוניות" נמחקת מידית)
* אין לפרסם מודעות למכירה בפורום, יד2 הוא המקום הראשי היום למכירת כלי רכב וכל דבר אחר, מודעות מכירה ימחקו מהפורום והמפרסם יחסם מכתיבה בפורום.
* הפורום איננו פייסבוק ואיננו WALL שלכם (לדוגמה "תראו מה מצאתי ביוטיוב" היא לא הודעה רלוונטית לפורום ותמחק)
* קיים מאמר המרכז הודעות טכניות ושאלות נפוצות (מכיל "מה זה טורבו","מה זה דאבל קלאץ/עקב אגודל" ועוד) קיים גם האתר www.howstuffworks.com כדי ללמוד איך מנוע עובד, מומלץ.
* שיחות נפש בין שני גולשים ימחקו, יש בתפוז מערכת הודעות אישיות ומספיק תוכנות IM למטרות אלו.
* הודעות ללא כותרת נמחקות, כותרת בשם "כנס","..." וכו נחשבות הודעה ללא כותרת.
***דוגמאות כלליות להודעות שנמחקות אוטומטית:
* באיזה צבעים אפשר להזמין גולף (אנחנו לא יבואנים, אנא פנו לאולם התצוגה הרלוונטי)
* איך עובד מנוע (יש את www.howstuffworks.com הוא באמת מצוין
* האם יש לכם תמונה של סובארו DL 83 (יש GOOGLE בשביל זה
* כמה עולה מאזדה חדשה (יש טלפון בדיוק למטרה הזו, תתקשרו לסוכנות)
* כמה עולה קולט 96 (הפורום איננו תחליף מחירון, יש ברשת את מחירון יד2 ולוי יצחק)

הנהלת הפורום:

אודות הפורום מכוניות

שלום, הגעתם לפורום רכב של תפוז, הפורום מנוהל ע"י DrorZi מאז מאי 2001 ו  The S t i g מאז 2007
הפורום היינו במה פתוחה לכל מי שרוצה להשמיע את דעתו בנושא רכב, להתייעץ או להתלונן ואינו מיועד לאנשים המכורים בלבד, בפורום מספר משתמשים רב המרכזים בתוכם ידע עצום בין אם בנושאים טכניים ובין אם בנושאי נהיגה .חלום הפורום הוא מסלול ברמה בינלאומית בארץ הקודש, כזה שאפשר לשלם ולעלות עליו עם הרכב הפרטי, בינתיים הפורום ילחם בסטיגמות שספורט מוטורי =  ילדים בני 18 מתלהבים שעושים רייסים מי הכי מהיר בקו ישר בכבישים ציבוריים ושכל מי שנוהג מהר הוא חוליגן. על מנת לשמור על אווירה טובה ולשמר את הרמה הגבוהה (מאוד) שאליו הפורום הגיעה הנה תוספות לחוקי הפורום הכללים של תפוז:
 *הנכם מתבקשים לשרשר הודעות הקשורות באותו נושא (לדוגמה, אם יש שאלות בנושא צמיגים ואתם רוצים לשאול על החלפת צמיגים אצלכם ברכב אין צורך לפתוח הודעה חדשה), אם הכנסתם הודעה ראשית ואתם לא מוצאים אותה עשו קודם חיפוש האם היא שורשרה לטרד אחר בדף.
דבר זה נעשה על מנת לאפשר ליותר הודעות להופיע בדף הראשי.
* לכל משתמש הזכות לטרד ראשי אחד בדף, שאלות נוספות גם אם בנושא אחר ישורשרו לטרד הקיים של אותו משתמש
דבר זה נעשה על מנת למנוע הצפת הדף הראשי ע"י משתמש בודד, תאמיני לי, רואים את כל ההודעות שלכם ואם העלתם משהו חדש אנשים יראו ויגיבו
* ובהמשך למשפט האחרון, אנחנו רואים הכל ועונים על מה שאנחנו יכולים ויודעים, הודעות כמו "למה לא עונים לי" / "דחוווווווף"  / "מה? אף אחד לא יודע" לא מדרבנות אותנו לענות ואף להפך, חשוב לזכור כי כולנו פה בשביל ליהנות, על חשבון זמננו הפרטי ובהתנדבות, זו איננה עבודה של אף אחד מאיתנו ואף אחד מאיתנו (כולל מנהלי הפורום!) לא מקבל תמורה פרט להרגשה טובה בעזרה לזולת וניהול דיון פורה.
* יוצא מן הכלל הם משתמשים ירוקים בפורום אשר שילמו כדי להיות מודגשים בצבע זה, משתמשים אלה מגיבים לגופו של נושא אם ברצונם לתרום לדיון (ויש ברשותם ידע רב).
* הודעות "מ-ק-פ-י-ץ" גורמות למחיקת כל הנושא. (יוצא מן הכלל היא הודעות הקפצה על שאלה שלא נענתה ב-כ-ל-ל ועפה לדף השני) ההודעה שלכם לא יותר חשובה מהודעות אחרות בדף וזה מרגיז בדיוק כמו אנשים שנדחפים לראש הפניה במחשבה שהם ממהרים הביתה יותר ממני (או סתם בזים לכל כלל נימוס בסיסי)
* הודעות המכילות קללות מכל סוג המפונות כלפי אדם אחר ימחקו ללא הסבר מהפורום והמשתמש לא יוכל להביע את דעתו יותר בפורום שלנו
* הפורום מבוסס על אנשים בעלי ניסיון רב בתחום ששמחים לשתף בו את כולם ולכן הודעות המשקפות הטעיה (מכוונת או מחוסר ידע מוחלט בנושא) והשמצה ללא פרוט תמחקנה (לדוגמה הודעה "כל הצרפתיות זה חרא מכוניות" נמחקת מידית)
* אין לפרסם מודעות למכירה בפורום, יד2 הוא המקום הראשי היום למכירת כלי רכב וכל דבר אחר, מודעות מכירה ימחקו מהפורום והמפרסם יחסם מכתיבה בפורום.
* הפורום איננו פייסבוק ואיננו WALL שלכם (לדוגמה "תראו מה מצאתי ביוטיוב" היא לא הודעה רלוונטית לפורום ותמחק)
* קיים מאמר המרכז הודעות טכניות ושאלות נפוצות (מכיל "מה זה טורבו","מה זה דאבל קלאץ/עקב אגודל" ועוד) קיים גם האתר www.howstuffworks.com כדי ללמוד איך מנוע עובד, מומלץ.
* שיחות נפש בין שני גולשים ימחקו, יש בתפוז מערכת הודעות אישיות ומספיק תוכנות IM למטרות אלו.
* הודעות ללא כותרת נמחקות, כותרת בשם "כנס","..." וכו נחשבות הודעה ללא כותרת.
***דוגמאות כלליות להודעות שנמחקות אוטומטית:
* באיזה צבעים אפשר להזמין גולף (אנחנו לא יבואנים, אנא פנו לאולם התצוגה הרלוונטי)
* איך עובד מנוע (יש את www.howstuffworks.com הוא באמת מצוין
* האם יש לכם תמונה של סובארו DL 83 (יש GOOGLE בשביל זה
* כמה עולה מאזדה חדשה (יש טלפון בדיוק למטרה הזו, תתקשרו לסוכנות)
* כמה עולה קולט 96 (הפורום איננו תחליף מחירון, יש ברשת את מחירון יד2 ולוי יצחק)
x
הודעה מהנהלת הפורום
גולשים חדשים? אנא קראו את חוקי הפורום ("אודות הפורום והנהלתו" פה מעל)
גולשים חדשים מתבקשים לקרוא את הודעת המנהל על מנת לוודא כי הם מכירים את נהלי הגלישה בפורום
המשך >>

לצפיה ב-'קיה ריו 1.25 מ2012. דוושת הקלאץ' נעשית קשה '
קיה ריו 1.25 מ2012. דוושת הקלאץ' נעשית קשה
17/05/2020 | 01:00
15
61
קלאץ' הידראולי. צינור דק מתכתי עם נוזל דוט 4 היוצא ממיכל הדוט 4 הגלילי של הברקסים ומגיע אל הקלאץ'. יש משאבת קלאץ' עליונה שקרובה לדוושת הקלאץ' ויש משאבת קלאץ' תחתונה שמחוברת אל הקלאץ'...

דוושת הקלאץ' נעשית קשה בעליות ארוכות ומהירות (למשל כביש 1) וזה קורה כאשר הנסיעה היא:
א. בהילוך גבוה,
ב. סל''ד נמוך,
ג. ודוושת הגז לחוצה אינטנסיבית (יחסית).

הקלאץ' נעשה קשה מאד עד כדי שכמעט בלתי אפשרי ללחוץ על הדוושה (כדי להעביר הילוך).

אם באותה המהירות, הנסיעה מתבצעת בהילוך נמוך יותר, הסל''ד כמובן גבוה יותר ובד''כ צריך ללחוץ אז מעט פחות על הגז, התופעה הזאת לא קיימת.

למעט בעליות הארוכות המהירות יחסית והמונוטוניות הבעייה הזאת לא מתרחשת...

זה גורם שאי אפשר לטפס את כביש 1 בהילוך 5 במהירות של 90-100 למרות שהרכב סוחב היטב אבל אם לא אוריד הילוך אז הקלאץ' יעשה קשה מאד וזה עלול אפילו לייצר ריח שרוף חזק.
הכל חולף אם מורידים הילוך 1 או 2 ולא חייבים בהכרח לעצור.

אנחנו לומדים איך לתפעל הרכב באופן שעוקף את התקלה/מגבלות/ ואולי זה מחדד את הצורך להוריד הילוך בעליות גם אם מדובר ב''עליות מהירות''...
מכוניות >>
לצפיה ב-'הריח השרוף מרמז על החלקת מצמד'
הריח השרוף מרמז על החלקת מצמד
17/05/2020 | 11:04
2
42
יכול להיות שהדוושה נהיית קשה כי החום שנוצר מההחלקה מחמם את הנוזל ההידראולי. האם גם דוושת הבלם נהיית קשה?
כמה ק"מ עשה הרכב מאז החלפת המצמד האחרונה?
ובאופן כללי - למה להתעלל ברכב? לפי מה שאתה כותב קל לו יותר לעלות את העליות ברביעי - זרום איתו (אבל בכל מקרה, אם המצמד התחיל להחליק, זה ילך ויחמיר די מהר).
מכוניות >>
לצפיה ב-'1. הברקס לא נעשה קשה'
1. הברקס לא נעשה קשה
17/05/2020 | 17:59
1
37
2. ביצעתי מבחן של החלקת הקלאץ' כשבעליה בהילוך הגבוה ביותר, הילוך 5 כאשר במהירות די נמוכה ובסל''ד נמוך. אם בפתאומיות אני לוחץ גז עד הסוף, הטורים כלל לא עולים אלא נשארים זהים. האם זה לא מרמז שאין בכלל החלקה של הקלאץ'? בנוסף ביצעתי מבחן נוסף: הרכב עם בלם יד. מניע. הילוך 5. לוחץ המון גז ומשחרר הקלאץ' במכה אחת. הכיבוי של המנוע הוא מיידי ללא שום שיהויים...
גם זה מעיד שהקלאץ' לא מחליק...
 
3. ריח שרוף היה רק פעם אחת. קלאץ' שהוחלף בעקבות האירוע של הריח השרוף נמצא לאחר הפירוק כתקין לגמרי וכלומר סתם הוחלף. סתם זרקתי אז 2000 ש''ח. יש לי את הקלאץ'. אני יכול לצלם אם אתה רוצה לראות.
 
4. האם זה יכול להיות קשור למשאבת הקלאץ' העליונה או התחתונה? האם ייתכן שהמשאבה נתפסת ולכן אי אפשר לדרך על הקלאץ'?
לאיזה מהמשאבות הסבירות הגבוהה ביותר שהיא הגורם, כלומר שהיא שנתפסת... והאם כדאי לגעת בזה או לנסות להתרגל לנהוג נכון יותר כלומר להמנע מהטריאדה:
1. גז לחוץ אינטנסיבית ע''י רגל ימין
2. סל''ד יחסית נמוך (כלומר הילוך גבוה)
3. נסיעה במהירות יחסית איטית (בהשוואה לסל''ד ולהילוך)...
מכוניות >>
לצפיה ב-'ריח שרוף לא תמיד אומר שהמכלול גמור '
ריח שרוף לא תמיד אומר שהמכלול גמור
17/05/2020 | 18:20
37
יכולות להיות כמה סיבות.
בכל מקרה הבדיקות שעשית די סוגרות את הפינה - זה לא החלקת מצמד.
לא נתקלתי בתופעה כזו בעבר, אז לא יכול להעלות עוד רעיונות.
הייתי ממליץ לחפש באנגלית - מטבע הדברים הסיכוי למצוא שם תשובות, או לפחות רעיונות, גדול יותר.
מכוניות >>
לצפיה ב-'נוכחת לדעת שגם במוסך לא תמיד קולעים באיבחון '
נוכחת לדעת שגם במוסך לא תמיד קולעים באיבחון
17/05/2020 | 18:17
34
וזרקת 2000 ש"ח , אז אתה רוצה איבחון וירטואלי ? 
מכוניות >>
לצפיה ב-'יש לי דז'ה-וו. לא שאלת את זה כבר פעם? אולי תחת שם משתמש אחר?'
יש לי דז'ה-וו. לא שאלת את זה כבר פעם? אולי תחת שם משתמש אחר?
19/05/2020 | 11:31
10
31
אם כן, אולי תכתוב מה יעצנו לך אז, האם בדקת או ביצעת ומה היו התוצאות. נדמה לי שהחשד נפל על המשאבה התחתונה או הצינור.
ולא ברור לי משהו. אם הרכב סוחב היטב בהילוך 5, בשביל מה לך להוריד הילוך? ואם לא צריך להוריד הילוך במצב הזה, מאיפה אתה יודע שהקלאץ' קשה?
מכוניות >>
לצפיה ב-'הילוך 5 בעליית שער הגיא במהירות 100 ? '
הילוך 5 בעליית שער הגיא במהירות 100 ?
19/05/2020 | 11:40
9
30
לא נראה לי שהילוך 5 סוחב שם לכל אורך העליה במהירות הזו . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'הוא לא כתב שער הגיא. הוא כתב כביש 1'
הוא לא כתב שער הגיא. הוא כתב כביש 1
19/05/2020 | 12:24
8
26
אולי הוא מתכוון לקטע אחר.
חוץ מזה, תלוי ברכב. יש מכוניות שמגיעות בקלות עד ירושלים בהילוך 5, לאחרות זה קשה יותר, תלוי במנוע, ביחסי ההעברה וגם בנהג.
מכוניות >>
לצפיה ב-'"עליות של כביש אחד ," "לטפס "'
"עליות של כביש אחד ," "לטפס "
19/05/2020 | 12:47
7
23
יש מכוניות שיכולות לעשות זאת , אבל לא קיא עם מנוע 1.25 ליטר .
ולא במהירות 100 אלא יותר . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'תשובות לחן1111 ולנמלה עוקצת'
תשובות לחן1111 ולנמלה עוקצת
19/05/2020 | 14:37
6
32
זה מנוע 1.25
גיר רגיל 5 הילוכים.
הכוונה בטיפוס בכביש 1 מזרחה כשמתחילים הטיפוס משער הגיא בכיוון מזרחה (לכיוון נניח שורש) בהילוך 5 במהירות 100 ואח''כ במידה ויש האטה בתנועה והמהירות קטנה או בגלל קטע בכביש שהעליה בו תלולה עוד יותר, אז אין ברירה וצריך להוריד הילוך. כשלוחצים על הקלאץ' מגלים שהפך לקשה כמעט כמו אבן.
כעיקרון הרכב למרות מנוע 1.25, סוחב לא רע בעליות בהילוך 5 אבל אין ספק שיש יותר רזרבות כוח בהילוך 4 (או 3).
אם אתה עוצר לבדוק העניין בתחנת הדלק שורש אתה מגלה שהקלאץ' מאד קשה עד כדי כך שקשה להתחיל בהילוך 1 שם כי קשה לדרוך על הקלאץ' וגם השיחרור של הקלאץ' גס. לאחר המתנה קצרה הקושי בדריכת הקלאץ' נעלם.
מכוניות >>
לצפיה ב-'לדעתי דבר כזה מצריך תיקון ולא לחיות עם המצב '
לדעתי דבר כזה מצריך תיקון ולא לחיות עם המצב
19/05/2020 | 16:28
5
26
בדיקת קלאצ' היא מאוד פשוטה . תחנה במקום שאין לפניך כלום 
משוך הנד ברקס חזק,  תניע שים הילוך 2 או 3  ושחרר קלאצ' מהר .
אם הקלאצ' תקין המנוע יכבה . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'הוא אומר שעשה את זה, והמצמד תקין. '
הוא אומר שעשה את זה, והמצמד תקין.
19/05/2020 | 17:57
2
7
לצפיה ב-'יש לו 2 ברירות , או אחזקת שבר או אחזקה מונעת '
יש לו 2 ברירות , או אחזקת שבר או אחזקה מונעת
19/05/2020 | 20:01
1
19
אם יש לו ביטוח גרר , הוא יכול ללכת על אחזקת שבר .
אלא אם זה קשור גם לברקסים .
מכוניות >>
לצפיה ב-'אחזקת שבר בתחום שעלול ליצור סיכון'
אחזקת שבר בתחום שעלול ליצור סיכון
19/05/2020 | 20:06
17
לנהג ולאלו שסביבו זו בעיה.
מכוניות >>
לצפיה ב-'נמלה עוקצת. למעלה סיפרתי שבדקתי'
נמלה עוקצת. למעלה סיפרתי שבדקתי
19/05/2020 | 20:10
1
21
את זה ואין שום החלקה של הקלאץ'.
 
חוץ מזה, ה''הקשחה של הדוושה'' קורית בנסיעה יחסית מהירה (נניח 80 או 90 וגם ב100) בהילוך 5 בעלייה ארוכה שמתחילה משער הגיא בנסיעה מזרחה. זה קורה בסל''ד יחסית נמוך של 2000 או 2500 או אפילו עד 3000 והסל''ד לא מטפס למעלה גם לא לתקופות של זמנים קצרים כפי שהיית מצפה בעת שהקלאץ' מחליק. בנוסף ניסיתי לאלץ החלקה וגם בזה ניכשלתי. נתתי למהירות לרדת בהילוך 5 ללא גז ואז לפתע דרכתי בפתאומיות את הגז עד הסוף. מד הסל''ד לא טיפס בכלל כלפי מעלה. אפילו לא חצי ממה בשעון. זאת הוכחה ניצחת שאין כל החלקה.
 
לכן, מה שברור לי בוודאות הוא שהחלקת הקלאץ' איננו הculprit. אני מחפש בכל זאת הסבר שיסייע לי להבין ואח''כ גם לפתור את הבעייה...
 
אני קורא כאן שחן1111 מהמר שזאת בוכנת הקלאץ' התחתונה או הצנרת, אבל למה שזה יקרה רק בקונסטלציה של יחסית הרבה גז + סל''ד יחסית נמוך (+הילוך גבוה) +(עלייה ארוכה מונוטונית כלומר שבמהלכה, ללא שינוי בהילוך, הטורים והגז).
 
בעצם שאלה נוספת שהנתונים הללו מעוררים אצלי: נסיעה בעליה בתנאים כאלה (של הילוך גבוה) מאמצת יותר את המנוע דווקא בגלל שהטורים לא מספיק גבוהים.
במה בא לידי ביטוי מאמץ מנוע שכזה כלומר מה ''משלם את המחיר'' על התנהלות מוטורית עצילה שכזאת?
האם יתכן שהמאמץ הזה מתבטא בעליית חום הקלאץ' (גם בלי החלקה, כי כל המערכת החל בבוכנות הנעות, המשך בקרנקשפט הקלאץ' הגיר ועד הגלגל. לכולם קשה ו''פחות טיבעי'' להצליח לנוע.
אני חושב להחליף הבוכנה התחתונה ואולי גם הצנרת או את חלקה. מעניין האם אפשרי למצוא את זה מפירוק?
מכוניות >>
לצפיה ב-'ביצעת בדיקה מאד מקלה והחלטת שאין החלקה - אז אולי צריך להחמיר'
ביצעת בדיקה מאד מקלה והחלטת שאין החלקה - אז אולי צריך להחמיר
<< ההודעה הנוכחית
21/05/2020 | 10:49
12
את הבדיקה קצת ולראות אם גם אין החלקה תחת עומס מלא
שתי הבדיקות שתוארו כאן יגלו אם הקלאץ גמור סופית ולא יגלו החלקה חלקית קלה
כדי לבדוק אם הקלאץ מתחיל את סוף חייו (ולא סיים כמו בבדיקות הקודמות) צריך לבדוק אותו במצב שבו הוא משלב את המנוע במקסימום הספק:
לרכב בנזין טיפוסי סע בהילוך שני ב 5000 סל"ד והעבר להילוך שלישי באופן מהיר תוך כמעט זריקת קלאץ - אם מחט הסל"ד מהססת בירידה בסל"ד התקיימה החלקה של הקלאץ בזמן ההיסוס אם הכל תקין המחט תתייצב מיידית על הסל"ד החדש הנמוך יותר
ככה המעבר מתבצע כאשר המנוע באיזור שיא ההספק ושיא המומנט והעומס על הקלאץ מרבי - והוא צריך לדעת להתמודד עם זה
ברכב כזה ללחוץ חזק על דוושת התאוצה בהילוך חמישי ועוד בעליה לא מוציא הרבה הספק על הקלאץ בכלל ולכן לא סביר שיחליק אלא אם הוא כבר לא מת אלא במצב ריקבון
מכוניות >>

הודעות אחרונות

14:51 | 27.05.20 alm982
16:12 | 26.05.20 נמלה עוקצת
00:08 | 26.05.20 הרקולס123
18:10 | 22.05.20 driving1
12:02 | 22.05.20 הרקולס123
19:15 | 21.05.20 driving1

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ