ולי שאלה בנושא מיזוג אוויר. והשאלה - למה?
מזגן,כפי שהוא קיים כיום לא השתנה הרבה עשורים. יש משהו שמקרר/מחמם אוויר ואז איזה וונטילטור דוחף את האוויר למרחב. עבדכם הנאמן,שונא את זה וייתכן גם אלרגי לנושא. אבל אנחנו בפורו מכוניות. בלית ברירה נוסע עם מזגן באוטו. אבל לא צריך להיות גאון גדול, זה כבר הומצא.ראיתי ביוטיוב בניין משרדים בסין. שם עוברת צנרת חימום על הרצפה, על התקרה עוברת צנרת קירור, בלי וונטלטורים ובלי בטיח.בבניינים יש לזה יתרון נוסף - לא נושמים את הג"יפה של השכנים. אז השאלה, למה? זה דורש יותר אנרגיה? לא נראה לי.מייקר את האוטו? בכמה? הרי המנגנון הקירור/החימום קיים.במקום לדחוס את הקור לאוויר יידחס לצינור עם נוזלים.קצת צנרת? זו הבעיה? יש לי 5000000 מיליון לירות ישראליות, תיזמו סטרטאפ ואהיה ראשון להשקיע.
מזגן,כפי שהוא קיים כיום לא השתנה הרבה עשורים. יש משהו שמקרר/מחמם אוויר ואז איזה וונטילטור דוחף את האוויר למרחב. עבדכם הנאמן,שונא את זה וייתכן גם אלרגי לנושא. אבל אנחנו בפורו מכוניות. בלית ברירה נוסע עם מזגן באוטו. אבל לא צריך להיות גאון גדול, זה כבר הומצא.ראיתי ביוטיוב בניין משרדים בסין. שם עוברת צנרת חימום על הרצפה, על התקרה עוברת צנרת קירור, בלי וונטלטורים ובלי בטיח.בבניינים יש לזה יתרון נוסף - לא נושמים את הג"יפה של השכנים. אז השאלה, למה? זה דורש יותר אנרגיה? לא נראה לי.מייקר את האוטו? בכמה? הרי המנגנון הקירור/החימום קיים.במקום לדחוס את הקור לאוויר יידחס לצינור עם נוזלים.קצת צנרת? זו הבעיה? יש לי 5000000 מיליון לירות ישראליות, תיזמו סטרטאפ ואהיה ראשון להשקיע.