טענתי בעבר שמכוניות לא מגינות מספיק על יושביהן

enigo

New member
תן לו, הוא יבנה אותה כמו שצריך מברזל בנין

שלא תמעך ככה בכל תאונה! זה הכל קונספירציה של היצרנים כדי להגדיל את עלות התאונה!
 
כן, צריך לשים אותן על הפגוש

כי היא בניגוד לאיזורי הקריסה שלא מספקים את הסחורה שצריך עובדת .
 

enigo

New member
יש מפרטים מדויקים לכלובי ההתהפכות

הרלוונטיים לכל ליגה. לא צריך ללמוד מסרטוני יוטיוב... אבל תן לי לנחש שמעולם לא נכנסת לתוך רכב עם כלוב התהפכות תקני למרוצים - לא קריטי כרגע של איזו ליגה - נכון? עוד הדגמה לחוסר היכולת שלך להבין את מכלול הדרישות...
 
אל תדאג , אם אני ארצה לייצר כלוב התהפכות

אני לא צריך אף אחד בשביל זה . היוטיוב למי שרוצה לקבל קצת יותר מהקישקושים שלך .
 

enigo

New member
אני בטוח שהוא יהיה בדיוק לפי התקן ובכלל לא ישקול כמו זיל...

 
היה פעם אחד שאמר שיפתח מפעל כיפוף פח בכדי

לדפוק את המפעל שעבדתי בו , אמרתי לו : אבל אין לך מושג בכיפוף פח אמר : אני אקלקל פחים ב 50000 ש"ח ומזה אני אלמד . הוא היה לומד בהרבה פחות . פה אפילו אין מה לקלקל .
 
אני לא אוהב ספורט , אבל בניתי גשר יותר מורכב

אם תסתכל על תחנת הכוח רידינג , יש שם 2 בניינים שמחוברים עם גשר באורך 40 מטר לשם העברת צינור הארובה מעליו . את זה אני בניתי והחברים שלי שהרכיבו אותו אמרו שלא הצטרכו לעבוד עם פטיש בהרכבתו . היה מדוייק לגמרי . והחומר שממנו נעשה הגשר לא בא מוכן הייתי צריך לחתוך אותו פרופיל דבל T בגובה מטר לחתוך אותו ולעשות ממנו T של חצי מטר .
 

enigo

New member
אתה עדיין לא הבנת את ההבדל בין בניה לתכנון, נכון?

 
תמשיך לחשוב שזו הפעם היחידה שאני תופס מהנדסים בקלקלתם

הם למדו 4 שנים , אני למדתי יותר .
 

enigo

New member
כן, כמו שתפסת את מעצבי ניסאן בקלקלתם

וגם את מהנדסי המתלים של מרצדס... סגרנו כבר שאתה צריך להיות יועץ על לכל העניינים, לא? שמעתי שביבי מחפש יועץ שכזה, שיתכנן את. שולחן הממשלה...
 

the annonymous

New member
כלוב לא יכול להגן גם מתאונה חזיתית וגם מהתהפכות

כי הדרישות שונות. בהתהפכות הכוח שיופעל די ידוע והמטרה היא להמשיך את גלגול הרכב ובתאונה חזיתית צריך לספוג את האנרגיה כי אין לך לאן לתעל אותה הלאה ואת זה עושים על ידי מעיכה.
 
הכלוב בהכרח מחזק גם את קיר האש ולכן מחזק גם

בתאונה חזיתית והוא עושה זאת בדיוק בנקודת החולשה של הרכב , בצדדים הקדמיים . הוא נמצא לאחר איזור הקריסה ולא מפריע לו , רק מחזק כך שהקריסה לא תקרוס על הנוסעים . עזוב , את היצרנים זה לא מעניין הם מוכרים את המכוניות גם כך . רק שאני לא אוהב שעובדים עלי , תגידו את הנכון . לפני כמה שנים נכנסתי לאולם תצוגה של ניסן התעניינתי בקשקאי וב XTRAIL . הוצגה שם רצפת הרכב של טידה . ושלט קישקש על טכנולוגיה משופרת . הסתכלתי על הפריט הזה פעם ועוד פעם ולא הבנתי מה החידוש שלהם . נראה לי רצפה רגילה לגמרי .
 

enigo

New member
והמסקנה שלך מזה שלא הבנת את החידוש

זה שאין חידוש, במקום להבין שאתה לא מבין... וזו, בעצם, תמצית העניין.
 

enigo

New member
אתה עמדת מול ההסבר ולא הבנת.

ומה שיותר משעשע הוא שמזה שלא הבנת הגעת למסקנה שאין חידוש. נמלה קלאסי!
 
למעלה