נמלה עוקצת
New member
טענתי בעבר שמכוניות לא מגינות מספיק על יושביהן
בתאונות חזיתיות .
אז זה שלב ההוכחות , הכל כתוב בכתבה . רק אביא ציטוט רלוונטי .
במבחן הריסוק אותו מבצע הארגון האמריקאי מוטח רכב המבחן במכשול קשיח בגובה של כ-1.5 מטר, הפוגע בפינת הרכב ומייצר מגע עם כ-25% מהחזית. מבחן זה, הנחשב כיום לאחד המחמירים אך ריאליסטיים בעולם הבטיחות, מדמה פגיעה חלקית בפינת המרכב, הנגרמת בתאונה בה אחד מכלי הרכב מבצע תמרון התחמקות שלא צלח ונפגע חזיתית מרכב אחר - או מעצם קשיח אחר דוגמת גדר הפרדה. בניגוד למפגש חזיתי מלא, אנרגיית הפגיעה עוברת במקרה כזה דרך פינת הרכב ובה אזורי הקריסה המודרניים פחות יעילים - אזור בו ממוקם המתלה והגלגל. המהירות הקבועה בניסוי זה היא 40 מייל לשעה (64 קמ"ש).
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/H1HCF4B5I
בתאונות חזיתיות .
אז זה שלב ההוכחות , הכל כתוב בכתבה . רק אביא ציטוט רלוונטי .
במבחן הריסוק אותו מבצע הארגון האמריקאי מוטח רכב המבחן במכשול קשיח בגובה של כ-1.5 מטר, הפוגע בפינת הרכב ומייצר מגע עם כ-25% מהחזית. מבחן זה, הנחשב כיום לאחד המחמירים אך ריאליסטיים בעולם הבטיחות, מדמה פגיעה חלקית בפינת המרכב, הנגרמת בתאונה בה אחד מכלי הרכב מבצע תמרון התחמקות שלא צלח ונפגע חזיתית מרכב אחר - או מעצם קשיח אחר דוגמת גדר הפרדה. בניגוד למפגש חזיתי מלא, אנרגיית הפגיעה עוברת במקרה כזה דרך פינת הרכב ובה אזורי הקריסה המודרניים פחות יעילים - אזור בו ממוקם המתלה והגלגל. המהירות הקבועה בניסוי זה היא 40 מייל לשעה (64 קמ"ש).
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/H1HCF4B5I