לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
3722437,224 עוקבים אודות עסקים

פורום מכוניות

שלום, הגעתם לפורום רכב של תפוז, הפורום מנוהל ע"י DrorZi מאז מאי 2001 ו  The S t i g מאז 2007
הפורום היינו במה פתוחה לכל מי שרוצה להשמיע את דעתו בנושא רכב, להתייעץ או להתלונן ואינו מיועד לאנשים המכורים בלבד, בפורום מספר משתמשים רב המרכזים בתוכם ידע עצום בין אם בנושאים טכניים ובין אם בנושאי נהיגה .חלום הפורום הוא מסלול ברמה בינלאומית בארץ הקודש, כזה שאפשר לשלם ולעלות עליו עם הרכב הפרטי, בינתיים הפורום ילחם בסטיגמות שספורט מוטורי =  ילדים בני 18 מתלהבים שעושים רייסים מי הכי מהיר בקו ישר בכבישים ציבוריים ושכל מי שנוהג מהר הוא חוליגן. על מנת לשמור על אווירה טובה ולשמר את הרמה הגבוהה (מאוד) שאליו הפורום הגיעה הנה תוספות לחוקי הפורום הכללים של תפוז:
 *הנכם מתבקשים לשרשר הודעות הקשורות באותו נושא (לדוגמה, אם יש שאלות בנושא צמיגים ואתם רוצים לשאול על החלפת צמיגים אצלכם ברכב אין צורך לפתוח הודעה חדשה), אם הכנסתם הודעה ראשית ואתם לא מוצאים אותה עשו קודם חיפוש האם היא שורשרה לטרד אחר בדף.
דבר זה נעשה על מנת לאפשר ליותר הודעות להופיע בדף הראשי.
* לכל משתמש הזכות לטרד ראשי אחד בדף, שאלות נוספות גם אם בנושא אחר ישורשרו לטרד הקיים של אותו משתמש
דבר זה נעשה על מנת למנוע הצפת הדף הראשי ע"י משתמש בודד, תאמיני לי, רואים את כל ההודעות שלכם ואם העלתם משהו חדש אנשים יראו ויגיבו
* ובהמשך למשפט האחרון, אנחנו רואים הכל ועונים על מה שאנחנו יכולים ויודעים, הודעות כמו "למה לא עונים לי" / "דחוווווווף"  / "מה? אף אחד לא יודע" לא מדרבנות אותנו לענות ואף להפך, חשוב לזכור כי כולנו פה בשביל ליהנות, על חשבון זמננו הפרטי ובהתנדבות, זו איננה עבודה של אף אחד מאיתנו ואף אחד מאיתנו (כולל מנהלי הפורום!) לא מקבל תמורה פרט להרגשה טובה בעזרה לזולת וניהול דיון פורה.
* יוצא מן הכלל הם משתמשים ירוקים בפורום אשר שילמו כדי להיות מודגשים בצבע זה, משתמשים אלה מגיבים לגופו של נושא אם ברצונם לתרום לדיון (ויש ברשותם ידע רב).
* הודעות "מ-ק-פ-י-ץ" גורמות למחיקת כל הנושא. (יוצא מן הכלל היא הודעות הקפצה על שאלה שלא נענתה ב-כ-ל-ל ועפה לדף השני) ההודעה שלכם לא יותר חשובה מהודעות אחרות בדף וזה מרגיז בדיוק כמו אנשים שנדחפים לראש הפניה במחשבה שהם ממהרים הביתה יותר ממני (או סתם בזים לכל כלל נימוס בסיסי)
* הודעות המכילות קללות מכל סוג המפונות כלפי אדם אחר ימחקו ללא הסבר מהפורום והמשתמש לא יוכל להביע את דעתו יותר בפורום שלנו
* הפורום מבוסס על אנשים בעלי ניסיון רב בתחום ששמחים לשתף בו את כולם ולכן הודעות המשקפות הטעיה (מכוונת או מחוסר ידע מוחלט בנושא) והשמצה ללא פרוט תמחקנה (לדוגמה הודעה "כל הצרפתיות זה חרא מכוניות" נמחקת מידית)
* אין לפרסם מודעות למכירה בפורום, יד2 הוא המקום הראשי היום למכירת כלי רכב וכל דבר אחר, מודעות מכירה ימחקו מהפורום והמפרסם יחסם מכתיבה בפורום.
* הפורום איננו פייסבוק ואיננו WALL שלכם (לדוגמה "תראו מה מצאתי ביוטיוב" היא לא הודעה רלוונטית לפורום ותמחק)
* קיים מאמר המרכז הודעות טכניות ושאלות נפוצות (מכיל "מה זה טורבו","מה זה דאבל קלאץ/עקב אגודל" ועוד) קיים גם האתר www.howstuffworks.com כדי ללמוד איך מנוע עובד, מומלץ.
* שיחות נפש בין שני גולשים ימחקו, יש בתפוז מערכת הודעות אישיות ומספיק תוכנות IM למטרות אלו.
* הודעות ללא כותרת נמחקות, כותרת בשם "כנס","..." וכו נחשבות הודעה ללא כותרת.
***דוגמאות כלליות להודעות שנמחקות אוטומטית:
* באיזה צבעים אפשר להזמין גולף (אנחנו לא יבואנים, אנא פנו לאולם התצוגה הרלוונטי)
* איך עובד מנוע (יש את www.howstuffworks.com הוא באמת מצוין
* האם יש לכם תמונה של סובארו DL 83 (יש GOOGLE בשביל זה
* כמה עולה מאזדה חדשה (יש טלפון בדיוק למטרה הזו, תתקשרו לסוכנות)
* כמה עולה קולט 96 (הפורום איננו תחליף מחירון, יש ברשת את מחירון יד2 ולוי יצחק)

הנהלת הפורום:

אודות הפורום מכוניות

שלום, הגעתם לפורום רכב של תפוז, הפורום מנוהל ע"י DrorZi מאז מאי 2001 ו  The S t i g מאז 2007
הפורום היינו במה פתוחה לכל מי שרוצה להשמיע את דעתו בנושא רכב, להתייעץ או להתלונן ואינו מיועד לאנשים המכורים בלבד, בפורום מספר משתמשים רב המרכזים בתוכם ידע עצום בין אם בנושאים טכניים ובין אם בנושאי נהיגה .חלום הפורום הוא מסלול ברמה בינלאומית בארץ הקודש, כזה שאפשר לשלם ולעלות עליו עם הרכב הפרטי, בינתיים הפורום ילחם בסטיגמות שספורט מוטורי =  ילדים בני 18 מתלהבים שעושים רייסים מי הכי מהיר בקו ישר בכבישים ציבוריים ושכל מי שנוהג מהר הוא חוליגן. על מנת לשמור על אווירה טובה ולשמר את הרמה הגבוהה (מאוד) שאליו הפורום הגיעה הנה תוספות לחוקי הפורום הכללים של תפוז:
 *הנכם מתבקשים לשרשר הודעות הקשורות באותו נושא (לדוגמה, אם יש שאלות בנושא צמיגים ואתם רוצים לשאול על החלפת צמיגים אצלכם ברכב אין צורך לפתוח הודעה חדשה), אם הכנסתם הודעה ראשית ואתם לא מוצאים אותה עשו קודם חיפוש האם היא שורשרה לטרד אחר בדף.
דבר זה נעשה על מנת לאפשר ליותר הודעות להופיע בדף הראשי.
* לכל משתמש הזכות לטרד ראשי אחד בדף, שאלות נוספות גם אם בנושא אחר ישורשרו לטרד הקיים של אותו משתמש
דבר זה נעשה על מנת למנוע הצפת הדף הראשי ע"י משתמש בודד, תאמיני לי, רואים את כל ההודעות שלכם ואם העלתם משהו חדש אנשים יראו ויגיבו
* ובהמשך למשפט האחרון, אנחנו רואים הכל ועונים על מה שאנחנו יכולים ויודעים, הודעות כמו "למה לא עונים לי" / "דחוווווווף"  / "מה? אף אחד לא יודע" לא מדרבנות אותנו לענות ואף להפך, חשוב לזכור כי כולנו פה בשביל ליהנות, על חשבון זמננו הפרטי ובהתנדבות, זו איננה עבודה של אף אחד מאיתנו ואף אחד מאיתנו (כולל מנהלי הפורום!) לא מקבל תמורה פרט להרגשה טובה בעזרה לזולת וניהול דיון פורה.
* יוצא מן הכלל הם משתמשים ירוקים בפורום אשר שילמו כדי להיות מודגשים בצבע זה, משתמשים אלה מגיבים לגופו של נושא אם ברצונם לתרום לדיון (ויש ברשותם ידע רב).
* הודעות "מ-ק-פ-י-ץ" גורמות למחיקת כל הנושא. (יוצא מן הכלל היא הודעות הקפצה על שאלה שלא נענתה ב-כ-ל-ל ועפה לדף השני) ההודעה שלכם לא יותר חשובה מהודעות אחרות בדף וזה מרגיז בדיוק כמו אנשים שנדחפים לראש הפניה במחשבה שהם ממהרים הביתה יותר ממני (או סתם בזים לכל כלל נימוס בסיסי)
* הודעות המכילות קללות מכל סוג המפונות כלפי אדם אחר ימחקו ללא הסבר מהפורום והמשתמש לא יוכל להביע את דעתו יותר בפורום שלנו
* הפורום מבוסס על אנשים בעלי ניסיון רב בתחום ששמחים לשתף בו את כולם ולכן הודעות המשקפות הטעיה (מכוונת או מחוסר ידע מוחלט בנושא) והשמצה ללא פרוט תמחקנה (לדוגמה הודעה "כל הצרפתיות זה חרא מכוניות" נמחקת מידית)
* אין לפרסם מודעות למכירה בפורום, יד2 הוא המקום הראשי היום למכירת כלי רכב וכל דבר אחר, מודעות מכירה ימחקו מהפורום והמפרסם יחסם מכתיבה בפורום.
* הפורום איננו פייסבוק ואיננו WALL שלכם (לדוגמה "תראו מה מצאתי ביוטיוב" היא לא הודעה רלוונטית לפורום ותמחק)
* קיים מאמר המרכז הודעות טכניות ושאלות נפוצות (מכיל "מה זה טורבו","מה זה דאבל קלאץ/עקב אגודל" ועוד) קיים גם האתר www.howstuffworks.com כדי ללמוד איך מנוע עובד, מומלץ.
* שיחות נפש בין שני גולשים ימחקו, יש בתפוז מערכת הודעות אישיות ומספיק תוכנות IM למטרות אלו.
* הודעות ללא כותרת נמחקות, כותרת בשם "כנס","..." וכו נחשבות הודעה ללא כותרת.
***דוגמאות כלליות להודעות שנמחקות אוטומטית:
* באיזה צבעים אפשר להזמין גולף (אנחנו לא יבואנים, אנא פנו לאולם התצוגה הרלוונטי)
* איך עובד מנוע (יש את www.howstuffworks.com הוא באמת מצוין
* האם יש לכם תמונה של סובארו DL 83 (יש GOOGLE בשביל זה
* כמה עולה מאזדה חדשה (יש טלפון בדיוק למטרה הזו, תתקשרו לסוכנות)
* כמה עולה קולט 96 (הפורום איננו תחליף מחירון, יש ברשת את מחירון יד2 ולוי יצחק)
x
הודעה מהנהלת הפורום
גולשים חדשים? אנא קראו את חוקי הפורום ("אודות הפורום והנהלתו" פה מעל)
גולשים חדשים מתבקשים לקרוא את הודעת המנהל על מנת לוודא כי הם מכירים את נהלי הגלישה בפורום
המשך >>

לצפיה ב-'MG החשמלית'
MG החשמלית
<< ההודעה הנוכחית
13/05/2020 | 02:36
59
102
בעד ונגד מחוכמת המבינים כאן .
מכוניות >>
לצפיה ב-'לא חכם ולא מבין.בדיוק אמש בני דיבר על כך. אז כמה מחשבות:'
לא חכם ולא מבין.בדיוק אמש בני דיבר על כך. אז כמה מחשבות:
13/05/2020 | 07:00
56
52
א. עתיד המכוניות החשמליאות בסין. מאות חברות מייצרות מכוניות חשמל.רובן ככולן לא מתאימות לרגולציה האירופית. סין מכשירה 600,000 מהנדסים בשנה. אם רק אחוז אחד הם מוכשרים ביותר, יש להם כח אדם טכנולוגי ראשון במעלה.בדומה לטלפונים החכמים,הם ישלטו בשוק,(ראה טלפון שיומי לעומת אל ג"י ,לדוגמא.)
האם הם בשלב הזה כבר? לא יודע
ב.כפי שאני מבין,הם מציעים עסקה עם אחריות ל5 שנים, חסרת תקדים בהיקפה. כך שתצטרך רק חשמל וביטוח. אחריות לסוללות 8 שנים.מציעים 60 תשלומים, כ2200 ש"ח לחודש. לדעתי, אם הרכב יחזיק מעמד 8 שנים,בשלש שנים האחרונות, עם הוצאות אחזקה סבירות ואז תמכור אותו לפי משקל ב10 אגורות לקילו זו אחלה עסקה.
כמובן לא מתייחס לנתונים הטכניים,נוחות,ביצועים וכד".יש חכמים ממני בנושא. מעניין יהיה לראות התייחסותם.
ובשוליים: קצת לפני הקורונה נערכה תערוכה/יריד מכוניות חשמליות בסין.יש סרטון ביוטיוב. בהעדר רגולציה נוקשה, מיוצרות שם מכוניות ש"לא מהעולם הזה".ממש דמיוני.לדעתו הצנוע של עבדך, כמה מהמכונית האלה לבסוף יצליחו להתאים עצמן לתקנים אירופים ואמריקנים, עניין של זמן. ולא הרבה זמן. מה שלקח בסוף המאה הקודמת 20 שנה, במאה הנוכחית 5 שנים.
לא בכדי כל היצרניות האירופיות בוחשים בתעשיית הרכב בסין.
מכוניות >>
לצפיה ב-'כל היצרנים המערביים (כולל יפנים ואמריקאים) '
כל היצרנים המערביים (כולל יפנים ואמריקאים)
13/05/2020 | 07:14
55
45
"בוחשים" בשוק הרכב הסיני לא כי הם מעוניינים בטכנולוגיה שלהם, אלא כי זה שוק הרכב הגדול בעולם, שבמשך שנים הגישה אליו דרשה שותפות עם יצרן מקומי (היה אפשר לייבא, אבל עם מיסים גבוהים).
לסינים היום יש יתרון בתחום החשמלי כי המדינה והיצרנים הבינו שאין להם סיכוי לסגור את הפער בתחום מנועי הבעירה הפנימית, ולכן החלו להשקיע ברצינות בטכנולוגיה חשמלית כמה שנים טובות לפני שאר העולם.
זה, כמובן, לא הופך את ה-MG האמור למתחרה לאודי איטרון - אבל עדיין מדובר כנראה (לפי הביקורות מחו"ל) ברכב לא רע בכלל.
מכוניות >>
לצפיה ב-'עוד יתרון של סין,הם גונבים כל מה שאפשר,ואם אי אפשר לגנוב'
עוד יתרון של סין,הם גונבים כל מה שאפשר,ואם אי אפשר לגנוב
13/05/2020 | 07:37
54
47
אז קונים ואם אי אפשר לגנוב אז מפתחים. מזמינים תמורת משכורות  ענק מומחים מהעולם.ברור שרכב במחיר 130000 לא מתחרה בשום אודי. היה מעניין, אם פותח שרשור זה היה בודק תנאי האחריות ושרות, ומשווה לחברות אחרות ומידע אותנו.
ושוב אין לי, אלא לחזור לאנלוגיה שהבאת לעיל בנושא הטלפונים החכמים.
 
ובשולים: מכיר אישית פרופסור מאוניברסיטה אמריקנית, שמוזמן מזה שנים רבות, לתת סמסטר קיץ בסין. שאלתי אותו למה הוא צריך את זה? ענה לי שבסמסטר קיץ, הוא מרוויח כמו בשנה בארה"ב. אני מעריך את מששכורתו מינימום 250 אלף דולר לשנה. והוא מרצה לא בתחום טכנולוגי, אלא במדע בסיסי.
תחשוב כמה הם משלמים לפרופסורים בתחום הטכנולוגי, למפתחים למינים, למעצבים, לאנשי מדעי המחשב
מכוניות >>
לצפיה ב-'אני חושב שאתה מעריך ביתר משכורת של פרופסור אמריקאי '
אני חושב שאתה מעריך ביתר משכורת של פרופסור אמריקאי
14/05/2020 | 15:24
53
27
(אני אנסה לברר עם מכר שהוא איש סגל בארהב), ולוקח יותר מדי ברצינות את האמירה שלו על סמסטר הקיץ.
בכל מקרה, בתחום הטלפונים לקח להם כמה שנים טובות עד שהצליחו להציע יוצרים ברמה הגבוהה בתחום, וזה בתחום בו רוב הרכיבים הם רכיבי מדף, ועיקר הפיתוח הוא בתחום התוכנה (וגם שם לא משהו עמוק במיוחד).
תחום הרכב הרבה יותר מאתגר, ועובדה שכבר ב-2006 הם ניסו להתרחב מערבה ונכשלו לחלוטין, מה שעיכב אותם ביותר מעשור - עשור שבן חברות רכב סיניות ניצלו את משבר 2008 כדי לקנות נתחים משמעותיים במגוון חברות רכב מערביות כדי לקבל גישה למרכזי הפיתוח שלהן.
מכוניות >>
לצפיה ב-'הסינים הברזילאים והרוסים לא מייצרים רכבים לדרישות מערביות '
הסינים הברזילאים והרוסים לא מייצרים רכבים לדרישות מערביות
14/05/2020 | 16:24
5
24
הם מייצרים לשוק המקומי , והם קולעים לצרכים המקומיים .
בתחום הרכבים הכבדים יותר כנראה שאין הבדלים .
בתחום התשתיות הסינים מספר 1 . 
מסילות ברזל בתנאי שטח בלתי אפשריים עם חידושים בתחום 
סכר הכי גדול העולם , הולכת החשמל הכי ארוכה .
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'נכון נמלה.הרוסים מייצרים הרבה מאוד רכבים אירופים כגון'
נכון נמלה.הרוסים מייצרים הרבה מאוד רכבים אירופים כגון
14/05/2020 | 16:31
3
19
יונדאי, פולקווגן, מרצדס וכו" לשוק המקומי בלבד. אני מניח שגם הסינים כך.
רק שלרוסים אין יומרות לכבוש את השוק העולמי. לסינים כן.
כדאי לנו ללמוד סינית.
מכוניות >>
לצפיה ב-'דיברתי על רכבים אורגינליים , מפעלי הרכבה של רכבים '
דיברתי על רכבים אורגינליים , מפעלי הרכבה של רכבים
14/05/2020 | 16:40
2
16
מערביים קוריאנים ויפנים בוודאי שיש . 
למשל UAZ  הרוסית עברה להזרקת דלק רק לאחרונה 
לקלינטורה שלה זה לא כל כך חשוב לחסוך בדלק 
לעומת זאת הם יודעים ברובם לתקן קרבורטור 
מכוניות >>
לצפיה ב-'בדיוק הנקודה,שאלה לא מפעלי הרכבה.הם מייצרים את רוב'
בדיוק הנקודה,שאלה לא מפעלי הרכבה.הם מייצרים את רוב
14/05/2020 | 17:01
1
17
המכלולים ברוסיה. נכון, המפעלים בשותפות החברות המקור.
וברכבים הרוסים האורגינלים אין מתעניינים רבים. ובצדק
מכוניות >>
לצפיה ב-'נכון שהרבה קונים רכבים מערביים קוריאנים ויפניים '
נכון שהרבה קונים רכבים מערביים קוריאנים ויפניים
14/05/2020 | 17:11
11
וככל שאתה מתרחק מהערים הגדולות ששם רוב האוכלוסיה 
יש שיכבה לא קטנה שקונה רכבים רוסיים 
למשל שברולט ניבה   או UAZ פטריוט 
ואחרים כמו לאדה  GRANTA  או XREY
רכבים פשוטים ולא מסובכים שמספקים את הסחורה .
מכוניות >>
לצפיה ב-'הם ניסו לייצר לצרכים מערביים, ונכשלו כישלון חרוץ '
הם ניסו לייצר לצרכים מערביים, ונכשלו כישלון חרוץ
14/05/2020 | 17:18
14
עשור ומשהו אחרי זה, הם הגיעו סוף סוף לרמה סבירה במונחים מערביים ולכן מתחילים שוב לנסות לחדור לאירופה וארהב.
ולפחות בשוק הסיני, מי שיכול קונה מכוניות מערביות, שנתפסות כאיכותיות יותר (בדרך כלל כאלו שמיוצרות בסין במפעל בבעלות משותפת).
הן אכן עוברות התאמות לטעם המקומי, בדיוק כמו מכוניות המיועדות לארהב, אבל הבעיה בזמנו לא היתה ה"טעם", אלא איכות גרועה ובטיחות מחורבנת.
מכוניות >>
לצפיה ב-'בכלל לא. וזה סמסטר של קצת יותר מחודשיים. יתרת זמן החופש אותו'
בכלל לא. וזה סמסטר של קצת יותר מחודשיים. יתרת זמן החופש אותו
14/05/2020 | 16:24
46
21
אחד במכון ויצמן, למעשה בחינם.
אני לא יודע אם תחום הרכב הרבה יותר מאתגר? עיקרו מכניקה ועיצוב, והעיקר בקרת איכות. את הבטריות לא בעיה גדולה להעתיק.
כל השאר באמת רכיבי מדף. ואגב רכיבי מדף זולים מאוד. אפשר גם לגנוב.
מ2006 עבר הרבה זמן. אנחנו במאה ה21. 
לסינים הרבה סבלנות ועקביות
ייתכן שרגולטורים אירופים ואמריקאים "ישימו מקלות בגלגלים", אז זה יעכב עוד שנתיים, עוד שלש.אבל המגמה ברורה.
 
זה יהיה כמו בטלפונים. אתה יכול לנחש כמה מאות פטנטים העתיק וואווי ושיומי  מחברות הגדולות? אני לא.
מכוניות >>
לצפיה ב-'אם הסינים ירצו הם יכולים לייצר כל רכב בכל רמה '
אם הסינים ירצו הם יכולים לייצר כל רכב בכל רמה
14/05/2020 | 17:03
21
17
ברוסיה יש יחסית הרבה רכבים סיניים , הרוסים כפי שאתה יודע 
קליינטים לא פריירים בכלל 
 GREAT WALL מציעה מגוון רכבים לא רע בכלל 
ורכב הפנאי שלה מתקרב לדרישות וסטנדרטים מערביים .
ל- ליפן יש בעיות חלודה אבל זה דבר שקל לבטל . עוד טבילה באמבטיה 
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'עובדתית הם רוצים, ולא ממש מצליחים'
עובדתית הם רוצים, ולא ממש מצליחים
14/05/2020 | 17:31
20
21
גרייט וול מכרו בארץ טנדרים בץחיל העשור. חבר, בחור עם המון ניסיון בתחום, שגם תכנן ובנה כמה כלי רכב מוצלחים מאוד, הגדיר אותם יפה "זה רכב שהרכיבו אותו, לא רכב שתוכננו אותו".
רכב הפנאי שלהם בעשור הקודם היא העתק של איסוזו רודיאו ישן, אבל חלקים פשוט התפרקו כשנגעת בהם...
אז כן, הם התקדמו הרבה מהימים שהיית צריך לפתוח בזהירות את הדלת של מכוניות צ'רי כדי שלא תחתך, אבל עדיין יש להם דרך עד שיוכלו להסתכל בעיניים לטובות שבמכוניות המערביות.
מהצד השני, הן כבר יכולות להסתכל בעיניים לפחות איכותיות שבמכוניות המערביות...
מכוניות >>
לצפיה ב-'כן אניגו, יש לך ידע ואתה רואה עצים. אני רואה יער. אחת הבעיות'
כן אניגו, יש לך ידע ואתה רואה עצים. אני רואה יער. אחת הבעיות
14/05/2020 | 18:12
5
20
הגדולות בסין, זה איכות הייצור ובקרת איכות.יחד עם זאת הם הצליחו להתגבר על כך בהרבה תחומים.כבר הזכרנו את בניה וטלפונים.כבר הזכרנו את יצרניות הרכב הגדולות שבוחשות בסין. כפי שאני מבין, טסלה מקימה מפעל בסין.זה יקל גם לגנוב קצת טכנולוגיה. אז תמיד יהיו טלפונים של אל. גי. ולידם וואווי. אז יהיה טסלה וגם דמוי טסלה באיכות מצויינת וברבע מחיר.
מבחינת כח אדם יש להם עדיין מאגר גדול מאוד, אפילו מחציתו לא מוצא.
מבחינת הכשרת כח אדם, הם משקיעים אינסוף, אין להם בכלל הגבלות תקציב בנושא. והכמות עושה את האיכות.(לא תמיד,במקרה זה)
ועוד משהו על מכוניות חשמל, יש להם שוק פנימי עצום, מתחיל להיות שם מעמד בינוני. הרגולציה ליברלית. ורק הדימיון מגביל את העיצוב והפיצ"רים. וגם כאן הכמות תעשה את האיכות.
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'אני לא מסכים עם הניתוח שלך'
אני לא מסכים עם הניתוח שלך
14/05/2020 | 18:43
4
19
לא היתה להם מעולם בעיה עם איכות. או לפחות לא בעשור ומשהו האחרון. את האייפונים מייצרים בסין מהרגע הראשון פחות או יותר, ולא היתה בעיית איכות. תדמית האיכות הנמוכה התקבעה בגלל שאנשים קנו משם בעיקר מוצרים זולים ואחת הדרכים להוריד את המחיר זה לוותר על בקרת האיכות, או לפחות לחפף בה.
אתה חוזר כל הזמן לתחום הטלפונים - אני קונה טלפונים סיניים כמה כמה שנים טובות. בהתחלה הם נתנו תמורה מעולה למחיר כי היו זולים מאוד. היום הם נותנים תמורה טובה למחיר כי הם באיכות מקבילה לשל הטובים ביותר (בעיקר וואווי), במחיר קצת יותר נמוך - אבל גם זה לא תמיד. תסתכל על דגמי הדגל של שיאומי וואן פלוס היום, ותראה שהם כבר לא הרבה יותר זולים מסמסונג מקביל.
גם כח האדם שם כבר לא כזה זול, כי האיכות שלו השתפרה. לכן יצרני מוצרים עתירי עבודה עוזבים את סין לטובת מדינות כמו ויאטנם או קמבודיה.
מכוניות >>
לצפיה ב-'אכן אנחנו לא מסכימים.ייצור אייפון זה לא הנדסה,ייצור ובקרת '
אכן אנחנו לא מסכימים.ייצור אייפון זה לא הנדסה,ייצור ובקרת
14/05/2020 | 19:25
3
17
איכות סינים. זה מפעל אמריקאי עם פועלים סינים.
למה אני חוזר כל הזמן על טלפונים? משתי סיבות:
א.כי זה מה שאני מכיר
ב.הנושא שלנו זה מכוניות חשמליות. ואני רואה מקבילה לטלפונים, רק בקצב מהיר יותר מהסיבות שכבר ציינתי.
אכן פועל וויטנמי, עלות המעביד כ150$ ובסין כ250-300$. זה חשוב במוצרי צריכה זולים כגון בגדים סוג ז". פחות חשוב בתעשיה עם ערך מוסף גבוה.
בדקתי בזאפ , שיומי הרבה יותר זול מסמסונג. אמנם לא נכנסתי לעומק, זה הרבה עבודה.אבל לפני כחצי שנה החלפתי טלפון, ומחיר של שיומי היה כמחצית מחיר ממחיר אל ג"י. עם תכונות דומות
מכוניות >>
לצפיה ב-'זה לא היה מפעל אמריקאי - מפעל סיני למהדרין'
זה לא היה מפעל אמריקאי - מפעל סיני למהדרין
14/05/2020 | 19:40
2
15
אתה מוזמן לחפש מידע ברשת. התכנון וההנדסה היו אמריקאים. בקרת האיכות סינית - ועובדה שלא היתה שום בעיה. למה? כי אפל לא חיפשה את המחיר הכי זול שאפשר, אלא דרשה איכות והכתיבה דרישות ברורות. גם מברגת מקיטה שמיוצרת בסין לא תהיה באותה איכות כמו מברגת נו-ניים שמיוצרת בסין. למה? כי מקיטה מוכנה שהעלות. תהיה גבוהה יותר, ומתכננת את המקדחה בהתאם.
ולגבי הטלפונים - צריך להשוות תפוחים לתפוחים, ובשביל זה צריך להתעמק. בדוק כמה עולה טלפון הדגל של שיאומי, ותראה שפער המחיר מול s20 כבר לא כזה גדול - ויש עדיין הבדלים (גם אם קטנים מבעבר) באיכות. ואגב, טלפון זה לא רק חומרה, זה גם התוכנה.
מכוניות >>
לצפיה ב-'בשיטות ובבקרה אמריקאים. בדיוק כמו נעליים'
בשיטות ובבקרה אמריקאים. בדיוק כמו נעליים
14/05/2020 | 20:17
1
5
לצפיה ב-'באותו מפעל, באותן שיטות, ייצרו גם הרבה דגמים סיניים. חלקם '
באותו מפעל, באותן שיטות, ייצרו גם הרבה דגמים סיניים. חלקם
14/05/2020 | 20:26
17
היו טובים יותר, אחרים פחות. למרות שברמת המפרט היה נראה שהטלפונים זהים, ההבדל היה בחלקים שלא מופיעים במפרט - איכות הקבלים, הסוללות, אפילו בקרת האיכות על ההרכבה (האם עושים בקרת איכות על ההלחמות בלוח האם, למשל, או רק בודקים בסוף שהטלפון עובד).
וזה היה המצב גם לפני עשור ויותר. כבר לפני חמש עשרה שנה חבר שלי עבד בחברה שייבאה רכיבים למוצר שלה מסין, וקיבלה מוצרים טובים. אבל הם קיבלו מוצרים טובים רק כשהם הבינו שעל איכות צריך לשלם גם בסין. מי שמחפש רק מחיר נמוך, יקבל איכות בהתאם (אגב, זה נכון ברמת רכיבים - לאו דווקא ברמת המוצרים המוגמרים, כי שם נכנסים גם שיווק ותדמית לתמחור).
מכוניות >>
לצפיה ב-'מה שהיה זה לא קיים , גם סקודה היו עלובים פעם '
מה שהיה זה לא קיים , גם סקודה היו עלובים פעם
14/05/2020 | 20:46
13
23
אם הם ירצו אין להם שום בעיה לפתור את כל הבעיות הללו 
במחיר של רכב הפנאי של GREAT WALL  בהחלט שווה קניה 
כמובן שהקליינטים לא יהיו מעריצי אוודי ו BMW .
אם מוכרים בישראל את הדצ'יה אפשר בשקט גם למכור רכבים סיניים 
עניין של יזמות וכדאיות ליבואן בלבד . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'אז תסביר לי את זה - למה הם לא רוצים? '
אז תסביר לי את זה - למה הם לא רוצים?
14/05/2020 | 21:28
12
7
לצפיה ב-'כנראה שיש בעיות מסביב ולא טכנולוגיות '
כנראה שיש בעיות מסביב ולא טכנולוגיות
14/05/2020 | 22:02
11
15
או שכעת הם הולכים על חשמליות 
מכוניות >>
לצפיה ב-'אה... אז בעצם הם לא יכולים... '
אה... אז בעצם הם לא יכולים...
14/05/2020 | 22:13
10
8
לצפיה ב-'הבעיה אצלך , אתה חושב שמכונית צריכה להיות שיא הטכנולוגיה '
הבעיה אצלך , אתה חושב שמכונית צריכה להיות שיא הטכנולוגיה
14/05/2020 | 22:49
9
11
אבל יש שווקים עצומים שלא חושבים כמוך 
זה לא אומר שהם לא יודעים לייצר זאת או לא ידעו 
נתראה בחשמליות 
לבנתיים בעיר בגודל מדינת ישראל שבה פרצה הקורונה 
יש 3000 אוטובוסים חשמליים סיניים ולא מרשת החשמל 
שמכסים מצויין את העיר . 
אז אולי אוטובוסים זה לואוו טק כי הרי גם בישראל מרכיבים אותם 
אבל בכל זאת .
מכוניות >>
לצפיה ב-'אתה אמרת, ואני מצטט "אם הסינים ירצו, הם יכולים לייצר כל רכב '
אתה אמרת, ואני מצטט "אם הסינים ירצו, הם יכולים לייצר כל רכב
14/05/2020 | 23:23
8
13
בכל רמה".
אחרי זה הודית שבעצם, הם לא יכולים - אין לך מושג למה, כמובן, אבל אתה מודה שהם לא יכולים.
אז עכשיו אתה מנסה להעביר את הדיון לנושא אחר לגמרי, תוך שאתה קובע עבורי מה אני חושב שמכוניות צריכות להיות.
נה... לא נראה לי שזה יעבוד לך הפעם. אמרת, כמו שקורה לך כל כך הרבה פעמים, משהו שהוא לא נכון - תצטרך פשוט להודות בזה.
מכוניות >>
לצפיה ב-'זה אתה שלוקח את המושג לא יכולים למחוזות '
זה אתה שלוקח את המושג לא יכולים למחוזות
15/05/2020 | 00:18
7
8
שמחוץ ליכולת הטכנולוגית . הם מסוגלים לתכנן וליצר 
תחומים אחרים שגורמים לכך שזה לא יוצא לפועל זה לא אומר שהם לא יכולים .
הם מייצרים מכוניות ואפילו לא גרועות אז הם בהחלט יכולים לשפר את התוצרת באם יחליטו שצריך לעשות זאת 
הם גם מייצאים למקומות מסויימים .וגם לישראל  כך שאתה קצת נופל כאן 
כנראה שהם מצליחים יותר בתחום הנמוך יותר של המחירים .
שהרי מכוניות יקרות קונים אנשים שחשוב להם שם המותג .
מכוניות >>
לצפיה ב-'לא ידעתי שלמושג פשוט כמו "לא יכולים" יש מחוזות '
לא ידעתי שלמושג פשוט כמו "לא יכולים" יש מחוזות
15/05/2020 | 07:40
6
10
זה עניין די פשוט - יש "יכולים" ויש "לא יכולים". עובדתית - הם לא יכולים. נורא פשוט - אפילו בשבילך...
 
הם יכולים לייצר מכוניות. הם יכולים לייצר מכוניות סבירות. הם לא יכולים לייצר מכוניות בכל רמה שיירצו.
ה"למה" לא רלוונטי לדיון - רק היכולים והלא יכולים.
מכוניות >>
לצפיה ב-'אז בשביל זה אתה כאן בכדי ללמוד , גם עברית .'
אז בשביל זה אתה כאן בכדי ללמוד , גם עברית .
15/05/2020 | 08:01
5
11
ישראל יכולה או לא יכולה לייצר מטוס לביא ?  כי הרי תכלס אין מטוס לביא .
הסינים יכולים לייצר מה שבא להם והם מייצרים.  
זה שהם לא צריכים ועקב כך לא מייצרים מכוניות מטופשות עם 500 כ"ס  , או אוודי TT ( ותואמיה ) מטופשת זה אומר שהם פשוט אנשים שפויים . אבל בגלל שהם כל כך רבים מספיק שחלק קטן מהם יתחיל להשתגע . 
 העובדה היא שהם מייצרים חלקים למכוניות פאר אירופאיות ואחרות 
אז מה אתה אומר בעצם ? הם לא יודעים לייצר חלקי פח שלא יחלידו ? או הם לא יודעים לייצר חלקי פח מדוייקים ? 
הם לא יוודעים לייצר חיישנים , הם לא יודעים לייצר מערכות בטיחות מתקדמות ? 
כי ב MG החשמלית יש כאלו מכל הסוגים . הם לא יודעים לייצר צמיגים ? 
הם לא יודעים לייצר 4X4  ? או כנראה שהם לא יודעים להעתיק מערכות מתלים . 
 אה כן הבעיה שלהם שהם לא יודעים לייצר פסי עץ ממורטים והגה מעץ .
גם הם לא יודעים ולא רוצים לייצר חיפויי עור כי הם חסים על חיות 
אצלם כל החיות מוגנות . 
 אבל החולשה הכי גדולה שלהם אין להם יכולת ייצור של מחשבים 
ומולטימדיה . בשביל זה הם צריכים עוד 10 שנים . 
צריך להזכיר לך שאת פריצות הדרך ברכבים ב20 שנה האחרונות הובילו רק 2 חברות ייצור רכב ? 
הסינים לא צריכים להמציא את הגלגל . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'כל כך הרבה שטויות בהודעה אחת... '
כל כך הרבה שטויות בהודעה אחת...
15/05/2020 | 08:31
4
10
צריך לבדוק, אבל יש מצב שההודעה הזו קובעת שיא, אפילו עבורך. וזה הישג לא מבוטל!
מכל הדברים החלטת שדווקא את מערכת המולטימדיה הם לא יודעים לייצר? אותם סיניים שמתכננים ומייצרים טאבלטים וטלפונים בעשרות מליוני יחידות מדי שנה, דווקא את מערכות המולטימדיה הם לא יודעים לייצר? ROTFL...
שאר הרשימה שלך סתם מבהירה שוב כמה אין לך מושג מה זה בעצם אומר לייצר מכונית טובה. אבל זה לא מפתיע.
ולגבי הלביא, התשובה היא פשוטה - יכולה (יכלה ליתר דיוק, וגם בנתה), אבל בחרה שלא לייצר ביצור סדרתי משיקולים פוליטיים וכלכליים.
הסינים לא ממש צריכים להתחשב ברצונות ארה"ב, כך שהפוליטיקה יצאה מהתמונה, ושוק הרכב למכוניות יוקרה שם מספיק גדול כדי להצדיק כלכלית פיתוח מקומי של רכב מתאים. הם גם ניסו כמה פעמים אם אני זוכר נכון. כך שאין ספק שיש את הרצון - אבל אין יכולת...
מכוניות >>
לצפיה ב-'אתה כמו שלדון , צריך ללמוד לזהות סרקאזם '
אתה כמו שלדון , צריך ללמוד לזהות סרקאזם
15/05/2020 | 08:48
3
14
אז אתה אומר שהסינים מייצרים מצויין מחשבים מולטימדיה וטלפונים 
ורק את החלק המטופש בייצור מכוניות הם לא יודעים .
 
אז לא הבנתי , ישראל יכולה או לא יכולה לייצר לביא ?  כי היא לא בחרה כלום 
ארה"ב כפתה עלינו להפסיק לייצר . 
התשובה היא כמו הסינים , יכולה לייצר . למה זה לא יוצא לפועל זה סיפור אחר .
ואתה תמשיך לומר שלא כדאי זה לא יכול . 
 
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'אז מי כופה על הסינים? מי יכול בכלל לכפות על הסינים? '
אז מי כופה על הסינים? מי יכול בכלל לכפות על הסינים?
15/05/2020 | 10:02
2
13
וזה שאתה חושב שהתכנון ההנדסי של רכב הוא ה"חלק המטופש" רק מבהיר שוב (ושוב, ושוב, ושוב...) כמה אין לך מושג בתחום.
מכוניות >>
לצפיה ב-'ברור , אין מה להשוות בכלל מהנדס מכונות '
ברור , אין מה להשוות בכלל מהנדס מכונות
15/05/2020 | 10:42
1
12
למהנדס אלקטרוניקה ומהנדס מחשבים . כך זה מהצד שלי .
מהנדס מכונות זה בעיקר ניסיון , האחרים זה שכל . 
מי מייצר למהנדסי המכונות את הכלים לשיפור החלק הטיפש ברכבים ? 
למשל לייזרים להוצאת מידות מאב טיפוס .
או כנראה שאני טועה , מפתח קירבה זה תוצר של מהנדסי מכונות .
תפסיק לקשקש בקומקום , בחתיכות ברזל אין שום תיחכום 
גם אם קוראים לזה איזורי קריסה . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'כאמור, יכולת מופלאה להיות נחרץ בתחומים שאין לך '
כאמור, יכולת מופלאה להיות נחרץ בתחומים שאין לך
15/05/2020 | 13:56
12
מושג קלוש בהם.
חסרים לך אפילו המושגים שאיתם מגדירים את ההבנה...
מכוניות >>
לצפיה ב-'בוריס, האמירה שלך על הסוללות כל כך לא נכונה'
בוריס, האמירה שלך על הסוללות כל כך לא נכונה
14/05/2020 | 17:22
23
24
בכמה וכמה רמות... ממש לא פשוט להעתיק, ויש שם המון טכנולוגיה.
זה נכון גם לתחומים אחרים ברכב. האמירה "זה רק מכניקה ועיצוב" היא בערך כמו להגיד שרפואה זה רק חומרים כימיים וסכינים. נכון עקרונית, אבל מפספס לגמרי את המורכבות והעומק של התחום.
אגב, דווקא בתחום הסוללות והרכב החשמלי בכלל הסינים נחשבים למובילים בעולם. יצרנים סיניים מספקים סוללות ללא מעט יצרנים מערביים.

מכוניות >>
לצפיה ב-'אניגו, מצרף לך קישור.נכון שאין לי שום ידע ומידע על סוללות'
אניגו, מצרף לך קישור.נכון שאין לי שום ידע ומידע על סוללות
14/05/2020 | 18:22
22
26
אבל החשוב זה זה :
 
 
ואתה יודע כמה עוד כאלה יש? אני לא. אבל יש הרבה מאוד.
מכוניות >>
לצפיה ב-'לא בטוח שהבנתי איך זה קשור '
לא בטוח שהבנתי איך זה קשור
14/05/2020 | 18:38
21
5
לצפיה ב-'אז אסביר.לא נפט,לא ברזל,לא חקלאות. רק ידע ומדע. וזה מה שהם'
אז אסביר.לא נפט,לא ברזל,לא חקלאות. רק ידע ומדע. וזה מה שהם
14/05/2020 | 19:00
20
21
עושים בהכשרת כח אדם. וזה נכס גודל ומצטבר.הטכניון הוא אחד המוסדות האיכותיים בהכשרת כ"א להנדסה. בינתיים בדקתי, יש להם עוד תשעה כאלה.
 
יהיה כח אדם תהיינה מכוניות, סוללות וכל טוב הארץ.
 
וסין, לצערי תוביל את העולם. גם כיום היא כבר המדינה עם התל"ג הגדול בעולם
ולא רק בתחום הכלכלי, היא תהיה הכח הפוליטי המוביל בעולם. אולי לא בקדנציה שלי, אבל בקדנציה של ילדי. וזאת למה? בגלל טפשות  המדיניות האמריקאית ושלוחותיה באירופה וגם במזרח התיכון. אבל זו כבר "אופרה אחרת".
מכוניות >>
לצפיה ב-'יהיה. לשון עתיד. בהווה הם עדיין לא שם '
יהיה. לשון עתיד. בהווה הם עדיין לא שם
14/05/2020 | 19:43
19
14
האוניברסיטאות שלהם והמחקר בכלל התקדמו מאוד בעשורים האחרונים, אבל האוניברסיטאות המובילות הן עדיין האמריקאיות. גם עם כל הכסף בעולם אתה לא יכול להעלים ברגע פערי איכות - באדם או במכונה.
ו שום מה אתה חוזר כל הזמן לסוללות, למרות שזה, כאמור, תחום שבו הם דווקא לא מפגרים.
מכוניות >>
לצפיה ב-'הדגש על "עדיין". לאוניברסיטאות אמריקאיוןת ייתרון עצום, אבל '
הדגש על "עדיין". לאוניברסיטאות אמריקאיוןת ייתרון עצום, אבל
14/05/2020 | 20:15
18
16
הוא הולך ונמוג - יהודים. למה הוא נמוג?  שינויים סוצאולוגים בעם היהודי. עכשיו תור האסיאתים. שים לב למקבלי פרס נובל במדעים. עד לפני שנים ספורות אלה היו הרבה שמות יהודים, היום הרבה אסיאתים. נכון שאין תחרות למכוני מחקר ואוניברסיאות אמריקאיות. אבל - עדיין.
יש לי חבר ברוקר. לפני כשנתיים ישבנו בטוב ליבינו ביין ואני אמרתי לו שיש לי השערה, שמשקל המרכזים פיננסיים עובר מהמרכזים המסורתיים, ניו יורק, ציריך, פרנקפורט, לונדון, טוקיו, למרכזים אחרים כגון דוחה, שנחאי, פקין,סינגפור ודומיהם. הוא הרים גבה... בדקנו...נאלצתי לפתוח עוד בקבוק...ואכן (יש לזכור שהבורסות היו בעליה באותה עת), המרכזים המסורתיים גדלו 2-3% לשנה,בחמש שנים אחורה, לעומת החדשים בכ20%. אולי יכולת לשים לב שאני אוהב אנלוגיות,אז הנה הבאתי.
במדע זה לא יקרה ככל שאפשר להתנבא, לפחות לא בכמה עשורים הקרובים. אבל בתעשיה ובתעשיית הרכב בפרט זה קורה ברגעים אלה.
מכוניות >>
לצפיה ב-'ושוב, יש הבדל בין מה שיקרה (אולי, אם שום דבר לא ישתנה) לבין '
ושוב, יש הבדל בין מה שיקרה (אולי, אם שום דבר לא ישתנה) לבין
14/05/2020 | 20:22
17
16
המצב הנוכחי. להזכירך הדיון התחיל על המצב כיום.
מכוניות >>
לצפיה ב-'ואני מדבר על המצב הנוכחי.מגמות,דינמיקה וכו". גם קצת ספקולציה'
ואני מדבר על המצב הנוכחי.מגמות,דינמיקה וכו". גם קצת ספקולציה
14/05/2020 | 20:37
16
15
אבל לא הרבה.
דנו...חיפשנו קצת בגוגל... השכלנו... אחלה
מכוניות >>
לצפיה ב-'על המגמות אין ויכוח. אמרתי במפורש שלפני עשור וחצי הם הציעו '
על המגמות אין ויכוח. אמרתי במפורש שלפני עשור וחצי הם הציעו
14/05/2020 | 20:39
15
22
מכוניות באיכות כזו שכשהם ניסו לשווק באירופה הם נזרקו מכל המדרגות. היום הם כבר מציעים מכוניות סבירות. זו התקדמות מהירה ומשמעותית מאוד.
אבל הם עדיין לא בחזית היכולת והטכנולוגיה.
מכוניות >>
לצפיה ב-'ה MG החשמלית סותרת את דבריך '
ה MG החשמלית סותרת את דבריך
15/05/2020 | 00:30
14
18
רכב זה מצויד במערך מלא ופורץ דרך של מערכות בטיחות אקטיבית מקוריות כסטנדרט המעניק לו דרוג בטיחות 7 – בלימה אוטונומית, מניעת סטייה מנתיב הנסיעה, שמירת מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקקים, התרעת תנועה חוצה מאחור, זיהוי רכב בשטח המת, זיהוי הולכי רגל וזיהוי תמרורי תנועה וניטור מרחק מלפנים.
מכוניות >>
לצפיה ב-'סתם,בשולי הדברים,לא העיקר.הזכרתי שראיתי סרטון על יריד '
סתם,בשולי הדברים,לא העיקר.הזכרתי שראיתי סרטון על יריד
15/05/2020 | 05:55
6
20
מכוניות חשמל בסין. היה שם אוטו חשמלי מפואר, דמוי רולס רויס במחיר 50.000$.
במחיר הכל כלול.אחריות לכל החיים,כולל החלפת צמיגים וכל חלק מתבלה אחר, כולל טעינת חשמל חינם בכל התחנות וכו" 
מה הבעיה? אחריות מקיפה זו,תקפה כל עוד הרכב לא עבר בעלות. אחלה תרגיל שיווקי. מי שקונה רכב בסכום כזה לא יחזיק אותו הרבה שנים.
מכוניות >>
לצפיה ב-'לו בארץ הייתה עסקה כזו,עבדכם הנאמן היה ראשון'
לו בארץ הייתה עסקה כזו,עבדכם הנאמן היה ראשון
15/05/2020 | 06:18
17
שקופץ על המציאה.גם אם המחיר היה 50% יותר.הייתי מחזיק אותו 10 שנים לפחות, יוצא 7500$ לשנה. להחזיק את הטרנטה המשומש שלי עולה לי יותר.גם לא היה פוגע לי בתזרים המזומנים, הייתי לוקח הלוואה לא צמודה לכלום, ורוב הסיכויים שב10 שנים הקרובות יהיו 4-5 שנים עם אינפלציה של כמה אחוזים טובים.תלוי במזל.
מכוניות >>
לצפיה ב-'מילת המפתח היא "דמוי" '
מילת המפתח היא "דמוי"
15/05/2020 | 07:50
4
12
אם תיתן שם דגם, יהיה מעניין לבדוק כמה ה"דמוי" באמת דמוי.
לדברים יש מחיר, גם בסין. לפלדה שממנה מייצרים את הרכב, לסוללות, לאלקטרוניקה ששולטת במנוע, לאביזרי הבטיחות, לעור שעוטף את המושבים, לפלסטיקה של לוח המחוונים.
יש עלות לעבודה המיומנת שנדרשת כדי להרכיב הכל יחד - גם בסין.
יש עלות למכונות שנדרשות כדי לייצר את החלקים - גם בסין.
וכשאתה מסכם את העלויות הללו, ועוד מוסיף עלויות אחזקה לאורך שנים (נגיד רק שנתיים), אתה מקבל סכום שהופך את הנתון של 50,000$ לרכב דמוי רולס רויס לנתון מאוד לא סביר.
מכוניות >>
לצפיה ב-'עשיתי מאמץ למצוא את הסירטון.לא הצלחתי.ואכן זה לא רולס רויס'
עשיתי מאמץ למצוא את הסירטון.לא הצלחתי.ואכן זה לא רולס רויס
15/05/2020 | 08:28
2
12
אני בטוח שזה רחוק מהמקור ואפילו מטריה אין לו. לא חושב שהרכב הזה נמכר מחוץ לסין.אני מניח ששמת לב למכודת האחריות המקיפה.התנאי שהאוטו לא עבר בעלות.
תוך הדיון הזה גיליתי, שממשלת סין מסבסדת חזק את מכוניות חשמל. בתקציב של 56 מיליארד דולר לשנים 2016-2020. ראיתי עכשיו סרטון יו טיוב על אוטו שעלותו 29 אלף דולר, אחרי הסובסידיה עולה לצרכן 23 אלף.
כמו כן גיליתי שמעל ל90 אחוז ממכוניות חשמליות הן בסין.פרט לחלק זניח מהן, כולן מיוצרות בסין גם אם אינן סיניות.לא רק מורכבות בסין, אלא מיוצרות שם.
סביר,לא סביר,זוכר היטב.
לרולס רויס יש גם תרבות ייצור והקפדה על פרטים של 100 שנה. בזה אי אפשר להתחרות. אבל רובינו נוסעים במזדה או יונדאי ודומיהם.בדקתי לא מזמן ענייני וולוו, כידוע לך,שם אחרי 7-8 שנים העור מתפוצץ,המזגן עושה רעשים, מערכת מולטימדיה הולכת אחרי שנים ספורות. בטוח שברולס רויס זה לא קורה.
מכוניות >>
לצפיה ב-'אבל אמרתי לך מההתחלה שהם חזקים במכוניות חשמליות... '
אבל אמרתי לך מההתחלה שהם חזקים במכוניות חשמליות...
15/05/2020 | 08:37
1
11
אגב, סובסידיות בהיקף כזה לרכב חשמלי הן עניין די נפוץ. יש ברב מדינות אירופה, אם לא כולן, ובארהב (אם כי מדברים על ביטול).
והרבה פעמים האיכות היא חלק מהותי מהמוצר - ומכפילה ומשלשת את המחיר. לכן זה שרכב נראה כמו רולס רויס, לא הופך אותו לבר השוואה לרולס רויס.
מכוניות >>
לצפיה ב-''
15/05/2020 | 08:42
לצפיה ב-'חחחההה . צריך לשלוח אותך לעבוד '
חחחההה . צריך לשלוח אותך לעבוד
15/05/2020 | 08:39
8
במפעל סיני כל שהוא נניח לייצור מכנסי ג'ינס .
בעל המפעל מבקש מהקליינט עוד 40 סנט למכנס שלקליינט הוא עולה 4 דולר 
הקליינט החזיר המערבי שמוכר את הג'ינס ב 100$ מסרב . מי שם לדעתך יישא בעול בעל המפעל או הפועלים ?
כנראה שאתה חושב שתנאי עבודה בסין זה כמו באינטל קיית גת. 
 
העור של הסינים בוודאות נחות יותר , פשוט כי הם לא הודים ששם תעשיית העור הגדולה בעולם והטובה בעולם וכי יש להם חמלה אין סופית לבעלי חיים .
אני רק מתפלא שבמכוניות סיניות אין ריפודי מושבים מפרווה של בעלי חיים 
שהופשטו מעורם בעודם בחיים . 
אתה רק שוכח את הניהול הסיני , שהוא אכזרי במושגים מערביים . 
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'לא ממש מצליח להבין איך מה שאתה אומר אומר סותר את דברי'
לא ממש מצליח להבין איך מה שאתה אומר אומר סותר את דברי
15/05/2020 | 07:44
6
20
האם אתה טוען שרכב נמדד אך ורק לפי מערך הבטיחות שלו?
האם. אתה טוען שאיכות מערכות הבטיחות ב-MG הנל היא מהטובות בעולם?
האם אתה טוען שהמערכות הן מתוצרת ותכנון סיני?
 
ואתה לא באמת הבאת את ציון אבזור הבטיחות של משרד התחבורה הישראלי כטיעון, נכון?

מכוניות >>
לצפיה ב-'רק לא מזמן העצירה האוטונומית של מאזדה ושל אחרים הייתה '
רק לא מזמן העצירה האוטונומית של מאזדה ושל אחרים הייתה
15/05/2020 | 08:27
5
10
על הפנים . רק במהירות נמוכה,  לא הייתה זחילה בפקקים . בדור הקודם .
מהיכן הם לקחו את הידע לבצע מערכות מתקדמות יותר ? 
על ה MG  יש 5 שנים אחריות , זה מספיק איכות בשביל רוב האנשים 
ויותר חשוב זו מכונית שפויה ובמחיר שפוי  . גם בשבילך שאתה לרוב נוסע 
לעבודה ובחזרה נסיכות קצרות , לא שחסר לה טווח . 
אתה לא תרצה לזכור אבל זה מה שאמרתי שצריך בדיון על טסלה עם 500 כ"ס 
שלא צריך טסלה אלא כמו MG . 
כמובן שהקידמה נמדדת לפי מערכות הבטיחות שלו ולא לפי המולטימדיה החשובה . 
בתאונה כמעט תאונה או במניעת תאונה מה יותר חשוב ? הכ"ס 
או ריפודי העור ? 
ברוב המכריע של התאונות שזה נ.ב.  מטופש , המערכות הללו הן החשובות . 
כבר אמרתי זאת לאשתי ששאלה למה אני צריך כסא חשמלי 
היא לא מבינה במכוניות אז סביר שהיא תשאל 
הדבר הכי חשוב במכונית זה כסא הנהג כל שאר המותרות אפשר בלעדיהן . 
לחולי הגה ולאוליגרכים יש מי שמייצר מכוניות , רובינו צריכים מכונית שתביא אותנו מנקודה 
א  ל  ב . 
כעת תגיד לי , מה יותר טוב ? קיא נירו / פיקנטו או  MG  חשמלי ( או לא חשמלי באם הוא כולל את מערכות הבטיחות הללו ) . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'להביא לך דלי? '
להביא לך דלי?
15/05/2020 | 08:43
4
12
חבל שהשטויות שלך יתפזרו לכל הכיוונים, בדיוק שטפו את הרצפה.
זה ש"לא צריך יותר" לא אומר שמשהו הוא טוב - רק שהוא מספק. מוזר שצריך להסביר לך דבר כזה. בעצם... לא.
ואני מקווה שמתישהו תבין שחשוב שאיכות של רכב נמדדת בכוחות סוס זה דבר די מטומטם. אבל אני לא מחכה בנשימה עצורה...
ול-MG בנזין (עם מנוע מתכנון אמריקאי ותיבה יפנית, אגב) אין את מערכות הבטיחות (שנרכשו, כמו אצל מאזדה, מספק חיצוני).
מכוניות >>
לצפיה ב-'אז יש יותר עשירים בעולם מאנשים קשי יום ? '
אז יש יותר עשירים בעולם מאנשים קשי יום ?
15/05/2020 | 08:59
3
20
כמה מכוניות יוקרה מוכרים בישראל וכמה קיא ,  מפיקנטו ועד ספורטאז' ? 
ואילו אני מחכה שתבין שאיכות של רכב בקצה היוקרתי זה דבר מיותר ולא חשוב 
לרוב האנשים . אבל זה לא אומר שהסינים לא יכולים לספק זאת באם ירצו . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'שכחת את ההצהרה "כל קשר לדיון או למה שהגבתי לו מקרי בהחלט" '
שכחת את ההצהרה "כל קשר לדיון או למה שהגבתי לו מקרי בהחלט"
15/05/2020 | 10:07
2
10
וברור שהם יכולים, וגם רוצים - אבל משום מה לא עושים את זה.
מאוד מוזר...
מכוניות >>
לצפיה ב-'יכולים לשגר לחלל , לייצר פצצות אטום , אניות , רכבות מטוסים '
יכולים לשגר לחלל , לייצר פצצות אטום , אניות , רכבות מטוסים
15/05/2020 | 10:21
1
16
תחנות כוח מכל הסוגים  . תשתיות מכל הסוגים .
רק מכוניות הם לא יודעים לייצר . 
מסתבר שם  GEEP  לא יודעים אז הכל בסדר 
 
מכוניות >>
לצפיה ב-'ואפילו לא יודע לאיית jeep... פשוט הזוי. '
ואפילו לא יודע לאיית jeep... פשוט הזוי.
15/05/2020 | 13:57
7
לצפיה ב-'לא מכיר את הרכב אישית , אבל הוא הרבה יותר שפוי'
לא מכיר את הרכב אישית , אבל הוא הרבה יותר שפוי
13/05/2020 | 12:33
33
מטסלה וכל האחרות עם 500 כ"ס . שזה מספיק רק לכמה דקות .
אז לפי הנתונים , 150 כ"ס עם מומנט 30 קג"מ ותאוצה של 8.2 שניות 
ובמחיר של כ 140000₪   , עם טווח של 250 k  , זה בהחלט רכב שהייתי קונה . 
גם הגודל  פיזי לא רע בכלל . 
אחריות 5 שנים ולבנתיים ללא מס נסועה 
זה הזמן לקנות רכב חשמלי . 
מהירות מירבית 140 קמ"ש  אז אם אתה חולה הגה חפש משהוא אחר 
במשך 40 שנה הגעתי למהירות הזו בפעמים בודדות בלבד . 
בשימוש יום יומי אין צורך בזה . 
אבל תאוצה של 8 שניות זה בהחלט מכובד . 
מכוניות >>
לצפיה ב-'MG חשמלית'
MG חשמלית
13/05/2020 | 22:18
42
תסתכל באתר קארפיינד 
 
אתר מכירה וביקורות
מכוניות >>

הודעות אחרונות

16:12 | 26.05.20 נמלה עוקצת
00:08 | 26.05.20 הרקולס123
18:10 | 22.05.20 driving1
12:02 | 22.05.20 הרקולס123
19:15 | 21.05.20 driving1
12:29 | 20.05.20 נמלה עוקצת

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ